Hirdetés
-
Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
ma Mármint magukhoz képest, a Stellantis csoport márkáiban használt CMP platformhoz tartozó hajtáslánc optimalizációjának eredménye a mindennapokban is érezhető.
-
Computex 2024: a TravelMate sem kerül el az AI-t
ph Az Acer üzleti notebooksorozatába érkező P4 16 és P6 14 sem menekül a CoPilot megjelölés elöl.
-
Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
it Végrehajtotta a világ első „magával ragadó” telefonhívását a Nokia vezérigazgatója. 3D-s hangélményt ígér.
Új hozzászólás Aktív témák
-
rendzso
tag
Sziasztok!
Beköszönök én is! Egy kis Series S-el csatlakozom hozzátok.
Alapvetően egy GamePass masinának szántam, remek kiegészítés a Switch és a PS4 mellé
Első meglepődés meg is volt.. Milyen pici maga a gép.. -
rendzso
tag
válasz consono #98053 üzenetére
A másik kettő után eléggé átláthatatlannak érzem a felületet még. Kell még idő, hogy összebarátkozzunk..
Már megvolt egy gyors, amíg letölti a Forzát valami apróbb játékkal próbáljuk már ki kör.. Vampire Survivors lett belőle, úgyis érdekelt már, de valamiért sose jött el az ideje. El is röppent vele 2 óra hirtelen.
Mondjuk ha játék helyett a menüt néztem volna át, lehet nem lennék ennyire elveszve
Ez előtt csak egy 360-am volt, de emlékeim szerint valami custom okos volt, mert nem hasonlított erre a felületre. -
rendzso
tag
Annyira benne vagytok a next-gen grafikában...
Emlékeim szerint soha nem látott AI-t, meg fizika szimulációkat is igérgettek a nagy teljesítmény mellé. Lehet nem jól emlékszem? Ezt nem várta senki a next-gentől? Erre várok évek óta, de nem nagyon akarnak jönni..
-
rendzso
tag
Annyira tényleg nem rossz, mint ahogyan videókon kinéz. Pár verseny után egészen szórakoztató lett, ahogy a 'drift' után épp jókor nyomva kap egy kis boostot a kocsi. Ez is lenne a lényege, hogy jó hosszú drifttel feltölteni a nitro melletti csíkot, és azt a végén felhasználva hátba vág a kirobbanó erő. Talán így lehet elmagyarázni A valósághoz nem nagyon van köze, de nem is volt célja azt hiszem.
Ha van előfizetés, egy próbát megér igazából. (A kicsi S-en is tök jól fut)
Mondjuk én olyan céllal töltöttem le, hogy a 10 óra lepörög, és annyit is ért nekem. De már két óra után sem éreztem annyira izgalmasnak és változatosnak a versenyeket, hogy többször elindítsam... (a rendőrök eddig feleslegesek, semmit nem csináltak.. lehet később változna, én ezt már nem várom meg benne)[ Szerkesztve ]
-
rendzso
tag
Ez jogos egyébként. Ahogy a kolléga írta fentebb, mobilos egy kézzel irányítható hatása van.
Még ami nekem nagyon fura volt, hogy marha agresszíven húzza vissza az autót egyenesbe. Egy picikét korrigálsz az irányon, és instant egyenes. Videóba mikor láttam, azt hittem a régi (nagyon régi?) NFS gyorsulási versenyét látom, ahol csak a sávok között kellett váltogatni, az nézett ki így emlékeim szerint. Mondjuk ezt még mástól nem láttam megemlítve, lehet én maradtam le az autós játékokban...
Trialra szódával elmegy. (Bocsi NFS rajongók) -
rendzso
tag
válasz icemad #99130 üzenetére
Van benne split screen. Ps4 slimen játszottunk így egy párszor. Azt mondjuk hozzá kell tenni, hogy nem túl nagy élmény. A teljesítmény sem az igazi, meg a játékosonkénti kijelző mérete sem.
Itt van hozzá egy segítő videó: [link] szerintem nem vették ki ezt az opciót. Ha mégis, javítsatok ki. -
-
rendzso
tag
válasz Roland861010 #99481 üzenetére
(SS) Én azt hittem, hogy quality módban fogok végig menni megint az egészen. De csak megnéztem kíváncsiságból a performance módot is.. hát maradt... látszik a különbség azért, leginkább a fákon és bokrokon tűnik fel hirtelen. De több ellenfeles küzdelemben jobban jött a plusz fps. Talán még ebben a módban is szebb, mint a patch előtt volt. Szóval én abszolút elégedett vagyok.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen