Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • m_kovacs

    tag

    válasz Tamás_83 #542 üzenetére

    Nincs ilyen ATA eszközöm!
    Csak úgy általában.Nem derült ki,hogy ADSL vagy VDSL, milyen sebbességre szól az előfizetés, milyen
    messze lakik a telefon központtól? Mit mutat a sebességmérés?Nincsenek pillanatnyi áramszünetek?Minden kontakt jó?Kábel nem kontatkhibás?(a fali aljazat és a modem közt van e toldás ...stb..)Házba bejövő kábel,kötések a dobozban.....stb..
    Első körben én visszatenném a ZTE előtti modemet(DSL 360),közvetlenül a számítógéphez csatlakoztatva.
    Napokig figyelném a kapcsolat sebességét, szakadozást. Ezek eredményétől tenném függővé a további
    teendőket.
    A megszakadáshoz (amikor újra connectál a modem)semmi köze a számítógéphez.
    Ügyfélszolgálatnál kicsit erélyesebben kell fellépni.(szeretném látni a szerveren levő log file-t, hányszor
    és mikor connectált a modem,ha én nem áramtalanítom a modemet,(persze ha a kábelek, kontaktok biztos jók) akkor felhasználói hiba nem lehet!)
    Szóval sok minden lehetséges....
    m_kovacs

Új hozzászólás Aktív témák