Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tisvol

    aktív tag

    Sziasztok!
    Voltam bent a T-com-nál, hűségidőt hosszabbitani. Kérdés nélkül küldték ezt a csodát. A kérdésem az, hogy muszáj vagyok-e beüzemelni. Az ügyfélszolgálattól már kaptam telefont, hogy mi van, miért nem jelentkezett be a ruter....mondom, mert be sem kötöttem.... Szóval muszáj vagyok bekötni? olvasom itt a negativ tapasztalatokat, én köszönöm megvagyok azzal ami van. Ja, telefonvonal már nincs.
    Köszi!

    Üdv:T.

  • tisvol

    aktív tag

    válasz tolvaj! #380 üzenetére

    De akkor gondolom nem lesz telefon, igaz?
    Az előbb úgy értettem, hogy nincs telefonvonal, hogy lenni kéne, de nincs.
    Jelenleg szépen be van kábelezve a ház, van 3-4 telefon, csörög, még a padláson is. :DD Ha hagyom bent a ZTE-t, meg tudom ezt valósitani, vagy csak az a készülék működik, ami ben van dugva a modem / ruter portjába?
    Ha csak modemnek kell ez a "valami", mit kell tennem?

    [ Szerkesztve ]

    Üdv:T.

  • tisvol

    aktív tag

    Jó reggelt!
    Még egy kérdés: a régi hagyományos telefont tudom használni, ha átállok erre digitális "valamire"?

    Üdv:T.

  • tisvol

    aktív tag

    Próbáltam beállitani ezt a ketyerét. Egyszerűen nem tudok telefonvonalat előállitani. Rögtön kell lenni, vagy bejelentkezik a modem a t-comnál és várni kell rá?
    A network/wan/wan connectoin fülön kell a pipa a PPPoE pass-through -hoz vagy nem?Felhasznalo nevet és jelszot adjam a szerződését, vagy hagyjam ami defaultban van benne? Csak ezt a modemet használom, nincs még mögötte egy másik router.

    Üdv:T.

  • tisvol

    aktív tag

    Nos, egy éjszakám ráment erre a sz@rra.
    Ez a PPPoE Pass Through érdekes egy állatfaj. Én egyből azzal kezdtem, hogy rögtön a régi ruteremet utána kötöttem. A PPPoE Pass Through elé betettem a pipát, a rubrikákban meghagytam a default nevet/jelszót. DHCP-t letiltottam. A Submit gombot hol elfogadja, hol nem. Összekötöttem a ruterrel, újraindítás, mindkét eszközön. A ruter régi beállításait meghagytam, tehát a az osztja ki az IP-et, és kezeli az ADSL bejelentkezési adatokat is. Lett is net, működött minden, bár a Wifin keresztül csak a sokadik kapcsolódásra tudtam belépni a ruter kezelőfelületére. Ránéztem a Voip Status-ra, (telefon) ahol Unregistered szerepelt. Ekkor gondoltam, leszedem a rutert, és csiholjunk netet csak ezzel a csodával. Hátha a ruter zavar be. Kábel ki a ruterből, be a laptopba. 192.164.1.254-re se kép se hang... Csak reset után tudtam belépni. Ekkor a PPPoE Pass Through elé nem tettem pipát, beírtam az ADSL név/jelszót. Submit. DHCP-t hagytam. Újraindítás menüből. Hát a Submit nem volt elég, mert az újraindítás után, a beírt név/jelszót elfelejtette. Aztán csak sikerült netet varázsolni, de telefon még mindig nem volt. PPPoE Pass Through-hoz pipa (név/jelszó marad a szerződésben megadott), DHCP ki, kábel vissza a ruterbe. Meglepődtem volna, ha lett volna net. Sokadik újraindítás (mindkét készüléken) aztán csak sikerült. Most mindkét (megfelelő) helyen szerepel az ADLS nevem, és jelszavam. Megy így is most. Kivéve a telefont. Este 10-kor ráröppentem a 1412-re. Nem kell elmesélnem a történetet, aki már tárcsázta ezt a bűvös számot, tudja min...akarom mondani kiken mentem keresztül. Négy "kollégával" beszéltem. A legjobb a harmadik volt, aki állítólag műszaki szakember, akarom mondani "szakemberin" volt. 10 perc egyeztetés után azt mondta, hogy kapcsol egy kollégát, aki majd bővebb felvilágosítást ad. Nos ez a negyedik "-in" azzal a bővebb felvilágosítással szolgált, hogy idő kell az átkapcsoláshoz. Mármint analóg-> digitális. Ide potom 25 perc alatt jutottunk el. A legszebb, hogy mivel nem volt telefon ezért mobilról kellett hívnom őket, az meg telenoros, szóval némi készpénzmagba is került ez az egész. Nevetséges, hogy nem tudtak semmit mondani, holott ezermillo százalék, hogy nem én voltam aki először hívta őket ilyen gonddal.

    Üdv:T.

Új hozzászólás Aktív témák