Pár napja részletezte XeSS eljárását az Intel, amelyről az alábbi hírben be is számoltunk, most pedig a cég elárulta, hogy mikor érkezik a rendszer, és mely játékok fogják biztosan támogatni.
Az Intel az első XeSS-t használó címet nyár elejére datálja, de azt nem tudni, hogy melyik alkalmazásról van szó, viszont az alábbiak egyike lesz az, vagy akár több is:
- ANVIL
- Arcadegeddon
- Chivalry II
- Chorus
- Death Stranding: Director's Cut
- Dolmen
- Enlisted
- Ghostwire Tokyo
- Grid Legends
- HITMAN III
- Shadow of the Tomb Raider
- Super People
- The Riftbreaker
- The Settlers
- Vampire: The Masquerade - Bloodhunt
Annyit tudni kell, hogy az Intel Arc sorozat esetében az XeSS működéséhez majd szükséges egy új, nyár elején érkező eszközillesztő telepítése is, ugyanis a leggyorsabb XMX kódút lefutásához való API kiegészítés azzal válik elérhetővé. Enélkül is fut egyébként az adott játékban az eljárás, csak nem a leggyorsabb, hanem a szabványos kódutak egyikén.