- Hisense LCD és LED TV-k
- Samsung QN800D: Neo QLED 8K tévét teszteltünk
- Nyomtató topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Megérkezett Magyarországra az LG 480 Hz-es OLED monitora
- Gaming notebook topik
- Hobby elektronika
- Computex 2024: Itt az új ROG Ally
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
Hirdetés
-
Rövid előzetesen a Star Wars Outlaws PC-s kiadása
gp Az NVIDIA-nak köszönhetően nyúlfarknyi videót kaptunk a játékból.
-
Frissült az IQOO tabletkínálata
ma Az új IQOO Pad2-t és Pad2 Pro-t egyelőre nem láttuk más brand kínálatában, persze ettől még felbukkanhatnak majd Oppo vagy OnePlus címszó alatt.
-
Computex 2024: az Acer Predator monitorok OLED lázban égnek
ph A cég harmadik negyedévben debütáló újdonságainál az 1440p és a 240 Hz jelenti az abszolút minimumot.
-
PROHARDVER!
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
GalaHU
őstag
Azért az alkalmazott technológia erősen behatárolja a fejlesztési lehetőségeket:
A fogaskerekes hajtásban (bármilyen rendszerben is alkalmazzuk) mindig lesz egy kis "holtjáték" mert illesztheted te bármilyen pontosan egymáshoz a 2 alkatrészt, sosem lesz közvetlen a kapcsolat. Ebből adódóan a kormányoknál mindig jelen lesz az FFB lyuk, aztán van aki együtt tud vele élni, van aki nem, engem rohadtul zavar. Ehhez képest a szíjhajtásban ez a holtjáték megszűnik, esetünkben értelmezhető forgatónyomaték esetén a szíj csúszása sem számottevő (nagyobb értékeknél már előfordulhat), bye-bye FFB lyuk. Innen ugye "nálunk" felfelé a DD hajtás van, ahol a motor tengelye közvetlenül a kormány forgáspontjába van csatolva, semmilyen elvi lehetőség nincs a csúszásra.
A működés közbeni hangról már ne is beszéljünk, a fogaskerekes mindig hangos lesz, az FFB effektek mint egy légkalapács ütik a fogakat, ami az idő előrehaladtával csak rosszabb lesz, mert a kis spúr Logi persze műanyagból készíti ezeket is. A kopás meg nyilván az FFB lyuknak is jót tesz, ugye... Elvben persze lehetne rendszeresen újrakenni a cuccot, de hát 2 évig fel sem nyithatod a burkolatot mert ugrik a gari, másrészt a játékosok döntő többsége leszarja a karbantartást vagy nem is tud a lehetséges problémáról.
Ettől függetlenül vannak mérnöki csodák, a Porsche például évtizedek óta tutujgat egy abszolút korszerűtlen technikai megoldást (farmotor, hátsókerék-hajtás) és az őrületbe kergeti az ellenfeleit, mert működik! De ők euro-milliárdokat költenek a K+F-jükre, hogy ezt a fizikai hendikepet ledolgozzák, ugyanakkor a Loginál spórolósabb, megúszósabb, fogtechnikus cég kevés van...
(kellett nekem regényt írni, más is leírta a lényeget)
[ Szerkesztve ]
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen