- Hobby elektronika
- Computex 2024: Itt az új ROG Ally
- Hisense LCD és LED TV-k
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- 3D nyomtatás
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen videókártyát?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
Hirdetés
-
Nem kap több frissítést a Wolcen: Lords of Mayhem
gp Szeptembertől a többjátékos mód már nem lesz elérhető.
-
Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
it A Tesla egyik részvényese perelte be Elon Muskot, 7,5 milliárd dolláros bennfentes kereskedelemmel vádolja őt.
-
Computex 2024: TUF notebookok Ryzen AI-val
ph A TUF Gaming A16, és kisebb testvére, a TUF Gaming A14 a Ryzen AI 300 családot GeForce RTX grafikával kombinálja.
-
PROHARDVER!
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
GalaHU
őstag
válasz szacsee #62798 üzenetére
Nekem volt/van mindkét HUB, tartósság tekintetében szerintem nincs közöttük különbség. Az Universal HUB 9 évig húzta (XO verzió volt) újszerűként lett hirdetve és eladva, ez elég sok mindent elmond.
A Podium HUB a BME-s Porka szett óta van meg, az kb 4 év, de baja annak sincs, nem is igen lehet.
Az igazi különbség, hogy azon múlik hogy mit akarsz rápattintani. Az Universal HUB-on ugye eleve van 12 gomb, meg egy tekerentyű, igazából a szimek nagy része ennyi inputtal is bőven játszható. Tudod állítani a menüt, van egy pici kijelző. Van hozzá egy normálisan használható váltó, nekem még a régi "analóg" hatású volt eredetileg, de simán tudtam rajta cserélni amikor kijött az új. Az egész Universal HUB olyan belső szerkezetű, hogy szinte mindent rá tudsz kötni később is. Például megy vele a Button Module Endurance is, csak nyilván a többi gombot le kell műteni.
A Podium HUB meg tök csupasz, ahhoz vehetsz meg mindent külön, még a Fana menüt se éred el, mert nincs mivel. Ebből adódik az egyetlen előnye, hogy könnyebb mint a Universal, de ha felpimpeled akkor minimális lesz a különbség.
Ha gyorsan szeretnél relatíve olcsón egy jó kormányt akkor az Universal lehet az irányod, mert minden van benne a kezdéshez, csak egy jó perec kell hozzá. Később meg fejlesztheted, bár akkor a lekerülő alkatrészek kidobott pénznek tűnnek.
Podium talán akkor lehet jó irány, ha most rögtön megvan a tutira a pénzed (BME, Advanced Paddle Modul, etc) akkor kár a vargabetűért...
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
fatal`
titán
-
kozmi55
tag
Sziasztok,
Rendelt valaki a GT Omega webshopjából? Kellett bármi plusz áfát illetve vámot fizetni?
Írtam nekik hogy mi a helyzet a Magyarországra szállítással, de sajnos nem tudtak hasznos infóval szolgálni. Pár reddit threadben találtam olyan infókat több nyugat-európai országról is ahol semmi plusz költség volt, viszont van egy ilyen is az infó részben a weboldalukon:
"Please note that some orders may ship from our UK warehouse. These orders may be subject to custom charges."
Direkt rákérdeztem hogy amit rendelnék az melyik raktárból jönne, de erre se kaptam választ.
[ Szerkesztve ]
-
fatal`
titán
válasz kozmi55 #62807 üzenetére
Rendeltem monitortartót BF-kor, a skót raktárból jött és nem kellett pluszban fizetnem semmit.
Persze ez utólag is változhat, de nem tartom valószínűnek.
Az én rendelésem mondjuk nem érte el a €150-t, így gondolom vám eleve nincs rá, az ÁFA-t meg talán kifizettem rendeléskor. Azon lepődtem meg, hogy semmilyen vámkezelési költségem sem volt.
[ Szerkesztve ]
-
zsozsa74
senior tag
válasz kozmi55 #62807 üzenetére
Egy cimborámnak most jött meg onnan a cockpitje. Kapott egy értesítést, hogy az ÁFA meg a vám ennyi meg annyi, de semmilyen fizetési lehetőség nem volt feltüntetve. Beszélt aztán a szállító UPS-el is, akik azt mondták, hogy mindent a GT Omega fizet. Csak tartsa meg a számlát 5 évig. Nekem ez egész fura, de mivel te is ilyen infókat találtál, úgy tűnik, hogy tényleg így van.
Automobilista 2 - www.justrace.net/ Steam: zsozsa74
-
GalaHU
őstag
válasz JulesTS #62804 üzenetére
Igen, ahhoz az is éppen elég, de akkor nincs elérése a Fana menünek, nem tud a kormányon a profilok között válogatni, egy teszteléskor gyorsan és praktikusan állítani a gombokkal, FFB-t, elfordulást, Brake force-ot stb.
Át lehet ugrálni az app-ba, de nekem jobban bejönnek a fizikai gombok.
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
Melorin
addikt
Tegnap végre összeállt az új kormányom, a BMW-t váltottam le erre:
Runsco 320mm bőr, nagyon kellemes tapintásra. Bátran ajánlom mindenkinek, masszív, igényesen legyártott darab.
Podium HUB + PME-re szereltem rá. A képen látható a súlya a szettnek. -
szacsee
nagyúr
válasz GalaHU #62803 üzenetére
Köszi!
Még egy kérdésem lenne, SQ 1.5-nél érdemes szétszedni, újrazsírozni ahol illik vagy gyárilag elég jól összerakták? Nálam lehet az előfeszítő csavar túl van húzva (úgy hagytam ahogy gyárilag küldték), de szeki módban kicsit nehézkesnek érzem a váltásnál ( mintha nem lennének a felületek összekopva, megzsírozva)
Kell valamire figyelni ezen kívül?[ Szerkesztve ]
-
biker
nagyúr
Új barkács projekt: szekvenciális váltó. Mechanikusan már jó, még a mikrokapcsolók vannak hátra, meg a csere a régiről. Működés közben: [link]
Thingiverse projekt, utólag olvastam, hogy a feltöltő szerint "bad design, do not build" de nem tudom miért. volt benne 2-3 kisebb hiba, ezt percek alatt orvosoltam, illetve én a hátsó elemet eleve 3D SLS rozsdamentes nyomtatással csináltam. Mert nem gondoltam, hogy kibírná a műanyag a sok átugrást a kis bütykön. szerintem lekopna a fenébe. Lehet csak erre célzott, hogy nem tartós.
A markolat fekete resin, az oldala és az alja SLM pornyomtatás. Ha az is fém lenne, akkor örökélet lenneElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz Találtgyerek #62821 üzenetére
Menetes szár a tengely, akármekkora lehetne. De minél hosszabb, annál lágyabb lesz ugye, mert nagy az erőkar
26.000Ft az összes anyag szállítással vámmal, meg 1500Ft a menetes szár és a két csapágy, csavarok voltak itthon, mikrokapcsoló is, de ha nagyon minden venni kell, akkor 30e kb maxJules: igen, a csavarfej nyomkodja majd a mikrokapcsolókat
[ Szerkesztve ]
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
zsozsa74
senior tag
válasz szacsee #62818 üzenetére
Nehogy szétkapd ezért, főleg ha garis! Az enyém 2016-tól hasít, mindenféle berhelés nélkül. Egyébként Galáé is.
Annyi szokott vele történni nálam, ami elég különleges, és ahogy olvastam nem egyedi probléma, hogy időnként (nálam ez 1-2 év) elkezd félreváltani.
Erre van egy baromi egyszerű fix. Le kell csavarozni a tetejét, beledugsz egy csavarhúzót, hozzáérinted mondjuk az oldalához (bár legutóbb már ezt sem csináltam) és visszacsavarozod a tetejét. És voálá, megint jó.
Valami elektrosztatikus baszkódás (sajna nem értek hozzá, hogy jobban megfogalmazzam) történik benne, ami így meg is szűnik.
A váltó feszességén mintha egy csavarral lehetne állítani, úgy rémlik, de ez nem tuti, sajna nem vagyok cockpit közelben pár napig, hogy csekkoljam.
update: közben csekkoltam a Fana oldalán, jól emlékeztem: "Adjustable shift feeling and resistance"
Ha most így 8-9 év után beszarna, egy szavam se lenne és vennék helyette egy ugyanilyet. Szerintem ez az egyik legjobb Fana cucc, meg egyékbént a többi cég váltóival összehasonlítva is elég magasan van.
[ Szerkesztve ]
Automobilista 2 - www.justrace.net/ Steam: zsozsa74
-
biker
nagyúr
válasz RobbyJr #62825 üzenetére
szerintem a 76$ leszállítva, vs 109€ + szállítás közt kétszeres a váltószám, nem majdnem annyi
Másik, nem érdekel a H váltó. Semennyire. Soha. Semmikor.bnorci71: vágd már ki lézerrel kérlek:
[ Szerkesztve ]
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
fatal`
titán
válasz szacsee #62818 üzenetére
Felesleges szétszedni, elég jó szokott lenni.
Probléma szokott lenni, hogy mellévált időnként, EMI okozza belül (NLR 2.0 wheel standen nekem nagyon gyakori volt, amióta a Trophy van még nem jött elő), ezt 2 perc orvosolni, leszeded a négy szavart a tetején, felemeled a házat, visszarakod és visszacsavarozod, aztán újrakalibrálod. Ha nem segít, akkor a ház felemelése után a kábelt lecsatlakoztatod és visszadugod. FW hiba is okozott ilyesmit, leheet a 2 együtt volt nálam problémás, kb. havonta kellett megcsinálni a fentieket. Most már több hónapja rendben van, remélem ezen kívül sem lesz gondja (most fog lejárni a 2 éves gari februárban).
Azt mondjuk nem tudom, hogy erre van-e végső megoldás (gondolom van, de az már szétszedéssel jár).
A feszességet lehet állítani az oldalán egy csavarral, nem kell hozzá leszedni semmit. Viszont a két mód között eltér a feszesség, ezt sokan hibának mondják, szerintem a váltógombok súlykülönbsége miatt is csinálták ilyenre, mert én szekihez a szeki váltógombot használom, H módhoz meg a kereket és így a gyári beállítás pont jó. De sokan használják a szeki váltógombot H módhoz is és úgy túl puha/laza.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
Ha nem kell a H váltó, akkor jobb ez valóban. Csak ezek sosem lesznek annyira tartósak, mint a full aluból készült váltok, igaz azok 3-4x annyiba kerülnek. Bár van 1-2 jó Allis is, csak azok hangosak, de lehet rajtuk segíteni.
Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
bnorci71
addikt
Ok ezt az elemet egyben nem, -bár a franc tudja mire képesek ma már csak több lesz a hulladék mint a munkadarab -de az egész csavarozva van oldalról ezt az elemet is 3darabból meg lehet csinálni, és ha jól gondolom az összekötő résznek csak távtartó szerepe van az lehet simán egy cső a csavaron.
"If in doubt, flat out!" "Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers"
-
biker
nagyúr
válasz RobbyJr #62832 üzenetére
lehetne az oldallapot is fémből valóban, cnc-vel is meg nyomtatva is. de az oldallap és az alaplap nem fog terhelést kapni. Az L alak 100% kitöltéssel elég tartós lesz. A hátsó rész amit lent mutattam, az kap terhelést, ez meg rozsdamentes acél. szerintem bírnia kell.
De biztos sokkal tartósabb a szintén 3D nyomtatott műanyag SHH shifter, rendben.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
-
biker
nagyúr
-
szacsee
nagyúr
Köszönöm a válaszokat, akkor csak használom...
-
biker
nagyúr
válasz RobbyJr #62836 üzenetére
SHH review nekem 3D nyomtatottnak tűnik, határozottan.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Moby
addikt
válasz RobbyJr #62832 üzenetére
A simjack állítható feszességű szekiváltója nem hangos egyáltalán. Halkabb, mint a AioLogs. [link] Az is ilyen 100 euro körül lövöldözhető. De van már egy rakat full-fém kínai. Szekiváltó annyira nem bonyás. Viszont a VNM új szekiváltójának brutálszar hangja van.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
Tudom, van nekem mind kettőből már. A hangosabb fajtát halkítottam, és tökéletes, ütni vágni lehet.
Te mondtad amúgy régen, hogy ilyen simjacket Te sose vennél, pedig hidd el, ezek az Allis szeki váltók igenis megállják a helyüket. Jókat lehet hallani azoktól, akik YT-n tesztelték ezeket, és nekik van ilyen 300-400€-s váltójuk is, tehát tudják mihez viszonyítani.[ Szerkesztve ]
Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
stellaz
addikt
Nem tudom, hogy itt mennyire népszerű,.de a BeamNG Drive is elég szórakoztató szimulátor. Érzésre rendben van fizikája és van FFB is. Versenypálya sajnos nem igazán van, de ahogy törnek a verdák az zseniális. Egészen más értelmet kap a benézett kanyar
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen