Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Steve1207

    veterán

    válasz fatal` #66174 üzenetére

    Sokszor megmarad a név, egy ismert brandet nem dobnak a kukába, csak az egész managelése lesz más. Már az előny szerintem is, ha lesz pénz, átültetik az egészet az ő shopuk alapjaiba egy naprakészebb marketing támogatás mellett. Magát az egész oldalt felhúzni újraszerkesztett animációkkal, grafikákkal meg mögé intézni akár a nemzetközi logisztikát vagy csak kiszórni a viszontosoknak bő fél év alatt lezavarható, mert nem egy hatalmas portólió. Az csak hab a tortán, ha a logisztika javul, esetleg nemzetközi értékesítés is lesz.

    Én pl nem igazán félek az átnevezéstől meg az rgb-s nyavajáktól se, ellenben lehet, hogy kisebb termékeket átvesznek saját névre a budget szegmensbe és teleaggatják. Ahogy a múltkori áremelés említésétől se igazán, mert az átszervezéssel kb költséghatékonyabb lesz minden szegmens, csak nyernek rajta ilyenkor és nem lesz indokolt (plusz az átszervezésekből adódó való elbocsátásokon is spórolnak, főként marketing és vezetők elküldésével). De, ha a Corsair "indokolja", akkor hamarabb ráfaragnak, mint ahogy egy Logi-t se vesz annyiért sok emberke, amennyiért adják és egyből a konkurenciák felé ugrik az ár-érték arány (max a piacot tudják kicsinálni, ha mindenki emelésbe kezd :D ). Én pl azon se lepődnék, meg, ha ugyanezt az árazást tartva több akció lenne. Rengeteg a lehetőség pozitív irányba egy felvásárlásnál, amivel ők is, mi is csak jól járunk (csak azok nem, akik átfedett pozikban vannak).

    .

Új hozzászólás Aktív témák