Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hobizoli

    nagyúr

    a heten mentem egy mesekört a 6-s valtossa alakult benzines 147-l
    szerintem qrva jo lett azzal
    nincs rajta muszaki, szoval csak a telephelyen meg az korul kerultem egyet

    pont azon beszelgettunk a szerelovel, hogy igy kellett volna kiadni a TI felszereltseget alapbol, hogy ne csak belsoter csicsa legyen az elteres, es/vagy lejjebb is opcionalis extrakent kerhetove tenni

    de meg szerintem az 1.6-l is jobbabb lenne, mert sokkal agilisebb lett 1-2-3-4-ben, meg orszagutra/autopalyara van egy plusz fokozata, amivel a par szazzal kisebb rpm miatt a fogyi is csokken, ami annak is jot tenne

    nem ertem miert nem volt erre lehetoseg, mikozben az ennel olcsobb mk2B Punto / Stilo 1.4-nel is volt 5-s es 6-s valtos kivitel, meg az mk2A 1.2-s Punto-nal is volt 5-s es 6-s valtos
    sot, meg a 176-snal is:

    ...es nem is volt egy tul draga extraopcio :U
    rohej, mert a dizelbe meg siman beleraktak :F
    ott a 150/170 lovasban ugyanez a C630-s valto van, csak mas attetelsorral

    most itt is egy jo par dolog a dizele lett: a harang, a valtokulissza a bowdenekkel, a kuplung mukodteto hidraulikacso (a huzokuplung miatt)... lehet meg az olajtekno is jo lenne arrol

    [ Szerkesztve ]

    több drón kell ;P

Új hozzászólás Aktív témák