Hirdetés
-
PC-re tart a God of War Ragnarök?
gp Az egyik legismertebb szivárogtató szerint Kratos legutóbbi kalandja lesz a következő nagy PlayStation cím, ami PC-re látogat.
-
Napvihar miatt akadoznak a SpaceX Starlink műholdak
it Az elmúlt két évtized legnagyobb geomágneses vihara miatt csak gyengébb szolgáltatást képes nyújtani a SpaceX Starlink szolgálatása. Musk szerint pedig hamarosan újra repül a Starship.
-
Infravörös kamerákkal vagánykodik az Umidigi
ma Az előlapra is került az éjszakai arcfelismeréshez, és a hátlapra is fotózáshoz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
CharlieDrop
veterán
Sziasztok!
tud valaki olyan oldalt, am megmutatja hogy kell Fiat 500-on TwinAir modul szűrőt cserélni?
KösziNem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz CharlieDrop #14008 üzenetére
Nem ugyanaz, mint a MultiAir? [link]
-
hroberto
veterán
válasz molnarpeter #14010 üzenetére
Ezek ennyire hülyék?! Nyilván tudják, hogy szar ennek ellenére mégis beleteszik? Pedig már ki van nézve...
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
hroberto
veterán
válasz molnarpeter #14013 üzenetére
Értem én, hogy orvosolható a probléma, de akkor is!
Veszek egy autót, és rögtön javítani kell... Kezdek elbizonytalanidni...Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
addikt
Pénteken megcsinálták az autót, termosztát cseres után (Gates) most már olyan merőlegesen áll a vízhőfok mutató a 90°C-on, mint Johnny Sins kenyérkeresője
A Magnetti lámpa is tökéletes lett. A másikon mondjuk van már két hétnyi kosz, ha lemosom, majd kiderül mekkora különbség is van köztük.
-
VMatteo
őstag
Bent a Bravo beltéri lámpa a Grandéban Háát élőben nem ennyire látványos, mégegyszer nem biztos hogy belevágnék
Illetve a bal hátsó lámpa szivacsát feltuningoltam egy kis nyilászáróba ragasztható szivaccsal, remélem ott ázott be a kocsi.Tisztelet a Gépésznek!
-
csongi
veterán
válasz molnarpeter #14019 üzenetére
Nincs vele gond, nincs költség
-
j.bravo
addikt
Találtam a fiókban egy ilyen VAGKKL fedőnevű, OBD2 -> USB-A kábelt. MultiEcuScan-nel ment rendesen.
Volt hozzá egy Alfa 156-osom, de az kb 3 éve már nincs.
Ha valaki a topikból hasznát venné, szívesen neki adnám.
Természetesen ingyen, azaz ha személyesen megoldjuk, akkor egy köszönöm az ára, ha csomagküldeni kell, akkor pedig a csomagköltség.
Érdekel valakit?
Whatever.
-
gg72
veterán
Sziasztok! Nemsokára tulaja leszek egy 1.4 8V-s Grande Punto-nak, elvinném olaj és szűrőcserékre, olajból és szűrőkből mit ajánlanátok?
-
tboldi
nagyúr
válasz VMatteo #14027 üzenetére
Autótól függ, itt tudod ellenőrizni. Modern CAN-buszhoz már túl régi ez a fajta kábel, az én MiTómmal pl. már használhatatlan, kell az ELM kábel meg az adapterek, viszont anyum Ypsilonjához egy-egy modul kivétel még jó ez is. Nekem van ez is, az is, de csak az ELM-et használom mindenhez.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Megkerestem, ugyanaz az előírás, mint nekem.
A legegyszerűbb, ha megveszed ezt. Az olaj ugyan nem a paletta legteteje, minőségben lehet feljebb lépni, de ez a gyárija, teljesen megfelel ez is. De ha esetleg mást szeretnél, akkor a fenti S2-es minősítése legyen meg.
Szűrőbőkből én a gyárit preferálom, de a Mann, Hengst vagy Mahle darabokkal sem nyúlsz mellé. -
gg72
veterán
válasz csongi #14029 üzenetére
Ezeket válogattam össze, mivel nem tudom gyertyacsere mikor volt benne, így gondoltam azt is kellene, de itt nem tudom Denso vagy NGK. Olajból Shell HX8. Ez így okés lenne? Havi szinten menne bele kb. 300-400 km autópálya, a többi 300 km ilyen 5-10km lenne.
tboldi: Köszi.
[ Szerkesztve ]
-
j.bravo
addikt
válasz tboldi #14028 üzenetére
+ VMatteo
Úgy dereng, annak az alternatívája. Motorhoz az egyik állásba mellett tenni a kis kapcsolót, Selespeedhez/kuplunghoz egy másikba. Gondolom ez megfelel annak hogy a színes adapterek közül egy másikra váltott a júzer.
Úgy dereng hogy 2007-es Grande Puntóval már nem értett szót, de ellenőriznem kell. Előtúrom a doksit.
[ Szerkesztve ]
Whatever.
-
csongi
veterán
Olajból Mannolt használok. Drága a selena pacsálni.
A napi használat 90%-ba 3km aztán teljes lehülés majd 3km. Erre nem teszek bele selena olajat. ha tetszik ha nem, az sem bírja. Így A tél elején és a tél végén csere. Így kb Mannolból is annyi. Sajnos környezet szennyezőbb.
Ezekre van az elektromos jármű meg a bicikli. De abból általában vita van Inkább olajat cserélek, ha agyon csapom azért lecsuknak
Persze, ha havonta benne van 3-400Km pálya, akkor nincs gond.
gyartyából ha tudod tegyél iridiumosat, kb el is felejtheted fél életre a cserét.[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz csongi #14033 üzenetére
egyebkent egyre tobbektol hallom/olvasom, hogy siman Mannol olajat hasznalnak, es nem vami fancy markanevut es hibbbbbbbatlanul muxik
belegondolsz, ha felezed az olajcsereperiodust azzal, akkoris jobban jossz ki, mert mindig frissebb, kevesbe elszennyzett olaj van benne, aminek eselye sincs olajsarat kepeznie, hiszen addigra reg lecserelodott, amire arra szintre jutna
meg ma akar egy Mannol olaj is jobb tud lenni, mint tizenhuszon eve egy top
multkor is irta a FB-s csoportban vki, hogy a melos Scudo-jukba csakis Mannol olaj megy 10k km-kent, es 490k km van bennetöbb drón kell ;P
-
csongi
veterán
válasz gipsztigris #14034 üzenetére
Köszi!
Motoromba sem ajánlják manual szerint, de jó hatással van a csótányra.
hobizoli
Ez a céda pára bármelyik gyártó cuccával össze bújik -
gipsztigris
addikt
válasz hobizoli #14035 üzenetére
Ez az olajkérdés alapvetően hitbéli kérdés és nem technikai.
Ha teljesíti a gyári előírásokat -és hangsúlyozom, hogy a gyárit-, akkor alapvetően nem történik semmi baj, ha az alsópolcos olajat használja az ember. Más kérdés, hogy az adalékolásban bőven eltér(het)nek az olajok, hiszen az adott specifikációk egy bizonyos tartományban engedik meg pl. a hamu, foszfor, kén és egyéb összetevők mennyiségét. És itt már lehet érezhető különbség olaj és olaj között. Szerintem!"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
hroberto
veterán
A diesel Giulia-k automata váltói problémásak? Az olajcsere mennyire macerás bennük?
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
csongi
veterán
En a 7915 ot hasznalom. A 8 szelepes motorba nem tettek kipufogo gazt kezelo rendszereket, nincs turbo.
De tigrisek kijavitinak ha tevedek. Leirasok szerint az M2 is elegendo.
Azert az olaszok is el tudnak nagyolni ezt azt egy manualba. .
Lattam mar 6os csavarra 23 Nm meghuzasi nyomatekot es stb.
Sztem egyszerubb volt hagyni az s2-t, az tudja az M2 is.
ACEA besorolasa is magasabb az S2 nek. -
gg72
veterán
válasz molnarpeter #14043 üzenetére
Akkor, ahogy csongi is írta, mehet egy az 1.4 8V Puntóba (350A1000) a 7915-ös Mannol? A mási választásom a MOTUL 8100 X-CLEAN 5W-40 lenne, a difi 3000 Ft 3L esetén, igazából nem ezen múlik.
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz molnarpeter #14047 üzenetére
azert amiota ezt kinyomtattak valtoztak az idok, meg az olajok is...
több drón kell ;P
-
tboldi
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Cipő topic
- Diablo IV
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen egeret válasszak?
- Akciófigyelő: kedvezményekkel indít az Ulefone Armor tablet/telefon páros
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Videós, mozgóképes topik
- A leépítések után egy vagyont költ a töltőhálózatára a Tesla
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest