- TCL LCD és LED TV-k
- Samsung Galaxy Tab S6 Lite 2024 - a visszatérő
- Raspberry Pi
- A Corsair égisze alá kerül a Fanatec
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Samsung Galaxy Tab S7+ - növekmény
- Hobby elektronika
- Videós, mozgóképes topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
Hirdetés
-
Honnan tudjuk, hogy melyik tartalmat gyártotta a TikTokra az AI?
it Az OpenAI és a mások eszközeivel gyártott, AI-alapú tartalmakat is címkézné a TikTok.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Akciófigyelő: kedvezményekkel indít az Ulefone Armor tablet/telefon páros
ma Az Armor Pad 3 Pro és az Armor 26 Ultra árából sokat enged a gyártó.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Prime110
aktív tag
Ezt a blogot érdemes lesz követni, Marea HGT...
-
Elektrosokk
addikt
ezt sasoljátok, ultra brutál.
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
Prime110
aktív tag
válasz Elektrosokk #2004 üzenetére
Ez négyesben visszaváltva is kipörgeti a kereket, de szerintem ha 5-ösben is parkettát nyom neki talán akkor is!
-
Stylewars_kp
senior tag
Sziasztok,
érdekes dolog történt a vonóhorog feltétele után. Érdekesmód ahogy elhoztam a szerelőtől elkezdet világítani a jelzőlámpa a műszerfalon fékezéskor, hogy hamarosan kiég az izzó. Húztam halasztottam, mert nem volt időm megcsinálni. Kb 3 napja égetővé vált a dolog mikor is ha jobbra indexeltem (állítólag klasszikus hiba) fékezéskor akkor szaporábban villogott az index és ha csak indexeltem akkor is égett a jobb oldali féklámpa...elég zavaros volt.
Leszedtem a hátsó lámpaburkolatot és érdekességet fedeztem fel. A saruk egyike ami érintkezik a csatlakozóval meg volt oxidálódva, de ha már arra jártam kicseréltem az összes izzót. Máris megoldódott a hiba. -
Elektrosokk
addikt
Azt Tudjátok hogy még a 2000 körüli 1.9 JTD és 2.4 JTD miben különbözik? csak 4 vs 5 henger ?
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
Elektrosokk
addikt
Ez a kedvencem!
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
Prime110
aktív tag
válasz Elektrosokk #2011 üzenetére
"Leütötte, mint a büdös sz@rt"
Am tényleg szépen pakolja az Alfa. -
sagesz93
addikt
sziasztok!
fiat punto classic, 1,2 8v, várnám az ajánlatokat, ki milyen olajjal hajtja?? Elkövetkezik az olajcsere ideje, és kicsit szeretnék okosodni ez ügyben, és emberi tapasztalatokat olvasni, mi kell ebbe a csodába. Illetve ki milyen periódusonként szokta az többi cserélendő dolog cseréjét? Köszi előre is a válaszokat!
mod: illetve érdekelne még, kinél hogy alakul a fogyasztás? Nekem 5 és 6l között van, ehhez dinamikus vezetési stílus társul, és város.
[ Szerkesztve ]
-
Elektrosokk
addikt
Tegnap kiment a tompított, minden más működik, ma átnéztem a vonatkozó biztosítékokat, nincs kiégve egyik sem. Mi lehet a probléma ? relé? Vagy vigyem is a szerelőhöz ? Alfa 156
köszi.
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
Zozzant
addikt
válasz Elektrosokk #2017 üzenetére
? cseréld ki az izzót
https://logout.hu/bejegyzes/guga/az_utolso_kivansag.html
-
zoo8800
veterán
válasz Elektrosokk #2017 üzenetére
Ez ám a kérdés
Vagy egyszerre szállt el mindkét izzó?[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
Stylewars_kp
senior tag
válasz Elektrosokk #2017 üzenetére
Szia,
egyszerre nagyon ritka. Vagy relé vagy világításkapcsoló!
Várjuk a további fejleményt, hogy mi volt a baj!
Szép napot!
-
Zozzant
addikt
válasz Stylewars_kp #2022 üzenetére
Off autón nekem már ment egyszerre, máig nem tudom mitől.
https://logout.hu/bejegyzes/guga/az_utolso_kivansag.html
-
Elektrosokk
addikt
válasz Stylewars_kp #2022 üzenetére
égőket kicseréltem és működik. az egyik láthatóan hibás volt, a másik jónak tűnt. De nem értem hogyhogy nem a bizti ment ki. . . ?
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
Prime110
aktív tag
válasz Elektrosokk #2024 üzenetére
Mert párhuzamos terhelésre van ezek szerint bekalibrálva, tehát nem lesz "félszemű" az autó egy izzó hibánál hanem inkább nem világít, amíg a megfelelő terhelést meg nem kapja a biztosíték.
-
sagesz93
addikt
válasz sagesz93 #2014 üzenetére
Selenia 20k 10W40 vagy Castrol Magnatec 10W40 az, amikről sok jól olvasok, az tényleg igaz, hogy "csak" 2,6-3 liter olaj kell a kocsiba?
Illetve még abban kérném segítségetek, hogy mit, mikor, és mivel együtt érdemes cserélni?
Gondolok itt vezérlés, szűrők, olajak, folyadékok, amik úgy leginkább a megtett táv vagy idő alapján cserélendő.
Ha jól olvastam 12hónap/20ezer km a csereperiódus az olajra, az előző tulaj 10 ezrenként cserélte. Érdemes tartani ezt a szokást?Elnézést a kezdő kérdésekért, első autóról van szó.
-
Elektrosokk
addikt
válasz Stylewars_kp #2028 üzenetére
Köszi! Én is.
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
veterán
autóvásárlást tervezgetek és az eddig nézett szokásos típusok (golf 5, h astra, mazda 3, focus ii) közé bekerült a fiat bravo is. ahogy nézem elég rosszul tartja az árát, fiatal példányokat lehet kifogni másfél milla környékén. kell valamire különösen figyelni? melyik motorral lehet érdemes megvenni? nekem mindegy, hogy benzin, vagy dízel, a jobb konstrukciót venném.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
alázógyík
őstag
Szia!
A T-Jetet ajánlanám, 120 v. 150Le-s verzióban.
Ismert hibák :- Levegőbefújás állító kis motorok törése (ezt onnan lehet észrevenni, hogy összevissza fújja a levegőt, hideget és meleget a két oldalra v. nem tudod változtatni hogy az ablakra v. a lábra menjen a levegő)
- Féltengely elkopása (remegés gyorsításkor)
- Leömlő megrepedése (furcsa hangja..)
- Hűtővíz csepegés (korai példányoknál volt ilyen hiba a bilincsek miatt..)A motor, turbó tartós, a futómű se kényes. Ha bőrkormányos, ne riasszon el a kopott látványa, mert akár 70K km után is rongyosra kophatott a rossz műbőr miatt....
Rozsdásodás nincs, max. a kipufogón. -
zoo8800
veterán
Hátőőő
7 éve 4 MFt körül lehetett megvenni a nem fapad Bravokat, most pedig olyan 1,6-1,7 körül mennek. Ez szerintem nem olyan rossz értéktartás.
Én tuti nem a szívóbenzinest venném, inkább az 1.4 T-Jet, vagy a 1.6 Multijet a jó döntés. Dízelt még nem vezettem, de állítólag jó. A szívóbenzin elég lomha, mint úgy általában az összes. Az 1.4 T-Jet alapja ugyanaz, mint a szívó benzinesnek. Szíjas vezérlése van, szívócső befecskendezéses (nem közvetlen), és nincs okoskerék, fix a szelepvezérlés. Elég strapabíró darab.szeret tönkremenni:
Amit a kollega is írt, a digitklímás kocsik terelőmotorja. Javítása kb. 40-50 ezres, műszerfalat kell bontani a legtöbb esetben.
Leugrik a belső féltengely gumiharang, emiatt elkopik a csillag. Szintén 50 ezer körül javítjákEzeken kívül vannak még apróbb szarságok, de semmi komoly:
Egy kis műanyag takaró bizbasz letörik a kézikfék mögött, szépséghiba
Az embléma beázik, szépséghiba
A termosztátok gyakran rosszak, télen nehezen melegszik a víz
Hidegen, gyorsítás közben néha rángat a motor (T-Jet), sokak szerint a gyertyacsere megoldja, szerintem nem. 1 perc járatás után semmi baja.rip and tear, until it is done
-
ACAB95
tag
Üdv
Miben különböznek a 1998-2005 között gyárott Fiat JTD motorok az Alfáétól?"Ami nem öl meg, az megerősít."
-
veterán
válasz zoo8800 #2032 üzenetére
nagyon köszi, és neked is alázógyík ezek abszolút nem vészes tételek. az értéktartása meg így valóban nem olyan rossz, akkor az újkori ára volt alacsony. nem igazán vagyok autóbuzi, vigyen el a-ból b-be és kész, ezek szerint ezek a gépek erre tökéletesek, és a korábban említett kompaktoknál mégis 4-500 ezerrel olcsóbbak. jó vételnek tűnik. köszönöm még egyszer az infókat
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
lorcsi
veterán
Ti milyen nyári gummat használtok?
165/70 r14 méret kellene nekem
Majdnem lehidaltam, hogy a 15 éves verdam gumiztatasa 60-át súrolja -
Prime110
aktív tag
Így első blikkre azt mondanám, hogy az égvilágon semmi, ugyanaz a blokk kerül az Alfa-ba is, mint a Fiat-ba.
-
.:Kristian:.
addikt
Riken Maystorm 2 B2 XL 225/40 R18 - újonnan 60k volt a szett. Elvileg a Michelin gyártja, de minősége vetekszik a kínaival. Német pályán nem autókáznék vele 200-al, de itthonra jó, viszonylag gyorsan kopik, szerintem 2-3 éven belül le is kell cserélnem.
A következő szettem nem ilyen lesz. -
alázógyík
őstag
-
Elektrosokk
addikt
válasz .:Kristian:. #2037 üzenetére
Mi lett végül a GT helyett ?
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
alázógyík
őstag
válasz Elektrosokk #2039 üzenetére
Neki is egy fehér Bravoja van, ha jól tudom.
-
pit stop
addikt
Fiat panda (első generációs) 1.3 JTD-re van esetleg valami tapasztalat? Mire érdemes figyelni vásárlásnál ezzel kapcsolatban és általánosságban Pandánál?
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
.:Kristian:.
addikt
válasz Elektrosokk #2039 üzenetére
-
lorcsi
veterán
válasz .:Kristian:. #2037 üzenetére
a te méretedben még bőven vállalható a 60k
de nem bírom elhinni hogy a jóval kisebb 165/70/r14 is uyganennyiért megy[ Szerkesztve ]
-
.:Kristian:.
addikt
Valószínűleg nem az olcsó kategóriából származik, azért 15k/db az ára.
Enyémhez hasonló minőségű: Infinity Eco Pioneer 165/70 R14 - 37.160HuF a szett. [link]
Nem kerestem sokat, legelső találat a 165/70 R14-re, úgyhogy lehet van ettől még olcsóbb is.Viszont van ellenpélda is, ez már azért komolyabb abroncs, Vredestein T-Trac 2 165/70 R14 - 103.816.-
Ja és gumistól soha nem vásárolnék.
-
.:Kristian:.
addikt
válasz .:Kristian:. #2046 üzenetére
Az ellenpélda rossz volt, a vredestein valószínűleg el van árazva, máshol jóval olcsóbb, de a lényeg, hogy vannak gumik ilyen méretben 100k környékén is.
-
lorcsi
veterán
válasz .:Kristian:. #2046 üzenetére
a jelenlegim is valami hasonló (még az előző tulaj vette rá)
de van egy falken itt az általad linkelt listában, ami halkabb..és árban nem túl vészes
asszem ez lesz -
Elektrosokk
addikt
válasz .:Kristian:. #2044 üzenetére
Szép. Na és milyen Az elsô benyomás? Ez a turbóval szerelt verzió? Mik a fô különbségek a Grande punto meg a bravo között?
[ Szerkesztve ]
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
.:Kristian:.
addikt
válasz Elektrosokk #2049 üzenetére
Feleve van meg, 15 ezret tettem eddig bele, panaszra nincs okom, 1-2 dolgot kellett rajta csinaltatni, de betudthato annak hogy sokat futott. kikopott belso feltengely, kikopott motorolaj leereszto, szelvedocsere kavicsfelverodes miatt.
Megbizhatobb mint az alfa volt.Turbos egyebkent, nehez is lenne 1.4-es motorbol 150lovat kihozni nelkule
A kulonbseget nem tudom koztuk, csak annyit hogy a bravo nagyobb.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest