- Táp ventilátor csere
- Projektor topic
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Melyik tápegységet vegyem?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Vezetékes FEJhallgatók
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
- Computex 2024: ASRock minden mennyiségben (videóval!)
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
Olajkereskedelem dollár helyett CBDC-ben?
it Szaúd-Arábia is csatlakozott a Nemzetközi Fizetések Bankja és Kína által vezetett jegybanki digitális pénzes projekthez, ami nagy változásokat hozhat.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Közeledik az X Fold3 Pro
ma A kínai bemutató után megtartotta a Vivo a nemzetközit, de még nem Európában.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Verus
senior tag
válasz Prime110 #1763 üzenetére
Köszi!
Kiderült itt a turpisság... Parkolóból álltam ki,utána kezdett kopogni. 3 csavar tök laza volt benne,kivéve egy,amelyiken a kerékőr volt. Valakinek megtetszett az alufelnim. Ettől függetlenül persze a csavarokat cserélni kell a hosszabbra, de nem az autóban volt a hiba,hazajöttem vele,egy picit se lazultak...Az angyal olyan, mint a gyémánt. Nem lehet csinálni, csak találni. És nincs két egyforma a világon.
-
Verus
senior tag
válasz Prime110 #1767 üzenetére
Hidd el,hogy nem érdekelne,ha meghúzták volna vagy bármi,de ez? Komolyan mondom agyrém. Plusz egy időre elveszi a biztonságérzetét az embernek. Komolyan gondolkodom,hogy nem egy hanem kerekenként 4 kerékőr lesz rajta.
Egyébként összefoglaltam pontosan a történteket egy másik topicban, kissé még feszülten, bemásolom ide is,hogy "lásd" mi volt...
"Apalatogato 200 km, autópálya, semmi gond. Ja,hogy nem működik az ablakmoso,sebaj. Apát izzít, nézzük meg. Persze, de hogy ebbe a fostos autóba hogyan sikerült úgy beszerelni ezt az izét,hogy a fél autót szét kell bontani, azt nem sikerült megfejtenem... "Máté fiam,logika." Szivattyú szétment, semmi baj, el Bárdihoz lesz másik +40km. Ha már itt vagyunk vagyunk vegyünk virágot a temetőbe,úgyis itt az Obi. Beparkol, naivan bemegy, vásárol,mindez 10 perc.
Kiállok a parkolóból, balra ki, főút, 1-2 km után mondom, valami kopog,senki nem hallja,képzelődök. Megállok,semmi. Elindulás újra megint kopog, gázt adok, fekezek nem,ha gurul kopog. Na jó,csorogjunk haza. A végén azt hittem szétesik.
Falubeli szakik jönnek, kerékagy hujjujj, gömbcsukló hajjajjj, féltengely hajjajjj. Holnap ünnep,nincs alkatrész. Assistance-t felhív, jó megnézi van-e valaki. Jujj,van mindjárt keres és jön a sárga angyal. Pasi hív,jaaa hát ő csak kedden csinálja meg. Szupi,akkor már Pesten kell lenni. Talonba rak...
Apa mozgósít mindenkit,jön egy értelmes. Felnicsavart néztétek? Ja, azt nem. 3 csavaron húzott csak két kört... Na így jó lesz,mondja. Szupi,megyek egy nagyobb kört. Jó,jó,jó,nem jó.
Szomszéd falu,megfúrjuk a kerékagyat,mer' úgy jó lesz,kapsz bele passat csavarokat. Ebbe?? Na mindegy. Autó felemel,kerék le. Kerékagy megnéz,ú hát ebbe jó a menet,nem is ovális. Sz@r a csavar,jön az okos. Csavarok rendben. Á, tegyük vissza. Normálisan meghúz, minden szipi-szuper. Apám gondolkodik - Te, csak az a csavar volt jól meghuzva amin a kerékőr van. Gondolkozunk,gondolkozunk...
Konklúzió: törjön le a keze annak az állatnak,aki a parkolóban megpróbálta elvinni az alufelnimet!!!
ui.: hazafelé 3x néztem a csavarokat,teljes súlyal álltam a kerekkulcson és semmit nem lazult. De legalább tudom,hogy van kerekkulcsom "Az angyal olyan, mint a gyémánt. Nem lehet csinálni, csak találni. És nincs két egyforma a világon.
-
F_Zolee
veterán
válasz Prime110 #1913 üzenetére
Ha valóban igaz minden amit leírt akkor kb hozzá se kellene nyúlni a következő műszakiig. Bár azt már nem írja meddig érvényes. Ha nem kamuzik akkor nem baj, hogy ennyi mindent lecserélt rajta. Kevés az ennyire törődő tulaj.
Ha megtehetném én is ilyen patyolat állapotban tartanám a motorteret, mert bármit kell belenyúlni máris tiszta kosz lesz az ember...
-
sagesz93
addikt
válasz Prime110 #1910 üzenetére
Nekem az lenne a lényeg, hogy a helyzetjelzőnek is olyan fénye legyen. Nem tudom, ehhez milyen foglalatú izzó kell. ezt néztem, meg hozzá a H7 foglalatú NB-t. Nem értem a H1-H7 dolgot sem, hogyan van.
-
sagesz93
addikt
válasz Prime110 #1917 üzenetére
Köszi szépen az infót, ez nagyon sokat segített! Akkor a W5W tuti kell, és a H1-H7 páros, hogy mindegyik olyan legyen amilyet akarok? Mindenhol mást olvasok a puntóval kapcsolatban, de leginkább azt látom, hogy H1-H7 kell nekem hozzá. Azt nem értem, hogy melyik a tompított, melyik a refi.
-
SLYM
veterán
válasz Prime110 #1913 üzenetére
a legtöbben nem gondolkoznak ezen szerintem. ha elkap az érzés, hogy kéne egy új kocsi, akkor keresgélsz 1-2 hetet, aztán ha jön egy olyan ami tetszik, akkor megveszed. (jó ezt lehet árnyalni, amikor összejön a pénz, vagy jön a jó idő, stb, de a legtöbb embernél ez így van). kb senki se nézi mi mikor volt cserélve, mert mindenki akkor cserél ki valamit a szűrőkön meg az olajon kívül, amikor valami baja lesz. ha pl 2 hónappal az eladás (mikor veszed az újat, nyilván eladod a régit) előtt kellett kerékagycsapágyat cserélni, akkor az új lesz, ha aksit fél éve kellett, akkor az is, de ennyi. szóval szerintem, ha az épp aktuális állapota jó a kocsinak, akkor a kocsi jó, senki se áll neki csak azért mert mondjuk a lengőkarokban már van 100.000, akkor kicserélni azokat érted. szóval eladás mindenki csak kiganézza a gépet és ennyi. senki se csinál mást. kár is ezt várni akkor, amikor elméssz használt autót venni az új ár negyedéért, meg abban reménykedni, hogy ezért a pénzért új alkatrészekkel kapod az autót
[ Szerkesztve ]
-
SLYM
veterán
válasz Prime110 #1924 üzenetére
én az első kocsimat apámtól kaptam, (1.3 swift), azt úgy sikerült eladnia (beszámíttatnia), hogy majdnem tele volt a tank, egy 250.000-es kocsinál az nem rossz extra . szóval tényleg ki lehet fogni.
a jó vételekhez (több rossz vételünk volt, mint jó szerintem), de volt köztük jó is, kereken 4 éves alfa 159 1.9 JTDM 150 LE, 18.000 km, gazdag idősebb arctól (első tulaj, szervizszámlák, ahova fényezésre vitte, mert rácsukta a garázsajtót) 3 milláért. 1-2 napja volt fent a hirdetés már hívták is ráadásul, 3.2-ért hirdette, de 3-ig lement. azóta 70.000 km, 2.5 év alatt a szűrők+olajokon kívül egy aksicsere kellett. ennyi
[ Szerkesztve ]
-
Stylewars_kp
senior tag
válasz Prime110 #1922 üzenetére
Én ezzel úgy vagyok amúgy, hogy jobban szeretem ha nem csillog mint Salamon töke...állandóan suvikszolni kinek van ideje...
Azt se szeretem ha tiszta retyó az autó. Van az a természetes egyensúly szerintem ebben is.
Van olyan ismerősöm akinek 2002 óta van autója és kétszer ha lemosta, de van ellentettje is aki állandóan fényezi meg polírozza, csillog a műszerfal mint a baka bakancsa.Eladás előtt illik kivillázni a ganét a kocsiból szó se róla, de Én úgy vettem az autót, hogy a tulajnak még ideje se volt kitakarítani, az az igazi, látja az ember, hogy no mivel is áll szembe. Porszívót nem szerette, de mosva az volt. Kivéve télen, hátsó rúgók rozsdásak, nemrégiben tavasszal az elsők el is törtek. Hátsótól is tartok, hogy elpattan. Főleg, hogy most műszakikor rakattam rá vonóhorgot.
Na srácok ez még megér egy misét...gondolám Én és kis családom, hogy veszünk vonóhorgot a kis Puntóra úgy is közeleg a műszaki ideje meg kéregessen a fene mindig horgos autót. Csak leszedhető horgot lehet felrakni most már...itt indult, ezért drágább is volt kb 5 rugóval a horog. Oké megvettük aztán szól a szerelő, hogy sztoj ez már nem lada, hogy majd rákössük a hátsó lámpára az elektronikát oszt joccaka', venni kellett egy canbus jeladót is 15 ropiért. Oké, felrakta öröm bódogta'g! Műszakira begurulunk csont nélkül átmegy majd felírja egy jegyzőkönyvbe, hogy sikeres a vizsga, majd kérdőre vonom, hogy "hát a matrica+forgalmiba beírás főnök?". Okmányirodába be, új forgalmi 6 ezer + matrica 500 Ft. Alapból nincs hely ahova beírhatná azt, hogy vonóhorgos lett az autó...na ez a bürokrácia!
-
g4bb3r
tag
-
g4bb3r
tag
válasz Prime110 #1939 üzenetére
Én se hiszek ezekben, sok boldog francia autó ill ford tulaj ismerősöm van. Egy autovezető oktató ismerős csak puntokkal oktat mert mindent kibirnak szerinte
Egy haver nagyon vágyott 159-es Alfára de lebeszélték róla a "haverok".. most elégedett Mazda 6 tulajdonos de szerintem még kacsingat az alfákra azóta is
Sokféle autót nézegetek mert egy kategórián belül keresek inkább, de már t..m tele van a túlárazott német autókkal.. japókat is néztem érdekes hogy ami onnan közel áll a szivemhez az pont a 156-ra hasonlitó Honda Accourd Tourer
Mindbe bele kell ülnöm h el tudjam dönteni.. de mikor megláttam a 156sw-t kivül belül nagyon megtetszett árban se rossz , szóval le fogom csekkolni.. Kicsit tartok tőle, h kicsi méretre de beleülök aztán kiderül.. Sajnos szakit nem tudok vinni csak egy ex nepper ismerőst aztán ha jónak tünik akkor el kell vinni szerelőhöz megemelni alánézni etc. Sajnos őt nem tudom kirángatni. Ez van.
-
g4bb3r
tag
válasz Prime110 #1942 üzenetére
Valamennyire az is szempont hogy rajtam kivül még 3ember elférjen néha én meg 195cm vagyok he he. Kiprobaltam egy haver G Astrájában, hogy beállítottam magamnak a vezetőülést aztán megpróbáltam beülni magam mögé.. ha én nem is de egy átlag ember elfért volna..
Részben azért is kell a jármű, hogy szülőket hurcolásszam szóval valamennyi hely azért kell.. többek közt ezért is merült fel a crosswagon, kicsit magasabb így könnyebb az ősöknek talán bekászálódni..
-
Land
veterán
válasz Prime110 #1942 üzenetére
Nézegettem én is a Mazda 6-ost autó vásárlás előtt. Ültem is 1-2 db 2005-ös facelift előttiben és olyan semmi extra belülről. Kívülről nem rossz. Na de a 159 kívül-belül köröket ver rá.
Persze a legtöbb autót veri a 159 nálam kívül belül... Valóban pár év múlva sem fog rútnak számítani, nem lesz vele szégyen bárhova is beállítani.
Végül nem tudtam ellent mondani a kísértésnek és egy 159 Sw-vel szaladgálunk barátnőmmel felváltva.Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
g4bb3r
tag
válasz Prime110 #1945 üzenetére
Egyébként az mennyire városi legenda amivel azok riogatják az embert akik le akarnak beszélni az alfáról..
Állandó elektromos bajok etc? Nekem nics alfás ismerősöm, a netet bújva (népitélet, autonavigator, fórumok) meg kb ugyanannyi a panasz mint bármilyen más tipusra.. utaznék rensszeresen hosszú távokat külföldre nem szeretném ha valahol féluton rakoncátlankodna
-
g4bb3r
tag
válasz Prime110 #1949 üzenetére
kicsit OFF az asszony családja nagy francia autó hivő, apának Peugeot 106-os van, fiának Renault 19 (vagy 20éves min) + Peugeot 807-es, feleségemnek P 406-os, meg van még pár autó a családban (nem francia) összesen vagy 7 De ők pl sose hallottak a francia autó átokról 1-2x utaztam a Renault 19-esben úgy ment mint a barom+ légkonditól lefagytam speciel
[ Szerkesztve ]
-
hoby36
senior tag
válasz Prime110 #1963 üzenetére
Ha befogom a kipufogót,akkor leáll,így a leömlő kizárva.Gyújtókábeleket tegnap kicseréltem,úgy érzem jobb lett.De lehet csak beképzelem. Egyébként a régi kábeleknél nem egyforma értéket mértem amikor az ellenállásukat megmértem.Gondolom egyformának kellene lenniük.
A logikában semmi sem véletlen!
-
Elektrosokk
addikt
válasz Prime110 #1984 üzenetére
Ez egy nagyon jó motor igen, ha figyel rá az ember akkor nagyon jól szolgál. Egyébként a Coupe formavilága szerintem nagyon egyedi, mefordult nekem is a fejemben, sajnos az integrale sok helyen gondban volt az ültetés miatt. Bár az autót leginkább pályán használnám nem a városban... Néztem a Kappát is, ár érték arányban az egyik legjobb választás. De most van egy eladó német 156 sportvagon, 2.5 v6 benzines, elég szép állapotban, lehet azt kéne behozni, minél többet nézek eladó kocsit annál bizonytalanabb leszek.
Egyébként legszívesebben egy Thesis-t vennék mindennapi autónak, de sajnos most nincs akkora keret.
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
Elektrosokk
addikt
válasz Prime110 #1986 üzenetére
Én használt olasz autóra gondoltam, mással nem vetettem össze az árakat.
Te eléggé képben Vagy az olasz autókkal... bár nekünk többnyire csak az volt a családban de Én ennyire nem ismerem őket műszakilag, az újabb modelleket meg pláne.
A Thesis egy álom az biztos, de most valami olcsóbbat kell vadásznom, egyébként néztem a Kappát a Lybrát, alfa 156-166 és a fiat coupe-t. ezekből is a benzines verziókat, 2.5 vagy 2.0 16v turbo ami a fiatban van. ezeknek a futóműve talán a 156-osé a legproblémásabb? Tisztában Vagyok vele hogy kell majd rá költeni, de a lehető legkevesebb problémát szeretném. ha van bármi tanácsod szívesen meghallgatom.
Illetve azt nem Tudom hogy a fiat coupe és lancia dedra hf turbo integrale futóműve gondolom nem ugyanaz ?
[ Szerkesztve ]
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
Elektrosokk
addikt
válasz Prime110 #1993 üzenetére
Kösziönöm a választ!
Azt Tudtam hogy kappád van, de valamiért úgy rémlett hogy dízel, ezért nem kérdeztem rá direktbe. Gondolom eleve benzinest akartál venni, de kimondottan ezzel a motorral? A Turbós verzió nem is volt alternatíva ?
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
csabi94
őstag
válasz Prime110 #2470 üzenetére
Igen, minden működik benne, egy-két égő mintha kontakthibás lenne, néha rá kell kicsit vágni a tetejére, de utána egy darabig örökös (tegnap szedtem szét, és cseréltem benne pár izzót).
Egyelőre használati tárgy, de ha valami hobbi autót akarnék, akkor sem ez lenne az. Próbálok rá vigyázni, hogy még sokáig jó legyen, és ennyi. Amúgy az alatt, hogy nem akarok rá költeni azt értettem, hogy nem fogok nekiállni működő dolgokat kicserélni csak azért, hogy mondjuk jobban menjen, vagy szebb legyen. Nyilván ha valami olyan hibája lesz, ami viszonylag olcsón javítható (tehát nem egy motorcsere pl.), akkor azt meg fogja kapni.
-
ANDROID???
addikt
válasz Prime110 #3161 üzenetére
Azért ez ennyire nem teljesen igaz, hogy nem lett eltalálva. Olaszországban autóztál már? Amikor kimész
Ausztriába látni hol a határ, táblától meg mindentől függetlenül, érdekes módon rögtön visszavesz a zötykölődés, aztán az olasz határ után ugyanez. Egyszerűen nem ezekre a tankcsapdás rázós sz@r utakra van tervezve. Azért az érdekes, hogy elkészül egy "út" és kapásból hullámos, valahogy nem tudják megcsinálni simára, nem azt mondom, hogy külföldön tökéletes de nem ennyire szutyok az út, lehet hogy ott nem 3 cm a réteg..
Az sem mindegy milyen szilentet teszel bele, jó minőségű kell az tovább tart.
Vannak olyan helyek ahol kifejezetten ezek gyártásával foglalkoznak és készítenek egyedi megrendeléseket is, jó nem annyi lesz mint az Unix által forgalmazott alsó árkategóriájú kedvezményes ár, de jó is lesz legalábbLancia Lybra nem kajálta be a szilenteket, de a Delta sem és mi sem a sima utakon közlekedünk vele
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen