Hirdetés
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
gp Lehetséges, hogy a következő játék az eddigiektől drasztikusan különböző helyszíneken és időszakban játszódik.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
blueMerle
veterán
Na igen, csak egy 6 éves Saabot nem kapsz meg 1,3 milkóért, ezt az említett Opelt pedig a tulaj ennyiért adná el, ami szvsz nagyon jó ár, ráadásul szinte VADIÚJ állapotban van, monhdtani zísrúj, mindig fullszerviz, ismerem elég jól a tulajt. Azt mondta, amint megveszi az új autóját (vmilyen Land Rover mert az ipse terepen melozik) azonnal eladja nekem. Minden nap azt lesem hogy mikor veszi meg az új autótját, mer akkor repulök megvenni az Opelt
-
blueMerle
veterán
Gismo és CommanDOS, nagyon köszönöm a sok jókívánságot, amint meglesz, azonnal jelzem. Egyébként a családban van még egy Panda -ráadásul az én nevemen, ergó az én autóm, szóval azért teljes egészében nem szállok ki a klubból.
Imserösnek chip-tuningos 156-os Alfája van, szép is meg jó is, de nekem valahogy nem jön be. -
commanDOS
senior tag
Hát nemtudom...sz.tem ez nem csak magyar vélemény, másrészt meg minden autó meghal előbb-utóbb ha a szart is kihajtják belőle és tény, hogy az alfákat hajtják, mert élmény vezetni meg csak sportkocsi vagy mifene, törik is őket szépszámmal. Ne érts félre, mint mondtam külcsínre imádom az olasz gépeket (lancia meg alfa főleg), és biztosan jól is mennek, vezetési élményről meg ne is beszéljünk, de kizárt dolognak tartom, hogy lenne olyan megbízható, mint egy japán vagy német. Az elektronika az achilles sarka mindegyiknek, pedig állítólag némelyikben Bosch rendszer van, némelyikben meg Magneti Marelli. Ha csak idegesítő kis apróságok lennének ezek a hibák, akkor nem lenne semmi baj, de ilyen, mint, hogy az elektronika neadja a kulcsot és se gyújtás se semmi, vagy kaszni szanaszét rohadása, mármár legenda. sok rémtörténetet hallottam. Bár nemtudom, hogy alfáéknál is mikor szoktak rá a galvanizálásra. Láttam már néhány fiatot szarrá porladni, lehetetlen helyeken, tetanusz mérgezést kaptam, ahogy ránéztem. A korai japánok is rohadnak, sőt némelyik német márka is élen van benne (egyes bimmerek pl.) VW-ből meg főleg a régebbiek voltak jók, a mostaniak már filozófiában se közelítik meg és igenis van velük gond szép számmal.
De még, aki szereti őket és ilyenje is van, azis leismeri, hogy nem egyszerű rendben tartani, viszont megéri.
Állítólag úgy szabad venni, ha már a főbb tipikus gondok kijöttek, lehetőleg nem rohad és akkor rákölteni némi pénzt, rendbe rakatni, akkor valszeg évekig nem lesz baja. (vagy kitudja)Kihelyezett tőke visszaáramoltatási szociális ügyintéző: pénzbehajtó :)
-
george11
senior tag
Akkor az enyém a kivétel
Minden elektromos kütyü Hitachi rajta/benne.
A megbízhatóságról meg annyit, hogy többinyire legenda ez is.
Dolgoztam 5 évet VW/Audi/Seat szervízben (szerelőként is), és tudnék mesélni dolgokat ...
Talán a japán gépek azok, amik megbízhatósága kiemelkedik, de azok közül sem mind.
A rohadás téma is megváltozott már rég.
Aki ezt állítja, az nézzen meg egy Opelt(nem a legújabbakat, hanem az 5-8 éve futó gépeket). Mindegyik rohad.
Aztán meg kell nézni meg egy 5-8 éves Fiatot/Alfát ... nem fog rozsdásat találni/hacsak nem volt törve és gányul javítva/"5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"
-
george11
senior tag
A koreai kocsikkal szerintem sosem volt baj, legalábbis motorikusan/elektronikában.
A többi dolgot meg gyorsan kinövik a gyártók.
A VW/merci meg no comment ... (itt nem a tömegmodellkre gondolok, mert azok viszonylag jók, de pl egy VW Tuareg, vagy Phaeton, esetleg SEL Merci, hát az vicc kategória, az új S6-al együtt... 3 hónapos S6 komplett váltó+hátsó difi csere, Touareg V10 TDI komplett(!!!) motorcsere, és még lehetne sorolni)
Nyilván az is közrejátszik, hogy ezek a modellek eléggé extémek, de az áruk is az, szóval elvárható lenne egy 30millás géptől, hogy ne hulljon darabokra.
Mondjuk, ha belegondolok, akkor az olasz csúcsmodellek is széthullanak pl.: Delta Integrale, 155 Q4, stb.
De az Opel sem kivétel az összkeres turbós Calibra/Vecra elvétve találni olyat, amin jó az összkerékhajtás.
Ahol már az extremitás határa van súrolgatva, ott a japánok verhetetlenek egyenlőre."5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"
-
george11
senior tag
Az alfákat drága szerivzelni, de nem kicsit ez tény.
Ellenben, semmivel sem jobbak a Fiat/Lancia-nál, csak kicsit spotosabb a hangvétele a dolgonak, és gyönyörűek kívül-belül
Az Opel-ek jó autók, az OPC-k különösen, de amíg olyan a belterük amilyen most, és amilyen volt, addig nálam szóba sem jöhet, mert valami hervasztó beleülni
A gyorsuláson meg nem a japán autókat kell leverni, mert ahol a civic-ek, integrák indulnak, az csak amolyan ''vicc'' kategória. Ez nem lekezelés(tényleg nem), de azért egy igazi drag az nem ott kezdődik, ahol ilyesmi autókkal labdába lehet rúgni. Arról nem is beszélve, hogy egy összkerekes autót nem kéne egy első/hátsókerekeshez hasonlítani.
Az összkerekes Calibra próbálkozzon egy S2/S4 Audival, vagy akár egy régi Lancia Delta Integrale-al, vagy egy összekerekes Golf3 VR6-al.
Ezek a magyar gyorsulái versenyek szórakoztatóak, de gyakorlatilag ennyi. Van pár ember akik komolyan veszik(és minden tiszteletem az övék), de a java része az csak a világítósablakspriccelős, műanyagtuningos-spotlégszűrős civic-astra GSi kategória ....
Nincs azokkal sem baj, csak nem tudom mi keresnivalója van egy versenyen Anno énis voltam a Civiccel a ringen gyorsulni. Hát mit nem mondjak, nem volt valami egetrengető élmény 200 méter 112Km/h, 10,8sec ... ha ez versenytempó, akkor nemszóltam, de ezt a szintet hozza egy újabb diesel merci is
Annak örülnék, ha több épített autó lenne, de ahhoz meg rengeteg pénz kell"5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"
-
george11
senior tag
Nem a sugárhajtásra gondoltam, hanem arra, hogy a ''tuningautók'' java része abból áll, hogy:
1: nagykerék(suzukira 17-es, gófnégyre 19-es)
2: főődigültet ( szigorúan csak rugócsere, mert a teljes futómű már drága lenne)
3: valami nyitott dob(lehetőleg legalább 2, de inkább 4 véggel...) hurkatöltő feeling
4: kövér zene (mindegy milyen, csak a mély nagyot szóljon, meg zörögjön tőle a rendszámtábla)
5: fólia ( fullfekete, se ki sem belátni nem lehet)
6: ''sport''légszűrő ( ettől aztán megy ám, mint az állat, takarítani mindig elfelejtik, és hazavágja a motort)
7: ledes bizbaszok (égő lenne enélkül a dico előtt nyomulni, gyökkettővel, padlóra tekert zenével. A merészebbek strobit is tesznek + ide-oda neon)
8: króm rendszámkeret(ezt gyakran kell cserélni, mert a gőzborotva lehozza róla a cuccot)
9: fél négyzetméteres szárny, spoilerek.... (minél több/nagyobb, annál jobb)
És ettől már racsing is lesz a gép
Aki gyorsulásra ''gyúr'', az ott kezdi, hogy az ilyen dolgokat kivágja a kocsiból
Erre akartam csak utalni
Nem kell félreérteni nem vagyok az optikai tuning ellen, csak nemtom mit keresnek a versenypályán"5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"
-
hobizoli
nagyúr
Hat ne hari, de engem a jet-car meg a tobbi balfasz betetmusor kib@szottul nem tud erdekelni egy rendezvenyen sem. A rendezveny nem ezert van egyebkent sem, ha orakat allnal a sorban, mert most gumigetes van, meg most srteetfightrekedes, aztan meg a jon a jetcar mar harmadszor, es azert allsz megint 20percet egy helyben, kozben meg a motorosok is jonnek egy 40-50percet, akkor megertened. Nem egyszer elofordult, hogy amire a sor vegerol a elejere ertem a motorok mar 2x lefutottak a sajat idocellajukat, mert ezek a betetprg-k veletlenul sem az o idejukbol mennek am. Aztan igy 3 orat is siman eltologathatod az autod egy kanyarert. Otthagyni nem igen hagyhatod ott, mert ha kiall vki eloled, mert beleunt ebbe a varasba, akkor elorebb megy a sor, es beeloznek. Pedig a sor nem olyan hude hosszu am, ~150m, ami 35 auto hossz es ugye kettesevel allnak parban. Ebbol kiszamolhatod, hogyha egy paros max 1 percig van a palyan, a stageelessel, indulassal, lefekezessel, mindennel egyutt -de addig nincs-, 60-65percenkent akkor is sorra lehetne kerulni...es megsem
hobizoli
[Szerkesztve]több drón kell ;P
-
george11
senior tag
Akkor sem értem.
Ha gyorsulgati akar ''ráérezni az ízére'' , akkor ne tegyen az autójára semmit (max kisebb átmérőjű kereket a hajtott tengelyre).
Kárpitok kidob, pótkerék kidob, rajthoz úgy odaállni, hogy csak 1-2 liter legyen a tankban.
Aztán jöhet egy kemény futómű, aztán kpufogó( teljes rendszer leömlővel együtt különben annyit ér, mint halottnak a csók), szívósor, nagyobb befecskendezők, és a végén ehhez hozzáigazítani a vezérlőegységet, benzinnyomást etc.
Na így lehetne a gyárinál jobb eredményeket elérni kicsi pénzből.
Számolj utánna, hogy ez az egész tuning megvan egy spoilerszett+felni-gumigarintúra árából.
És így igaz, hogy nem olyan villantós a gép, de a gyári gépeket alázza.
Aztán ha ez után úgy érzi/marad pénze, akkor tegyen rá vasalódeszka aluszárnyat, meg akármit"5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"
-
george11
senior tag
Apuci autója nem gyorsulgatásra való.
Vegyen egy régi Civic-et, vagy egy 1500-ös Ladát. Ezekkel is lehet ám szépeket alkotni, ha jó kezekbe kerül
(bár még lehetne tovább sorolni .... Renault 5 Turbo, Clio 1,8, Corsa/Kadett GSI, Swift Gti stb.)"5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"
-
venember83
nagyúr
Kicsit Grande Punto-s, de aranyok valahogy jobbak, mivel hosszabb igy nem latszik annyira, h milyen magas. Belsoben talan kicsit zavaro az a fenyes kozepkonzol, giccs hatarat surolja, legalabbis nalam. Nehez igy kepekrol velemenyt mondani, majd a valos eletben ha latom. Mindenesetre keves ronda olasz autot lattam, mindegyikben van valami szep, de lehet, h az en OS-emben van valami olaszoman virus
Fene tudja, ennyi penzert inkabb 1 fullos ts-os alfa 145 + marad penz majalisozni is, ugy jo alaposan
[Szerkesztve] -
PyroS
senior tag
Röviden és tömören:nagyon állat,imádom.Csak a "jó" magyar utakat nem szereti a futóműve.Az enyém "csak" 140Le de nagyon megy.Motorikusan nagyon jó konstrukció.A futóműve isteni .Ja és nagyon gyönyörű autó.Íme ez az enyém:[link]
Ja és vigyázni kell vele mert Fertőző .
[ Szerkesztve ]
-
PyroS
senior tag
Látom téged is megfertőzött .Az enyém csak egy 1999-es de fekete Momo bőrbelsős.Nagyon kényelmes viszont nyáron elég izzasztó a bőr .A futómű meg a magyar utak miatt kopik ennyire.Viszont iszonyatos kanyarsebbesége van pedig az enyémbe nincs is betéve az ültető rugószett.
-
StoneBridge
senior tag
Bizony, nincsenek sokan.
Tulajdonképpen az érdekelne, hogy mennyire megbízható motor, ill. mennyire költséges fenntartani mondjuk egy 2.0 TS-hez képest.
Illetve az sem egyértelmű nekem, hogy ezekben a 2.4 JTD-s mocikban (2000-2001-es évjárat) a 10 szelepes vagy 20 szelepes változat van. Néztem néhány videót és a 20 szelepesnek elég meggyőző hangja van. [link]Esetleg nem tudtok egy oldalt, ahol az Alfa motorokról van egy összesítés?
Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
StoneBridge
senior tag
Hi!
Köszi a linkeket.
Abban igazad van, hogy benyásnak szebb a hangja, ill. az Alfa-hoz az illik. De azért egy 3.0 V6 24V nem is 6-7 litert fogyaszt (2.4 JTD annyit).
Tulajdonképpen a népítéleteket már átolvasgattam, de jó lenne, ha valaki olyannal tudnék beszélni, akinek hosszabb ideje ilyen JTD motorral rendelkező autója van.
Ha az alkatrészek és a szervizelés is drágább a benyáshoz képest, akkor azért nem lennék annyira dízel párti.Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
-
Integrale
veterán
Ugyan nem egy friss kommentre reagálok, de ha a Prismahoz alkatrészre lenne szükséged, akkor írj nyugodtan és körbenézek a padláson! (új bontatlan alkatrészek a motorhoz, talán még az 1.6-os felújított motor is megvan!)
Remek autó, sokáig használtunk egyet. (1995-2006) 1984-es 1.6-os . Összes rendelhető extra benne volt (4x elektromos ablak, elektromos lámpaállítás, kp. zár ami felhúzta az ablakokat és behúzta az antennát stb. stb.)
Úgy volt, hogy felújítjuk és megmarad, de először került mellé egy Dedra és egy Croma, végül 430ezer !! kilométerrel adtuk el.Most pedig Alfázok és Lanciázok
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Jelenleg nem vagyok otthon, de amik biztosan: hatso lampak, kipufogo rendszer (90%), szimeringek, uj tomitesek (hengerfej szelepfedel stb),uj csapagyak, uj gyűrűk, hengerfej, szelepek, egy -ket futomu ea fek alkatresz (nyereg tarcsak stb) digiplex, elektromos dolgok,talan elsolampak!
A motor alkatreszek 1.6hoz valok! De nagy esellyel megvan az egesz blokk!
Este pontositok!
"Bad reklám is reklám too"
-
aphra2
aktív tag
-
Mawyx
senior tag
1.6 rajzot láttam, robbantottat, de mintha oldalra nézne ez a csavar. Na ott hogy kell betölteni az olajat? Döntsem oldalra a verdát? [link]
Egy nő gondjait amúgy sem megoldani kell, hanem meghallgatni./Eastman/ | Ami árammal működik, vagy rá lehet tenni egy számítógép tetejére, az informatikusi munka :)
-
hülyegyerek
addikt
Köszi a választ.
Azóta elkezdett még több furcsaságot produkálni : A jobb oldali index helyett mostmár a jobb hátsó helyzetjelző villog, valamint ha gyújtást adok, és rálépek a fékre, akkor kigyullad a műszerfalon a helyzetjelző lámpája úgy, hogy nincs bekapcsolva...Kontaktspray-vel tisztíthatom ? Milyet ajánlasz ?
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
hülyegyerek
addikt
Ma végre szabadnapos vagyok, úgyhogy sikerült kicsit közelebbről megvizsgálnom a csatlakozót. A helyzet az, hogy a jobb oldali hátsó lámpa csatlakozóján a fekete kábelnél lévő érintkező fekete belülről (gondolom megégett), valamint teljesen el is van hajolva. Valamennyire visszahajlítottam a helyére, és befújtam kontakt spray-vel. Így most nem világít a műszerfali visszajelző a tompított lámpának, valamint csak az index villog, de még mindig sokkal halványabban, mint a bal oldali. Le kellene cserélnem a csatlakozót ? (ha igen, akkor mennyire nehéz beszerezni ? )
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs