- MILC felhasználók szakmai topikja
- Autóhifi
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- TCL LCD és LED TV-k
- SSD kibeszélő
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Retró játékgépet csinál egy applikáció az Apple TV-ből
Hirdetés
-
Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
ma Kínában más néven már startoltak, az európai árak magasabbak, de elviselhetők.
-
Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
gp Napokon belül indul a negyedik évad, amely ismét számos újdonsággal érkezik.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
george11
senior tag
A koreai kocsikkal szerintem sosem volt baj, legalábbis motorikusan/elektronikában.
A többi dolgot meg gyorsan kinövik a gyártók.
A VW/merci meg no comment ... (itt nem a tömegmodellkre gondolok, mert azok viszonylag jók, de pl egy VW Tuareg, vagy Phaeton, esetleg SEL Merci, hát az vicc kategória, az új S6-al együtt... 3 hónapos S6 komplett váltó+hátsó difi csere, Touareg V10 TDI komplett(!!!) motorcsere, és még lehetne sorolni)
Nyilván az is közrejátszik, hogy ezek a modellek eléggé extémek, de az áruk is az, szóval elvárható lenne egy 30millás géptől, hogy ne hulljon darabokra.
Mondjuk, ha belegondolok, akkor az olasz csúcsmodellek is széthullanak pl.: Delta Integrale, 155 Q4, stb.
De az Opel sem kivétel az összkeres turbós Calibra/Vecra elvétve találni olyat, amin jó az összkerékhajtás.
Ahol már az extremitás határa van súrolgatva, ott a japánok verhetetlenek egyenlőre."5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest