Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • commanDOS

    senior tag

    válasz Gismo #389 üzenetére

    Hát nemtudom...sz.tem ez nem csak magyar vélemény, másrészt meg minden autó meghal előbb-utóbb ha a szart is kihajtják belőle és tény, hogy az alfákat hajtják, mert élmény vezetni meg csak sportkocsi vagy mifene, törik is őket szépszámmal. Ne érts félre, mint mondtam külcsínre imádom az olasz gépeket (lancia meg alfa főleg), és biztosan jól is mennek, vezetési élményről meg ne is beszéljünk, de kizárt dolognak tartom, hogy lenne olyan megbízható, mint egy japán vagy német. Az elektronika az achilles sarka mindegyiknek, pedig állítólag némelyikben Bosch rendszer van, némelyikben meg Magneti Marelli. Ha csak idegesítő kis apróságok lennének ezek a hibák, akkor nem lenne semmi baj, de ilyen, mint, hogy az elektronika neadja a kulcsot és se gyújtás se semmi, vagy kaszni szanaszét rohadása, mármár legenda. sok rémtörténetet hallottam. Bár nemtudom, hogy alfáéknál is mikor szoktak rá a galvanizálásra. Láttam már néhány fiatot szarrá porladni, lehetetlen helyeken, tetanusz mérgezést kaptam, ahogy ránéztem. A korai japánok is rohadnak, sőt némelyik német márka is élen van benne (egyes bimmerek pl.) VW-ből meg főleg a régebbiek voltak jók, a mostaniak már filozófiában se közelítik meg és igenis van velük gond szép számmal.
    De még, aki szereti őket és ilyenje is van, azis leismeri, hogy nem egyszerű rendben tartani, viszont megéri.
    Állítólag úgy szabad venni, ha már a főbb tipikus gondok kijöttek, lehetőleg nem rohad és akkor rákölteni némi pénzt, rendbe rakatni, akkor valszeg évekig nem lesz baja. (vagy kitudja)

    Kihelyezett tőke visszaáramoltatási szociális ügyintéző: pénzbehajtó :)

Új hozzászólás Aktív témák