Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rbalint88

    addikt

    válasz 426os #5041 üzenetére

    ha szóba jön az 5 ajtós kasztni, akkor 147 FL mJTD 8V. olcsóbb megvenni, tartósabb, jobban húzható, mint a 16V. ha jó állapotú a motor, akkor 150 lóra füstmentesen felhúzható simán. de "kottagyáribiztosúr" editionben (hibrid turbó, esetleg egy komolyabb cooler a gyári helyen) 200 ló sem elképzelhetetlen. pályán nem hiszem, hogy érdemben többet forogna, nekem a 16v 156 6.-ban 140-nél forog 2500-at. (és 240-nél megfogja a váltó :( )
    Ha jót akarsz autózni, akkor Q2-t keress, az gyárilag sperres, 150 lovas 16V. Ugyanez a setup van GT-ben is, amiben nagyobb a csomagtér, utastér kb ugyanakkora. Ha a hátsó ülés nem lenne túl sokat használva, akkor az az optimális választás.
    Bravo is jó, de szerintem beltéri minőségben elmarad az Alfák mögött, meg a futóműve is egyszerűbb.
    Ha a T-Jet szempont, akkor ránéznék grandéra/punto evo-ra is, azok is egész tágasak (147 szint kb), futóműben meg kb ott van, mint a bravo, vagyis semmi extra, de jó a színház :)

  • zoo8800

    veterán

    válasz 426os #5041 üzenetére

    Csak a T-Jet Bravoról tudok beszámolni, 6 éve van egy 120 lovas T-Jetem. Alapvetően inkább dinamikus, mint sportos. Se a kormány, se a váltó nem szereti a sportos vezetést, a futómű azért egész jó. Az ülés is inkább csak látszatra sportos.
    A motorja komolyabb hibáktól és nyűgöktől mentes, viszont átlagban 7,5-8 liter kell neki, ami nem kevés. Van egy kis olajfogyasztásom, kb. 1 dl/1000 km. Jobb lenne, ha nem lenne, de ezzel együtt lehet élni.

    A kocsit 6 év után se érzem gyengének annak ellenére, hogy 120 ló azért nem tesz csodát. Egyszerűen jó vele menni.

    rip and tear, until it is done

Új hozzászólás Aktív témák