- OLED TV topic
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Videós, mozgóképes topik
- Mini-ITX
- Computex 2024: ASRock minden mennyiségben
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Computex 2024: extravagáns üveg-alumínium házköltemény az In Wintől
ph A cég "lopakodó" alaplapokkal is kompatibilis, Signature sorozatú újdonságát szemügyre véve hirtelen azt sem tudjuk, hogy merre van az eleje és a hátulja.
-
Saját műsort kap a Metaphor: ReFantazio
gp A Summer Game Fest után egy rövid show keretén belül tudhatunk meg újabb részleteket a játékról.
Új hozzászólás Aktív témák
-
grunge
addikt
Igazabol nincs szetextrazva, standard fekrendszer van rajta, fem diszitöelemek sincsenek a kabinban, szövet a belsö. A legkondi viszont automata, ket zonas, igazi aldas ebben a melegben. Blue & Me egesz jo doog, plane hogy viszi az mp3-at usb-röl, jol is szol a hangrendszer.
7-10 oras utakon sem fajdul meg semmim, jol magamra tudom szabni az ülespozit, 180-as magassagommal is kenyelmesen elferek elöl.
Jol össze van rakva a gep, nem zörög, nem csörög semmi.
Eddig baromira tetszik, ez a forma örök, nagyon jo ranezni. Hosszu tavra tervezek vele, le fogok cserelni ezt-azt illetve kijavittatom majd az approbb hibakat. Az idö nem jart el felette nyomtalanul, itt-ott van par köfelverödes, de kivül mas semmi gond, rozsdat nem talatam rajta.Igazabol Ö az elsö sajat kocsim, meg kezdö vagyok, igy elöre is kerem türelmeteket ha hülyesegeket kerdezek
[ Szerkesztve ]
159 SW 1.9 jtdm <3
-
Geller72
veterán
-
Geller72
veterán
Öcsémnek van egy 147-es 1.9 JTDm-je, ami 120 lovas. Kérdezgettem őt is, meg ugye itt is beszéltük puttony helyett, de több okból is kiesett. Egyrészt azért, mert míg a puttony megvan 500k körül, a hasonlóan jó állapotú 147 inkább egy milla lenne. Másrészt kicsit tartok tőle, mert öcsém egy vezetett szervizkönyves, első tulajos példányt vett, de el fogja adni, mert retteg tőle, hogy valami mindig elő fog jönni. A szervizkönyv hibalistája olyan terjedelmű, mint a nagy indiánkönyv. A 159 nekem is nagyon tetszik, de egy kicsit én is félek attól, hogy megégetem magam. Vajon mi az olcsóbb, Egy drágább, de megbízható autó, néha előforduló hibákkal, vagy egy olcsóbb, de sokkal szervizigényesebb márka? Azaz maradjak a japánnál, vagy kóstoljak bele az alfába?
-
mokus1
addikt
Ez is nagyon szép. [link] Igaz 3 millió az irányár. 2010-es.
Viszont aki ismeri Piritut tudja, hogy korrekt és az autó előélete ismert. 5 év alatt 17 oldalt sikerült írnia az autójáról, azért ez árulkodó hogy mindent megadott neki, és nagyon szerette,,életkor: 1.756 nap
- km óra állás: 188.213 km
- össz. menetidő: 2.682,12 óra (111,75 nap!)
- átlagsebesség: 70 km/ó
- tankolt üzemanyag: 12.595,75 liter, ebből 66,63 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 6,66 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 27,84 Ft/km
- átlagos napi futás: 107,18 km/nap
- mozgásban töltött idő: 6,36 %"[ Szerkesztve ]
-
Geller72
veterán
Nekem mindenképpen a diesel a cél, mert külföldön szignifinkánsan olcsóbb a diesel, mint a benya. Franciában 1.06 Euróért tankolok dieselt. Az Insigniával egy tankkal hazajöttem az 1200 km-ről. Tíz lityi tartalék mindig van nálam. A benya, ha a pályán fogy el, nem ritkán 1.5 euró körül van, ami azért elég nagy difi, eleve már literenként. Az Ufó kuvik nem kicsi, annyira csalóka, mint kb a puttony. Mazda hatot nézegettem, öcsémnek az előző kocsija az volt, V6-os. Nem volt azzal más gond, csak iszonyatosan rohadnak. Szívó benyásban én is az Accordot venném. De a Toyotának is jók a benzinesei. A japán alkatrész drága, de sokkal ritkábban kell, valamint ha türelmes vagy, majdnem mindig vannak kiskapuk. . Nem szabad rögtön megvenni az első Kayabát 70-ért, ha elfossa magát a lengéscsillapítód..
A 159 egyszerűen tetszik. Nagyon. Meglátjuk. Lehet, hogy bevállalok egy 150 lovast. Németből, vagy olaszból.
A vezérlés, szűrők, olajok, azt én nem számolom, mert azt mindegyiknél meg kell adni neki. Ott én nem spóroltam soha. (Meg máshol sem). Minden autóvásárlásomnál eleve cserélem, még ha azt mondja a tag, hogy tegnap cserélte, akkor is. A vezérlést megnézetem és annak függvényében döntök. Ezért jó egy végig vezetett szervizkönyves autó, mert ott látod, mikor mit cseréltek. Én csak ilyet veszek meg. Ilyenek meg ugye még mindig szinte csak külföldön léteznek. . -
grunge
addikt
Hello, köszi az infót! Rendben van a váltó, normális hogy hidegben kicsit nehezebb az 1-es. Ha bemelegszik minden oké, nem búg nincs dinamó hangja.
Akkor megpróbálok szerezni Tuleta-t ugy 18-25 EUR a literje. Mivel 2,3 kell bele és 0,2 marad benne leeresztés után, megéri azt a plusz 0,1-et valami adalékra költeni?159 SW 1.9 jtdm <3
-
-
Geller72
veterán
Ha például dilertől veszed, valószínűleg garanciával adja. Franciában még magánszemélytől is vettünk úgy autót, hogy fél év garanciát adott. Gondolom, nem vitázol velem, ha azt mondom, amit itthon veszel fél millával többért, abban lehet, hogy (legalább) annyira benne van a hibalehetőség. A képen látható kocsiban az elmúlt két évben szinte mindent kicseréltek a xenonoktól a turbón át addig, hogy ad hozzá egy nulla perces akkut. A vezetett szervizkönyv pontosan azt jelenti, amit kell, vezette azt, hogy mikor mit cseréltek benne és hol. Tudjuk, hogy sok mindennel lehet csalni, de akkor is inkább veszek kint kocsit mint itthon. Semmit nem vesztek vele. Eleve arrafele melózom, a közelben nézek autót, elmegyek és elhozom ha ok. 1100 euróért hoztunk be 4-es TDI golfot. Kombit, "formósent"... Azaz ugye 4x4-est. Makulátlan állapotban volt. Havi biztosítást kötök ott rá és hazajövök vele. Nem az első kocsink, ami kintről van...
-
Geller72
veterán
Regadó, átíratás, meg az ottani bizti. Az lehet egy hetes, vagy egy hónapos. Hazautat nem számolom, mert másik kocsival is annyi lenne. 1.350-ben megáll. De most mást vettem, így pár hónapot várnom kell, míg az elmegy, csak utána tudok erre fókuszálni... Tény, hogy egy milláért már vannak kint GT-k is, de másfélért nagyon tuti 159-ek vannak. Mondjuk annyiért már 2008-ast kapsz.
-
rbalint88
addikt
majd holnap felhívom, ma elég volt megoldani az akkumerüléses gondot. gyári BOSE hifi és nem gyári fejegység közé passzított adapterhez jár egy olyan csatlakozó is, amivel az erősítőnek lehet 12V-ot adni, na ezt sikerült ügyesen fixre kötni, nem gyújtás utánra. problem solved. kíváncsi leszek, szombaton lesz legközelebb indítva.
-
rbalint88
addikt
mondjuk amorés blog nekem se volt, de ugye beszéltük is, hogy nekem a vezetett szervizkönyves osztrák tulajos autóban 291e km-nél jobb állapotú a motor, mint neked a 4 évvel fiatalabb, őőő milyen futásúban?
szóval Kornél ne fél az olasz autóktól, szeretik felfújni a velük való szopást, de én legalább ilyen sztorikat tudnék írni VW-ről, sőt, az anyagilag még sokkal durvább volt, mint Land szívása a 159-cel. de a japán autó se mindenható, csak ott sokáig nem jönnek elő a dolgok és utána egyszerre megy el minden. -
j.bravo
addikt
Az pedig annyira szép hogy amiatt nagyon csak 159-est akartam, de rá kellett jönnöm hogy csak 156-ra van zsém.
Szépnek monnyuk az enyém is szép de sikerült úgy belenyúlnom hogy bár a vételár a keretem alatt volt jóval, végül elköltöttem a teljes keretet...
Szóval most 95%-os a gép, de hamarosan 100% lesz, és akkor tényleg tulokság lenne eladni áron alul (mert csak úgy vennék meg ugye), le kell autózni a beletett pénzt.Whatever.
-
grunge
addikt
-
rbalint88
addikt
#csakahonda
Alg: van egy ezüstös színű automata, ami nem tűnik szarnak, egy kérdést megér szerintem. meg ez is.
[ Szerkesztve ]
-
SLYM
veterán
végre eljutottam odaáig, hogy lesz időm foglalkozni a dologgal:
(alfa 159 2.4 dízelemben az EGR úgy néz ki halott, mert tisztítás után is dobja a hibaüzenetet)
szóval azóta beszéltem a szerelővel, kérdeztem milyen opciók vannak. mondta, hogy ha cseréltem az 40-50.000 forint körül lesz. mondta le tudja dugózni, az 10. szerinte csak környezetvédelmi okai vannak ennek a cuccnak, ha ledugózza nem lesz fogyasztáskülönbség. igaz ez? rengeteget megyek a kocsival, elég hamar kijönne az az 50.000 forint. mondta egy gond lehet, hogy a dugózás után is éghet még a check engine lámpa. na most ez nem opció, nekem ne égjen ez semmiképp. de 50k az 50k, ha meg lehet spórolni, akkor miért ne, szóval hogyisvanez? van valakinek tapasztalata az EGR szeleppel kapcsolatban? köszönöm
-
hroberto
veterán
Kösz! Kintről szeretne hozni egyet. Itthoniakat nem is nagyon nézegeti. Az összes 2.4-esben benne van a DPF?
Csak mert én is szoptam egy jókorát a MiTo-val a DPF miatt. Ráadásul a kiíratás sem volt egyszerű történet. Egy ECU csere lett belőle.Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
Kornel
veterán
tudsz kérni tőle egy kontaktot?
email, fb, akármi...mokus1: tudom, hogy nem egy kategória, de...
ami fontos, az az ár/érték arány, és hogy menjen is azért a gép.
tetszik a bravo is, de tetszik az alfa is, mind a kettő másért.a 2.4 akkor egyáltalán nem problémás?
[ Szerkesztve ]
-
alázógyík
őstag
Ezért volt furcsa, mer se a Grandéknál, se a Bravoknál nem hallottam, hogy 250-300K km alatt ez tönkre ment volna....
Más.
Tegnap megvettem a Bravohoz a jobboldali toronycsapágyat, 6.200.-Ft volt, Kabaya gyártmány.
Ez a 2. futómű alkatrész, amit cserélnem kell. Volt egy talpas gömbfej cserém is, mikor megvettem. Az 2K volt.
8év, 9x.000km. 17"-es, 225/45R17-es felniken.[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
hidegen ne menj vele a toltesi rpm es gazallas felett, mintha csak szivo lenne
ha autopalyaztal vagy sportosan mentel, akkor kiesve benzinkuthoz vagy a csikorgo kerekekkel a celodhoz erve ne tepd ki egybol a gyujtaskapcsolobol a kulcsot, hanem hagyd jarni alapjaraton, hogy lehulhessen a turbo es az olajmeg 10k km-kent legszuro es olaj+szuro csere, es nem a gyari ajanlas szerint
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
Mágus2
Közösségépítő
Lehet pörgetni hidegen,de kis terheléssel. Nem padlón. Nem kell 1600-on elváltani, csak finoman kell gyorsítani, olyankor a turbó is csak minimálisan tölt. Ennyi a turbó hosszú életének titka,hidegen kímél, nyúzás után hűt. Sokan nem tudják,de motorfékkel hamar visszahűl a rurbó. Pályáról lefelé lassítva érdemes visszafelé kapcsolgatni. Attól lehűl a kupufogó oldal is.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
nincs róla link, még nem eladó, csak 1-2 hét múlva, szóval ilyen "dugi" autó
amúgy fullos, minden van benne, elvileg sérülésmentes, stb.
ez a szervizperiódus zavar, hogy tudom kiszűrni, hogy nem-e nagyon kopott a motor ettől pl.?Légy szíves kérdezz már körbe nekem az Amorén, hogy 1 hónapon belül kinek lesz eladó
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
Amiről most beszéltem, az kaposvári...
Egyelőre még itthon sincs, 1-2 hét múlva jön haza, szóval azt max. arra felé tudnám megnézni.
Viszont kérdés, hogy az ismerősöd hajlandó lenne-e vételi szándék esetén bp-en atnezetni az ismerős szerelodnel a verdat...
Gondolom ugye forgalomba se lesz helyezve, csak majd az új tulajdonosnak, igy gondolom necces lenne, trailer nem 5 ft fehérvár bp kozott...
Új hozzászólás Aktív témák
- OLED TV topic
- Milyen légkondit a lakásba?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Okos Otthon kezdőknek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Parfüm topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Okos Otthon / Smart Home
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- További aktív témák...
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs