- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Projektor topic
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
Hirdetés
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mr X
veterán
válasz !Overdose! #3867 üzenetére
Bravo SX 1.6 16V 2000 évj, 103LE. Esztétikai hibák vannak, meg pár rendberaknivaló, de egész jó állapotban van. Ismerős sráctól van.
-
Mr X
veterán
válasz intensa_man #4079 üzenetére
Az alján a bumszliknál fogva forditsd el mindket palcat 90 fokkal. Valami combos fogot hasznalj, ami harap, kulonben csak osszekaristolod.
-
Mr X
veterán
Életemben egyszer tettem fel ilyet, így a véleményem nem reprezentatív, de nekem nagyon szar volt. Nem lehetett rendesen rászorítani a váltókarra, így folyton elforgott, lecsúszott a karról.Az a belső műanyag hüvely nem elég szoros, 3 csavar van a menetes alumínium perselyben, de azok annyira elegek, hogy a műanyagot megfogják.
-
Mr X
veterán
válasz norbert1998 #4545 üzenetére
-
Mr X
veterán
válasz norbert1998 #4547 üzenetére
Mi a hibajelenség?
-
Mr X
veterán
válasz norbert1998 #4549 üzenetére
Nekem is vagy szalagkábel, vagy test hiba lenne a tippem.
-
Mr X
veterán
válasz roseane2004 #4623 üzenetére
Csak tipp, de hosszan nyomva nem nulláz?
-
Mr X
veterán
Urak, a Stilo Abarth-féle automata váltó ugyanaz az Alfa-féle Selespeed, ami messziről kerülendő?
-
Mr X
veterán
Urak, erről mi a véleményetek? Nagyon szemezek vele.
-
Mr X
veterán
Urak, Alfa 156-nál van lehetőség arra, hogy az infocenter alapértelnezett lapját megváltoztassam másikra?
-
Mr X
veterán
válasz Vismajor01 #6917 üzenetére
Ennyiből inkább facelift utáni 156-ot nézz, akkor kicsit több marad szervizre. A keretedből csak a lelakottabb 159-ek fognak kijönni. Plusz arra számíts, hogy a szerelők java nagyon nehezen vállalja el az 5 hengerest, szar szerelni, kevés a hely.
-
Mr X
veterán
Alfa 156 lengéscsillapító és rugó csere letudva. Hát nem volt fáklyásmenet...
-
Mr X
veterán
válasz CharlieDrop #7694 üzenetére
Én voltam tegnap. Első AC-m volt, csorgattam a nyálam rendesen.
-
Mr X
veterán
válasz CharlieDrop #7696 üzenetére
1522 autó lett a vége. Nekem tetszett, de ha nem egy baráti párral lettünk volna ott, akkor körbenézek és hazajövök. Nem vagyok az a típus, aki hozzácsapódik csak úgy idegen társaságokhoz.
Program mondjuk nekem kicsit kevés volt. Gyakorlatilag volt egy pörgetős szerencsejáték, szimulátor (ezt eleve csak akkor vettem észre, mikor összepakoltak), meg egy játék versenypálya. Volt pár shop (Elaforg és Alfa Amore pl), meg ugye kaja-pia jó drágán.
Ami miatt tetszett, az az autómustra része. Rengeteg gyönyörű Alfát láttam, akár a legeldugottabb zugban is.
De az tuti,hogy két napot nem tudtam volna mit kezdeni magammal.
-
Mr X
veterán
válasz CharlieDrop #7698 üzenetére
Nincs mit, de ne az én véleményem alapján ítélj, én eléggé magamnakvaló vagyok.
-
Mr X
veterán
Nem akarok belevau, így csak a saját véleményemet írom le.
Szerintem túl bő lére eresztetted. Az rendben, hogy egy "hozzáértő" elolvassa és örül, hogy ennyi minden meg van már rajta javítva, de egy laikus nem-fanatikus ennyiből csak azt fogja leszűrni, hogy másfél millióért akarsz eladni egy 15 éves autót, aminek motorgenerálja volt és jelenleg is több sebből vérzik.
-
Mr X
veterán
A kedvencem a fb-s Alfa csoportokba a régi check engine (befecskendező piktogram). Valakinek előjön, erre az összes hülye elkezdi leírni, hogy nála milyen befecskendezőrendszeri hiba okozta. Kétnaponta írom le, hogy az egy általános hibajelző, ki kell olvasni, de mindig előkerül egy újabb szerencsecsomag, aki szerint injektorcsere kell.
-
Mr X
veterán
Üdv urak!
Kis kitérő után (Volvo és BMW) visszatértem az olasz körbe egy 2008-as 150LE-s 147-essel.
-
Mr X
veterán
Urak, ti mire tippelnétek ezekből a diagokból?
Az alany egy Alfa 147 1.9 JTD 16V:
Az első kép egy hirtelen teletalpas gáz (egyhelyben állva):
A második egy ~2500rpm körül kitartott gáz (szintén állva):
A tünet:
Alacsony (2000rpm alatti) fordulatról törtérnő erősebb gyorsítás esetén gondolkodik, fekete füst, aztán indul meg.
[ Szerkesztve ]
-
Mr X
veterán
válasz hobizoli #10453 üzenetére
Ezeket majd megnézem. Diaggal vajon tesztelhetőek?
Cseréltem turbo-t (nem emiatt), coolert, légszűrőház és turbo közötti csövet, alsó cooler csövet. Takarítottam EGR-t. Semmi változás.
Egyre inkább kezd a gyanúm a turbo vákumlabdára menő cső körér re terelődni. Elég laza, kézzel simán lecsusszan. Lehet, hogy nem jól szabályozza a geo-t és ezért nem épül fel elég turbónyomás? Az adatok szerint ne maz van, hogy elsökik valahol a nyomás, hanem fel sem épül elég.
-
Mr X
veterán
válasz molnarpeter #10455 üzenetére
Turbo csere előtt ugyanez volt. Az új turbo kipufogó leömlővel együtt jött le egy másik autóról, én is így raktam fel. Tudtommal nem volt piszkálva a kar.
Az autót április végén vettem, azóta kergetem ezt a problémát. Eleinte betudtam annak, hogy húzva van és biztos szarul írták meg. De a diagramot nézve gyanús, hogy más lesz a baj, ha fel sem épül a turbonyomás.
[ Szerkesztve ]
-
Mr X
veterán
válasz hobizoli #10460 üzenetére
MAP szenzort alkalomadtán kiszedem és megtakarítom. Légmennyiségmérőnél ahogy olvastam, tesztelni tudom úgy, hogy lehúzom a csatit és úgy megye kvele.
A vákuumlabda csövére tettem üzemanyagcsőbilincset, de rendesen meghúzni nem tudom, mert pont beleesik a mélyedésbe. Majd keresek oda valami szűkebb csövet. Bár asszem gyárilag sincs rajta semmi, legalábbis én még nem láttam olyan jtd-t, amin rögzítve lett volna az a cső.
Az összes turbócsövet leszedtem, a felsőt is. Átnéztem, én nem láttam rajta semmit. Se lyukat, se kormolás nyomát, pedig meghajtogattam.
-
Mr X
veterán
válasz hobizoli #10464 üzenetére
No, kicseréltem az aktuátor vákuumcsövét, leszedtem a turbót, kitakarítottam a geo-t, átnéztem megint a nyomóoldali csöveket. Semmi változás. Alacsony fordulatról hirtelen gyorsításkor fekete füst, magasabb sebességfokozatban lomha megindulás is. 2500 felett nincs ilyen gond.
MES szerint alacsonyabb fordulaton többet tölt a turbo, mint kellene, de padlóra viszont nem hozza a kért értéket.
Nekem nincs több ötletem.
Új hozzászólás Aktív témák
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Háztartási gépek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs