Hirdetés
-
Kihagyták az NVIDIA-t egy új AI-hálózati szabványból
it Számos big tech cég összefogásával készült el egy új AI-hálózati szabvány, mindebből viszont kihagyták az NVIDIA-t.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
ma A 6.1 olcsó, drága, ütésálló és közönségkedvenc készülékekre is megérkezett.
-
PROHARDVER!
AMD Radeon™ R9 290 / 290X / 390 / 390X téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Fail3D! #20949 üzenetére
Itt semmiféle innováció nincs már bocs. Az LDS-ből a geometriai adatok akár ma is kiolvashatók lehetnének az összes friss architektúrán (GCN, Fermi, Kepler, Maxwell, Gen7.5, Gen8). Ehhez csak az interpolációt kell emulálni, és engedni a pixel shadernek, hogy elérje az LDS-t. A fedettségminta évek óta létező dolog. Benne van a GCN-ben, a Fermiben, a Keplerben, épp csak most vették ki a Maxwellből, ami elég nagy baj, tekintve, hogy mire lehet használni. A SAD utasítás pedig évek óta opcionális funkció a DirectX 11 API-ban. A Microsoft erre építi a Kinect 2 működését. Ma csak használatba vesszük azokat a dolgokat, amelyeket három éve kötelezővé kellett volna tenni szabványos szinten.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
fatal1ty1984
őstag
válasz Lapajbacsi #20947 üzenetére
megmértem csak a te kedvedért és lötem pár képet a beállitásokrol is,hogy nelegyen kétséged.
gpu-z röl raktam ki képet,a proci egy i7 3820@4750mhz-en.
a játékon semmi féle pach nincs ahogy kijött ez azota ugyvan
2014-11-26 16:20:10 - FarCry4
Frames: 16396 - Time: 186688ms - Avg: 87.826 - Min: 50 - Max: 131[ Szerkesztve ]
-
Fail3D!
addikt
Ertem, es szakmailag annyira toppon vagy, hogy minden elhiszek amit mondasz Viszont akkor az amd is bekaphatja, hogy ezeket azota nem sikerult mar tokeletesen kihasznalni. Az nvidia meg lexarja ezek szeroint, mer t3 ev alatt nem jutottunk oda, hogy ezek kilegyenek hasznalva.. bar biztos kellenek az ujdonsagok kesobbre amivel a bort szepen lelehet huzni kesobb.. bar ha itt tartunk akkor minden a dx re illetve a microsoftra vezetheto vissza, hogy itt tart a pc-s piac...
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Fail3D! #20954 üzenetére
A Microsoft például nagyon bekaphatja. Már régóta van róla szó, hogy engedjék be a játékfejlesztőket a GAB-ba. Ma egyedül Dan Baker emelhető ki, de ő is csak azért, mert régen az MS-nek dolgozott, és megmaradt a GAB státusza, amit most játékfejlesztőként kihasznál. Tehát az ipar irányáról a gyártók és a Microsoft tagjai döntenek, függetlenül attól, hogy egy funkciót a játékfejlesztő jónak tart-e vagy sem. Ez magasan a legnagyobb probléma. És különösen látszik a félrefejlesztés, amikor jön egy új konzolgeneráció, és olyan dolgokhoz nyúlnak hozzá a fejlesztők, amelyek rég ott lehetnének a szabványban, ha a GAB-ban lett volna ember, aki felveti.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
fatal1ty1984
őstag
válasz Lapajbacsi #20955 üzenetére
passzolom,hogy nállad mi a rossz,én eladtam a francba az össes amd procimat meg lapo.nemvoltam elájulva az fx sorozattol és váltottam intelre az össes konfigot.a 3820-asom 4.7et röhögve viszi,vizzel max 5.3 ghz amit megtudok hüteni 24/7-be 4mag+ht de ez műr totűl feleleges teljesitmény játékra
bf4be mennyit fps-es van ugy hogy semihez nemnyulsz csak fulhd és utra beállitás.
[ Szerkesztve ]
-
Fail3D!
addikt
Nem akarom terhelni a kis agyam ezzel a sok roviditessel amit hasznalsz, hogy kikeresem micsodak, a lenyegen egyenlore nemvaltoztat. Azert remelem a jobb arazason kivul, masban is kimagaslo lesz az amd, mert a drivertmost nem ocsarolva, a ref kartyak hutese nem hiszem, hogy akkora mernoki tudomany lenne, hogy vegre normalisabb db hangzas melett legyen kepes kiadni a kartyakat az amd. Az nvidianak ez valahogy evek ota sikerul. 1-2 dolog odafigyelese melett, sokkal keresetebb lenne, mint az nvidia. Erzodik a plusz, jo hogy olcso, de valahogy megsem az aminek kene lennie.
-
daveoff
veterán
válasz DroiDMester #20960 üzenetére
Láttam már, ez eddig nagyon jónak tűnik!
LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®
-
Cseneles
őstag
Most nézem..befutott egy Dragon Age Inquisition Vga teszt Én nem bántam meg hogy nem váltottam GTX980-ra...Farcry 4 meg ebben is nagyon kicsi a különbség Úgy fest jól helyt áll az AMD még egyenlőre
Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
-
Televan74
nagyúr
válasz DroiDMester #20960 üzenetére
Nem rossz. Ezt két képet lehet látni máshol is.Kérdéses az ár és a megjelenési dátum.
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
nagyúr
reménytelen... lesz, lesz, lesz... de mi az, ami van? 6 Mantle játék, amiből 2 esetében (BF4, Civ) látjuk is értelmét a low level API-nak? ill. HRAA miért nincs PC-n GCN-only effektként? nem lehet akkora nagy cucc áthozni PS4-ről.
igen, szükség van a fejlettebb archiktektúrára, hogy PC oldalon is legyen fejlesztői target. de amíg felhasználóként ennek az eredményét nem látom, addig felhasználói szemmel ez csak ballaszt. csak ismételni tudom magam - lássuk meg a 370 vs GM206 összevetést. részemről case closed
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Anubris
őstag
válasz mcwolf79 #20968 üzenetére
Tesztelték csak lehet elkerülte a figyelmed, ezt írták róla a cikkben:
"Currently Mantle does work, but at performance decreases of up-to 10% in Full HD it just does not make any sense using it. We also noticed that when mantle was enabled, the scene load times took MUCH longer. For now we advise you to leave it disabled as it needs work." -
Abu85
HÁZIGAZDA
Mindegyik játékban látható az előnye. Azért használják. Ha nem lenne előnye nem használnák.
Az Ubisoft évek óta nem törődik a PC-vel. Az AMD pedig olyan céggel nem köt megállapodást, amely nem garantálja, hogy egy minimális erőforrást rászánnak a PC-s port optimalizálására. Ma nagyon nehéz bekerülni kiemelt partnerként a Gaming Evolved partnerprogramba. Rengeteg kiadó/stúdió vesz részt ebben, akik sokkal megbízhatóbbak, mint az Ubisoft. Az AMD pont úgy védi a márkaneveit mint más cég, hiszen a partneri megállapodás kétirányú. Ha valaki csinál egy jó játékot, akkor azt bátran lehet úgy reklámozni, hogy mi segítettünk, de a szar játékoknál is ez a követelmény a szerződésben, és nagyon nehéz ma az Ubisoft játékaihoz odatenni, hogy miattunk olyan amilyen, mert ez ma rombolja a márkanevet.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz mcwolf79 #20968 üzenetére
Kérdés, hogy volt-e hozzáférésük a béta kódhoz, mert ha nem, akkor az eredeti kód még nem tartalmazza az optimalizált és lényegében újszerű memóriamenedzsmentet.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Jani18
aktív tag
"Valaminek a fele is több mint a semmiből az egész" | Rock, metal topic: http://tinyurl.hu/XUsr/
-
Grave_444
nagyúr
Üdv!
R9 290-et tervezek venni. ASUS / MSI / Sapphire (3ventis) lenne a jobb vétel?
Mennyire hangosak ezek terhelve? Sose volt ilyen sokat fogyasztó kártyám.I5 4570 elég lenne neki? I7 és K-s proci kilőve, max 2600K-t tudnék venni az meg régi már.
-
fatal1ty1984
őstag
válasz Grave_444 #20979 üzenetére
telesen jo az a proci neki,csak 4.2ig megkell rántani és nemlesz baj vele. ha jot akarsz venni akkor sapphire vapor-x.ilyenem van nekemis és 1 ora játék után is csak 46%pörögnek a ventik és 1100gpu mellett is csak 76 a gpu 78 a vrm höfok.a ventiknek meg max szélzaja van egy minimáslis semmi t9bb
-
Grave_444
nagyúr
válasz fatal1ty1984 #20981 üzenetére
Persze B85 lapban szorzózáras procit.
I5 4570@3.4GHz lenne mellé.
Még nincs meg a lap, de leírtam milyen lesz.
Akkor másképp kérdezem. Van, aki AMD procival használja? Ha az elég neki az I5 is elég lesz.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Anubris #20936 üzenetére
Lenne egy kérésem, ha nem probléma. Megköszönném, ha hanyagolnád a "srác" megnevezést, így ismeretlenül ezt egy kicsit erősnek gondolom. Nyugodtan lehet HSM-nek nevezni, ez az itteni nevem.
Középkategóriás, agyonspórolt VGA-ért 100 000 forintot elkérni szabadrablás. Mind1.
Ami a 290 értékvesztését illeti, nem csodálom, hogy sokat vesztett az árából, ami alaptalan fikahullámot kap, és amennyire mesterségesen rá van mindenki gerjedve a Maxwell-ekre, ez maradt. Ugyanakkor én nem azt állítottam, hogy népszerű kártya marad, hanem hogy a tudása jövőtálló. Erős a gyanúm, hogy a 290-ek az egy év múlva jövő játékokkal is remekül fognak hasítani, míg a 970-ek esetében erről korántsem vagyok meggyőződve, hogy finoman fogalmazzak.
Egy rendes 290-et simán fel lehet húzni 1050-1100Mhz-re, anélkül, hogy helikopterré válna. Gondolok itt egy PCS+-ra, vagy Sapphire Tri-X-re. Egy 290X-et pedig végképp simán. Persze, ez nem olyan komoly OC, mint amire az Nv-k képesek, ez tény.
Lesz újítás az új AMD-kben.... HBM memória, ha igazak a plaetykák, GPGPU fejlesztések (atomi utasítások, preempció), textúratömörítés, kisebb precizitású műveletek, hatékonyabb terheléselosztás a setup motorok között, csakhogy a Tongás/ígért újításokat említsem. Tény, ezekkel a feature-okkal nem fog rendelkezni a 290, de ettől még korántsem lesz rosszabb, vagy kevésbé időtálló, csak nem lesz olyan gyors, és kis fogyasztású, mint fejlettebb utódja.
(#20946) BMW001: Amiket leírtál, azt egy mezei 280X is meg tudja csinálni, eyefinity nélkül... Ahogy írtam, volt hogy egyik kijelzőn ment a Diablo3 a chat miatt ablakban vagy a TS, másikon meg fullscreenben a Planetside2 játék....
(#20952) Abu85: "épp csak most vették ki a Maxwellből, ami elég nagy baj"
Mondtam én, hogy majd szépen idővel derülnek ki a disznóságok, mik lettek feláldozva a szuper fogyasztásért....(#20962) Cseneles: És a Tahiti is milyen szépen állja a sarat korát meghazudtolva.
(#20969) gbors: "amiből 2 esetében (BF4, Civ) látjuk is értelmét a low level API-nak?"
A BF4 esetében volt lehetőségem kipróbálni a Mantle-t. Azt kell mondjam, brutális. Elég erős gépem volt, 4,4Ghz-re húzott i5 4690K, 4*4GB 2133Mhz CL11 ram, és benne a 290, 900Mhz-en. DX-ben így a nagyobb Conquest multis pályákon volt 80-100FPS-em, nem Ultrán, csak High-on, érdekes módon Ultrán a proci (!!!) itt-ott visszafogta, és beesett az FPS az 50 környékére, ami nekem már nem adta. Így toltam hónapokon keresztül, mivel Win7+i5 Mantle alatt csúnyán laggolt, játszhatatlan volt, és sajnos nem volt időm Win8.1-re váltani, pedig rendelkezem licensszel hozzá. Aztán szerencsére az egyik patch majdnem teljesen rendbeszedte a Mantle-t, eltűnt a laggolás nagyja, és azt végre tudtam tolni... Hát, nagyon bántam, hogy nem erőltettem azt a win8-at... Simán fel tudtam tenni mindent Ultrára, 70-90FPS simán megvolt, és a kicsivel kevesebb ellenére olyan szinten sima, és direkt lett a játék, hogy csak lestem, összehasonlíthatatlanul jobb lett az egész, mint DX alatt. Nehéz ezt pontosan leírni, de sokkal közvetlenebb lett, valahogy fürgébben, pontosabban követte az egeret, amit a monitoron láttam, állati jó volt. Ilyesmikről bezzeg sehol nem olvasni a tesztekben... Mondjuk, lehet, ehhez a gyors monitorom is kellett, 72hz-en volt a Dell P2414H-m, ami ugyan papíron "csak" 8ms g2g, de mégis jóval gyorsabb a panel, mint pl. az előd Dell U2312hm esetén volt.... Nem sokkal marad el (1,5ms) pl. az Asus csoda-gamer ROG monitorától, az 4ms-et kapott ugyanitt. [link]
Szóval rám igen komoly hatást gyakorolt a Mantle, személy szerint nagyon erős érv lett nálam a Radeon kártyák mellett.
Új hozzászólás Aktív témák
A topicban tilos bármilyen offtopic hozzászólás írása!
Ilyen célra használjátok a Lokál fórumban található offtopicot.
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen