- Azonnali processzoros kérdések órája
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Gigabyte alaplap topik
- Amazon Fire TV stick/box
- Milyen SSD-t vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Hisense LCD és LED TV-k
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
Destiny 2: The Final Shape - Befutott a fejlesztői videó második része
gp A minap kiadott videóban többek között a képességek kerülnek a középpontba.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Itt igazából az a fő kérdés, hogy megéri-e az overshading. Egy háromszögre mindenképpen 4 pixelt kell számolni, vagyis ha egy háromszög kisebb, mint négy pixel, akkor a grafkártya, annyiszor végez több ellenőrzést, ahány poligon van azon a 2x2-es griden belül. Ez lerontja a raszterizélás hatásfokát, vagyis extrém mértékben csökken az összes 2x2 grides elven működő termék sebessége, és még a képminőség sem javul. Ezzel az NV nem az AMD-t szívatja, mert az AMD-nek annyiból áll erre megoldást találni, hogy a programra maximalizálják a tesszelláció mértékét addig, amíg egy háromszög nem lesz négy pixel nagyságú. Mivel a kép kirajzolása pixelekben történik, ezért látható különbség nem lesz, mert attól, hogy a pixelen belül több háromszög van, azok nem változtatják meg a pixel végső színét.
Az AMD megérti, hogy a pénz beszél, és a kutya ugat. Rengeteg pénzt költöttek az elmúlt években, aminek az eredménye 20 megjelent és jövőben megjelenő DX11-es játék. Az NV három fejlesztést volt képes DX11-re rakni, holott többet költöttek. A különbség annyi, hogy az AMD a felhasználók kárára nem kötelezi a fejlesztőket olyan technológia implementálására, ami nem hoz kimutatható képminőség-javulást. Valószínűleg ez a megfelelő stratégia amellett, hogy egy generáció előnnyel vannak az NV előtt. Utóbbi nyilván a gyártóknak fontos, mert ők pénzt akarnak keresni. Talán intő jel, hogy az XFX már vörös, a BFG pedig tönkrement.
A HardOCP-n meglepődtem, mert Kyle zöld fanatizmusa ismert, de valószínűleg ő is átlátja, hogy az NV a felhasználók kárára dolgozik. Előnyöd biztos nincs abból, hogy a program sokkal lassabban fut a képminőségben történű előrelépés nélkül.
Nyilván az NV-t nem érinti jól, hogy elköltöttek egy rakás tranyót a tesszellálásra, és ennek a játékokban semmi hatása. Azokat a tranyókat okosabban is fel lehetett volna használni. Igazából még a professzionális piacon sem szoktak egy pixelnél kisebb poligont csinálni.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Formula-1
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Bloodborne (PS4)
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Gigabyte alaplap topik
- Amazon Fire TV stick/box
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen SSD-t vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs