- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- Computex 2024: Itt az új ROG Ally
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- 3D nyomtatás
- Milyen TV-t vegyek?
- Vezetékes FEJhallgatók
- Hobby elektronika
- Házimozi belépő szinten
Hirdetés
-
Ulefone Armor Pad 3 Pro - akkumulátor, lámpa, (tablet)
ma 33 280 mAh csak elég lesz bármire. És a régi hardver vagy szoftver?
-
Computex 2024: az Acer Predator monitorok OLED lázban égnek
ph A cég harmadik negyedévben debütáló újdonságainál az 1440p és a 240 Hz jelenti az abszolút minimumot.
-
Megtévesztő AI-kampányok ellen küzd az OpenAI
it Egyre több a megtévesztő tevékenység és kampány, ami az AI segítségével készül – néhányat már elkapott az OpenAI.
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
apatyas
Korrektor
Alcím: unatkozom és..
Van egy hülye ötletem, hozzá nem értésemből fakadóan valószínűleg megvalósíthatatlan.
A GPU chipet bontsuk ketté, nagyjából: shader tömb illetve minden más (ram kezelés, video enkóder/dekóderek). Utóbbit nyomjuk bele a CPU I/O dieba minimum darab shaderrel, előbbit pedig igény esetén tegyük oda plusz lapkaként az egyik CPU helyére.
Nyernénk: minden prociban integrált videót, de mint tudjuk ez sokaknak felesleges lenne.
Hátrány: IF megfeküdne? 4-8 csatornás DDR4 nem bírná etetni, jelenlegi nagy foglalatok nem felkészültek videós jelek kezelésére, megint új kéne, stb..
Valszeg ez is nedves álom a részemről.
Nade! ha a GPU-k is előbb-utóbb modulárissá válnak, akkor megnyílik az út a két rész (cpu, gpu) alkotóelemei közti csereberére. Már csak egy olyan memóriainterfész kellene az I/O diera, ami igény szerint képes kezelni a DDR4 illetve GDDR5-6 ramokat egyaránt, és mehetne ugyan az az io a cpura meg a gpura is. 3csipes ökoszisztéma fedne le 'majdnem' mindent.
Mit kezdene a GPU a temérdek L3 cache-el?
Biztos, hogy ezt már kitalálta vki, én is tudom hogy olvastam már egyes fent írt gondolatokról korábban.[ Szerkesztve ]
pezo77 #5 2017.12.14. 13:29 Hmm. És ez az e-hajó akkor hol is tud kikötni? Az e-bay -ben? ;)
-
félisten
válasz apatyas #46351 üzenetére
Erre van terv , az MCM dizájn a zöldeknél vagy a Power architektúrában már létezően az IBM nél. Ott ugye a fabric controller vagy Multicore( MCM) inter fabric szabályozza a cache használatát.
Hibrid / eltérő típusú memória kezelés több magos felépítésnél a terv pl. az Nvidiánál a Hopper GPU ban.
Itt az L3 cachet is akár részegységenként is kezelheti egynek egy-egy részegység vagy közösen osztozhatnak rajt vagy külön is kezelheti az egészet a programkód utasítása és igényei szerint .A fabric controller dolga ezt megoldani és szabályozni rugalmasan.lehetséges, hogy egy egy mag a multiGPu ban csak az RT-t fogja gyorsítani, nekikpl jól jön egy nagyobb L3 , dinamikusan majd szabályozva lesz a feladat szerint szerintem.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz apatyas #46351 üzenetére
Maximum a kis blokkokat tudod leválasztani.
Úgy működhet a chiplet, hogy egy vezérlőchipletre és több, közel azonos kis GPU-ra bontod, de kell hozzá az API és az alkalmazásoldali támogatás, különben rossz lesz a hatékonysága. Nem fog csak úgy automatikusan működni, mint a CPU-nál, mert chipletnél már úgy kell megírni az alkalmazást, hogy a munkamenet maradjon chipleten belül. Funkcionálisan lehet majd chipleten kívül is, de ezzel a felépítéssel lesznek majd gyorsan elérhető memórialapkák, és lassan elérhetők. Nyilván nem ugyanaz lesz a sebesség, ha a lassú elérés kell az adat beolvasásához. Ezért kell egy fő vezérlőchiplet.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#82819712
törölt tag
Na kijött a Minecraft béta nem mondom hogy érint még minket de mit gondoltok róla elvégre nekünk is lesz ilyen RT csoda.
Kell ez nekünk vagy reálisabb így a játék ? Ilyen lovat akarunk mi ?[ Szerkesztve ]
-
apatyas
Korrektor
válasz #82819712 #46354 üzenetére
1., itt legalább valóban az RT effektek látszanak, nice
2., nem úgy, mint más összehasonlító videókban, ahol az alap játék graf beállításait direkt lehúzták a béka s3gge alá az RTXessel szemben.
2b., (nem mellesleg, azoknak a videóknak a kinézetét régóta el lehet érni shaderekkel, csak ahhoz nem a butított pocket edition mc kell, hanem a teljes javás)
3., hirtelen minden felület tükröződésig polírozott lett? wtf? (minecraftban, ahol egy vacak kőbaltával ütötted ki a padló anyagát..)[ Szerkesztve ]
pezo77 #5 2017.12.14. 13:29 Hmm. És ez az e-hajó akkor hol is tud kikötni? Az e-bay -ben? ;)
-
#82819712
törölt tag
válasz apatyas #46357 üzenetére
A Digital Foundry nagyon minőségi csatorna meg készül is rá
A CRYSIS Remasteredben is lesz ray tracing !!! Nagyon sanszosan AMD ezt fogja elsőre kihozni a kártyával, illene a Far Cry 5 promo után.
higher quality textures and "CRYENGINE's native hardware and
API-agnostic ray tracing ez mi akar lenni ?[ Szerkesztve ]
-
Yutani
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #46356 üzenetére
Mondjuk az RT-től egyes scene-knek lett hangulata itt.
#tarcsad
-
Petykemano
veterán
válasz Yutani #46360 üzenetére
Nem bántani akarom az RT/X technológiát, csak kérdezem, hogy azért a többlet-hangulatot nem az adja, hogy jól megcsinálták?
Mármint eddig nem azért nem voltak árnyékok, meg a fényforrások vetődése, mert nem lehetett megoldani, hanem azért, mert mindenki nagyívből szart rá, hogy hogy néz ki a minecraft.De ezek az építős játékok, ahol random lehet lerakni fényforrásokat, biztos tényleg hangulatosabbak lesznek jól megcsinálva.
[ Szerkesztve ]
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Petykemano #46361 üzenetére
Én láttam/használtam felpimpelt MC-ot és már ott is jók voltak a cuccok, de ez szebb. Egyszerűen jobbak tudnak lenni a fények.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Raggie
őstag
válasz Yutani #46360 üzenetére
Egyébként nem véletlen, hogy ilyen mértékű és hangulatú Raytrace effekteket eddig csak gagyi grafikájú játékoknál csinálnak meg és azt demózzák, mert a modern, szép geometriával rendelkező játékoknál összeszarná magát az összes mai VGA ha ilyen mennyiségű és minőségű RTX effektet beleraknának.
Egyébként nekem tetszenek a fényhatások, csak lehessen már használni egyébként is szép játékoknál ilyen láthatóan! És ne csak úgy, mint a Metro-nál ahol nagyítóval kellett keresni a fény-árnyék különbségeket.Clint Eastwood FTW
-
Tyrel
őstag
válasz Raggie #46363 üzenetére
Nekem azért vannak vele kapcsolatban fenntartásaim, igaz egy gyengén implementált hagyományos (shader alapú?) megvilágításnál szebb az RT, de az igényesen megcsinált változathoz képest már tényleg keresni kell a különbséget. Vannak előnyei, de szerintem nem tud olyat amit ügyes programozók ne oldottak volna már meg nem egyszer RT nélkül.
Lehet hogy úgy több munka volt nekik, és az RT majd lehetővé teszi hogy gyönyörű fény-árnyék hatások ne csak évente 1-2 játékban legyenek, hanem relative sokban, de ez nem egy varázs megoldás... ugyan úgy fizetünk a szépségért, csak így már nem fejlesztési idővel, hanem teljesítménnyel és célhardverrel. Gyakorlatilag rátolják a fogyasztókra a szép fényhatások költségét.
Ezen felül ami még zavaró szerintem, és amit a Minecraft RT is jól mutat, az az hogy az egyenes vonalban haladó fénysugarak szépen működnek, pl. a barlang tetején lévő nyíláson át beszűrődő fény szépen világít meg minden felületet amire közvetlen rálátása van... viszont a szórt fény fogalmát nem nagyon akarják ismerni, ill. nagyon korlátozottan szimulálják csak, gondolom nincs hozzá elég teljesítmény.
Ha összehasonlítod az RT nélküli képeket az RT-vel, hirtelen nagyon sok lesz az olyan terület ami full korom fekete, semmit nem látni. Nem világítja meg szórt fény ezeket a részeket. Elhiszem hogy a klasszikus világításmodell nem realisztikus, de határozottan ez sem az, szóval miről beszélünk?...
Amíg nincs erőforrás a szórt fény korrekt szimulálására addig kb. újra kell tervezni minden egyes pálya megvilágítását, vagy egyéb módon csalni, hibrid megvilágítást használni. (ami történik is sokszor)Nem akkora messiás ez amilyennek be van állítva. Majd egyszer...
[ Szerkesztve ]
Turenkarn
-
Raggie
őstag
Azt azért tegyük hozzá, hogy a szórt fény sokka lreálisabb az RTX-es minecraft verzióban mint a simában.
Attól még mert megszoktuk, hogy mindent is látunk a játékokban az a valóságban nem úgy van. Tehát ha a realisztikusság felé akarunk menni, akkor az árnyékokban alig látunk valamit, amíg bele nem megyünk és a szemünk/pupillánk hozzá nem korrigál. Szóval nekem nem hogy ez nem gond, hanem jó.
És igen, máshogyan kell majd emiatt pályát tervezni. De nem rosszabb lesz hanem más.[ Szerkesztve ]
Clint Eastwood FTW
-
#82819712
törölt tag
válasz Carlos Padre #46366 üzenetére
Éles szemű vagy de érdekes hogy minecraftban nincs testünk csak a kocka.
Jól látják a többiek nem a megvalósítással van a baj hanem hogy más mint az eredeti játék.
Cyberpunk világokban biztosan elképesztő káprázatos lesz ez a sokszínű neon city, csak a funkcionalitását mikor találja meg ez az egész.
Ha a PUBG-be betennél belső terekbe tükröt amiből látszik ha beszalad valaki RT nélkül meg egy paca na akkor sokan szaladnának RT kártyákért, tehát ha lenne funkcionális előny...
apatyas: itt a megoldás a sima felületekre Raytracing OFF/ ON
Nem is tudom hol láttam mikor azt a falut felülről mutatják egymás mellett On Offban és bizony a RT faluban sötétebb van mert az Ambient light feljebb van nyomva az rt nélküli világban, ami azért valljuk be amíg a művészi hatás a lényeg oké amikor azon múlik az életed hogy meglátsz e egy szörnyet a sötétben hááát... ugye a funkcionalitás.
Én a placebohatásra leszek nagyon kíváncsi.
ugye most a Crysis ps4-re jön nem 5-re!
Majd mikor lesznek tesztek amiben embereknek mutatnak RT-t és elképednek milyen szép majd közlik velük hogy nem az...[ Szerkesztve ]
-
Carlos Padre
veterán
válasz #82819712 #46367 üzenetére
Nem az a lényeg, hanem, hogy az első falon teljesen jó, addig a vele szemben lévőn már gyalázatos, mert ennyit bír a hardver, és a minecraft demó nem igazán mutatott komplex tereket, kérdés mit tud majd a CP2077-el kezdeni, ahol egyszerre kéne tudnia az összes bemutatott effektet.
Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.
-
#82819712
törölt tag
válasz Carlos Padre #46368 üzenetére
Csodák nem lesznek csak jó pályatervezők
Majd a belső terekbe rakják a komplexebb tartalmat. -
#82819712
törölt tag
válasz Carlos Padre #46370 üzenetére
Jó de látod az FPS-eket? 2080 Super 49,4 fps
Hogy is mondjam finoman...
Ugyan fusson már 60 FPS-el egy Big Navin vagy más 300 e kártyán egy Minecraft (esetleg jobb grafikával is ? )trükközés nélkül ez meg a pályatervezés dolga.
Ne a DLSS-el meg chill -el meg trükökkel.
Feltették ám a kérdést AMD Komuniti-n is
A FidelityFX legjobban a Navi és a Vega architektúrákon fog futni, mivel számos eljárás erőteljesen használja a Rapid Packed Math képességet, amivel lényegében megduplázható a feldolgozás sebessége. De ez is csak trükközés.
tartok én attól hogy ez a konzolokon default ON-on lesz és csak almenükön keresztül tudod majd kikapcsolni hogy a kommersz tesztelők érezzék majd az FPS Powert Mert hát a tesztek legtöbbje in stock alapú. -
Jack@l
veterán
válasz Carlos Padre #46372 üzenetére
Lehet a 2018-as középkártyákét fogkák tudni (2070-2080), de az ampere-ekkel köszönőviszonyban se lesznek. Különben már rég hakniztak volna vele...
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
GeryFlash
veterán
válasz #82819712 #46273 üzenetére
Ezt a f+szszopó tóth balázst meg az egész hardver-tech rovatot hogy mi az istennek erőlteti az index... tudomány oké, gazdaság oké, de ez meg a sport rovat oylan szinten nívótlan szar. Komolyan hogy ott a link és ezekután belekölti hogy PS5 miközben szó sincs PS5-ről. Remélem Joó Gábor kolléga kirúgása után ez a paraszt is előbb vagy utóbb lapátra kerül. Mobilos cikkekben is amit leművel rettenetes.
Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
-
GeryFlash
veterán
válasz Jack@l #46373 üzenetére
Nem lehet összehasonlítani a kettőt, de ha kettő közül inkább az Ampere-hez lesz közelebb mivel inline raytracing lesz a konzolokban is, mai 3-400%-kal jobb hatásfokú köszönhetően annak hogy 1 shader csak akkor dolgozik ha az indított sugár eltalált valamit. Tehát ha akarnák se lehetne olyan szutyok az RT teljesítménye mint a RTX 2000-es kártyáknál.
Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
-
#82819712
törölt tag
Igen értem én A válasz az annyi FPS van a 5700-nak Minecraft RT alatt mint egy Final Fantasy 7 remake-n egy 2080TI-nek
(AMD apun 60 fps)
De hogy a komoly részével is foglalkozzunk azt nyílván nem tudjuk megmondani hogy mennyivel jobb egy konzol minr az rtx sorozat ha mindkettőben van dedikárt RT mag, viszont a viszonyra vannak hivatkozások!
Frissítsük fel kicsit az emlékezetünket.
API-agnosztikus RT: DX11 alatt futó eljárás ami nem használja a DXR API-t. (DX12 HW agnosztikus API )
Erre voltak konkrét mérések mégpedig Neon Noir Benchmark-al.
Itt az akkori driveres szinten lévő játék teljesítmény:
És emellett nagyon nagyon érdekes hogy alakult az általad kért 5700 RT teljesítmény
DF Link
Itt az látható hogy borult a bili, nem jött be a fine vine legenda és a RDNA1-s fele akkora GPU megverte a Radeon VII-et ami ugye GCN.
Nyugodtan odateheted a big Navit is tudjuk az RDNA2 50%os teljesítmény fogyasztás javulást és hasoló az órjel emelkedés is 1440P Ultra:
46 --> 62 --> ~ 78-80 FPS
Nem használva a DXR API-t !
Ez nyers teljesítmény de elég ahhoz hogy Te játsszál.
AMD arra törekszik és ezt nem akarod elfogadni hogy csökkentsék a RT teljesítményéhségét , akár részleges RT-vel ahol csak a fényes felületekre fog hatni akár csak bizonyos mozaikokra , vagy valamilyen gyengítésével.
A DLSS2.0 és a FidelityFX is csak egy eljárás ami arra jött létre hogy elviselhetővé tegyék az RT igényét.
(példa :artificial intelligence-vel (AI) javítják fel orvosdiagnosztikai felvételek képét)
De a cél hogy RT önmagában futtatható legyen 60 fpsen külső más csökkentő eljárások nélkül és lehetőleg nem csak a legfelső kártyán.GeryFlash: Igen fehér keresztény heteroszexuális férfiként is olvasom az Indexet annyi legyen a mentségére írva hogy frissítették az eredeti cikket, ő valószínű lefordította és kiadta, nem tudjuk hogy mi volt a frissítés előtti forrás. De a legnagyobb hibája hogy nem olvassa a Prohardver AMD találgatós topicot hisz az a tudás esszenciája és itt megírták többen hogy fake.
[ Szerkesztve ]
-
Jack@l
veterán
válasz #82819712 #46378 üzenetére
A helyes válasz: - / 0
Fel se tudod rakni az rtx-es pályákat hardveres dxr nélkül.A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
félisten
válasz #82819712 #46378 üzenetére
A Noir demóban ami egyetlen játékmotor egyetlen demóján alapul , ott ez a felállás jelenleg.
[link]
A Minecraft DXR eljárást használ. Tehát a kérdésre egyszerű a válasz, jack@l már leírta a megfejtést.Majd egy év múlva térjünk vissza rá.
A Crytek saját fejlesztése ez az eljárás ,a speciális motorjuknak köszönhető,semmi köze hozzá az AMD nek.
AMD hardveres RT-t használ az RDNA 2 ben, mint Nvidia, és DXR 1.1 támogatású lesz[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
#82819712
törölt tag
Több érdekes adat is van ott a táblázatokban pl a Metróé de maradjunk a tárgynál.
Akkor ebből azt kell leszűrni szerinted hogy azért van több mint 20 fps eltérés a 2060RTX javára mert az RTX kártyák használni fogják a Crysis Remasteredben DX11 alatt az RT magokat ?"semmi köze hozzá az AMD nek" ???
lejár a szerkesztési időm erre már nem tudok ráfűzniÖöö a megfejtés 0=0 ugyanis a FF7 remake exclusive jelenleg NO PC
Az Abu által aláírt piros póló a héten sem kerül kisorsolásra[ Szerkesztve ]
-
GeryFlash
veterán
válasz #82819712 #46378 üzenetére
Igen fehér keresztény heteroszexuális férfiként is olvasom az Indexet "
Erre nem tudom mi szükség volt, abszolút nem politikai alapon támadtam az indexet, én is olvasom, külön a tech (és sport) rovatára tettem minőséget bíráló megállapítást...
Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
-
#82819712
törölt tag
Liza Fortune interjúja.
"Adj egy jó lehetőséget a jó embereknek és ragyogni fognak."
Briliáns mondat.
Azért reddites a link mert pénzes az oldal. -
#82819712
törölt tag
Ezen mindig gondolkoztam hogy ha felteszel egy szűz windowst, nincs wifid, nincs bekötve netkábel, és felteszel egy TITKOS.txt-t a desktopra akkor vajon azt fel lehet e onnan törni, és vajon mikor...
Persze hogy fel épp most.
A kutatók az AMD Radeon GPU-t adatok 50 méterre történő továbbítására használták!
és hányféle hardver lehet amiben van beépítve egy titkos 50 forintos mikrofon amiről nem tudsz... hümm hümm[ Szerkesztve ]
-
#82819712
törölt tag
válasz Yutani #46386 üzenetére
Lehet hogy maga a cikk az hamis de a téma amit feszeget az valós.
Mutatok nektek pár dolgot a múltból hangszórók nélküli hangkeltésre (jeltovábbítás) és jelfogadásra ,a net megkerülésére.
#1 c64
#2 Dart Vader nagyúr
a floppyn kívül képes erre a beeper-ed vagy a VGA is egy módosított szoftverrel.
Burst kódolók dekódolók eddig is voltak rádóhullám akár morse alapon.
Az is tény amit valaki mondott hogy a régi ATI kártyákban AIW volt rádióvevő (All In Wonder).
és igen Iráni atomlétesítményben tényleg találtak vírust ahol nem volt net. Lehet ezek a fiúk csak összefűzték, de elő a csokipapír alufólia sisakot mert a jelenség maga valós.[ Szerkesztve ]
-
hokuszpk
nagyúr
válasz #82819712 #46387 üzenetére
starwarsot a floppotron jobban nyomja
Első AMD-m - a 65-ös - a seregben volt...
-
Zοltta
senior tag
Hali jelenleg melyik a legstabilabb radeon software videókártyához?
Csak egy srác vagyok a nagy világból.
-
#82819712
törölt tag
AMD RDNA 3 with 256GB: Instant Load Times for PC Gamers
Moore's law is dead
Majd ha visszatér a manókirály lefordítja nektekEgy tesztet prohardvernek le kellene futtatni
(régen olyan jó kis szavazós felmérések voltak itt)
de ha nem majd mi
nézzetek meg EZT A VIDEÓT
azonnal rá kell vágni a választ hogy Ray Tracinget-t láttok e vagy nem, nem szabad utánanézni mi ez... (b.-nek is)A megoldást utána ITT találjátok
-
Robi BALBOA
őstag
válasz #82819712 #46392 üzenetére
Tök mindegy mi ez, de nagyon adja.
A környezet robolhatósága előtt pedig le a kalappal.Tuning mindenek felett! Legjobb a Legrosszabb! by Karesz:) , Én: és mivel iszod a Vodkát Karesz? Karesz: Hát,Ö?!?> Haverokkal!:) , Nem az a lényeg honnan jössz, hanem, hogy mit ISZOL!!! by-Bekő Lacika- /Abit és Fatal1ty alaplapokat Keresek!/
-
Busterftw
veterán
válasz Robi BALBOA #46394 üzenetére
Mar csak ezt a "Minecraft era"-t kene elhagynunk igy 2020 kozepen lassan.
-
-
#82819712
törölt tag
válasz Busterftw #46398 üzenetére
Az a baj hogy a fejlesztési költség annyira nagy ezeknél az AAA 3D játékoknál, hogy nem tudod végigvinni.
A Voxel alapú játékmotroknál (itt Cutting Edge Technology-nek hívja) ezt sokkal sokkal könnyebb megtenni.
Lehet ezekre is élethű texturákat tenni, ott volt a 7 Days to Die
talán a legszebb voxeles játék, ugyanarra a sorsra jutott mint a Rust vagy bármely más AA játék, kijön early accesbe és gyorsan elfogy a fejlesztési pénz. Nincs története, nincs demó az elején, van egy működőképes motor aztán vagy PVP-t csinálsz belől vagy túlélőset de olyat amibe narrátor van meg átvezetők felejtsd el.
A rombolás azért nehéz mert ezek csak üres háromszögek. papírlapok feltextúrázva, mire robbanjon szét ?
Akkor minden egyes tárgynak meg kell csinálnod a darabos változatát.Amikor egy filmben robbanás anim van akkor a kezdeti épp textura mögött ott van az összes szilánk ami majd szétrobban.
Voxellel meg az a baj rengeteg objektumot kezel.
Azért van ilyen sok általad művészi pixelesnek mondott dolog mert ha a dupla A-re nincs pénzed akkor ha tovább rontod a minőséget már ott vagyunk uncanny valley-ben amit meg úgy kerülünk ki hogy inkább artba vagy pixelbe átfordítjuk.
Ha mélyebben érdekel valakit a Voxeles grafika téma itt a Teardown programozójának oldala: LINK[ Szerkesztve ]
-
GeryFlash
veterán
[Big Navi 505nm2 chippel és kétszer 2X 5700XT perfomanceszal]
Erről mit gondoltok? Full kamu?Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen