Hirdetés
-
Élénk színekben várható a Galaxy Watch FE
ma A forrás részletes termékfotókat és a várható specifikációt is közzétette.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Spanyol botrány: ellophatták a járművezetők adatait
it A spanyol közlekedési hatóság észrevette, hogy valaki adatokat próbált szerezni tőlük – lehet, hogy járművezetők millióinak privát adatait árulják online.
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tyrel
őstag
Úgy értem a célhardver nélkül dolgot, hogy szerintem meg kellene maradni a GPGPU iránynál, azaz olyan uniform shaderekkel / stream processzorokkal telepakolni a cuccot amik bármire használhatóak. Persze ezek utasításkészletét lehet reszelgetni, bővítgetni, kb. pont ahogy az x86 CPU utasításkészletének is számtalan kiterjesztése van már, de az alap irány ez kellene hogy maradjon...
Nekem ez a Turing-féle megoldás, hogy ott van egy nagy vödör tranzisztor a GPU-n amikkel a programok többsége nem tud mit kezdeni, és még amelyikek épp tudnak, azoknak is különböző korlátozásokkal kell szembesülniük... szerintem ez rossz út. Legyen egy általánosan bármire befogható, nagyon nagy számítis teljesítményű chip, és dönthessék el a fejlesztők, hogy mit csinálnak vele, akár részletekbe menően is, ha úgy akarják. A konzolok pont ettől tudnak a PC-vel versenyképes grafikai szintet hozni sokkal-sokkal gyengébb hardveren.
Ha a fejlesztő úgy dönt mint adott esetben a Crytek, hogy ő ray-trace-elni fog a GPU egy részén, hát áldás rá, csinálja bátran mert alkalmas rá a vas... ha egy másik meg épp úgy dönt, hogy az ő játékának épp GPU gyorsított AI-re, vagy valami nagyon erős AntiAliasing-re van szüksége, akkor ő meg hadd csinálja azt ugyan azzal a GPGPU-val. Legyen a fejlesztők kezében ez a döntés!
Ez amit nVidia csinál, hogy "márpedig most raytrace-elni fogsz k*csög, mer' azzal tudjuk eladni az új videokártyánkat!!!", ez nekem nagyon ellenszenves, lehet hogy az adott játéknak nem is lenne erre szüksége, ugyan úgy ahogy anno a PhysX-re vagy épp a Hairworks-re sem volt egyes alkotásoknak, csak pénzért bele erőltették... de ez rossz megközelítés, szerintem nem a hardvernek hanem a szoftvernek kellene diktálnia.
Szerintem a konzolok miatt az AMD ezen a GPGPU vonalon marad, valószínűleg azért nem is mondanak semmi konkrétumot pl. a RayTracing-ről mert azt már biztosan tudják, hogy a célhardverük nem lesz rá, azt viszont talán még nem, hogy a szoftveres megvalósítása hogyan lesz megoldva.
Sokan fújtak itt a GCN-re, hogy sz*r meg leáldozott neki, de én még mindig úgy hiszem hogy logikailag nincs vele semmi egetrengető probléma, egyszerűen "csak" az energia-hatékonyságát kellene valahogy jelentősen növelniük... Ha ezen az egy ponton valami csoda folytán sikerülne nekik egy jó nagyot lépni előre a Navi-val, akkor sztem nagyon is versenyképesek lehetnek majd.Turenkarn
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen