- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- iPad topik
- Milyen SSD-t vegyek?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen notebookot vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
Hirdetés
-
Destiny 2: The Final Shape - Befutott a fejlesztői videó második része
gp A minap kiadott videóban többek között a képességek kerülnek a középpontba.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
BeLucZ
addikt
kár hogy ezeket a leggyorsabb kártyákat nem 1 kibaszott erős monolitikus gpu-ra gyúrják ami mindent bedarál, bár gyártási szempontból biztosan nem lenne buli, de felhasználói szempontból meg az lenne nagyon is és akkor nem lenne ennyire driverfüggő az egész
amúgy is presztizstermékről van szó, jöjjön csak az a tenerife félelmetes paraméterekkel -
Abu85
HÁZIGAZDA
Pontosan. Ezt idővel betömik. Az AMD azért nem tömi be, mert még semmi sem kényszeríti őket erre, így kiélvezik a helyzetet. Ha az NV-nek lesz ide terméke, akkor figyeljétek meg, hogy az AMD is talál egy fejlesztést a semmiből.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Ren Hoek
veterán
Ez teljesen reális, erre tippeltünk. Az eddigiekből is kiderül, ha kap egy durva feszt, akkor kimegy TDP limitig.
Base clockon, játék alatt teljesen kizárt, hogy 160 Wattot zabáljon. + amúgy Furmark, szóval nem reális.
Customnál ezért kell rá a 2*6 Pin...de mit számít ez? 970-nél egy 180-200 Watt simán könnyen kezelhető egy jó hűtéssel. (Fury/290X/390/390X/980Ti amihez nagyon ott kell lennie a hűtésnek, ott már számít)Az már jól látszik, hogy a Pascalnak nyilván "picit" jobb a perf/watt-ja. Egy 28 nm-en is keveset fogyasztó Maxwellt átültettek 16(20) nm-re, rendesen felhúzva + kicsit feljavítva. Ehhez képest a Polaris vadi új GCN, tele olyan techporn feature-kkel, amik majd remélhetőleg a közeljövőben hasznosak lesznek. Abu szavaival élve, kicsit procis inkább, mint a Larrabee. Hogy ebből mennyi valósul meg, az majd kiderül
A lényeg ott van, hogy sikerült a fogyasztást élhető szintre zsugorítani.
[ Szerkesztve ]
-
-
HSM
félisten
A 7870XT-men nekem se ment jól. Kevés hozzá a 2GB ram, mediumra kéne venni a grafikát, úgy egyébként a 7870-en is szépen megy Mantle-vel, de ilyen kártyával nyilván érdemesebb eggyel magasabb beállításon DX11 alól tolni.
A 290-eken viszont 4GB rammal nincs ezzel gond, és szépen, stabilan megy. Bár nekem a DX11 móddal sem volt semmi komolyabb bajom.
[ Szerkesztve ]
-
Jack@l
veterán
Most néztem Tomb Raidert a legújabb gen. sötétzöld kártyámon, még mindig kb -10% difi van dx11-hez képest, az X-edik patch után is.
BF1 bétával is ez volt a helyzet.[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A következő képkockára egy másik present vonatkozik, ami a grafikai parancslistába kerül.
Az a trükk, hogy úgy kezdjék meg a következő képkocka számítását, hogy az előzőt még nem fejezték be. A legelső képkocka mindenképpen hosszú lesz, de minden azutáni már rövidebb, és ezzel csökken a késleltetés. Az egyetlen hátrány, hogy ezzel mutatsz egy fityiszt a 3rd party mérőprogramoknak, mert nem érzékelik a presenteket a compute parancslistákon.
A Deus Ex hasonlóan trükkös. Ott az történik DX12-ben, hogy a haj szimulációja hamarabb kezdődik, meg mint maga a képszámítás, illetve ennél a játéknál már aszinkron DMA is van, ami még jobban bonyolítja a dolgokat.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ez történik a Doomban AA nélkül vagy 8x TSAA-val.
- elkészül a képkocka és megjeleníti. Közben már számolja a következőt. Ez a multi-engine gyönyöre, hogy nem kell megvárni, hogy a számítások befejeződjenek, hanem el lehet kezdeni párhuzamosan a következő számítást egy másik parancslistán betöltve.
- az időzítés nem gond. Ugyanúgy történik, ahogy eddig. Attól, hogy párhuzamos lett a feldolgozás még tuti nem lesz kész hamarabb a következő képkocka.
- Nem készül két kép ugyanabból a scene-ből. Minden teljes scene-hez csak egy frame tartozik. A szegmentálás csak a trükközés működését szolgálja, semmi mást.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
stratova
veterán
Azaz hagynak további 3 hónapot a konkurenciának, hogy elpattintsanak pár felsőkategóriás GTX-et... (Sóhaj). Talán P10XT2-vel már lesz ténylegesen a piacon mobil Polarisból, aminek lesz keresnivalója GTX 1060 mellett.
Nagyon remélem legalább olyan jó hatással lesz a fogyasztásra az új stepping, mint az órajelre.
Csak tudnám minek demóznak VR hátiszákot ill. mobil RX 480-at, amikor kb. nem szereltek vele semmit.
Polaris Apple (Radeon Pro 460,455,450) mellett HP Omen 15 (erősen) Limited Edition Z-be és Asus X550IU-ba került csak (RX 460). Lenovo már 560-ként árulja.
Polaris 10-zel van 5 (3 Mac) notibench, GTX 1060-nal 26, GTX 1050Ti/1050-nel 1-1.
Várós Vega de akár használni lehetne ezeket is. -
nagyúr
-
nagyúr
De én nem ezt mondom, hanem azt hogy értelmes játszható módokban ebből semmit sem fogsz látni...
Legalábbis a tapasztalatok alapján ez lesz... max rámcáfolnak és akkor örülünk Vincent lesz.(#26604) arabus
Rendben. Akkor neked jó lesz.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
Firestormhun
senior tag
-
deja vu
addikt
U2412M-ből elég sok rev. pwm mentes. És a ghosting nem zavar az U2713H-nál?
Iphone 7 Plus | Sony A7R+Zeiss FE 35mm F2.8+Zeiss FE 55mm F1.8 | Eizo CX271+Eizo CS270+Eizo SX2262W+Eizo S2233W | Z170 Ext4+I7-6700K+Noctua U14S | GTX1070 Gaming | 16gb 3600MHz | 850PRO 768GB | Seasonic Platinum | Define R5+3xNoctua | Razer Taipan
-
-
Jack@l
veterán
Még egy firestrike eredmény...
http://www.guru3d.com/news-story/new-vega-10-687fc1-3dmark-fire-strike-performance-result-spotted.htmlUI: nem válasz akart lenni
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A teljes potenciált még az év végén sem hozzák ki belőle, mert van benne egy rakás olyan képessége, amelyet csak a most készülő API-k támogatnak. Már önmagában a primitive shader is egy hatalmas váltás, hiszen ezzel a fejlesztéssel teljesen kiváltható a vertex, a hull, a domain és a geometry shader. Ezekre nincs többé szükség, mert a primitive shader tudja mindazt, amit ezek, csak sokkal korszerűbb módon, ezáltal sokkal gyorsabban is. Viszont az egészet időbe fog telni kihasználni. Azt biztosan állíthatom most már, hogy a Vega új képességeinek a zöme nincs benne az aktuális API-kban. A PS4 Pro IGP-je áll hozzá talán a legközelebb.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Valamerre muszáj lépni. Attól, hogy több shader kerül egy lapkában még nem reagál olyan problémákra, mint amilyen a komplex jeleneteken belül durván csökkenő hatásfok, az egyes eljárások rossz hatásfokú végrehajtása, vagy például a nagy adatmennyiség rossz hatásfokú kezelése. Több feldolgozóval vagy több memóriával csak annyi történne, hogy több erőforrás lenne kihasználatlan.
Ezekre a váltásokra azért van szükség, amiért anno a unfied shader is jött. Pakolhattunk volna tovább több vertex és pixel shadert a GPU-kba, de ezzel a módszerrel csak a problémát vittük volna tovább. Ma is van egy rakás probléma, de a megoldásuk kevésbé egyértelmű, viszont attól nem lesz jobb, ha csak a feldolgozók számát növeljük. Ha ez a módszer működne, akkor a Sony sem rakott volna a PS4 Próba superstencilt és packed mathot, hanem extra multiprocesszorokra költötték volna el a tranyókat. A Vega csak ezeket másolja.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nézd. Baromira egyszerű a dolog. A GPU-t a megjelenése utáni évekre tervezik. Tehát a Vega 10-nek 2018-ban és 2019-ben kell helytállnia. Ezáltal van bele tervezve egy rakás képesség. De nem csak újakra kell itt gondolni, amelyek még nem érhetők el az API-kban. Van például ROVs, ami a DX12-nek már jó ideje a része, de senki sem használja, mert a mai architektúrákban piszkosul lassú (az Intelnél nagyjából gyors, de ott meg az IGP ereje ...). A Vega 10 az első hardver, amely nem csak szimplán támogatja ezt a fícsőrt, hanem normális teljesítménnyel futtatja le a kódokat. Szóval lehet, hogy nem tűnik logikusnak, amit csinálnak, de nagyon sok indok van mögötte, hogy ezt így érdemes megtenni, mert végeredményben nem a Pascal lesz a versenytárs. Azt nagyon gyorsan ütni lehet, mert nem úgy tervezték, hogy jó legyen 2018-ban is (ha csak packed mathra vonatkozó támogatást kap egy játék, már akkor is csak a Vega és a Volta hátsó lámpáit látja majd a Pascal, mert nem tud majd olyan gyorsan számolni, és még a regiszterigény sem fog csökkenni ettől az optimalizálási formától). A Volta ellen kell menni, ami már hasonlóan ki lesz hegyezve ezekre az újításokra, hiszen azt az NV szintén 2018-ra tervezte, ugyanazokkal a háttérben begyűjtött információkkal, amikkel az AMD dolgozott.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#45997568
törölt tag
Ha a hardver mar tavaly kesz volt mint ahogy errol csiripeltek mar korabban akkor jo esellyel a szoftveres resszel van a gond. Meg van 3 het a bejelentesig, aztan meg 2-3 het a megjelenesig a boltokban.
Ha mar 2 hete szallitja AMD a chipeket a gyartoknak akkor mar biztosan van par mukodo peldany uh a leakek-re barmikor lehet szamitani.
Teljesitmeny tekinteteben en valahova 1080 korulre varom a kartyat DX11-ben, DX12 ben Ti magassagaba. Sok mindenen mulhat a sikeres/sikertelen start, nemsokara okosabbak leszunk.
A 300W-os TDP kerettel nem latok akkora problemat, a Ti is eszik ennyit vagy tobbet is huzva, csak meg kell nezni a Ti topikjat, melegszik es dobalja az orajelet, itt is ez lathato az FE-nel. Vizes erdekel csak illetve jo lenne megjelenes magassagaban FC blokk EK-tol, ugy sejtem ott fogja magat ez a kartya (is) jol erezni magat.
Ugy sejtem a vs majd fel fog robbani a megjelenes pillanataban amint kijonnek a tesztek
[ Szerkesztve ]
-
Petykemano
veterán
Én ezt (1080@300w) azért nem tartom valószínűnek, mert ezt a polaris megfelelő méretűre skálázásával is elérték volna. (Figyelmen kívül hagyva a geometria számítás korlátosságát.)
Sőt, valójában a 1080 és 480 között már csak 60% különbség van, így ez az eredmény 1150mhz-cel is Bíztató lett volna. Az hogy mégse jön a furyx-ből ez ki az pont a benne található szűk keresztmetszetek miatt van.Ha feltételezzük, hogy kikalapálták az összes szűk keresztmetszetet és tökéletesen tud skálázódni, akkor matek szerint az 1080ti-t is elérné. (4096, 1400mhz)
Persze a fogyasztás valóban 300 körül lehetne, főleg ha abból indulunk ki, hogy az rx 580 hogy éri el a 1300+-os órajelet.
És akkor ebből vesz le harmadot sayinpety szerint a DBSR. És ha lesz ilyen fícsör, akkor a variable length simd.Azt gondolom, hogy az így felszabaduló 100-150w-ot használják fel a frekvencia tipikus 1400-ról 1600ra turbóztatására,amiről ugye tudjuk, milyen rosszul skálázódik. (Durván emelkedik a fogyaztás) És így kap majd tdp-t.
Tehát én 10-20%-kal a 1080ti fölé várnám végül.
[ Szerkesztve ]
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
távcsőves
senior tag
Nem is rád értettem, hanem általánosan, ha valaki nem elfogult, és a teljesítmény/ár viszony rendben van, megveszik. Ha meg valaki elfogult, teljesen mindegy, hogy gyorsabb akár 10%-al is. Akkor sem lesz neki elég jó. De ezt meg nem igazán lehet befolyásolni. Csak nagyon komoly sebesség előnyel.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- iPad topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Linux kezdőknek
- xDefiant
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Milyen program, ami...?
- Milyen SSD-t vegyek?
- További aktív témák...
- ZOTAC Geforce RTX 3080ti Trinity OC
- ASUS RTX 3060 Ti 8GB GDDR6 TUF GAMING OC Eladó! 92.000.-
- ASUS RoG STRIX RX 580 8GB DDR5 Top Videokártya!
- BESZÁMÍTÁS! Gainward Phoenix RTX 3090 24GB GDDR6X videokártya garanciával hibátlan működéssel
- Gigabyte AORUS GeForce RTX 3070 Ti MASTER , 8GB GDDR6X, 256-bit GV- N307TAORUS M-8GD - Garancia
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen