Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Alvin_ti4200

    félisten

    Az Univerzum nagyon nem akarja, hogy eljussak Kanadába :( :D

    Két évvel az eredetileg tervezett és kifizetett, majd félig visszatérített út után megint nekivágnék, de most ott akadok el, hogy a Westjetnél nem tudok jegyet venni, mert nemrég a HSBC bevezette a kötelező két lépcsős azonosítást kb. minden online felületen történő vásárlásra (további részletek itt) és a légitársaságnál ez a funkció láthatóan nem létezik, így fel se dob nekem semmit az alábbi hibaüzeneten kívül:

    Természetesen a customer supportot szinte lehetetlen elérni, én pedig nem fogok egy óráig várakozni. Sajnos van közel 300 font a Travel Bankban, amit mindenképpen fel akarok használni, mert két héten belül elvész, ez a COVID miatt meghiúsult úthoz tartozó repjegy visszatérítése. Éppen emiatt külsős cégen keresztül nem tudnék foglalni, csak a Westjet saját oldalán tudom felhasználni.

    Már írtam nekik Twitteren, hogy mikorra várható ennek a biztonsági funkciónak a bevezetése, mert elég aktívnak tűnnek ott, kíváncsi leszek, mit válaszolnak. Mit javasolnátok, mint lehetséges megoldás? Váltsak ki egy hitelkártyát a HSBC-nél, arra nem vonatkozna ez a szabály? Van magyar Revolutom, amit soha nem használok, gondolkodtam, hogy esetleg arra átutalhatnék pénzt és megpróbálnék azzal fizetni, de nem tudom, az működne-e (látom, hogy van egyszer használható virtuális kárty is). Más fizetőeszközöm nincs.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák