Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz fogtunder #55700 üzenetére

    Én egyébként nem értem, hol a rendszerben a hiba. Mármint, látom, hogy rossz a rendszer, csak nem értem, mi az oka.

    1) Ha a Lidl-nek kellő profitja van ezeken a termékeken, akkor miért nem teszi elérhetővé minden mennyiségben (akár külső raktárról neten rendelhetőben, akár hosszabb promóidőkkel a boltokban egyre csökkenő készletfeltöltéssel).
    2) Ha nincs megfelelő ellátása, és így-is úgy-is ennyi a készlet, akkor miért nem illeszti úgy a Marshall keresztet, hogy az árral fixálja a kereslet-kínálatot.
    3) Ha nincs rajta kellő profit, csak egyfajta PR fogás ez, akkor miért nem köti hűségponthoz, matricához, kedvezménykuponhoz a jó árat, és akadályozza meg, hogy a ráérős üzérek elb*sszák a valós célközönség szájízét.

    Ha mindenki meg tudná venni napokon át a boltban, akkor nem zavarnának a nepperek. Mert akkor már van egy valós hozzáadott értéke annak, hogy betárolja akár kockázattal is, de cserébe akkor is meg tudod venni, amikor a boltban már nincs idénye.
    De az, hogy a hozzáadott értéke annyi, hogy bemegy korán minden boltba, és felvásárolja a gépeket, majd meghirdeti 150%-os áron, az bicskanyitogató. Nem azért, mert sajnálom tőle a pénzt. Azt sajnálom, aki tőlük kényszerül megvenni, és így élteti ezt a rendszert. Meg magamat, mert én meg gép nélkül maradok (elvből nem veszem meg ezektől drágábban mint a bolti ár, akkor sem, ha már nem jut).

    Mások számára a kondi fáradós, nekem farad-os...

Új hozzászólás Aktív témák