Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Ricco_hun #1707 üzenetére

    Mint írtam a tesszellációhoz lehet több minőségi szintet rendelni. Ezt nem nehéz kivitelezni. A tesszellátor óriási látványbeli ugrás. Ez teljesítménybe kerül, de azt ne felejtsd el, hogy más megoldásokkal ugyanez a minőség még több erőforrást emészt fel.

    Ez a DX11 jövőkép azért alakult így, mert a DX10 geometry shadereket nem használta senki. Nyilván a GeForce-ok szarul futnak velük, így nem is volt értelme használni őket. Ez a minőségi ugrás azért tűnik most nagynak, mert a GS lépcsőt kihagytuk. Ettől függetlenül a jövő a tesszellátor. Ha szeretnéd a szebb grafikát fizetned kell, mint mindig. Drága-nem drága vonalhoz. Őszintén szólva konkurens nélkül ezek az árak még hízelgőek.

    #1711: a régebbi megoldások közül a Parallax Occlusion Map volt a legjobb képminőséget nyújtó effekt. Ez még lassabb a DX11-es tesszellálásnál. Ezért sem alkalmazták a fejlesztők annyira elborultan, mint a tesszellátort, mert behalt volna minden hardver. :D
    Ha az Unigine Heavenben megcsinálnák a felületeket POM-mal, akkor gyengébb minőséget, sokkal alacsonyabb sebességet és nem működő anizo szűrést kapnál.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák