- Autós kamerák
- Milyen TV-t vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Computex 2024: MSI Claw 8 AI kézikonzol Lunar Lake-kel
- OLED TV topic
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Mini-ITX
Hirdetés
-
Computex 2024: MSI Claw 8 AI kézikonzol Lunar Lake-kel
ph A külön utakon járó sárkányos gyártó kézi konzoljának második generációjánál is marad az Intel mellett.
-
Computex 2024: Vérnyomásérték megbecsülésében is partner az Asus VivoWatch 6
ma Nem mér, csak becsül, de a helyi hatóságoktól megkapta a használati engedélyt.
-
Már elérhető a Star Wars: Hunters
gp A próbaverziók és a régiós tesztek után végre befutott a teljes változat.
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
negro
őstag
válasz balajti #38577 üzenetére
PS4-hez nem tudom csak PS2-hoz es Conti SportContact3- hoz merni. Azoktol jobb szerintem. PS2 baromi jo kis gumi volt de nagyon gyorsab kopott. Conti az is jo volt mert sokat birt kopas okan viszont nem tapadt ugy mint a PS2. Na a P Zero meg tapad is de nem is kopik olyan gyorsan mint a PS csinalta.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz lali81 #38578 üzenetére
igazbol mind a 4-re jo gumi kell mert rwd leven ha szar hatul es ho van, elindilni nem tudsz de en inkabb elore tennem. ha le esel az ivrol mert elol nem tapad vagy nem tudsz megallni azzal nem tudsz mit csinalni de ha hatul megy el keresztbe azzal lehet.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
balajti
tag
-
negro
őstag
-
bogil99
aktív tag
Sziasztok!
Új vagyok ezen a fórumon.
E90-en tönkre ment az esőérzékelő (vagy a kapcsoló?) csak az alábbi üzemmódok léteznek:
-kar lefelé: 1 törlés
-kar felfelé: folyamatos üzem
-ablakmosás után automatikus törlés
Tudnátok abban segíteni, hogy javítható/cserélhető-e az érzékelő, illetve tudtok-e ajánlani valakit, aki foglalkozik ennek a javításával, cseréjével?N5110,N3110,N3130,N7210,XperiaSK17I,XperiaSP,XperiaZ1C,Xiaomi9,12 ProMax
-
CharlieDrop
veterán
válasz szőröscica #38597 üzenetére
nekem is mindig előre kerül a jobb mintázat.
Sokat dumáltunk a gumissal, mert hátul legfeljebb nem indul el. Ahhoz, hogy meginduljunk azért sokminden kell, de ha elől nem tudod irányba állítani, az rosszabb....
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
MPowerPH
félisten
válasz Gsx-rr #38598 üzenetére
Pedig en is ugy tudom, ahogy Joamilestone irja, vagyis a kopottabb megy elore, mivel ott veszfekezeskor egyebkent is nagyobb a tapadas, leven a suly elore kerul. Mig a hatso resze az autonak 'elkonnyul', igy egy rosssz gumival eleg veszelyes tud lenni.
Es lasd:
Sracok, akkor most ezt rosszul tudtatok.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
Attól függ mi a cél.... Ha játszani akarok akkor előre rakom a jobbat ha rendes tapadást a gyorsuláshoz akkor hátra. Nyáron az első gumik voltak a szarabbak azok csúsztak is az elejét tolta nem volt jó... Eleje tapadhat jobban hátul meg mehet a "gyengébb" gumi . De ha lehet választani elöl / hátul jó gumi legyen. De én azt mondom EGYÉN függő ki hova rakja fel a jobb gumikat.... De szar az amikor fékezel és az eleje nem tapad és csúszik a hátulja meg tapad de azzal sokra nem mész..... Én nekem az eleje legyen stabil a hátulja legyen inkább játékos de mondom igazából a 4 jó gumi a jó és mindenki egyénileg döntse el mi a jó neki....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
válasz Gsx-rr #38609 üzenetére
Pedig pont a telinel meg kovetendobb pelda.
Totalcar szerint is. Es a gumisom anno nekem is allandoan a jobbat tette hatra, ha nyar volt, ha tel.
Csak gondolj bele, mi van akkor ha a hatso tengelyre megy a regi, rosszul tapado, kopott abroncs. Mivel az auto hatulja eros fekezesnel elkonnyul, mivel a tomeg elore vandorol, igy ha hirtelen kell iranyt valtanod akar veszfekezessel, akar nelkule, es megcsuszik az auto hatulja, Te azt az eletben nem szeded ossze, es az elektronika sem. Anno pont ezt demoztak a vezetestechnikai treningen. Azt hiszem ott 40 -el mentem ra a rantopadra, azt meg meg lehetett fogni. Na de 80-al eselyed sincs. Tehat ezt atultetve hetkoznapi szituacioba, eleg csunya dolog tortenhet, ha hirtelen veszfekezned kell, es iranyt is kell valtanod. Onnantol leszel csak utas, egy keresztben repulo autoval...Vagy eleg egy nagyobb szazalekos leejto, ahol fekezned kell. Abban az esetben annyira elkonnyulhet a hatulja, hogy meg szarazon is instabil lesz, nemhogy nem idealis aszfalton, rossz teli gumival. Nagyon sok baleset pl. ebben a szituacioban tortenik.Aki nem hisze, latogasson csak el egy vezetestechnikai treningre, ott elveszik az ember kedvet, es eleg gyorsan. Mondom ezt ugy, hogy voltam 3 treningen is a Groupama tanpalyan, ami regen talan Allianz volt.(Standardra meg Edesapam iratott be a jogsiszerzes utan, kaptam egy premiumot szulinapra, es 3 eve voltam a nagysebessegun, ami igazan real life volt)
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Xero
nagyúr
Én is úgy vagyok vele, ha már választani kell, akkor a jobb hátra. Mivel arra kevesebb ráhatás van mint az első tengelyre, így ha valami kaka van, akkor kevésbé lehet összeszedni.
RWD-nál, meg pláne, ha valamikor el akarok indulni mondjuk egy havas-jeges emelkedőn.
szerk: Ha már a gumi téma. Tegnap nézegettem nyárigumikat. Új szettet akarok tavaszra. Michelin, Conti és a Pirelli között vacilálok.
ADAC teszteket iránymutatásnak veszem, de igazándiból nem sokat segítenek, hiszen 205/55R16-t nem tesztelnek, aztán ki tudja mennyi a difi. Contival az a bajom, hogy rft, így tuti, hogy kevésbé kényelmes. Michelin-nél nem láttam, Pirellinél opcionális.Kinek mivel van tapasztalata? Más autókon próbáltam már mindent (Barum, Bridgestone, Michelin, Conti, Yokohama), eddig a Michelin-Conti volt a kedvenc. Pirelliről még nem formáltam véleményt, hiszen nem új gumik, de erősen gondolkozom rajtuk.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
-
Xero
nagyúr
válasz szőröscica #38614 üzenetére
Sokat megyek, de kicsit tartok az "eco" gumiktól. Szép meg jó, hogy nem kopnak el egy-két év alatt, de mi van ha pontos egy kritikus szituban nem tapadnak be rendesen?
szerk: Most látom csak, hogy Michelin-nél nem az az eco gumi.
Egészen konkrétan amiket nézegettem:
Conti PREMIUMCONTACT 5 V91 - 23e/db (C/A/71)
Michelin PRIMACY 3 V91 - 27e/db (E/A/70)
Pirelli P7 CINTURATO V91 - 23e/db (B/A/72)[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
Nekem Michelin PRIMACY HP volt, nem volt gond a tapadassal, es tenyeg tartosabb. De akkor mar ott a Goodyear Excellence is, ami pont annyira jo, mint a Michelin. Biztos nem tapad ugy egyik sem, mint egy high perf abroncs, de 3x tovabb elmegyek vele. Anno a high perf gumikat evente valtogattam, mert elkoptak.(P Zero, Pilot Super Sport, SportContact 6). Ezek kozul pl. a Michelin volt a legrosszabb, a Pirelli a legjobb a tartossag teren(10k km volt kozottuk). Tapadasban pedig a Conti vitte a primet, minden korulmenyek kozott magasan a legjobb volt, talan csak nagyon melegben szarazon volt jobb a Super Sport, de csak a hatso kereken.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Newlachka
őstag
srácok....
Az a bajom,hogy akárhogy hajtogatom a kis füleket a hátulján, vagy az égő foglalatét,sehogy sem ég(Vagy össze sem ér vagy nem működnek ezek a vackok).
Egy irányba lehet csak bepattintani őket,így az kizárva,hogy fordítva raknám be.
Valakinek valami trükk,hogy hogyan tudnám őket működésre bírni,vagy hogyan győződjek meg róla,hogy összeérnek a kis pöckök?
Előtte próbálkoztam Sofita ledekkel, az se opció mert ha lecsapom az ajtót már nem világít..
Köszi -
CharlieDrop
veterán
nekem is kellene 2 új, csak nem tudom mi legyen.
Mert 2 van, az defekttűrő... elől dunlopok vannak, emlékeim szerint hátul meg kuka, merta futómű el is nyalta, meg amúgy is gáz volt, azt hiszem azok Contik voltakEddig többnyire Dunlopjaim voltak, SP 01 meg SportMaxx azokkal meg voltam elégedve
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
majnkopf
tag
válasz Gsx-rr #38609 üzenetére
Most is hátratetettem a jobb állapotú gumikat (igaz 1 tized volt az eltérés mm-ben így nem annyira számottevő a különbség) ahogyan mindig is oda fogom. Nekem gumisok és autóhoz értő ismerősök is inkább a hátsóra raknák.
#38617) Newlachka: ki kell tisztítani az érzékelőket, hogy kapjon belőle naftát. utána rendesen fog működni
-
chess001
aktív tag
válasz MPowerPH #38612 üzenetére
Jogos, azt is írják, hogy aki nem tud vezetni, az rakja hátra, az úgyis csak imádkozni fog, nem kormányozni...
Én pl. voltam azon a vezetéstechnikai tréningen, simán megfogtam a kocsit, de ettől függetlenül egy egri kanyarban felúszott a semi-slick 90-nél egy vizes döntött szakaszon, esélyem nem volt korrigálni, 2 pördült velem a gép. Azóta csak versenypályán rakom fel, marad a nyári gumi közúton...
Amúgy 18/255-ös PS4 köszönőviszonyban nincs szárazon tapadásban a kínai westlake abronccsal, pedig abból a szett került majdnem annyiba, mint a PS4 1 darabja.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
válasz chess001 #38624 üzenetére
40 -el megfogod. 90 -nel ahogy irod, nem. Na most kozuton nem az a jellemzo, hogy 40 -nel tor ki a kocsi hatulja, hanem az, hogy 100 folott tortenik.
Ez nem a "tudunk vezetni, vagy nem" kerdese. Kozut nem versenypalya, ott nem igazan van hibazasi lehetoseg.Talan mert a PS4 nem arra valo. Az egy HP szemelyauto gumiabroncs. A Te altalad emlitett gumi meg egy semi slick track day tyre. Van beloluk millio fele, Nankang, Toyo, Federal, Yokohama, Kumho is gyart... Egyikkel sem mereszkednek ki kozutra.
Don't Tread On Me
-
chess001
aktív tag
válasz MPowerPH #38625 üzenetére
E jeles semi-slick, közúton is használható, annyi, hogy vízre nem való. A tanpálya fellocsol műgyanta, az csak iszonyat csúszik, a felúszás kanyarban az megint más dolog, én voltam béna, a helyiek nem véletlenül mentek lassabban.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
FIREBLADE78
addikt
Egy szó mint 100. Aki kopott szar gumival bohóckodik az ne csodálkozzon,hogy pofára esik.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
cOxeR
Ármester
válasz FIREBLADE78 #38627 üzenetére
Ez így van, de ami fontosabb, hogy tudd, mikor hogy kell közlekedni.
-
kenguru99
aktív tag
válasz FIREBLADE78 #38627 üzenetére
A semi slick nem egyenlő azzal, hogy kopott szar.
-
-
chess001
aktív tag
válasz kenguru99 #38629 üzenetére
Szerintem nem a semi-slickre vonatkozott, hanem a kopott télire.
Azért mert versenyezni lehet, teljesen használható közúton is, azért is kap engedélyt rá.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
jazzyke
csendes tag
Sziasztok,
E46-hoz milyen szervizt ajánlotok aki megbízható munkát végez?
Köszi!
-
Ck.
addikt
Üdv Urak,
2007-es E92-höz (szigorúan nem M-es) kellene új első lengéscsillapító.
Kérdés, hogy ‘csakagyári’ vagy Sachs, Bilnstein, stb. márkákat is bátran szabad? -
-
Ck.
addikt
válasz chess001 #38641 üzenetére
Szerintem nem egészen.
A gyári hosszbordás szíj pl. Continental. Vettem Continentalt, hidegen csúszott és sírt. Vettem gyárit, ami szintén Continental, de mégis teljesen más az egész. Teflon bevonattal ellátott és tökéletes. Ezért kérdezem, mert sokszor van különbség gyári és gyári azonos márka között.[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz STC Speed #38645 üzenetére
Nyilván csak egy 1-2M értékű E46-nál mérlegelni kell, hogy 70e 4 gátlóért, vagy 140e a "gyáriért" (mondtam valamit, fogalmam sincsen mennyi lehet). Nem látom igazán értelmét. Ok ablaktörlőből megveszem a gyárit, mert marginális a különbség, de ennél azért kissé felesleges befektetés.
-
chess001
aktív tag
Veszel egy cipőt, Nike. Fizetsz érte 8e-t, van 1 Niked. De ha air maxet veszel, azért 5x annyit kérnek, az is Nike. A Conti, Bilstein, stb. sem csak 1 cikkszámon gyárt. Érthető?
Én gyári helyre FSD-t vennék, mert az jó minőség és jónak tűnik a elve is, és csak kicsit drágább, mint a 'gyári'.
Nem tudom, hogy miért fontosabb az ablaktörlő lapát, mint a gátló.
Gumiabroncs, fék, gátló, aztán a többi. Ezek tartják a kocsit az úton...[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
cOxeR
Ármester
Pár érintett bmw-is van benne, légzsák mizéria. [link]
Nekem a korábbi visszahívásról semmi se jött.
-
Xero
nagyúr
válasz chess001 #38648 üzenetére
Ki írta hogy fontosabb? Egyszerűen ott kicsi az ár difi, így teljesen mindegy. Egy fődarabnál elég tetemes az autó értékéhez képest. A Sachs gátló, ATE fék, Pirelli gumi pedig minden csak nem gagyi.
A Sachs gyári beszállító. Ugyan az mint a gyári.
Jó pár barátom dolgozik autóiparban, hidd el nincsen külön sor a gyári és az aftermarket motyónak. Vagy úgy gondolod megéri nekik fejleszteni egy szarabbat?
Lehet jobbat venni, de ami cikkszámra azonos a gyári alkatrésszel, az pont elég is közútra. Érthető?
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs