Hirdetés
-
Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
it Folyamatosak a dollármilliárdos befektetések a felhő, az adatközpontok és az AI kapcsán, de a Business Insider jelentése szerint eközben emberek százait küldik el a Microsoft felhős ágazatától.
-
Like a Dragon: Yakuza - Élőszereplős sorozat jön Amazonra
gp A premierre nem is kell sokat várni, már ősszel láthatjuk a végeredményt.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
KAMELOT
titán
válasz FIREBLADE78 #39300 üzenetére
Ilyen nagy garázsod van?
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Anubris
őstag
válasz FIREBLADE78 #39300 üzenetére
Ez a rendszám kitakarás nem sikerült túl jóra.
-
lali81
tag
válasz FIREBLADE78 #39300 üzenetére
azt hiszem erre mondják, hogy drabál. de szép.
-
szőröscica
addikt
válasz FIREBLADE78 #39308 üzenetére
Tudja mar tobb BMW is.
-
FIREBLADE78
addikt
válasz szőröscica #39309 üzenetére
Úgy,mint az a8?
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
szőröscica
addikt
válasz FIREBLADE78 #39310 üzenetére
Kulcsrol taviranyitva all be a 7er, 5er es az X3 is. Nem tudom, hogy az A8 mit csinal, skodakkal nem foglalkozom.
-
CaL!BeR
csendes tag
Sziasztok,
Egy kis segítségre lenne szükségem.
Havertól kaptam kölcsön egy INPA szoftvert kábellel együtt, de az öreg XP-s laptopon nem igazán bírom működésre bírni.
Csak az alábbi képen látható műveletig jutok, akármit csinálok.
Valakinek esetleg valami ötlete?
Még a típust sem engedi kiválasztani, én csináltam valamit rosszul?
Vagy tudnátok linkelni egy olyan verziót ami biztosan működik XP 32bit alatt?
Előre is köszi.
-
FIREBLADE78
addikt
-
MPowerPH
félisten
válasz FIREBLADE78 #39300 üzenetére
Ez mar smart led? Marmint a fenyszoro.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
lorcsi
veterán
ez vajon mitől iylen olcsó?
vagy ez a reális ára? -
MPowerPH
félisten
válasz FIREBLADE78 #39321 üzenetére
Azt a Xenon is tudja. Kitakarja a szembejovot, vagy csak sima LED?
Don't Tread On Me
-
szőröscica
addikt
válasz D1Rect #39322 üzenetére
De, nagyon is olcsó. 2.5 körül is nagyon meg kell nézni, hogy mit veszel E60-ból, mert itt hatványozottan igaz, hogy olcsó húsnak híg a leve.
Egyébként szerintem túl vannak árazva erősen ahhoz képest, hogy mekkora rollerek tudnak lenni. 2009-ben egy Individual E39 530d Touringot vettünk nagyon magas felszereltséggel 260 ezer km-el (elvileg, aztán ez sohasem fog kiderülni, de 395-nél adtuk el, és turbót pl. nem kellett cserélnünk, sem a befecskendezőkhöz nem kellett nyúlni), 10 évesen volt 2.2m. Ez már eléggé a kínálat teteje volt, az átlagos 530d-k akkor 1.5-1.9 között mentek.
Most meg ott tartunk, hogy egy 13 éves E60-at ha nem a legfingottabbat akarod megvenni, 2.5 alatt meg sem érdemes nézni, és akkor ez egyáltalán nem lesz agyonextrázva, és garantáltan beletolsz legalább fél milliót az első szerviznél. Egy jó 10 éves E60/61 magasan felszerelve inkább 3.5.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
-
félisten
válasz szőröscica #39325 üzenetére
Miért pont 2.5m alatt nem érdemes semmit megnézni?
"The rewards of tolerance are treachery and betrayal."
-
szőröscica
addikt
válasz D1Rect #39328 üzenetére
Szinte napi szinten nézem még ma is a kínálatot, másfél éve pedig azzal keltem és feküdtem, már csak a találatok számából tudtam, hogy valamit eladtak, esetleg új hirdetés került fel. Több autót megnéztem és átvizsgáltattam, Magyarországon és Németországban is. Így azért kialakul az emberben egy kép arról, hogy milyen állapotú, felszereltségű és dokumentált előéletű autó nagyságrendileg melyik ársávban fog mozogni.
Másfél éve 3M körül volt az alja, amivel érdemes volt foglalkozni, 2.7-ért voltak már nem reménytelen, de törődést igénylő darabok. Most ez inkább 2.5 az öregebbeknél, a kicsit fiatalabb, 2006-os, esetleg már korai LCI-seknél 3, azok is 11 évesek már.
Ezt nem csak én mondom egyébként.
-
MPowerPH
félisten
válasz FIREBLADE78 #39330 üzenetére
Konkurensek kozul messze a legelmaradottabb, de mar smart.
Don't Tread On Me
-
CaL!BeR
csendes tag
válasz lali81 #39317 üzenetére
Angol úgy ahogy megy, sikerült is működésre bírnom youtube alapján, köszi a tippet, most már látszódnak a típusok ki lehet választani az opciókat, be van pöttyözve a Battery & Ignition is.
Csak bármit választok, az alábbi hibát dobja: "INPA Error IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROL UNIT"
Szóval most már végképp nem értem mi lehet a probléma...
[ Szerkesztve ]
-
KAMELOT
titán
válasz FIREBLADE78 #39308 üzenetére
Francnak az a parkolás. Simán beállsz te is. Én is szoktam parkolni a 7-sel a westend-ben. Nincs semmi gond. Ott is csak a kinti parkolóba állhatok. Mélygarázs kizárva!
(#39331) BMW001: én lámpámat ha látnád.
bal felén....rendes lámpa nincs, angel eye világít, ködlámpa világít, reflektor működik.
jobb fell....rendes lápa világít, angel eye nem világít, ködlámpa nem világít, reflektor működik.
Rendes lámpa is valamiért totál lefele visz, úgy néz ki a vezető feléből nézve mintha nem is világítana semmi.[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
cOxeR
Ármester
válasz FIREBLADE78 #39308 üzenetére
Jaj már... viszont nem okoz gondot, hogy bejuss a parkolóba, mint nekem. Két fővel nagyon kell manővereznem, hogy ne érjen le az alja... ilyen Corvin plázát meg se próbálok.
Eger plázába meg úgy jártam, hogy ki kellett nyitnom a tetőt, mer sehogy se értem el azt a tetű jegykiadó automata gombot, annyira lent ülök és a tető miatt az amúgy se hosszú kezemmel nulla esélyem volt. - szerintem a biztonságiak a kamera előtt fossá röhögték magukat -
Ummon
csendes tag
válasz CaL!BeR #39313 üzenetére
Inpa nem látja az autót. A battery mellett teli fekete körnek kéne lennie és az ignition mellett is, ha a gyújtás rá van adva.
Nézd meg, hogy a "c:\ediabas\bin\obd.ini" file-ban az
"
[OBD]
Port=Com1
"
sorban a megadott com port szám megegyezik-e a valósággal. Ha nem, át kell írni, hogy ugyanaz legyen (elméletileg 1-től 9-ig kéne választani egy számot) ."BMW standard tools 2.12"-es változat szokott működni. Követni kell a mellékelt utasításokat a telepítéséhez. Utána már csak a "daten" file-okat kell letölteni és "BMW coding tool" segítségével bemásolni.
-
szőröscica
addikt
válasz FIREBLADE78 #39335 üzenetére
Alvázszám utolsó 7 karakteréből meg tudjuk mondani a felszereltséglistát vagy Te magad is megkeresheted, csomó ilyen weboldal van, és bemásolhatod.
-
CaL!BeR
csendes tag
Játszottam a portokkal, látni elméletileg most már látja az autót, ki is ír minden infót, Part Number, Gyártási idő, VIN kód stb...
Csak mikor oda megyek, hogy motor kiválasztás, M54, akkor kidob egy olyan üzenetet, hogy "Version do not match. Malfunction Possible" Ezt a programra értené? Felül ez a verziószám van megadva: "INPA Loader: MS 43.0 Version 1.17"
Ezt le OK-zva még tudok is nézni Error Memory Reportot is
De Chassis és Body esetében már csak mindig a IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROL UNIT hibát dobja be.
[ Szerkesztve ]
-
CaL!BeR
csendes tag
-
audi100td
nagyúr
Sziasztok,
évi 30-40e km-re szeretnék autót, főleg pályázásra. E46 330d manuál illetve E90 320d (M47, lehetőleg automata) között vacillálok.
E46-ból a kínálat felső sávjából tudnék választani, de valahogy 1,6-1,8-at nem szívesen adnék ki egy ilyen öreg típusért, ami alatta van meg többnyire hulladék, ezért is gondolkozom az E90-en. Abból olyan 2,5 lenne a keret, lehet ennyiért normális facelift előttit találni? Fenntartani jóval költségesebb mint egy E46-ot? Sok autót 300e km fölötti futással hirdetnek, ami reális is, csak azért nem örömteli. Érdemes ezt a kritériumot figyelembe venni vagy a kevesebbet futottak esélyes, hogy vissza lettek tekerve?
Illetve E46-ból több 330xd-t is láttam, az összkerékhajtás mennyire kényes pont ezeknél az autóknál? Be lehet vállalni?
[ Szerkesztve ]
-
-
CaL!BeR
csendes tag
válasz elbandi2 #39343 üzenetére
Rendben köszi, mindenképp kipróbálom.
Egy utolsó kérdés:
Lényegében, akkor össze is forraszthatom egy kis cinnel a 7-es és 8-as PIN-eket mint ezen a videón?
Problémát akkor nem okoz, mindkét verzióhoz jó lesz, legyen szó régi vagy akár újabb típusról?
-
audi100td
nagyúr
válasz szőröscica #39347 üzenetére
Oké, akkor marad az E46 330d, xdrive nélkül, köszi.
E90 akkor gondolom felejtős ennyiért?
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs