Hirdetés
-
Computex 2024: Vérnyomásérték megbecsülésében is partner az Asus VivoWatch 6
ma Nem mér, csak becsül, de a helyi hatóságoktól megkapta a használati engedélyt.
-
Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
ph A Strix Point kódnevű SoC APU lesz a cég első Copilot+ platformja.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ck.
addikt
Azért az i3 más, eleve egy magasabb építésű, elől sokkal tágasabb, szellősebb autó. Egy i3-mal bármikor nekivágnék egy hosszabb, 1000+ km-es útnak, most tekintsünk el az elektromos üzem korlátairól és koncentráljunk csak a kényelemre. Ezzel szemben egy ugyanilyen útnál már napokkal előtte rémálmaim voltak, 5er, 3er, C-merci, A6/A4 Audi, mind lapos sz@r volt nekünk, garantált derék, de leginkább comb-és visszér-fájdalom, bedagadt boka és lábgörcs. Ezért adtam el az egyébként nagyon szeretett IS 300h-t is nemrég. Amióta SUV-ozunk, azóta nincs ilyen jellegű panaszunk.
Ezért írtam, hogy egy X5 vagy bármilyen SUV/vagy magasabb építésű autó után nem szívesen mennék vissza egy i4-re, model3-ra vagy bármilyen hasonló szedánra, de szerintem mások sem sokan váltanak vissza suvról sima alacsony autóra.
Arról nem is beszélve, hogy Szegeden pl. a nagy Tescóban fél méteres, éles, csücskös fekvőrendőrök vannak, srégen, szemből, tolatva, kifordított kerekekkel, utasok nélkül, alapjáraton is lét az autó alja, odavertem, végigkaristoltam, valamennyi autómat az elmúlt időben, ami nem magasabb építésű volt. Egyik volt kollégámnak a pezső 206 kipufogóját tépte le a tescos fekvőrendőr. 🤬[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs