- A PC-ből az asztalunkra is kilép a Noctua
- Rohamtempóban nő az érdeklődés az OLED monitorok iránt
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen videókártyát?
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Dell notebook topic
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
Hirdetés
-
Ismét elhalasztották a Life by You korai kiadásának megjelenését
gp Jövő hónapban indult volna az early access, jelenleg azonban nem tudni hogy mikor debütál a játék.
-
Hatalmas, 16K felbontású, szemüveg nélküli 3D kijelzőt villantott a BOE
ph Egyelőre még nincs információ arról, hogy pontosan kinek is szánják és mennyiért ezt a különleges eszközt.
-
Gyorsabb töltést kapott a Realme GT Neo6 SE
ma És ennek okán máris Realme GT 6T-nek hívják.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vico87
tag
válasz CrusherW #269 üzenetére
Igazából nem kell megnézni, hogy valamelyik nagyobb-e. Mert ugyanis négyzetre emeled, ami után mindenképp nemnegatív értéket kapsz.
Az újabb C szabványban már van inline függvényekre támogatás. Azzal szerintem a legjobb egy ilyet megoldani.
Valahogy így :inline tavolsag(int x1, int x2, int y1, int y2) {
return sqrt((x1-x2)*(x1-x2)+(y1-y2)*(y1-y2) );
}(Bár a Visual Studio 2005 nem eszi meg C esetén az inline függvényt)
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● olvasd el a téma összefoglalót!
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen