- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Gamepad
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- ZIDOO médialejátszók
- Publikálta a Microsoft az MS-DOS 4.0 forráskódját
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- SSD kibeszélő
- Apple notebookok
Hirdetés
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz kranazoli #11304 üzenetére
Ennél tovább nem érdemes várni. Letesztelték, működik, így kiadták.
Persze, mert az MLAA egy post process szűrő. Annak nincs semmilyen változója. Lefut és kész. Ezért lehet kombinálni az egészet MSAA-val és SSAA-val, amiket egyenként szintén be lehet kapcsolni az MLAA mellé.
Az MLAA teljesítménybe kerül, post process, így nem keveset vessz le. Ezen talán a jövőben lehet javítani.
Ez így jó. Így kell működnie. Bepipálod és lefut a végső képkockán.
Az MSAA már most halott. Számtalan a kompatibilitási probléma, aztán meg ott a tesszelláció, ami rengeteg extra élet eredményez. Az MSAA az élek mentén dolgozik, és a sok él fáj neki, vagyis a teljesítmény nagyon visszaesik.
Nem gyors eljárás. Az előnye annyi, hogy nem fordulhat elő kompatibilitási probléma, és az élek illetve az alfa csatornák mellett a textúrákat és a shadereket is szűri. Sok játékban az MSAA még az éleket sem bírja szűrni, vagyis hiba kapcsolod be a rece megmarad. Az egyetlen lehetőség az MLAA. Persze az AMD sem a driveres MLAA-t akarja, mert az nem a legjobb a képminőség szempontjából, de van a cégnek egyéni MLAA algoritmusa, amit az AVP-ben használtak, és nagyon jól működik. Ezt bármelyik Gaming Evolved partner elkérheti és alkalmazhatja. A driverben az MLAA szűrő egyébként elérhetetlen programból, pont azért, hogy a fejlesztők normális megoldást keressenek, ne pedig az egyszerűbb utat válasszák.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Gamepad
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Kerékpársportok
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Gyúrósok ide!
- Fotók, videók mobillal
- Spórolós topik
- További aktív témák...