- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
Hirdetés
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
Új hozzászólás Aktív témák
-
kranazoli
senior tag
Fene egye meg. Az utófeldolgozás szóról el is feledkeztem. Így már sok minden sokkal világosabb annak tudatában, amiket írtál!
Amit még nem teljesen értek:
"az MLAA egy post process szűrő. Annak nincs semmilyen változója. Lefut és kész"
Játékokban már találkozni ezzel a fogalommal, hogy post-process effect. Ez hasonló, mint az MLAA?!
Azért kérdem, mert azt írod, hogy lefut és kész, nincs változója. Ergó ez egy standard érték?! Arra gondolok, hogy azokban a játékokban melyekben megtalálható az utófeldolgozás opció, ott lehet állítani annak mértékét is. (pl. ARMA)
De itt beteszek egy pipát a CC-be és kész engedélyeztem az MLAA-t, mint eljárást. De annak mértékét, erősségét már nem tudom szabályozni, állítani. Mindegyik VGA-t ugyanakkora mértékben terheli és ugyanazt a hatást éri el, legyen szó 5770-ről, 5870-ről, vagy 6870-esről. ?!
Nem vagyok HC gamer. Nem tudom pontosan most mely játékok motorja támogatja már az MLAA-t. (de ha jól vettem ki az infókat, akkor az AVP és a Metro 2033 talán)
Azoknál pl. lehet állítani az MLAA erősségét?! Mert annak Én nem sok értelmét látom, hogy ugyanazzal a paraméterekkel dolgozzon ez az eljárás és terhelje a VGA-t, legyen szó 5770-ről; vagy 5870-esről.
A többi játéknál, amit pl. Én is írtam ráerőltetem ezt az új eljárást egy olyan játékra, aminek lövése sincs arról, hogy mi is az az MLAA. De az működik, mert a 2D-s végső képpel dolgozik, legyen az "bármi".
Igen, elismerem, sok esetben valóban maradnak és vannak recék, DE!
Azért a HD5770-es kártyáktól fölfelé szerintem már nem okoz akkora problémát a kártyáknak az MSAA. Főleg ha azt is nézem, hogy akinek HD5850-es; 5870-es VGA-ja van vagy egyáltalán nem is használ élsimit, vagy max. 2x-est.(mert sok gamer-nek, felhasználónak már 1920x1080-as kijelzője is van, akkor felbontáshoz pedig már egy 2x MSAA is elegendő tud lenni) Én azt tapasztaltam, hogy nem sok erőforrást visz el, hogy pl. kiválasztom játékon belül a 2x-es MSAA-t, de a 4x-es MSAA-t is szépen viszi a HD5850-es.
Igaz, úgy van, ahogy írod, hogy recék maradnak és vannak.
Annyit még nem tudtam tesztelgetni az MLAA-t, hogy annál mennyire redukálódnak a recék.
"A driverben az MLAA szűrő egyébként elérhetetlen programból, pont azért, hogy a fejlesztők normális megoldást keressenek, ne pedig az egyszerűbb utat válasszák."
Ezt nem értem, sajnos.
Amit most megértettem az annyi, ha CC-ben bepipálom az MLAA-t, akkor az tulajdonképp nem egy olyan fajta élsimi ahogy azt Én képzeltem a MSAA-hoz viszonyítva.
De amit nem teljesen értek, hogy ennek az eljárásnak az erősségét miért nem lehet(tudom) változtatni?!
Így most van egy AMD által szállított eljárás, előre megírt értékekkel s amíg MSAA-nál tudom választani, hogy Off; 2x; 4x-es itt kaptam eby check box-ot, ami engedélyezi, vagy nem. De nem tudom állítani.
Az, hogy mennyi GPU erőforrást visz el az MLAA függ attól, hogy milyen vas van alatta?! Pl.: HD5850; vagy HD6870?!
[ Szerkesztve ]
AsRock Z77 Extreme4 | Intel Core i7 3770K | Kingston HyperX Fury Blue 32GB 1600MHz DDR3 | MSI GeForce® GTX 1070 GAMING Z 8G | A-DATA 384GB SSD | XFX XTR Series 650W | LG-24MP57VQ-P IPS 24" | Windows 10 WST x64
Új hozzászólás Aktív témák
- Háztartási gépek
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Ukrajnai háború
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- iPhone topik
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- További aktív témák...
- Újszerű - POWERCOLOR Radeon RX 5500 XT 8GB GDDR6 VGA videókártya
- Hibátlan - GIGABYTE GTX 1660Ti Windforce OC 6G 6GB GDDR6 VGA videókártya dobozos
- Hibátlan - PALIT GTX 1650 StormX 4GB GDDR5 VGA videókártya - tápcsatlakozó nélküli !!!
- ASUS ProArt GeForce RTX 4080 SUPER 16GB GDDR6X OC (ASUS-VC-PRO-RT4080S-O16G) Bontatlan új 3 év gar!
- XFX RX 6600 XT SPEEDSTER SWFT 210