- Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
- Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
- Computex 2024: háznézőben a Montech asztalainál
- Computex 2024: kompakt AIO-k és tápegységek a Montech receptje alapján
- Computex 2024: a Ducky klaviatúrái sem restek felülni az analóg vonatra
- Hobby elektronika
- Célegyenesben a Yettel TV
- Videós, mozgóképes topik
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
- Gaming notebook topik
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
Hirdetés
-
Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
ph Az Assassin IV széria legújabb verziója egy vapor chamber talpat kapott, így már 300 wattig használható.
-
SGF24 - Remekül fest a Phantom Blade Zero
gp A Summer Game Fest utolsó játéka nem más volt mint a PC-re és PS5-re készülő játék, amelyhez még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot.
-
10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
it A Netflix útnak indította a megújult tévés appját, amely az első nagy felújítást jelenti az utóbbi 10 évben.
-
PROHARDVER!
__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Új hozzászólás Aktív témák
-
PuMbA
titán
Egyébként a gép diagnosztika adatok mit keresnek a kép jobb felső sarkában? Nem látod tőle a felületet, hogy oda mi van írva. Például a háttérben megbúvó "RÉTEG" egy jó magyarázó felirat. Így tényleg nehéz megérteni a játékot, ha közben teljesen lényegtelen CPU, GPU adatokat nézel
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Szó szerint így csinálom. Ahogy a képen is látszik, egy ilyen sárga ikon van már csak, a pulton lévő pohár körül, ezért is raktam be erről a fotót. Hiába tartom rajta a célkeresztet, akár órákig is, meg körözök körülötte, nem ad be semmilyen találatot. Próbáltam vizuális nézetben, hang és hő opcióval végig nézni azt a részt, többször megállítva de semmi. Ezért próbálnék a You Tubról, erről a részről egy videót megnézni, de nem találok.
Egyébként meg az pár rendszerinfó nem takar ki semmit, ami lényeges lenne, engem nem zavar."Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani." G.B. Shaw
-
PuMbA
titán
válasz pendre54 #26302 üzenetére
Nézz szét a saját széked körül is
"Egyébként meg az pár rendszerinfó nem takar ki semmit, ami lényeges lenne, engem nem zavar."
Ha évek óta így játszol, akkor biztos nem zavar. Pont ugyanolyan, mint a TV adáson a TV logó vagy a sarokban a 12-es karika. Megszokható. Kérdés, hogy valamit hozzáad-e a játékélményhez vagy néha kizökkent mert változnak a számok.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
-
nagyúr
-
muxi-muxi
senior tag
Uhh, a Netwatch Netdriver MK.5-öse übertáp kiberimplant. Már epic rövidzárral is hazaküld egyszerre három ellent rövidzárlattal. Minden lopakodónak melegen ajánlom 🥰
@Jorus: Traktor az van itt is, egy DJM-750-nel, meg két denon SC2000-es kontroller melléjük. Nagyon jók az A&H keverők. Volt alkalmam egyet használni, rohadt jól szól a Piókhoz képest. Az analóg felterek meg már csak hab a tortán. Néha elkap az ötperc, és egy-két játékhang kap egy kis crush-t, flangert, vagy delay-t 😀
[ Szerkesztve ]
Mindegy, milyen gép, csak fagyjon...
-
jonnyjoker01
veterán
Hogy kell jó questet írni Cyberpunk módra pt. n+1: nagyjából kész az összes side quest, de nem tudott rávenni a lélek, hogy mégegyszer kijátsszam a Sinnerman-t. Egyszer játszottam ki az első végigjátszásomban bő egy éve, de olyan szinten irreálisan mérges leszek ahogy meglátom annak a nyomoréknak a képét, hogy most (is) szétkaszaboltam. Ezt a questet olyan jól megírták a srácok, hogy többször nem akarom végigvinni. Remélem nem zártam ki magam semmilyen ikonikus fegyverből, mert most 100%-ban teljesíteni akarom a falat.
Üdv. Johnny
-
tibaimp
nagyúr
válasz jonnyjoker01 #26316 üzenetére
Pedig nem rossz az sem, mikor elkíséred az utolsó útjára....sőt! Kifejezetten érzelmes. [ Szerkesztve ]
A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
Pacificaban a tengerparton láttam egy fémkeresőző párt. Apró részletek!
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
válasz muxi-muxi #26313 üzenetére
nekem csak egy Pioneer DDJ-SB3 van itthon mokazni. covid alatt legjobb volt, avagy online AW sajat DJvel .
rup1u5: erdemes megnezni az osszes endinget, mert teljesen elternek hangulatra is. darabonkent kb mindegyik ket ora, szoval jo hosszuak, de megeri mert eszmeletlenul jok. a Rouge
az Aldecadosending kb Johnny visszaemlekezese, csak harmadszor. . az Arasakaa Queen of the Highway folytatasa a "secret"alapvetoen depis, de lore es sztori szempontbol kritikus, pl megerteni megis mit csinalt Saburo. es ott van az "own terms", en azt csak youtubeon neztem meg, merta Rouge ending variansa, viszont mashonnan jutsz be az epuletbe es gyakorlatilag egy minimalista power trip. az viszont nagyon depressziv. Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
nagyúr
válasz anubis6 #26319 üzenetére
Lemezekhez egy Pio DJM450-es van, az pont befért oda.
Caliburnt kicsit megviselte a városi verseny. Lehet csak 1.5 óta, de az utolsó, városi verseny tiszta roncsderbi volt már az elejétől.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz jonnyjoker01 #26316 üzenetére
Nem vagy egyedül, roppant kellemetlen egy küldetés,
én legtöbb esetben felmarkolom a pénzt Ráheltől, ami miatt Johnny morog egy kicsit, és lelépek, de van, amikor simán az utcán lelövöm Joshuat, és akkor Wakako anyó is örül. [ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
looser
addikt
'mornin' Bug (feature?) report incoming :-)
Volt ez a problémám a friss 1.5-tel (Trevor utolsó útja még mindig nem jó), most jó, Dakota hív, viszont ahogy elkezdődik a küldi, a "ne ölj meg egyetlen Militech alkalmazottat sem" opció kipirosodik és eltűnik; gondolom előzőleg már kinyírhattam valakit és utána mentettem. Sebaj. Viszont van két dolog:
- a lekapott drónok nem lootolhatók, nem tudom, nálatok így van-e. Jelzi, hogy van benne valami cumó, de bárhogy járom körbe, filterezem, sehogy sem tudom kivenni belőle a jószágot. A susnyába esett holmikkal is az elejétől sajnos még így van.
- a fent említett Militech bázisnál tűnt fel, hogy ugye egy vasbeton(?) kerítés veszi körül, amelyen a rajta lévő lyukakon ugyan be lehet kukkantani, de a varázslatok már nem működnek. Közvetlen rálátás kell a Kiroshival bármire hogy elcastolhass egy spellt :-)
Mindent tudok a rákászszakmáról...
-
nagyúr
válasz looser #26324 üzenetére
A drónok esetében én is ezt tapasztalom 1.5 óta. Annál a bázisnál még arra os figyelni kell, hogy ha elkábítod az őröket folytással, és beteszed őket egy tárolóba, akkor is sikertelen a küldinek az a része, hogy ne haljon meg Miltech alkalmazott, ezért én ki szoktam őket hordani a sziklák mellé.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
alces
tag
válasz looser #26324 üzenetére
Ez a Good bye Night City iszonyatosan bugos volt, és még mindig az. Anno azt írták nem is fogják kijavítani, de valamennyire sikerült . Pl engem már hív Dakota, de Bruce csak visszatöltés után hajlandó velem beszélni. Az achievement pedig nem jelenik meg a küldi után...
-
rup1u5
nagyúr
válasz proci985 #26320 üzenetére
Igen. Megyek végig rajtuk. Rouge-al kezdtem, tegnap megcsináltam az Aldecados endinget és megnézem a többit is. A secret endinghez sajnos nem volt meg a megfelelő párbeszédem korábban. Amúgy meg nem bírtam ki és megnéztem már őket korábban youtubeon.
Why don't you knock it off with them negative waves!
-
-
tibaimp
nagyúr
válasz jonnyjoker01 #26333 üzenetére
Itt volt ebben a szekrényben, (direkt lementettem hátha kell):
Ez a küldetés: [link]
[ Szerkesztve ]
A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
-
BaJaZo
tag
Akkor három lehetőség van...
1. Bart Wronksi hazudik.
2. Bart Wronksi nem tudja mit beszél.
3. Bart Wronksi is egy laikus aki nem ért a programozáshoz.Amikor (előző életemben) anno sok hónappal ezelőtt megfogalmaztam a gondolataimat a Red Engine-ről valamint az UE5 kapcsán arról, hogy talán jobb lett volna várni néhány évet és az utóbbi játékmotorral megcsinálni , ki lettem kiáltva ostobának, hülyének,laikusnak,stb.
Nos az idő engem igazolt: belátták utólag, hogy nem volt jó döntés a Red Engine-t használni. Az egy dolog, hogy összehoztak vele egy szépnek mondható és jó játékot PC-n, - de milyen áron? Azt tudjuk, hogy több,mint 10 milliót adtak el belőle, de azt nem, hogy mennyibe került a nagyon sokéves fejlesztés? Nem lepne meg, ha a végén csak nullszaldóra jött volna ki az egész...
Ami meglep, egyesek még most is vitatkoznak, most nem velem, hanem CD Project egyik vezetőjével... Ez már tényleg komikus.
-
válasz BaJaZo #26336 üzenetére
jo, de ilyen alapon miert nem varnak meg 1-2 evet a kovetkezo nagy enginere?
Azt tudjuk, hogy több,mint 10 milliót adtak el belőle, de azt nem, hogy mennyibe került a nagyon sokéves fejlesztés? Nem lepne meg, ha a végén csak nullszaldóra jött volna ki az egész...
Oke, tehat talalgatsz egy sort, majd levonod a kovetkeztetest, hogy az ido teged igazolt erre alapozva. Ne mar.Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
jonnyjoker01
veterán
válasz BaJaZo #26336 üzenetére
Jobb lett volna várni pár évet? Az a pár év kérem szépen egy teljes release ciklus kihagyása lett volna. Addig mit csináljanak? Malmozzanak? Zárják be a céget amíg elkészül az UE5? Mindezt úgy hogy egyáltalán a létezéséről 2020-ban vehettek csak tudomást?
Amit fontos leszögezni, hogy az UE5 messze nem kész még AAA open world játékfejlesztésre. Ez az egész partnerség arról szól, hogy majd CDPR besegít és miközben csinálják a következő Witchert vele, fejlesztik a játékmotort mindenki számára. Gondolom ezért is lesz anyagilag visszatérülő nekik, olyan szerződésük lehet, hogy a kooperáció miatt a licenszköltségek nem a teljes bevétel 5%-ka.
"belátták utólag, hogy nem volt jó döntés a Red Engine-t használni" - ez sem igaz. Senki sem mondta CDPR-től, hogy rossz döntés volt. A cég tavaly év végén kezdett átállni a párhuzamos játékfejlesztésre, jövőre nézve gondolják hogy így jobb lesz. Ez egy új dolog, 2012-ben a title releasekor, vagy 2016-ban a CP77 fejlesztés elkezdésekor senki sem gondolta hogy így lesz, max a felső vezetők agyában volt meg a párhuzamos fejlesztés koncepciója. És még így sem biztos hogy tényleg jó lesz, majd a jövő megmutatja.
de milyen áron? - valószínűleg így is olcsóbban, mintha licenszeltek volna egy kész engine-t. De technikailag semmilyen engine nem tudta azt ami nekik kellett volna akkor, úgyhogy felesleges egyáltalán felhozni ezt.
Azt tudjuk, hogy több,mint 10 milliót adtak el belőle, de azt nem, hogy mennyibe került a nagyon sokéves fejlesztés? - Dehogy nem tudjuk, minden kint van a CDPR honlapján. A játék fejlesztési költsége 567 millió PLN volt a játék megjelenéséig, 2020-ban pedig 2,13 milliárd PLN volt a teljes bevételük, (H1 2021 470m, Q3 2021 144m, áprilisban várható majd FY 2021).
[ Szerkesztve ]
Üdv. Johnny
-
-
BaJaZo
tag
válasz jonnyjoker01 #26338 üzenetére
Mindannyian csak találgatunk, feltételezünk dolgokat. Azt viszont e kellene fogadi amit az egyik vezető mond...
Az én verzióm a történtekre:
Rengetegbe kerülhetett a 7-8 éves fejlesztés.
Miután a költségek levonása után (fejlesztők, befektetők, adó, stb.) feltehetően nem sok maradt a CD project számláján, arra juthattak, hogy ennek elsődleges oka a rendkivül hosszú fejlesztési idő volt. Ez pedig a Red Engine miatt lett ennyi, a folyamatos toldozgatás-foltozgatás rengeteg időt ( és pénzt) emésztett fel.
Biztos vagyok abban, hogy utólag számolgattak: mi lett volna a végső mérleg abban az esetben, ha anno licenszelik az UE4-et, és fele ennyi idő/ költség mellett készülnek el. Nem lepne meg, ha lényegesen jobb számokat láttak volna, mint most, ráadásul ez esetben konzol fiaskó se lett volna...
Lehet akár 8-10 évig is fejleszteni egy játékot, de akkor abból több tizmillió példányt kell eladni, hogy profitábilis legyen. ( Lásd: GTA V.)
Nyilvánvaló, hogy nyomós okai voltak a Red Engine kukázásának. Nem tudjuk volt-e és mekkora szerepe a döntésben az őket ért hacker támadásnak? Csak ők tudják miket loptak el...
Én továbbra is tarom: a CP 2077-et UE5-el kellett volna fejleszteni, 2025 körüli megjelenéssel. Szerintem mindenki jobban járt volna.
Addigra talán még videókártyát is lehet majd kapni reális áron. ( Igaz én már nem birtam tovább és vettem a minap egy 3060ti kártyát, nem utolsó sorban a CP 2077 miatt, miután még 2021 márciusában felfüggesztettem a játékot, várva a jobb árakat, mert úgy voltam vele, hogy mindenképpen Ray Tracing mellett akarom végigjátszani. )
Rendben, maradjunk a realitások talaján, ne bocsátkozzunk feltételezgetésekbe. Tény, hogy a Red Engine kukázva lett; okkal vagy ok nélkül, mindenki döntse el magában. -
Topikgazda
válasz BaJaZo #26336 üzenetére
Akkor három lehetőség van...
1. Bart Wronksi hazudik.
2. Bart Wronksi nem tudja mit beszél.
3. Bart Wronksi is egy laikus aki nem ért a programozáshoz.4.: Bart Wronski (így írja a nevét) ferdít, hogy a saját nézeteit alátámassza, és mellesleg 15 perc hírnevet szerezzen (hint: megkapta, mert ilyen világban élünk). Emlékeztetőleg: nem a CDPR alkalmazottja 2012 óta, ahol a The Witcher 2 konzol verzióján illetve a The Witcher 3 prototípus motorján dolgozott utoljára...
Nos az idő engem igazolt: belátták utólag, hogy nem volt jó döntés a Red Engine-t használni.
Messze nem igazol, hiszen a CP2077 a REDengine-el jött ki.
Hozzáteszem, hogy a CDPR vezetése 2020 végén úgy hozta ki a CP2077-et, hogy pontosan tisztában volt azzal, milyen állapotban volt a játék a legacy konzolokon (továbbra is: a játék PC-n engine terén nagyjából rendben volt 2020 decemberében, nem volt benne arányaiban több bug, mint egy GTA V. vagy Fallout 4 esetén láttunk). Mert minden áron meg akarták jelentetni.Az UE5 engine-el még egy évvel később sem jött ki semmi hasonló játék, sőt, a mai napig sem. Szóval nagyon alsó hangon 2 évvel később jöhetett volna ki UE5-el a CP2077. Őőőőő... úgy, hogy eleve PS4 és XBox One megjelenésként harangozták be, és feltehetően szerződtek le. Szóval mennyire is reális, hogy a CDPR ennyire eltolta volna a megjelentést, csak, hogy az istenített UE5-re térjenek át? Zéró...
Ez jelzi, mennyire látod reálisan az eseményeket...
A következő The Witcher játék fog UE5-el jönni, és még nagyon messze van. Pont ez a lényege, amit anno is leírtam, csak nem tudtad elfogadni vagy megérteni: a CP2077 már bőven a fejlesztés közepén járt, amikor egyáltalán bejelentették az UE5-öt.
Ami meglep, egyesek még most is vitatkoznak, most nem velem, hanem CD Project egyik vezetőjével... Ez már tényleg komikus.
A komikus az, hogy azt sem tudod, hogy kit idézel... Bart Wronski soha nem volt vezető a CDPR-ben, a senior graphics engine programmer volt, mikor lelépett.
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Topikgazda
válasz BaJaZo #26342 üzenetére
Mindannyian csak találgatunk, feltételezünk dolgokat. Azt viszont e kellene fogadi amit az egyik vezető mond...
Most megint Bart Wronski-ról beszélsz?
1.: Nem dolgozik a CDPR-nél 2012 októbere óta.
2.: Soha nem volt vezető.Én továbbra is tarom: a CP 2077-et UE5-el kellett volna fejleszteni, 2025 körüli megjelenéssel.
Továbbra is mondom, hogy irreális a nézeted.
A játék fejlesztése bőven előrehaladott állapotban volt az UE5 bejelentésekor. Miután a CDPR nyílt részvénytársaságként működik, némi rálátásunk van a cég anyagi helyzetére. A CP2077 fejlesztésének második felét (cirka 2018-tól) első sorban részvénykibocsátásokkal finanszírozták, ekkor kezdték el a fejlesztőcsapatot is extrém módon felduzzasztani. Ennek alapja az volt, hogy 2018 után kialakult egy hype a játék körül, így felértékelődtek a részvények. További 5 évnyi fejlesztést szerinted hogy finanszíroztak volna ilyen helyzetben?[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
ugy nez ki 1.50-1.52 alatt vegig lehet menni a jatekon ugy, hogy az ember gyakorlatilag csak a main questekre fokuszal es nem vesz plusz cyberwaret. ami miatt ez lehetseges, hogy a main missziok mar skalazodnak 1.50tol. szoval kb ez tortenik, ha valaki komolyan veszi, hogy sietunk es
V mindjart meg fog halni. ez egyben azt is jelenti, hogy a kezdo cyberwarevel (amit nem lehet eladni) vegig lehet menni mindenen. annyit hibaztam, hogy common titanium bonest veletlenul egy ponton felraktam, de a gyakorlatban ez nem szamitott semmit, ld lejjebb. (Dishonored only flesh and blood achievmentje gondolom megvan)
egyben nonlethal is volt, ezt az egy cyberware slottal oldottam meg. ez ugye egyben nehezites is, mivel par specialis effekt nem mukodik annyira jol.
nehezseg: very hard. nomad path, ami par dolgot nehezit, pl Arasaka ipari parkon nem lehet vegigsetalni ahogy egy Corpoval.
kuldetesekbol extran meg lett csinalva:
- ket NCPD hustle watsonban a kikotonel (jarmuvet kerestem). ezeket siman ki lehetett volna hagyni, semmi ertelmes segitseget nem adtak
- az NCPD organized crime ami a rare DR5 nova craftot adja (belefutottam es kellett valami jarmu A2 elejen). vegul nem craftoltam le, szoval ki lehetett volna hagyni.
- "Barry es a teknos" mert automatikusan aktivalodik es egy ido utan autofailel. kihagyhato.
- Colby CX410 misszio, mert kellett valami auto A2 elso feleben.timeline:
- Prologue es act1 kb 8 ora. vegen 8as szint
- act2 kb 6 ora, vegen kb 18as szint (18as streed credit!)
- act3 (Arasaka) kb 2 ora, vegen kb 19es szint, 19 street credit (!)vegeredmenyben 16 ora 10 perc jatekidonel visszament V a foldre. szoval technikailag igen, a CP77et is ki lehet tolni 16 ora alatt. amibol tippre meg le lehetne csippenteni 1-2 orat, de figyelembe veve, hogy a prologue legalabb 4 oranyi interaktiv kepeskonyv, ebben nem vagyok biztos.
egyeb nehezitesek:
- Meredith el es a bosst lootoltam (ki lehet hagyni)
- Takemura el (azaz egy fel epuletet miatta extran ki kell pucolni)
- a GIMben osszeszedtem a boss lootjat (ki lehet hagyni)
- Oda el
- nem vettem es nem mentem el extran semmilyen crafting receptert. se jarmuvet. se ruhat.
- Paid in full kifizetvea terkep a vegen tanulsagos, avagy azt nezzetek, hogy mennyire keves waypont aktiv: [kép]
konkretan Dino a Nocturne OP55N1 alatt az Embers fele tartva hivott eloszor (!).build:
- 10 body (2 athletics, 2 annihillation, 2 street brawler)
- 5 reflex (4 handguns, 5 assault, 1 blades)
- 18 tech (7 crafting, 5 engineering)
- 4 cool (4 ninjutsu, 2 cold blood)
- 3 intelligence (3 breach, 3 quickhack)
legendary tech kb a jatek legvegen kellett, egyebkent 5 pont eleg lett volna. 10 body muszaj volt, mert a Grad egyebkent eselytelen hasznalatra.fegyverek: jellemzoen lopakodas, Act2tol rare craftolt Grad, Lizzie, Widow Maker.
ruha: ami esett . a legendary baclava a -10 enemy visibilityvel amit talan Mathildatol zsakoltam be az jo volt nagyon, minden mas kb a szokasos alacsonyszintu cucc, betetek nelkul.tapasztalatok:
- kb nulla penzem volt vegig. techbol lehet penzt csinalni, de csak olyan level25tol lehet vele pozitivba menni. gigeket nem csinaltam. lootolni extran nem lootoltam. Embers elott pont volt eleg penzem kifizetni Viktort.
- gyakorlatilag vegig legalabb ket szint minuszban voltam. Takemurat kb otodszorre tudtam kihozni. Smasher es Oda szornyu volt, kb egyedul a Graddal lehetett oket megsebezni, es ugy is tetulassan. Smasherrel legalabb 5-10 percig fogocskaztam, Takemura nelkul lehetetlen lett volna. az Arasaka mechek darabjaval kb 1-2 percig kuzdottem.
- leginkabb a magas ugras es a stealth cyberware hianya volt a nehezseg. ja meg hogy nem volt Buryam. meg hogy kb pure stealth + sniper jatekstilus kellett. ennek annyi elonye volt, hogy loottal es tulterheltseggel nem kellett foglalkozni.
- a dialogusok OP55N1 alatt eleg depresszivek, foleg Johnnyval teljesen mas az osszes beszelgetes es a dialogusok tartalma, mint ha az ember beszelt volna Rougeval is. kb latszik, hogy nincs mas opcio, nincs kire szamitani.bonusz: V felajanlja a liftben Johnnynak, hogy menjenek egyutt be a fokapun at. Ez egesz mas megvilagitasba helyezi, hogy kinek is volt vegul az oltete a Reaper ending.
- a jatek kb atmegy interaktiv moziva es walking szimulatorba, amit megfuszerez par nehez lopakodos jelenet es par irdatlanul nehez bossfight.
- konkretan se Panam, se Judy nem hivott, annyira gyorsan sikerult vegigfutni a main sztoryn.egyebkent nagyon helyes, hogy reszben nincs achievment cyberware nelkuli jatekra, es hogy reszben nincs meg a tabletop RPG humanityje. lehet cyberware nelkul tolni, ami kihivasnak jo, de egyebkent irrealisan rontja a jatekelmenyt.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Topikgazda
válasz proci985 #26345 üzenetére
Én is tervezek valami hasonlót, de mindig elkap a gépszíj
A 4. végigjátszásnál is úgy indultam, hogy alig fogok NCPD küldikre időt pazarolni. Csakhogy a receptek meg sokszor ott esnek, szóval lassan ki van pucolva a térkép, és van benne 80 óra, úgy, hogy a Judy-s szál pl. még a Cloud-nál áll...Ami ebből lejön (és már többször említettem), hogy nagyon nem mindegy, ki hogy játszik, sok-sok eltérő útvonal lehet a küldetéseknél és a párbeszédeknél és ezt itt nem úgy oldották meg, hogy van 4 válaszlehetőség, a párbeszédeknél, és ez az más-más lehetőséget, hanem a döntések órákkal később fognak hatást elérni és úgy, hogy ott már csak megtapasztaljuk a hatását.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
itt kivancsi voltam, hogy milyen celiranyosan menni, meg mennyire lehet gyorsan atrohanni ugy a jatekon, hogy az ember kb mindent ignoral.
korabban csinaltam egy hasonlot, csak ott a Queen of the Highway es a Pyramid song is megvolt. avagy nomad V "reject Night City, reject Silverhand". itt annyiban volt mas a helyzet, hogy mindent ignoraltam. egyebkent igen, erdekes latni, hogy par dontesnek csak orakkal kesobb lesz meg az eredmenye. ja igen, felhivtam Mama Wellest, de nem mentem el a temetesre es a vegen nem hivott pl. Panam
viszont haromszor kerdezett ra egy perc alatt, hogy tudok-e barmi munkat. aztan ugyanezt Saul es Mitch is eljatszotta egyebkent Witcher3hoz kepest itt latszik, hogy mennyire egybefuggo es letisztult a fo sztori.
egyebkent lehet mondani, hogy vegig lehet rajta rohanni 16 ora alatt, de rovid .
egyebkent visszanezve meg annyit lehetne optimizalni:
- kihagyni a Colby CX410et. pl Panammal lehet kezdeni es Hellman utan az ember kap egy motort. egesz addig pedig el lehet lenni "talalt" jarmuvekkel is.
- kihagyni a tobbet tudsz cipelni cyberwaret (duh, amugy se hasznaltam)
- techet adott esetben csak 12pontig huzni, bar igazabol a betetek es kiegeszitok visszanyerese az nagyon sokat segitett
- Pickup alatt valasztani nehez ilyen alacsony szinten. mas kerdes, hogy az az egy szint ami bejon XPbol az a vegen kb kritikus.Meredithet
- 18as szinten Smasherkb heroikus nehezseg, ertsd ha nem tudsz mozgas kozben fejloni a Graddal akkor kb eselytelen. 10es strength muszaj, a Grad kb messze a jatek legjobb fegyvere burst dpsre es Smasherhez meg nem akarsz kozel maradni. egyebkent egy elmeny, kb mint Dishonorednel az Only flesh and Blood, ultralow chaos mellett.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
CJ4567
veterán
válasz proci985 #26348 üzenetére
Dishonoredet lehet végig kellene játszani újra, először egy nonlethal, ghost/shadow végigjátszás volt a cél, de egyszer, tudtomon kívül egyszer beriasztottak, szóval csak a nonlethal lett meg. És kicsit azóta is zavar.
A Dishonored Mostly Flesh and Blood-jának van egy DXHR-es megfelelője, gondolom a Factory Zero megvan. Szerintem nagyobb szívás volt, mint a DXMD permadeath fokozaton , mert ott legalább fejlesztheted magad, és ha óvatos vagy, akkor nem annyira vészes, a láthatlanság nagyon erős.
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
Új hozzászólás Aktív témák
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Hobby elektronika
- Hálózati / IP kamera
- Spórolós topik
- YouTube
- Hetedik generációs Gorilla Glass készült a középkategóriának
- Politika
- Honda topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen