Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bad Pritt

    nagyúr

    válasz Bad Pritt #3025 üzenetére

    Folyt.

    Az nagyon fontos, hogy nem csak a scalinget adó attribútumok, hanem minden stat rendelkezik saját soft és hard cap értékkel, tehát vannak olyan szintjei, amik fölé kevésbé (soft cap) vagy egyáltalán nem érdemes húzni (hard cap), erről itt van egy komment magyarázattal.
    Az szintén fontos, hogy a játék elején sokkal többet ér a fegyver fejlesztése inkább. Kezdéskor az alap sebzés és scalingből adódó sebzés aránya olyan 4:1, 5:1 körül lehet, míg a játék végére a scalingből adódó sebzés túl is szárnyalhatja a fegyver alap sebzését köszönhetően az egyre magasabb scalingnek.
    Emiatt én mindig a vig, mind, end felé szórom a pontokat karaktertől függően, hogy legalább hp, mana meg stamina legyen elég.

    Szerintem nagyjából ennyi az alapok. :D Szintlépéseknél érdemes figyelni, milyen számokat. változtatnak a plusz pontok, mindegyikre rakni anélkül, hogy mentenéd és akkor jobban át fogod látni, mi mit milyen mértékben befolyásol.

    [ Szerkesztve ]

    Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

Új hozzászólás Aktív témák