- 1000 Hz-es játékos monitor TCL CSOT recept szerint
- Dell notebook topic
- Raspberry Pi
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Notebook hibák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen TV-t vegyek?
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Azonnali fotós kérdések órája
Hirdetés
-
Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
gp Számos remek játék szerezhető be PC-re az elkövetkező több mint húsz napban.
-
Fellebbezett az EU-ban az Apple, amelyet kongói botrány fenyeget
it Miközben az EU-ban 1,84 milliárd eurós, trösztellenes bírság ellen fellebbezett az Apple, addig a Kongói Demokratikus Köztársaság ügyvédei új bizonyítékokkal szolgáltak arra vonatkozóan, hogy az almás cég konfliktuszónákból szerzi az ellátási láncnak a nyersanyagokat.
-
Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
ma Kínában más néven már startoltak, az európai árak magasabbak, de elviselhetők.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Yodamest #3294 üzenetére
Rá kellett néznem, mire gondolsz, de értem. Hát a FromSoft sosem a könnyen értelmezhető meg intuitív menüiről volt híres, de azért elég sokat fejlődtek a DS1 óta. Ott a fegyverek fejlesztését máig nehezen értelmezem, ezerféle ember, ezerféle upgrade material és utána négy különböző kovács közül egynél reinforce, modify, reinforce, modify, reinforce és akkor vagy kész.
Elden Ringben nekem a crafting menüpont felépítése volt csak fura, elég kis gagyi. Míg a hasonló nézetű inventory-ban majd' minden fül jól érthetően és automatikusan szortírozva vannak az itemek alapból, addig a craftingnál csak oda van hányva minden egyben és ugyanez igaz az inventory crafting material menüpontjára is. Navigálható, használható, csak nem szép, meg egy idő után elvész, hogy miket is adnak a sokadik cookbookok.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Yodamest
addikt
válasz Bad Pritt #3301 üzenetére
Egyébként viszont ez a könnyen módosíthatóság, hogy mindent a könnyen kipróbálható majd ha nem tetszik cserélhető irányba vittek el nagyon tetszik. Gondolok itt pl. a weapon artokra és ezzel együtt a különböző skálázó statokra, ha épp egy pályarészhez holy sebzés kell csak rakok rá egy holy split dmg-es weapon artot, ha frostot akarok rakok rá frostosat, tök jó hogy nincs kőbe vésve. Ugyanez a karakter módosítással OMG, IMÁDOM!!!!! ezt nagyon hiányoltam eddig az összes részből, hogy nem lehetett változtatni a karakteren, itt MINDENT tudsz rajta még gendert is, ha te mondjuk hirtelen harcos fasziból mágus csaj akarsz lenni megteheted, nagy pacsi ezért a fromnak. A stat újraelosztás lehetne teljesen ingyenes, hogy full szabadon próbálkozhasson az ember a buildekkel, de így is azért adnak elég lehetőséget, szóval annyira nem gáz.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Yodamest #3307 üzenetére
Játékélmény meg a From játékokkal járó frusztráció szempontjából tényleg jó, hisz, ahogy írod, on the fly adaptálódhatsz minden helyzethez.
Viszont (vigyázat, megint markáns vélemény következik) ezzel teljesen megszűnt komoly szerepjátéknak lenni, hisz nincs semmilyen következménye a döntéseidnek, cserébe a sandbox jelleg sokkal erősebb, mint korábban.
Nyilván ez is egy fontos tényező a nagyobb játékosbázis felé nyitásnak, meg ez is egy hosszabb folyamat volt a DS1 teljesen végleges döntéseitől.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
vorosmarti
senior tag
válasz Bad Pritt #3291 üzenetére
A menüvel mi volt a baj?
Egyrészt az eddigi Dark Souls játékok menüjéhez hasonlóan, többször kell gombot nyomni és/vagy egérrel kattintani, mire elindul a játék. A Press any button felirat nálam egyenlő az E gombbal vagy a bal egérgombbal. Ezután meg kell néznem azokat a híreket a játékkal kapcsolatban, amelyeket már rég elolvastam másutt. (Ez pl a DS2 esetében is ugyanúgy megvan, frissítés meg elég rég volt utoljára, így a semmire kell várni.) Aztán kilépéskor ugyanez. Maga a menü felépítése is rossz irányba változott, ráadásul itt több item-et kell tudni elérni mint a DS-ekben.
És mindezek mellett ott van az a fajta elitista felfogás, hogy ugyan PC-re adom el a játékot, nem valódi követelmény a kontroller, beállíthatók a billentyűzethez a hotkey-ek, de PC-n is a kontroller gombjait írja ki. Majd kitalálja az ostoba játékos a súgó megjegyzéseknél, hogy mi az az A, B, X, akármi. Amióta Miyazaki elmondta hogy számára a misztikus történetmesélés tudatos design-döntés volt, azóta persze nem nagyon csodálkozom semmin, de rohadtul messze áll tőlem gondolkodásban.
A koporsós képről amit bedobtál a minap, eszembe jutott hogy 2 nappal előtte kerestem, hogy miként tudom teljesen bejárni a földalatti városokat. Nahát, a Mohgwyn Palace-hoz való eljutás módja kicsit megviselt. Az hogy egy játékot nem lehet érdemben végigjátszani guide nélkül (pláne ha OCD-s valaki), az számomra egyszerűen elfogadhatatlan. DS3-at kimaxoltam, ott egy elnézett quest miatt plusz egy végigjátszásra volt szükség. Itt 20-30 közötti questline van, bele se merek gondolni, hogy mennyit kell olvasgatni a maxoláshoz. (Hozzáteszem a Ring esetében kicsit engedékennyebbek az achi-k tekintetében.)
A fentieken túl (bár látom h nem sokan osztják a véleményemet), számomra az open world is inkább elvett, időt legalábbis mindenképpen. Van jó oldala, nyilván jólesik kalandozni mindenfelé, de amikor visszamegyek egy egykor otthagyott boss-hoz, és 4 ütésre kifekszik, ott érzek egy kis balance-problémát. (Rennala után bementem a fővárosba, feküdt Godfrey és Morgott. Utánaolvasva rájöttem, hogy egy szolid 20-30% kimaradt.)
A flame megelőzése érdekében azért bevallom, hogy a 4 DS kiadással összesen ~1100 órát játszottam, így számomra bőven van erénye is a sorozatnak. A Ring-et is végig fogom tolni, és bár sok minden nem tetszik benne, azért jó játék lett. Nem emlékszem ki írta itt a topic-ban, de a játékmenet elviszi a hátán minden hiányosságával együtt.
-
Garsza
veterán
válasz vorosmarti #3310 üzenetére
PC -n át lehet állítani hogy billentyűzet kiosztás vagy controller kiostást mutassa, hogy mit kell éppen nyomni.
-
Garsza
veterán
válasz vorosmarti #3312 üzenetére
-
Bad Pritt
nagyúr
Elden Ring Bosses: An Unbalanced Disappointment
A tegnapi téma margójára. Nyilván spoileres, de az nekem is új info, hogy mindössze 9 egyszer előforduló boss van a játékban.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
őstag
Sziasztok! Hogy tudom használni a swarm of flies? Beraktam az első slotba de nem aktíválható valami kell még hozzá? Köszönöm
-
lastmohican2
tag
Valószínű, ha lesz leárazva, akkor beszerezem a DS 3-at, így az Elden Ring után második From játékként. Van-e esetleg olyan videó végigjátszás, amit szívesen ajánlanátok, mert kiváncsi vagyok mennyire más a két játék. Tegnap rákerestem magyarból is van egy tucat...
-
Woodslave
nagyúr
válasz lastmohican2 #3318 üzenetére
Ne nézz semmit ezekben a legjobb a felfedezés
[ Szerkesztve ]
"akkor ne rezisztencia edzést csinálj hanem rendes odabaxósat :) "Bá
-
Garsza
veterán
válasz vorosmarti #3321 üzenetére
Ne aggódj elején én sem találtam, és igazából nem is gondoltam hogy erre kapcsoló van. Csak én nem nyugodtam bel, és neten belebotlottam a megoldásba.
-
persil
nagyúr
Nekem az a letezo legelso dolgom minden jatekban, hogy options. Grafika miatt mar konzolon nyilvan nem, de pc-n az is, meg gameplay, hangok, egyeb.
Igazabol el sem tudom kepzelni, hogy sokan csak elinditanak valamit a beallitas nelkul. Aztan csodalkozik, hogy 3 fps-sel megy, pedig csak az arnyekot kellett volna ultrarol mediumra rakni peldaul...
Mar csak az ilyesmi miatt is, amibe belebotlottatok, erdemes mindig belekukkantani, akkor is, ha annyira nem akarod atvarialni egyebkent.
[ Szerkesztve ]
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
persil
nagyúr
válasz Bad Pritt #3324 üzenetére
Ugy ertettem, hogy 20 soros details menu...
Atvaltani egy quality-performance kapcsolot az nalam nem egy komoly options menu.
Szerencsere?! Bar minden jateknal lenne igazi reszletes options. A grafika oke igy, szeretem, hogy a fix hardver miatt csak ennyi, abbol nem kell tobb, de UI, key-bindings es egyebek neha nagyon hianyoznak, mikor a hulye fejleszto valami olyat talal ki, ami rajta kivul a vilagon senkinek nem kenyelmes es nem is tudod atallitani.Mondjuk teny, ahogy olvasgatjuk a kulonbozo forumokat, hamar kiderul, hogy mar ebbe is sokaknak durvan beletorik a fabol keszult mekis bicskaja.
Szrk.: Garsza, utobbit nehogy felreertsetek, nem ratok celzok! 👆 Ez olyan altalanos, ha tobb forumot is olvas az ember.
[ Szerkesztve ]
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
Bad Pritt
nagyúr
Úgy értem a grafika szerencsére még csak két opciós általában.
Erről az jut eszembe, mikor valaki beírta az Xbox topikba, hogy jó a gunplay a Halo Infinite-ben, de a Destiny 2-ben jobb, én meg csak mosolyogtam magamban, mert a D2-ben van két csúszkád, az Infinite meg ad másfél oldalnyi részletes beállítási lehetőséget csak a kontrollerhez.
Előbbi alapból jó így, utóbbi meg a használhatatlantól a tökéletesig állítható. Szerintem egyértelmű, melyik a jobb hozzáállás.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
persil
nagyúr
válasz Bad Pritt #3326 üzenetére
Mondjuk a gunplay tenyleg jobb a destiny-ben(12 millio fenyevvel), de egesz mas miatt, nem az opciok miatt.
Amugy teljesen igazad van, a hozzaallas, hogy mindenki be tudja loni megfelelore, nagyon fontos es erre raszokhatna mindenki.[ Szerkesztve ]
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
Garsza
veterán
Persze a grafikai meg esetleg a hang beállítások nálam is meg van mindég. De ilyennel még 20 éves játékos pályafutásom alatt nem találkoztam hogy külön át kell váltani manuálisan, hogy controler vagy billentyűzet kiosztást mutassa a tippeknél. Úgyhogy én megbocsájtom magamnak hogy elsiklottam felette. Meg szerintem nem is a leglogikusab helyre van beillesztve.
Mondjuk ez legyen a legnagyobb hibája a játéknak.Fifa például amivel sokat játszottam el tudja dönteni az elején annak fügvényében hogy a pres any key nél mit nyomsz.
-
sp8787
addikt
Ennel a Blasphemous Blade-nel vszinuleg nincs egyszerubb megoldas a Malenia problemara.
-
lastmohican2
tag
válasz Woodslave #3320 üzenetére
Értem, nem is akartam végignézni, csak az első pár órát, hogy az alapján tetszik-e. Így volt ez az Elden Ring esetén is, amikor is a network tesztet néztem végig egy random stremertől, s annyira megtetszett, hogy meg is vettem. Viszont, ha már néznék valakitől valamit, akkor egy normális kezdést néznék meg, mert pl. itt az Elden Ringnél van aki egyből lement az Ulcerated Tree Spirittel harcolni a játék legelején, avagy sokan vannak, akik, hogy nehezítsék a dolgukat, nem használnak bizonyos elemeket a játékokukban (pl: nem használ pajzsot, spiritet, fegyver skill-t, vagy senmmilyen craftingot, stb....).
-
DanielLong
senior tag
Asszem mostanság a God of Warnál is ez volt, érdemes mindig átnézni a menüt, ha kontrolleres ikonokat tesz ki.
Más téma: Legyőztem Rennálát és most a progress map alapján a föld alatti városok jönnének és majd csak utána Liurnia nyugat. Ellenben én inkább most megyek végig Liurnián, de küldetésem az úgy igazán most sincs még semmi. Egyedül a two fingers lady mondta, hogy menjek az Erdtree-hez Marikával beszélgetni, de úgy sejtem ez nem lesz ilyen egyszerű. Az Erdtree az gondolom az Erdtree Liurnia északi részén lesz, ott még nem pucoltam ki a terepet. Valamit kihagytam vagy egyébként honnan kéne tudnia a játékosnak, hogy merre jön a következő boss? Oké persze a site of grace-ek mutatnak északra, de gondolom, ha Caelid felé mennék, ott meg keletre mutatnának...
Vagy kitalálom a választ, tök mindegy merre megyek, majd valahol jön Caelidben is meg északon is boss, sőt, gondolom a föld alatti városokban is. Csak azért zavar, hogy semmi szükségem nem lenne egyébként most lemenni Nokronba meg a többi föld alatti helyre, amik amúgy sem szimpatikusak. Mondjuk Caelid sem az, Liurnia ellenben nappal bájos
-
Woodslave
nagyúr
válasz lastmohican2 #3331 üzenetére
Ha magyar akkor Baka András vagy vrpisti.
Ha külföldi is jó [link]
Egyébként ha az eldenring tetszik biztos tetszeni fog
[ Szerkesztve ]
"akkor ne rezisztencia edzést csinálj hanem rendes odabaxósat :) "Bá
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz DanielLong #3332 üzenetére
A játék nem lineáris, úgyhogy tényleg az a legjobb a fősztori szempontjából, ha a grace-ek csóváját követed. Azok egy idő után elfogynak, de akkor már a játéktér is beszűkül egy ponton és egyértelmű lesz, merre kell menni (bár lehet még ott is jelzi az irányt a fény, ezt most fejből nem vágom).
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz lastmohican2 #3331 üzenetére
Én fightincowboy-t ajánlomyt-on, neki DS3-hoz van sima felfedezős meg egy 100% végigjátszása is. De ha csak maga a játék érdekel, hogy milyen, akkor elég megnézni pár tesztet, jól összefoglalj a legtöbb.
Amúgy ha az Elden Ring teszett, akkor szerintem nem tudsz a DS3-mal melléfogni, mechanikailag 95%-ban megegyezik a két játék. Amit én nagyon különbségnek éltem meg az a dedikált ugrás gomb meg az ash of war rendszer, ezek így nincsenek a korábbi részekben, meg persze az open world lóval, mindennel együtt hiányzik.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Hát a chalice-októl szerintem sokan befostak.
Mond hülyeségeket, pl. most toltam végig a DS1 Remasteredet és nézegettem videókat, ki hogyan oldja meg a Bed of Chaost. Ő például az UGS karakterének adott egy kis kardot, hogy azzal vagdossa az ágakat. Mondom ez hülye, hát mikor csúszol le a csúszdán direkt odaraktak a fejlesztők ugyanolyan gallyakat, hogy lásd ahogy a karaktered épp csak nekik megy és összetörnek.
Viszont máskor vannak tök jó megoldásai, meg a 100% végigjátszásainél tényleg minden szart összeszed.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
sp8787
addikt
válasz Bad Pritt #3337 üzenetére
Amit utoljara lattam ott pl. Amy-nal akkora marhasagokat mondott ,hogy na mondom ,hogy a fr*szba akarja majd ezt a Defiled-ban lenyomni. Utana kiderult a megoldas > sehogy
EDIT
Valojaban amugy tenyleg nincs nagy gond vele.EDIT2
Ha raszanom magam ,hogy nezzek barkit is akkor az igazan jo jatekosokat nezem.
emery,squilla..etc[ Szerkesztve ]
-
sp8787
addikt
Na 3ik karakterrel is lement.
A Blasphemous Blade lerendezi ez az egeszet pikkpakk. -
cyberkind
félisten
Naked Elden Ring Player Is Joining Co-Op Games And Soloing Malenia
Nem minden hős visel köpenyt.
Paranormal Cocktivity
-
-
S e t h
nagyúr
This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!
-
Garsza
veterán
Hát ma megmérkőztem melaniaval. 3. Nekifutásra meg is lett Mimicvel RoB -vel.
-
sp8787
addikt
Vki tudna vmi ertelmes magyarazatot adni arra ,hogy a legszimpatikusabb karakter azaz Alexander quest-jet miert kellett ilyen "budosbunko" modon designolni/osszerakni?
Aki kitalalja mire gondolok annak adok egy "Nice!!!"-ot.
-
MikeWazowski
addikt
Nekem is meglett harmadikra az általad kapott rivers of blooddal még aznap. Pedig totál esélytelennek hittem.
Ám, hogy lehet egy fegyvert duplikalni? Hogy mind a két kezemben ugyan az legyen? Látok videót hogy első runba már két ugyan olyan 60 str reqes hummere van. Valamint honnan látom hogy egy fegyver ha két kézre van állítva akkor kettő lesz belőle, ha egyre akkor meg egy? Lsd radahn kardja.
[ Szerkesztve ]
A legtöbb férfi csak akkor tudja meg, mi a boldogság, amikor megnősül. Csakhogy akkor már késő.
-
sp8787
addikt
válasz MikeWazowski #3347 üzenetére
Most dobtak neked. Szted ,hogy?
Ugyanugy ujra kidobja. Ez nem ugy megy ,hogy aki kidobja az el is veszti, ujratolti a mentest es kesz. Ennek az egesznek nem is volna szabad a jatekban lennie. -
őstag
Sziasztok! Most olvastam arról, hogy vannak csak éjszaka megjelenő bossok? Én mindig nappal játszottam van erről esetleg valami leírás hol találom meg őket? Köszönöm szépen
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest