- Mikrofon topic
- E-book olvasók
- Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- SSD kibeszélő
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Dell notebook topic
- Radeon Anti-Lag 2 néven tér vissza az Anti-Lag+
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- MILC felhasználók szakmai topikja
Hirdetés
-
Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
ph A gyártó Super sorozatú, 12, valamint 16 GB VRAM-mal ellátott megoldásai a szabadba nyomják a meleg levegőt.
-
Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
ma A megszokott konstrukciót, vagyis pedálszenzort és hátsó agymotort kínál a Touroll, nincs benne semmi rendkívüli, de kedvező az árfekvése.
-
Leszavazta az ötleteket az Amazon, de jöhet az AI-alapú, havi díjas Alexa
it A befektetők a cég kérésére minden fontos és jelentősnek tűnő javaslatot elutasítottak. Jöhet azonban a havi díjas, AI-alapú Alexa.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
sith7
nagyúr
Nem Sekiro - val kapcsolatos kérdés, hanem az Elden Ring - hez kapcsolódik, remélem azért válaszol valaki
Godrick megölése után , ha egyenesen kijövünk tőle, a kijáratnál van egy nagy enemy /mini boss ? / , meg 2 sima enemy, ha ezeket legyőzőm , egy szabad térre jutok, ahol van egy kis sárga fa golden seed - del, majd ha tovább megyek, van egy épület, ami csak 1 szoba
A wiki szerint ott van egy páncélos lovag a földön, meg egy nő, na ezek nekem nincsenek ott ... mit rontottam el ? -
ThySoul
senior tag
válasz Bad Pritt #4148 üzenetére
Annyit tudok az ER védelmében felhozni, hogy azért a nyílt világ miatt jóval könnyebb kihagyni az ismétlődő bossokat, mint egy DS2 esetében, aminél a cső játék mivolta miatt bele fogsz futni nagy eséllyel a gyengébb harcokba is. (főleg én, anno azt sem tudtam merre kell menni )
Itt azért az ember 30-40 óra után rájön hogy tök felesleges az ezredik katakombába is bemenni, úgy is abból a pár valamiből kapsz egy bosst, esetleg duplázzák hogy szenved is vele pluszba
-
Bad Pritt
nagyúr
A rúnáját akarod aktiválni? Ahol van az első nagy udvar a ballistákkal ott van egy kapu jobbra, ha a kastély főbejáratától nézed. Azon kell átmenni a divinie towerhez.
Ha csak mennél tovább, akkor a Godrick boss arénától egyenes út visz tovább.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Yodamest
addikt
válasz Bad Pritt #4137 üzenetére
Jó akkor a Nioh complete edition lesz a példám, az már remélem eléggé hasonló, de amúgy tök mindegy a mondandóm szempontjából, de legyen így.
Tehát metán critic review szerint 84-en áll a Nioh, nincs is ezzel baj a 96-os Eldenhez képest, szerintem kb reális is lehet. Viszont szerinted akkor az Elden nem érdemelne 96-ot ha jól értem, csak mondjuk kb annyit mint a nioh 1. része ami 84 pontos? Tehát ha azt mondjuk, hogy mindkét játék legyen akkor "8"-as (leegyszerűsítve), nem tudom elképzelni azt az univerzumot, hogy ne lásd a hatalmas minőségbeli, tartalmi, bármilyen különbséget a két cím között. De majd most lehet jönni, hogy a nioh mennyivel jobb játék minden szinten stb.
-
_drk
őstag
válasz Yodamest #4158 üzenetére
Semmi értelme nincs a pontozásnak.
Meg a értékelés mindig is csak az adott idő pillanatban ér valamit.A lényeg most hogy kicsinyíteni akarják az Elden Ring érdemeit, de teljesen felesleges.
Az évben nem lesz már Zelda, maximum egy God of War jelenik, de onnan is nagy a csend.
Ha az se lesz, akkor rengeteget év játéka díjat befog zsebelni. -
Kai_Rong
senior tag
válasz Yodamest #4158 üzenetére
Nem tudod elengedni ezt a pontozosdit
Az Elden Ring mechanikai minosegi ugrasa a Nioh-hoz kepest csunyan leegyszerusitve annyi, hogy open world, nem pedig fix palyadesign van. Hogy er-e egy vagy 1,5 pontnyival tobbet az Elden, azt en nem tudom, de kulonosebben nem is erdekel, mert nalam a ket Nioh barmelyik Soulsborne-nal magasabb polcon vanPSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Yodamest
addikt
Nem szól bele a GoW sem ebbe már, max valami legjobb story vagy ilyesmi téren, de az elden túl különleges ahhoz, hogy bármi legyőzze. Most őszintén melyik játékban lehet még Mike Tysonnak öltözve másokkal együtt bosst leverni? Itt vannak a hétköznapi hősök, az ilyen "let me solo her" és társai, napi szinten kapom az értesítéseket mindenféle új megtalált mechanikákról, pvp taktikákról, stb. Mondhatják az ellenkezőjét, ez egy kibaxott egyedi játék a piacon, minden díjat behúz idén ez tuti.
-
Kai_Rong
senior tag
Tegnap jártam Rykardnál. Ezt a Volcano Manor részt közepesen élveztem, túlságosan könnyű volt eltévedni, messze voltak egymástól a grace-ek, illetve rengeteg idegesítő platformelem volt itt, amiben egyik Soulsborne játék se erős. Legalább két szintnyi rúnát sikerült otthagyni ilyen banális hülyeségek miatt, mert újraéledés után a hullám felé visszakutyagolva melléugrottam / rossz helyen ugrottam le. Maga a boss fight nem volt vészes, a kapuban hagyott lándzsával gyakorlatilag egy L2 + magic flask spamfest volt, még Mimicelni se kellett ahhoz, hogy triviális legyen a harc. Most megyek a fővárosba, aztán ha jól sejtem, innen lehet majd eljutni a Mountaintop of Giantshez, hogy végre legyen Rivers of Blood katanám.
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
sp8787
addikt
válasz Yodamest #4165 üzenetére
Vegig?
Akkor varom screenshot-ot egy +135-os katana-rol vagy barmilyen gear-rol.
Gondolom a BB-t is "vegig" jatszottad.
Akkor beszurhatnal egy tokeletes/kozel tokeletes Bolt/Arc/Fire/Phys fegyverrol egy screenshot-ot csak ,hogy elhiggyem. Lehet perfect Blood de azt nem fogom elhinni. -
Kai_Rong
senior tag
válasz Yodamest #4163 üzenetére
Egy szóval nem mondtam, hogy minden szinten jobb játék, mint az ER, nekem személy szerint jobban tetszik, elsősorban a téma / hangulat miatt, mert a gloomy dark fantasy helyett szívesebben mélyedek el a Japán yokai settingben, jobban imponál a pályaszerkezet és a harcrendszer. Veled ellentétben én nem akarom a saját véleményemet objektív igazsággá varázsolni, és nem kezdek el telesírni több fórumot azzal, hogy aki nem ért velem egyet, az hülye / vak / elfogult / nem ért hozzá / [insert egyéb random önigazoló jelző], meg különben is, mindenki, aki megkérdőjelezi a játék grandiózusságát, az személyesen téged sért meg.
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Yodamest #4158 üzenetére
Esküszöm nem értem értem, hogy mit akarsz mindezzel mondani. Kivételezett kritikusok kicsiny csoportjának mérvadónak aligha tekinthető véleményét ütközteted és ezzel próbálod alátámasztani a saját véleményedet. Miért? Mit akarsz ezzel bizonyítani? Ez így nem a játékról szól, hanem a játékról kialakult véleményről, aminek a minőséghez vajmi kevés köze van. Én 300 óra után írom le a véleményem, minden bosst leverve, minden szart összeszedve, a kritikusok közül van, aki a fővárosba sem jutott el az írása alapján...
Nálam a Nioh 1 nem jobb ennél, de a 2 igen, sp8787-nél a Nioh 1 jobb mindkettőnél, te meg nem szereted egyiket sem. Ki tesz igazságot?
...nem tudom elképzelni azt az univerzumot, hogy ne lásd a hatalmas minőségbeli, tartalmi, bármilyen különbséget...
Minőségbeli különbség, ez mit jelent? Arra gondolsz, hogy itt szarosak a hitboxok, collision modellek, bugos az AI, a Nioh-ban meg jól működik mindez? Tartalmi különbség alatt mit értesz? A repetitív, statikus open world-öt, a tucatszám ismételt, elmúlt évtized From játékaiból copy-zott bossokat, míg a Nioh-hoz mindent a 0-ról építettek fel?
Mi az összehasonlítás alapja, mik a kritériumok? Vagy csak az a két szám? Nice.Szerintem ne akard ezt a játékot soulslike-okhoz hasonlítani, mert nem jön ki belőle jól. Kardos-pajzsos open world-ök közt félszeműként király, de a soulslike zsánerben középszer.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Yodamest
addikt
válasz Bad Pritt #4168 üzenetére
Mindig rá kell jönnöm, hogy nincs objektív igazság, minden olyan mint a kémmánián egy parfümillat vélemény, totálisan egyedi. Egyébként nincs ezzel baj én tényleg elfogadom magát a személyes véleményt, engem maga az egész jelenség az ami foglalkoztat, azt szeretném megérteni jobban. Nagyon érdekesnek találom, hogy mennyire másképp látunk dolgokat, mindegy hogy milyen konkrét témáról van is szó. (film, játék, parfüm, bármi)
Itt a Nioh példánál is, én ha próbálom mint egy split-screen módjára fejben végigpörgetni egymás mellett a két játékot, úristen hát egyszerűen nem egy liga a kettő. Már a kérdés is áll leejtős számomra, hogy "mégis miben nem egy liga?" A scale semmiben nem mérhető össze, Nioh: szinte lineáris, kisebb pályák, art design nem mérhető össze és itt NEM a grafikára gondolok, hanem pl. amik az eldenben vannak, úton útfélen gyönyörűen kimunkált szobrok, tárgyak, a fegyverek kidolgozottsága, részletessége, azoknak leírásai, történetei, akkor ott van az a rengeteg egyedi tárgy, armor, a Niohban nagyon sok fegyver csak annyi, hogy + statok vannak rajta, de ugyanúgy néz ki, ott stat szerint cserélsz, nem egyedi moveset és kinézet szerint, armor ugyanez, multi rész is sokkal sokrétűbb, kidolgozottabb itt, üzenetek más játékosoktól stb. tényleg a végtelenségig tudnám sorolni.
De itt megint csak azt fogom megkapni, hogy "ezek a dolgok már a DS1-ben, sőt egy Verne regényben is benne voltak, nem újdonság", ami megint egy tök más témához, vitához visz el minket, ami már arról szól inkább, hogy "valami csak akkor lehet jó, ha elegendő újdonság van benne?" De ez már mondom tök más téma megint és szerintem NEM szükséges az újítás ahhoz, hogy valami kiemelkedő legyen és díjakat nyerjen.
-
Yodamest
addikt
Az, hogy jobb-e, a te személyes véleményed, szóval nem mondhatod az én véleményemre, hogy marhaság, miközben részemről a tiéd is annak tűnik.
Legalább én próbáltam elmagyarázni a "szempontjaimat", hogy kicsit érthetőbb legyen. De ez, hogy "A Nioh-ban skill/stance rendszer van ember!" nem egy értékelhető szempont a másik fél számára.
[ Szerkesztve ]
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Yodamest #4170 üzenetére
A scale semmiben nem mérhető össze, Nioh: szinte lineáris, kisebb pályák, art design nem mérhető össze és itt NEM a grafikára gondolok
Akkor miért méred össze? Mérd össze a nyílt világát a Valhallával és azt látod, hogy ez egy remek open world. Mérd össze a soulslike elemeit a DS3-mal és megkapod, hogy középszerű soulslike.De itt megint csak azt fogom megkapni, hogy "ezek a dolgok már a DS1-ben, sőt egy Verne regényben is benne voltak, nem újdonság", ami megint egy tök más témához, vitához visz el minket, ami már arról szól inkább, hogy "valami csak akkor lehet jó, ha elegendő újdonság van benne?"
Ismétlem, nem azt mondtam, hogy nem jó a játék, hanem azt, hogy nem forradalmi, egyedülálló. Vesd már össze a From játékok fejlődésének mértékét a Demon's Souls és Dark Souls 3 közötti 7 évben, aztán Dark Souls 3 és Elden Ring esetében, rögtön látni fogod, hogy mit kifogásolok.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Kai_Rong
senior tag
válasz Yodamest #4170 üzenetére
- "Szinte lineáris, kisebb pályák" vs open world. Miért lesz automatikusan jobb, ami open world? Lehet, hogy én nem vagyok elég hádkór gémer, de a PS4 érával annyi open world játék jött be, és annyit nyomtam le egymás után, hogy ebben az esetben engem inkább elsőre taszított az open world koncepció. Legutóbb a Tsushimát sikerült végigjátszani, ami open world volt, és kellett majdnem másfél év a "gyógyulásra", hogy neki tudjak állni az ER-nek.
- A Niohban is minden itemnek külön sztorija van, bemész az inventory-ba és végig tudod olvasni. Sőt, még valós japán történelemmel és korabeli mítoszokkal is összekötötték őket. Fegyvereket nem kell statok alapján bepakolnod, van opciód arra, hogy az általad preferált kinézetre reskinelj mindent...
A pályák többsége pedig valós helyszíneket replikál, és igyekeztek korhűek is maradni. Elfogadom, hogy sokaknak ez nem jelent pluszt, nekem iszonyatosan nagy flash volt végigjárni azokat a helyszíneket élőben is, ahol a játékban is jártam. Hozzáteszem, ez nem von le semmit az ER érdemeiből, építettek egy szép fantasy lore-t, és azt próbálták a lehető legjobban bepopulálni.PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
őstag
válasz Kvelstadt #4150 üzenetére
Úgy érted, hogy végig viszem a Ranni questet, a végen pedig a gracet meggyújtom, és akkor csinálok egy mentést? Utána vissza megyek megcsinálom a másik endinget, és utána? A tropyt akkor kapom meg ha teljesen végig megy az intro is nem? Vagy úgy érted, hogy a Ranni Questet csak a Graceig csinálom nem hivom be. A másikat teljesen megcsinálom, végén az intro minden, és utána fejezem be a Ranni endinget? Huu kicsit belezavarodtam remélem érted majd mire gondolok, csak nem akarom elcseszni, Nagyon szépen köszönöm.
[ Szerkesztve ]
-
S e t h
nagyúr
válasz Yodamest #4172 üzenetére
Én már sót dörgölök a szemeimbe, amikor meglátom az ámokfutásodat.
Keresd csak nyugodtan a válaszokat az élet nagy kérdéseire, közben mások meg arra használják a játékokat amire valók, játszanak velük és élvezik azt az agyérgörcs veszélye nélkül.Nálam hatalmas kedvenc a Nioh(vess nyugodtan keresztet) és még sosem köptem le a kijelzőt játék közben.
This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!
-
S e t h
nagyúr
Letiltod a konzolról való felhőbe történő mentést a beállításokban a ps menüjében.
Legyőzöd az Elden Beastet, gracet aktiválod.
Kilépsz a játékból és feltöltöd ezt a mentést felhőbe.
Elindítod a játékot és az Elden Beast halálának helyszínén lévő egyik talajon lévő bizbaszt aktiválod, játék vége, trófea aktiválódik.
Kilépsz a játékból és a felhőből letöltöd a pár perccel korábbi mentést vissza a konzolra, felülírva azt.
A játékban most egy másik bizbaszt aktiválsz, násodik trófea is felugrik, játék vége.
Megint kilépsz és újra letöltöd a korábbi mentésedet a felhőből a konzolra.
Játékban harmadik bizbasz aktiválása, harmadik endgame videó is elindul, trófea aktiválódik, örülés.This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!
-
Yodamest
addikt
Magyar rune lvl 1 végigjátszás Radahn fight
Na ez mondjuk kreatív, feltolja a vérzés consumablet és a sorozatlövő nyílpuskával egy sorozatból beadja neki a bloodlosst. Nem is kell hozzá semmit fejleszteni.
[ Szerkesztve ]
-
_drk
őstag
válasz Kai_Rong #4174 üzenetére
A lineáris játékok nagyon limitáltak tudnak lenni.
Jelen esetben az Elden Ring a legjobb példa, hogy míg itt megakadsz valahol, mondjuk Margitnál, túl korán mész oda és esélyed nincs. Akkor elindulsz más irányba és kijutsz a Caelid-ben, megint csak nem jó
De akkor elkezdesz lefele menni és hoppá, ott egy nagyobb pálya rész amit kezdő szinteken le tudsz nyomni. De később is mindig van legalább 2 irány amerre lehet haladni és ez nem 2 kis ösvény hanem 2 rohadt nagy terület.
A legjobb, hogyha nem bírsz egy Boss-al, akkor otthagyod. A legtöbbet le se kell verni ügye.
De még ha muszáj is, akkor is közben elmehetsz csatangolni.Ezzel szemben az eddigi összes soulslike játéknál, ha megakadtál, nem tudtál mit csinálni.
Persze néha ott is kinyílt több út, de mondjuk az Abys Watchers-sel küzdöttem pár napig zéró alternatívával. -
Yodamest
addikt
válasz Yodamest #4179 üzenetére
uh még itt a végén Rennalába is miket ver (18+)
Nem hittem volna, hogy nyílpuskával ilyen valid módon lehet nyomulni.
[ Szerkesztve ]
-
Kai_Rong
senior tag
Az open worldnek viszont emiatt a legtöbb esetben a storytelling látja a kárát, és én továbbra is jobb szeretek sztori fókuszú játékokkal játszani. Az első két-három openworld persze fun, meg az újdonság erejével hat, de egy idő után a felfedezés öröme átcsap a "megint lovagolhatok / futhatok kilométereket" monotonitásába.
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
sith7
nagyúr
Ő most komolyan lvl 1 - n, mindenféle fejlesztés nélkül tolta végig ?
-
sith7
nagyúr
válasz csigataraj #4191 üzenetére
Ez az első souls játékom
-
Yodamest
addikt
válasz csigataraj #4191 üzenetére
Ez, hogy nyílposkával tolod a lvl1-et honnan jött? Valahonnan nézted vagy saját kútfőből? Csak mert eszembe nem jutna egy ilyen run.
-
Yodamest
addikt
let me solo her ajándékot kap a kiadótól az 1000. Melania killért. Ezek annyira beteg dolgok, tényleg ami körüllengi ezt a játékot imádat és fanatizmus, páratlan.
Hát az a videó is amit Brad Pitt linkelt, atya ég.... nemtudom az vajon valós gameplay volt így megszerkesztve vagy valami script lehetett?
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Yodamest #4195 üzenetére
Szerintem az általam linkelt az valós gameplay, csak leszedett egy kamera modot a srác.
Bár arról mi is beszéltünk ismerősökkel, hogy azért furcsán kevés hitből megvolt Radagon, de elképzelhető, hogy ekkorákat csap valahogy a Gust GS.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Yodamest
addikt
The MADARA BUILD
Na egy Naruto fan is letette névjegyét. ha mást nem, az elejét 1:30-ig mindenképp nézzétek végig, az az "opening" , tényleg basszus mintha egy animét néznék, elképesztő. -
_drk
őstag
válasz Kai_Rong #4183 üzenetére
Az Open World-ök igazából ugyan úgy lineárisak story tellingben.
Csak nem cutscene-el mész tovább, hanem neked kell elballagni és amikor odaérsz a történet következő pontjához akkor jön be a következő cutscene.
Ügyebár az lenne az igazi ha folyamatosan hatással lennél a világra, de ahhoz több különböző játékot kellene megcsinálni a stúdiónak. Szerintem az egy örök álom marad!
De igen! Az meg van, hogy kéne Open World, tele rakjuk mindennel is, de ez az A-ból B-be menés a végére vagy már jóval hamarabb nagyon unalmas tud lenni. Nekem tavaly előtt a Tsushima okozott egy jó nagy kiégést...Na de itt még a játék vége felé is, kíváncsian fedezem fel, mi van a sziklák mögött.
Tegnap megöltem a nagy Boss sárkányt, hát az is elég Epic csata volt. Ismét felvettem egy érdekes új fegyvert.
Most jön a Melania. Rá már nagyon kíváncsi vagyok!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen