- Videós, mozgóképes topik
- Milyen notebookot vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Computex 2024: extravagáns üveg-alumínium házköltemény az In Wintől
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Computex 2024: ASRock minden mennyiségben (videóval!)
- Computex 2024: a CEO az új rocksztár
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Nem lesz idén Nothing Phone (3)
ma És az AI tehet róla.
-
Olajkereskedelem dollár helyett CBDC-ben?
it Szaúd-Arábia is csatlakozott a Nemzetközi Fizetések Bankja és Kína által vezetett jegybanki digitális pénzes projekthez, ami nagy változásokat hozhat.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
KraX
őstag
En örülök, hogy több helyre is el tudok jutni úgy, hogy nem kell hozza "vért hugyozni". Ahogy írtam korábban, en mmo játékokon szocializálódtam sokáig és vsz nem játszanék (ahogy nem is játszottam) akkor a game-vel ha csak nehezen tudnék átjutni egy checkpointtól a másikig, az egy másik játék lenne számomra. Azt meghagyom a hc-ébb beállítottságú srácoknak, nekem már nem kenyerem. Itt "levezethetsz" azzal, hogy zargatás nélkül is tudsz felfedezni és nincs a seggedben egy karom vagy kés vagy bármi egyéb és nem liheg vonyít valami a tarklód mögött közvetlenül, de megvannak a keményebb bossok, az érdekes story, a gyönyörű mapok, a több szintű fegyver fejlesztési mechanikák stb. Értem ha valakinek ez nem tetszik annyira.
For the God Emperor!
-
ThySoul
senior tag
válasz Yodamest #4050 üzenetére
Nem akarom védeni a witchert, mert szerintem is rettentő mód túl volt szopva az a játék is (mint az elden ring) viszont felesleges összehasonlítani a két játékot, mivel 7 év van közöttük. A w3 a maga idejében egyes elemeiben igenis korszakalkotó volt, az ER nem az. Ha képesek lettek volna értelmesen megtölteni a játékteret, akkor a nagy egészet nézve az lett volna, így nem. És nem rossz játék szerintem sem, csak szimplán nem annyira jó mint ahogy be lett lebegtetve itt a sajtó által
-
Kai_Rong
senior tag
válasz Yodamest #4050 üzenetére
Ugyan a véleményed lényegével én személy szerint egyetértek, szerintem fasza lett az Elden Ring és nem (csak) média hókuszpókusz van mögötte, de azért valamennyire megmosolyogtató azt látni, hogy egy 2015-ös játékot veszel benchmarkként Még szép, hogy volt fejlődés, eltelt 7 év azóta... Mindazonáltal én az Elden Ringbe kevesebb világmegváltó újítást látok bele, open worlddé varázsolta az eddig is jól ismert formulát.
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Döglött Róka #4054 üzenetére
Hát nem véletlen a DS1-et szavazták meg a világ legjobb játékának tavaly, valszeg nem a sztori meg a grafika miatt gondolták így a játékosok.
Bármilyen bullshit is egy játékot minden más fölé emelni korszak, zsáner meg minden más kritérium nélkül, az a pillanat megfizethetetlen volt, mikor 5 óra szenvedés és tengernyi halál után egy random lifttel újra Firelink Shrine-ban találtad magad. Az meg egyedülálló, hogy ilyenből volt még jó pár abban a játékban.
Mondjuk azt hozzáteszem, hogy én a Halo-ra szavaztam, de abszolút nem lepődtem meg az eredményen.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
ThySoul
senior tag
válasz Döglött Róka #4054 üzenetére
Ez meg a másik, a kedvenc tesztem a DS3-ról az volt, ahol maga az író sem tudta eldönteni, hogy jó játék e. És én ezzel baromira egyetértek, mert lehet hogy hiánypótló címek ezek, de baromi sok hiba/hiányosság van bennük (látvány, teljesítmény, bugok, játékmenet stb)
-
KraX
őstag
válasz Bad Pritt #4056 üzenetére
De ez csak a játékosok egy részére igaz, a többiek különböző okoknál fogva nem játszottak vele (túl nehez, túl horror, túl klausztofób stb). Az elden ring lehet, hogy casual-abb lett, azzal, hogy kinyitotta a világot es nem kell megküzdeni minden egyes méteren, de ez szerintem alapból több embernek jön be mint nem és kb a játékos egy elhanyagolható szazeléka elégedetlenkedik a fórumokon, a többiek pedig játszanak a játékkal Rengetegen, nem tudom most hol tartanak a hivatalos eladások, de sok millióan, ha jól sejtem sokkal többen mint az előző részekkel, de lehet, hogy tévedek.
[ Szerkesztve ]
For the God Emperor!
-
Yodamest
veterán
válasz ThySoul #4052 üzenetére
Jó hogy sokféleképp látjuk, nem baj az. Én ha arra gondolok milyen más 10 pontos játékok voltak még az elmúlt évtizedben, nem tudok nem arra a konklúzióra jutni, hogy az Elden sem keveseb azoknál. Nem forradalmi? Szerintem csak természetesnek veszel olyan mechanikákat, amik alapnak számítanak itt, de más játék összetenné a két kezét ha ilyet tudna. A harcrendszer abszolút forradalmi, -jó már nem mert egyre többen koppintják- de a koppintásokat kivéve engem nagyon zavar már ez után a harcrendszer után az, ami bármilyen más akció rpg-ben van. Egyszerűen nem olyan precíz, csak vagdalkozás az egész, közel sincs ennyire kidolgozva.... Ez hogy minden tárgynak leírása, sokszor saját története van, én ilyet sem láttam még máshol.
Ott a God of War, 10/10 mindenhol, de ott is egyszerűen engem végig zavart az, hogy a harcrendszer csak egy nagy vagdalkozás, egyszerűen hiányzott ez a részletesség és precizitás ami itt van. Ennek egyszerűen nincs párja.
-
Bad Pritt
nagyúr
A DS óta egyre casual-abb mindegyik From játék, már ha a quality of life könnyítések a casual megítélés felé terelik a játékot. Nyilván az alapvető koncepció része, hogy minél több eladásuk legyen, mert irgalmatlan pénzt ölhettek ebbe a projektbe, nem lennék meglepődve, ha a Demon's Souls és Sekiro közti összes játékuk kevesebb pénzt emésztett volna fel, mint az Elden Ring egymagában.
Ez a Golden Joystick is inkább érdekesség volt tavaly, mint vérkomoly királyavatás, de az érdekes szerintem, hogy egy nemzetközi, nagyobb tömeget megmozgató közönségszavazáson a Witcher 3, GTA5 vagy a BotW elől elhozta ezt a címet. Ha tényleg a kommersz open world jön be több embernek, akkor nem ezeknek kellett volna nyerni?
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Yodamest
veterán
Nálam tökéletesen fut, atom stabil 60fps, új területre éréskor 2mp-re megröccen (úgy tudom a shader cache-val dolgozik a háttérben ilyenkor) és utána órákig semmi.... nem tudom mire vélni ezeket az optimalizációs megnyilvánulásokat, egyáltalán nem zavaró.
A 21:9 nem alap, az egy niche felbontás, mindig is az lesz. Nagyon sok játék nem támogatja.Kai_Rong
"megmosolyogtató azt látni, hogy egy 2015-ös játékot veszel benchmarkként"
Úgy írod, mintha nemtudom egy 2004-es játékot mondtam volna... Semmi olyat nem mondtam, ami nem állt rendelkezésre 2015-ben, nem a grafikai különbségeket ecseteltem, hanem játékmechanikai dolgokat.... semmi köze ahhoz hogy mikori a játék. Ha zavar akkor az elden ring helyére helyettesítsd be a DS3-at az 2016-os, remélem úgy már fairnak számít, nem változtat a mondandóm lényegén. -
Bad Pritt
nagyúr
válasz Yodamest #4059 üzenetére
A harcrendszer abszolút forradalmi, -jó már nem mert egyre többen koppintják- de a koppintásokat kivéve engem nagyon zavar már ez után a harcrendszer után az, ami bármilyen más akció rpg-ben van. Egyszerűen nem olyan precíz, csak vagdalkozás az egész, közel sincs ennyire kidolgozva.... Ez hogy minden tárgynak leírása, sokszor saját története van, én ilyet sem láttam még máshol.
Forradalmi? A harcrendszer a DS3-ra épül, visszahozták a DS2-ből a powerstance-t, Sekiróból az ugrást (a DS3 animációjával lol), átalakították és bővítették a weapon art feature-t ash of war néven és van egy csupasz crafting system a játékban. A tárgyleírások meg már a DeS óta a sorozat alapját jelentik.
Gyakorlatilag a DS3-at sandboxosították, ez inkább szükséges evolúció volt a nyílt világhoz. A DS2 után, na ott volt forradalom egyrészt a Bloodborne-nal, másrészt a DS3-mal.És ez most nem fika részemről, mert önmagában az egy hihetetlen fegyvertény, hogy egy ekkora játéknak minden eleme működik nagyobb gondok nélkül, de azt lássuk azért, hogy nem a semmiből szülték meg 7 nap alatt.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Yodamest
veterán
válasz Bad Pritt #4060 üzenetére
Fú nekem a Witcher 3 nemtudom.... én annyira nem látom abban a játékban azt, ami miatt ezt a hatalmas felszo*ást kapta. Direkt végigvittem kiegekkel együtt, hogy ne alkossak vakon véleményt, a táj kidolgozottsága, a környezet tényleg fantasztikus a mai napig, de konkrét szikár mechanikai szinten a gameplay teljesen elhasalt nálam. Nekem teljesen a többi régi lengyel rpg-t idézte, ilyen Two Worlds 2, Gothic utánérzetem volt. Megértem, hogy a történet miatt szeretik sokan (bár az a történet is, na mind1), de ha egy eleme jó egy játéknak de egy másik eleme borzalmas elmaradott, akkor látni kell ezt és eszerint értékelni. Nekem pl ezért nem lehet a Witcher 3 soha jobb egy közepes játéknál.
-
Yodamest
veterán
válasz Bad Pritt #4062 üzenetére
De most csak végigsoroltad az eddigi munkásságukat, nyilván arra épül, de ez nem von le az értékéből. Tekints erre úgy mint egy oscar átadóra, amikor egy színész nem az aktuális azévi teljesítményére kapja meg végül a díjat, hanem inkább amolyan életműdíjat kap az elmúlt 20 év alapján. Ez pont olyan, mivel itt teljesedett ki minden, amit eddig a from csinált ez egy életmű és mivel az eddigi részek nem kaptak elég széleskörű elismerést, most ez a játék voltaképp kicsit visszamenőleg az elődök értelmében is kapta, az ÖSSZES eddig letett újítás jegyében. Ezt kell meglátni.
[ Szerkesztve ]
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Yodamest #4064 üzenetére
Én arra reagáltam, hogy úgy írtál róla abban a kommentben, mintha ez lenne az első játék ilyen harcrendszerrel meg tárgyleírásokkal. Nem von le az értékéből semmit, és remek játék, de nem forradalmi, semmi revelációval felérő újdonság nincs benne. Működik, ennek kell örülni.
A '86-os Zelda, mint első konzol rpg, a Daggerfall a kontinensnyi nyílt világával, a Halo 2 a matchmakinggel, a Shadow of Mordor a nemezis rendszerrel mind forradalmi volt, hoztak valami újat a játékvilágba.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Yodamest
veterán
válasz Bad Pritt #4065 üzenetére
"de nem forradalmi, semmi revelációval felérő újdonság nincs benne."
De akkor ezt te az egész from munkásságra érted? Szerinted a "soulslike" nem létező fogalom? Mert ha létező akkor viszont el kell fogadnod, hogy műfajteremtő szériáról van szó, és mondom az Elden kapta most a "díjat", de ez egy életmű díj valójában, az általuk megalkotott alapvetésekre. Az Elden csak ennek a végső katalizátora, valamiért mostanra jutottunk el oda, hogy durrannia kellett ennek az egésznek és durrant.
-
Kai_Rong
senior tag
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Yodamest #4066 üzenetére
Most elvesztettem a fonalat. Azt írtad, az Elden Ring forradalmi harcrendszerrel bír és sehol nem láttál még ilyen tárgyleírásokat. Erre írtam, hogy a harcrendszer nem forradalmi, mert a DS3-ra épül pár változtatással, a tárgyleírásoknak meg évtizedes hagyománya van a Fromnál. A DS1 sok szempontból forradalmi játék volt, nem véletlen az a soulslike zsáner origója és nem a DeS vagy akármi más abból az időszakból.
Nem tudom, milyen díjra gondolsz.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
ThySoul
senior tag
válasz Yodamest #4066 üzenetére
Nem durrant, szimplán eljutottunk oda a mérhetetlen hypynak és a felhasználóbarátabb játékmenetnek köszönhetően hogy az is ki tudta próbálni aki eddig nem merte. Elmúlt pár évet nézve szerintem nemhogy a legjobb játék (az nálam a persona 5 royal ) de még csak nem is a legjobb from játék (az meg a sekiro)
-
siposz
aktív tag
válasz Yodamest #4061 üzenetére
A 21:9 alsó hangon 5 éve alap dolog PCs játékok esetén, AAA címek esetén meg mindenképpen az. És triviális implementálni, DS3-hoz, sekirohoz, és most az elden ringhez is van 21:9 mod. Csak ugye nem multiplayer kompatibilisek.
És én tényleg elhiszem, hogy nálad pöpec, de nem véletlenül születik egy valag cikk a témában.
https://www.pcgamer.com/2-months-in-elden-rings-pc-performance-issues-are-a-real-drag/
Nálam most türhető 50+ FPS-el fut, de olyan apróságok is meg tudják akasztani, hogy instalálom a discordot a gépre.
[ Szerkesztve ]
-
Yodamest
veterán
válasz Bad Pritt #4068 üzenetére
és Kai_Rong
Nem értitek mit mondok, lehet én fogalmazok rosszul, ne franchisen belül nézzétek! Persze a BB is tudta ezeket, a DS3 is, stb. de ez egy széria. Én arról hadoválok, hogy teljesen más játékokhoz képest, más fejlesztőcsapathoz képest volt a from újító, szóval amit a kezdetektől a Demon Soulstól kezdve felépítettek, annak az összessége dicsőült most meg az Eldenben. Erre az EGÉSZRE kaptak most egy elismerő bólintást, hogy egy tető alá hozták azt amit soulslike-nak hívunk és egy játékba ezt ilyen szépen összehozták, tényleg mint egy portfólió.
És persze elismert volt a maga módján a DS3 is, PS felhasználók körében a BB-is (eleve egy jóval kisebb közösség), de azok még csak egy réteget tudtak megszólítani, az igazi kiteljesedés most jött el, rengeteg emebernek ez az első from játéka. Ne azt lássátok benne, hogy "hát a harcrendszer ugyanaz maradt", mert akinek ez az első, az most döbbent rá, hogy a harcrendszer kidolgozottsága minden más csapat játékát úgy vigyázba teszi, hogy az nem igaz.
[ Szerkesztve ]
-
siposz
aktív tag
válasz Yodamest #4074 üzenetére
Samu 970 EVO
3189 MB/s read.
Inkább a GPU a szűk keresztmetszet.
De itt nem is az a probléma, hogy az én configomon ezzel a grafikával nem megy jól. De például a 2016-os Doomot játszottam több configon is, és mindhez beállítható volt olyan grafika, hogy olajozottan fusson a játék. Na erről itt szó sincs, többen is észrevették, hogy bárhová állítják a grafikát, nem nagyon mozog tőle az fps.
[ Szerkesztve ]
-
Yodamest
veterán
Nem mondasz hülyeséget, mert nekem 3080-van és valóban nincs gond
siposz: Áh, de pont emiatt nem mondanám, hogy a GPU a ludas, mert hiszen ha minimumra veszed a grafekot 640x480-ba a felbontást akkor is akad annál akinél akad... talán a háttérfolyamatokra hárklis, akinél sokminden fut. Nálam elég clean a rendszer, böngésző szokott menni alatta, még van hogy videó is, de maga a windows elég puritán, alig van fent program, alap vírusírtó van az is teljesen lebutítva stb.
[ Szerkesztve ]
-
KraX
őstag
válasz Bad Pritt #4060 üzenetére
Abszolut validnak gondolom az allaspontodat, en csak ott latok elterest, hogy szerintem az is mindenkeppen jelzes erteku, hogy joval 13 millio eladott darabszamnal tartunk mar es ez meg ha lassabban is de novekedni fog. Szerintem ekkora eladasi szamokat a hype-al sem lehet magyarazni (nyilvan van korulotte, mivel "boldog/boldogtalan" ytuber is ezt nyomja/nyomta [aminek en orulok egyebkent, mert szerettem nezni a gameplayeket es ez alapjan vettem meg a jatekot is]). Nyilvan az elozo muvek teremtettek meg az alapjat az elden ringnek es szerintem ez meg csak az elso (nagy) lepese a cegnek. Meg latszik, hogy az igyekezet ellenere vannak hibak a jatekban, de remelhetoleg ez is finomodni fog majd az elkovetkezo evekben vagy ha megsem, akkor is megerte vegigjatszanunk ezt a trotenetet.
#4075 siposz
A doom talan nem a legjobb pelda, mert palya design-ban (is) egy teljesen mas jatek. Gyakorlatilag egy csopajan kell vegigmenni a jatekosnak ellentetben egy OW jatekkal ahol oda mehet ahova akarsz. Technikailag is egy teljesen mas szint a ketto a fenti okok miatt.
A fenti kifogasaid persze teljesen erthetoek igy 2022-ben (nincs ultrawide beallitasi lehetoseg [nekem is uw monitorom van] stb).[ Szerkesztve ]
For the God Emperor!
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Yodamest #4073 üzenetére
Azért nem értem, mit mondasz, mert nem ezt mondod. A #4059-ben nem erről írtál, szó szerint azt írtad, hogy az Elden Ring harcrendszere forradalmi és nem láttál még olyat, hogy tárgyleírásokat sztorielemként használnának. Erre reagáltam, hogy a harcrendszer a DS3-as rendszer finomhangolva, a tárgyleírások meg régóta így működnek a Fromnál. Egyik sem az Elden Ring érdeme.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
kiserik
senior tag
válasz Yodamest #4016 üzenetére
Minden statból lehet egy statos buildet csinálni. Az Int nem csodastat. 20 dex + 70 arc mellett nincs semmi szükség spellekre. Minden pillanatok alatt elvérzik. Ami nem, annak egy occult fegyvert kell tartani és azt weapon dmg-ből megoldani. A távolsági feladatokra meg ott vannak az íjjak, nyilpuskák. Sőt elmondom, hogy arcane alapú a poison is, így bleed mellett arra is lehet alapozni. Tehát: ""Ez a jó az arcben, hogy voltaképp egy statos build, elég csak az arcet húzni és lesz weapon dmg (occult), lesz spell dmg (bleed, poison, nyilakból elérhető),
spell stat követelmények is meglesznek, mivel úgyis húzod jó magasra(erre szükség sincs, de pl remek kis incantation a Swarm of flies), ilyen all in one."" És ez pontosan elmondható a Str és Dex esetén is. -
őstag
Engem hidegen hagy, hogy túl van-e hype-olva vagy sem. Nekem bejön, ennyi.
Go Gunners!
-
sith7
nagyúr
Godrick pipa, most elindultam a moonveil felé
Lett egy great runa, meg egy rune arc ... ezek mire jók ? -
Kai_Rong
senior tag
Ma visszatoltve a jatekot Astel ele rakott vissza. Mivel tegnap ugy megrakott mint paraszt a szenasszekeret, csak azert akartam visszamenni, hogy meg egy oneshotolos bucsuolelest kapjak tole, es majd a vegjatek elott alljak bosszut. Ehhez kepest ez a ma esti run olyan jol sikerult, hogy azzal az egy probalkozassal ki is nyirtam. Rock Sling + Moonveil egyutt megtette a hatasat. Ranni questlineja igy veget is ert :/
Rykard lesz a kovetkezo, de Altus Plateaun ugy eltevedtem, hogy orom volt nezni. De legalabb utkozben kipucoltam par ruinst meg barlangot meg random helyeken kotottem ki, szoval egeszen fun volt.PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
KraX
őstag
A great rune-t valamelyik divine tower-ben be kell aktivalnod, hogy egyaltalan ki tudd valasztani/hasznalni tudja a karaktered (mindig csak egy great rune lehet kivalsztva a karakteren, amiket a kiemelt bossok utan szerezhetsz meg -great rune-). Egy rune arc elhasznalasaval egy rovidebb idore be tudod “kapcsolni” a great rune hatasat a karaktereden (boss harcoknal a leghasznosabb). Mindegyik great rune valamilyen komolyabb elonyt, elonyoket ad (megnoveli az osszes statodat, tobb hp-ed, staminad, fp-ed lesz stb).
[ Szerkesztve ]
For the God Emperor!
-
_drk
őstag
Az Elden Ring egy 10/10-es játék!
Forradalmi amit letett most a már unalmassá vált Open World játékok között.
Újra elhozták a felfedezés élményét! Egyszerűen minden működik ebben a játékban ami kell!
Észre se vettem és bele ment 100 óra! Melyik játék tudott ilyet az elmúlt években?
Kicsit érzem, hogy most mindenkinek is megpróbáltak megfelelni.
Rövid volt a DS, hát itt van 200 óra gamaplay.
Könnyű volt a DS3? Itt van pár Boss, ami adhat kihívást.
Nehezek voltak az előző From játékok? Adunk akkor segítséget, pont annyit amennyi kell.
Nyilván a matekon még csiszolni kell.
De a build system ami eddig működött, az itt is nagyon működik. Minden egyes fegyvert kipróbálok és már agyalok, hogy mit lehet belőle kihozni.
Vannak táp fegyverek és build-ek? Minden játékban van Rocket Launcher! Itt a bleed az! -
sp8787
addikt
válasz Yodamest #4073 üzenetére
"a harcrendszer kidolgozottsága minden más csapat játékát úgy vigyázba teszi, hogy az nem igaz."
Ez egy oriasi tulzas es nem is kell messze menni eleg a genre-ben maradni > Nioh.
Ha csapaton belul maradunk akkor meg a BB aminek kidolgozottabb a harcrendszere.Ez a csah hyperbole-ban gondolkozas/kinyiltakoztatas eleg vicces amugy.
-
Bad Pritt
nagyúr
Bocs, muszáj kiegészítenem: mindegyik Great Rune-hoz tartozik egy Divine Tower és csak a hozzá tartozóban tudod aktiválni, általában az, amelyik a legközelebb van hozzá, Godrické egyből ott van a Stormveil kastély mellett. Rykardé meg Maleniáé trükkösebb.
Összesen hat Great Rune van a játékban (Godrick, Radahn, Rykard, Morgott, Mohg, Malenia), illetve Rennaláé, de azt nem kell aktiválni és nem lehet a többihez hasonló módon használni.
A Rune Arc nem egy rövidebb időre aktiválja a Great Rune-t, hanem halálig, halál után újra el kell egyet használni.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Döglött Róka
veterán
Sekiro körberöhögi. Ha legalább a parry rendszert áthozták volna meg stealth attackot. Nem, menjünk vissza 11 évet.
Elden Ring előtt elvittem a sekiro-t utsó bossig (ahhoz már nem volt türelmem a story meg ezekben a játékokban vicc kategória). Eléggé sopánkodtam hogy mi ez a DS asset flip, de a nosztalgia győzött
Más: mindannyian csicskák vagyunk: Elden Ring - Crucible Knight VS Malenia (Crucible Knight Cosplay) [NG+7, No Hit] - YouTube
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
Yodamest
veterán
De nem maradunk csapaton belül, én az egész from munkásságról beszélek, ilyen jó harcrendszere ha nagyon megerőltetem magam talán egy játéknak van és az a monster hunter, de ott tényleg minden arra épül
nioh... pf közelében sincs, ennyi erővel a code veint is írhattad volna, ezek csak gyenge copyk...
Döglött Róka sekiroval megint kár jönni, az egy valljuk meg indie szintű játék volt, egy kis kikacsintás, olyan, mint amikor 2 teljes áras játék közé kiadnak egy standalone dlc-t, pl. borderlands pre sequel meg hasonlók. Én nem tudok 60 eurós játékként tekinteni a sekirora, a harcrendszere meg kinek mi, nekem annyira egy séma volt, one trick pony játék, nem hasonlítható egy összetett rendszerhez. Egy tetrist sem hasonlítok egy super mariohoz, hogy " hát de a tetrisnek hibátlan a rendszere", persze mivel sokkal kevesebb elemből áll, minél egyszerűbb valami annál nehezebb hibázni benne.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- OTP Bank topic
- Milyen légkondit a lakásba?
- Motoros topic
- Videós, mozgóképes topik
- EA Sports WRC '23
- Milyen notebookot vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs