- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vezetékes FEJhallgatók
- Autós kamerák
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Gaming notebook topik
- Milyen egeret válasszak?
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
Hirdetés
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
axioma
veterán
válasz sajtos365 #894 üzenetére
Attol fugg, miben mit cserelsz!
Csereltunk prius I-ben (2001-es!) csak megmakkant cellakat. Az 25e/db volt, persze szereles miatt erdemes volt legalabb parban. (Azok me'g elozo NiMH talan akkuk.) Az I-ben 38, a II-ben 28 volt belole (azert fontos, mert uj akkut regebbi autohoz tuti nem talalsz, es az I-be a II-bol a felujitottat lehetett tenni, a donore egyben beultetese csak valami 250e korul volt).
Ha a szakszervizt kerdezed a kovetkezo elrettenteseket mondjak: 1. akku csak egy az egyben cserelheto, auto eredeti araert (biztos hogy nincs is nekik, de ezt nem mondhatja, ezert mond olyan arat, amiert biztos nem kered - a peugeot a 2.25M-ert vett ion-nal azt mondta, hogy 7M-ert adnak bele akkut ha baj van vele...) 2. az autot vontatni is tilos, csak trailer-rel viheto be 3. garancia nincs csak az itthon vasaroltakra (+1. nincs hozza szakember, vagy egyetlen egy, de hidd el, o is egy csomo mindent csak "hisz", hogy hogyan jobb, ez semmikepp nem szakszervizi tudas hanem onszorgalom, es szerintem a tudas nagyobbik resze internetrol beszerezheto, nem pedig a kozpontbol kapjak).
A feketeleves: mi belenyultunk az Amperaval, a 4 (vagy 3? mindig keverem) osszehegesztett blokkbol az egyiket egy masik hibaval egyutt (autopalyan nem lett tartasba rakva, az auto meg bar kellett volna neki, nem allt at benzinre) cserelni kellett. Az volt felmilla, de riogattak vele hogy azert csak ennyi mert ebbol ok is tanulnak (nem szakszerviz, bontott felujitott kerult bele termeszetesen), amikor rutinbol csinaljak akkor tobbe lesz. Viszont az tok veletlen hogy en itt vagyok (nem is az enyem az auto ha ugy nezzuk), es az amperas kozosseg nem tud mas akkucsererol, csak errol (a magyar), pedig azert van beloluk mostansag mar eleg rendesen.
Tehat bukhatsz vele nyilvan ahhoz kepest hogy nem jon elo semmi hiba, de hat ez barmilyen (foleg hasznalt) targynal benne van. En meg mindig nem vagyok meggyozve hogy rosszabbul jarunk szumma mintha tovabbra is fustosen ingazna (es azota iszonyu jo adatokat produkal, 2013-as valtozat es van hogy 70-et mutat, 65km korul tenyleg el is megy, ez ugye hibrid).
Amugy kivancsi lennek, hogy a varosban ahol ennek letjogosultsaga van (hosszu utazasra tenyleg ne vegyel elektromosat ma me'g) vajon melyik auto fogyaszt 6 litert benzinbol... talan mild hibrid, de azt meg mennyiert kapsz. Arambol ma mar a mi 16kWh/100km fogyasztasunk soknak szamit a par evvel kesobb keszult autokhoz kepest.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Formula-1
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Vezetékes FEJhallgatók
- Autós kamerák
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen