Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Jahno

    őstag

    válasz Sipi- #138475 üzenetére

    Azóta viszont van néhány plusz fejlemény és nem biztos, hogy vízió. Kell 3 havonta a státuszápdétmítingis!

    Faluból adatgyűjtöttem rendesen, ha valakinek nem rugalmas a melóhelye és reggel 8ra be kell érni dolgozóba, akkor elég lenne a 6:30as vonattal bejárnia, de mivel olyan szép minden a vasút terén és nem árt időre menni, az 1 órával előttivel mennek biztosra. Néha az sem jön be. És heti pár óra csúszást hazafelé is össze szoktak szedni. Azért ez szép.

    Elkészült egy HÉV és stadion (egyelőre parkoló nélkül), kb. 20 perccel rövidebb a melóba járás, ahogy a metró is összekalapálódott, az szerintem napi 2xfél óra, de már lehet az idő torzít az emléken és kevesebb volt a veszteség.

    Ha már a közlekedésnek nem csak egy szeletét nézzük, így fel kell írni, hogy elmúlt sok évben a MÁV négyzetesen romlott lefelé, de azóta legalább ezt is kipróbáltam közvetlenül, vagy valami haverhoz kell igazodnom.

    Megpróbáltam olyan lehetetlen helyekre eljutni, mint Nagybajcs. Ez is fontos mérföldkő volt :-D

    Oszkárt és társait továbbra sem próbáltam ki, elektronyos autó meg relatív drága viszont így 10 év után már teljesen jó a hatótávja és szinte minden sarkon van töltő. Ezt sejtettük előre, nem meglepetés. Majd ha 2 év múlva kipróbálom az Oszkárt és megírom mi volt, tuti megkapom a magamét mercsak :C

    Közben megépültek ezek a csoda bicajsávok, ami mellé a főbb közlekedési útvonalakat saccperkábé 1ezer alatti napi bicajos használja (ezt sem tudjuk mennyi körül mondhatjuk azt, hogy sok/kevés/átlagos mihez mérjük és ugyanezt az autóknál is ugye), ha hihetünk a méréseknek. Bicajosokat érdekes módon nem számolják, vagy csak nem futottam bele. Az automata számláló továbbra is teljesen megbízhatatlan, manuálisan főbb csomópontokban a gyalogokat, villamos/metrós utasokat és autósokat számolják, kerékpárosba lehet csak pont nem futottam bele. Majd figyelek.

    Közben kiderült még, hogy amit Pógárjenő A Hivatalból felvázolt városvezetési átépítési és egyéb ki tudja milyen tervnek, ott hülye voltam és elhittem, teljesen más a terv, csak nem tudjuk, hogy mi :DD Bár majdnem lényegtelen, mert egy tollvonással azt vezetnek be vagy ki, amit akarnak és elég rugalmasan történnek a dolgok, csak akkor meg ne beszéljünk tervekről. Parkolási zónákat kiterjesztették, időben is kitolták és elég szépen megemelték az árakat. Gondolom ez is terv volt, ahogy a sok P+R építése, de egyelőre eddig jutottak a listában, hogy díjat emelnek és korlátoznak, P+R építése elé meg beszúrtak pár mezőt, mert mi baj lehet. Ha valaki tud aktuálisat, az ne tartsa magában.

Új hozzászólás Aktív témák