Hirdetés

Hirdetés

Aktív témák

  • noorbertt

    őstag

    válasz noorbertt #28250 üzenetére

    Felhívtam az ügyfélszolgálatist...

    Épphogy elkezdtem a kérdésem már befejtette helyettem és meg is válaszolta. Az-az nem egyedi a dolog.:)

    Elvileg két számlával dolgoznak és előbb az újságét küldték ki és jövőhéten már itt lesz az ssd is.

    Nagyon rosszul szervezett dolog volt ez és még nincs teljesen vége.. Elképesztő, hogy hogyan lehet ilyen bénán kezelni egy ekkora volomenü dolgot.. :W

    Az a sok sok telefon és email a chip felé megelőzhető lett volna egy normális tájékoztatóval és maximum két email-el (az egyik jelzi, hogy megkapták a pénz és a másik meg h mik a lehetőségei a megrendelőnek).

    Szánalmas ez, én úgy kirúgnám azt aki ezt szervezte.. Vagy inkább beültettem volna az ügyfélszolgalatra telefont kezelni..:)

    [ Szerkesztve ]

Aktív témák