Hirdetés

Hirdetés

Aktív témák

  • Balage76

    senior tag

    válasz Bodor #31747 üzenetére

    Mivel hivatalosan a kiadótól vásároltad, hozzájuk kell fordulnod meghibásodás esetén is, ezért.

    A végső megoldás az lesz (attól függően hogy Te éppen mit kaptál), hogy vagy az előfizetői számlával, vagy egy plusz igazolással amit a kiadó állított ki (ilyen volt az előző években a külső vinyókhoz) vagy a garjeggyel tudod majd egy adott helyen intézni. Kapkodás volt, hogy lehetőleg mindenki minél előbb megkapja és ezért nem sikerült minden tökéletesre.

    Ha bármikor bárki elakad a magazinos SSD-vel (meg úgy amúgy is), akkor érdemes felhívni a Samsung ügyfélszolgálatot (06 80 SAMSUNG), ők a helyi iroda szervíz részlegével konzultálva 1000%-os, megoldást tudnak ajánlani.

    Akkor vajon miért írják rá, hogy vidd magaddal? Nem tudják, hogy mire van szükségük?

    Egyszerűbb, gyorsabb ha nálad van a papír, ennyi.

Aktív témák