- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Megjött az ASUS 240 Hz-es, fényes WOLED monitora
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Szabadon fejlesztheti az OLED tévébe szánt paneljeit a Loewe
- Projektor topic
- TCL LCD és LED TV-k
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Az LG elengedi a feltekerhető tévéket
- Milyen nyomtatót vegyek?
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Nokia 3210 - felélni az örökséget
ma A HMD ismét elővett egy klasszikust, hogy újra kiadják. De ismét csalódás lesz azoknak, akik az eredeti modellt is használták. És lehet, hogy másoknak is.
-
Olcsóbbak lesznek a kínai chatbotok
it Egészen elképesztő mértékben csökkentik a kínai cégek a felhő, az LLM-ek és az AI árait, van, ahol a kedvezmény 99,3 százalékos.
-
PROHARDVER!
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz ReFleXx #12605 üzenetére
MAS: (elozmenyhez)
Mar majdnem elengedtem a korabbi "vitat" a diesel vs. benzin fogyasztast is erinto dologrol, de megtalaltam egy korabban keszitett videomat.
Gondolom tobben nagyzolonak tartottak a 90-nel 3,5 koruli passat fogyasztasi kommentemmel.
Palyan nagyon szerettem a tempomatot 109-re allitani, mert akkor 3,8-4,1 kozott mozgott a fogyasztas.
Szoval ha 20-szal kevesebbel memtem, siman hozta a fentebb emlitett erteket.Ime a video.
2010-es 2.0 crtdi passat kombi.Sajnos az s-max kb. 6-8 dl-rel tobbet "zabal", de ugye a suly, rs a legellenallas nem ugyanaz.
[ Szerkesztve ]
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
Pikkolo^^
addikt
válasz bajnokpityu #12578 üzenetére
2.0 Ecoboost eléggé korrekt Pénteken azt mondta nekem a Ford Solymárnál a szervizes, hogy a legjobb motor.
HUTCHDB: csak ahhoz menjél akit ReFleXx linkelt, a SZI monogrammos illető kókler és kerülni kell. Ha Powershiftes vagy akkor ki tudja iratni hányadikban van ill. ha nincsen az autóban TPMS akkor megoldható, hogy a kompatibilis érzékelőt lássa és mutassa is.
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz Pikkolo^^ #12607 üzenetére
Ok., megfogadom a tanacsokat, mondjuk keleti regios (debreceni) vagyok, jobb lenne a kornyekrol valaki.
Nem tudom, a navit erdemes-e frissiteni, vagy hasznaljam a telefonon levo szinte heti frissitesu szoftvert.
A 2 rendszer update mar igen borsos lenne, raadasul a convers az enyemben igen friss, (2014-es auto) tobb olyan funkciot alapbol tud, ami a regebbieknel jol johet.Manual valtos a gep, igy az aktualis fokozat kijelzese nalam nem jatszik.
A guminyomas ellenorzest pl. nem is tudom, hogy az autom tudja-e?
Maga a titanium felszereltseg igen tág, lehet ez a funkcio benne sincs.[ Szerkesztve ]
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
Pikkolo^^
addikt
válasz HUTCHDB #12609 üzenetére
2014 végétől kötelező volt, előtte rendelni lehetett bele a tpms-t. A navit nem érdemes frissíteni, mert a telefon valóban jobb és gyorsabb megoldás. Egyébként pedig gyere az FB csoportba, ott több a típustárs Aki hirdeti a Convers+ frissítést az is csoport tag, nagyon normális és segítőkész fazon.
[ Szerkesztve ]
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz ReFleXx #12613 üzenetére
#12612) Pikkolo^^ !
Koszonom!(#12613) ReFleXx !
Igen, ez a csalos diesel volt.(#12614) ReFleXx !
2014. augusztusi a forgalomba helyezes, 2014-es a gyartas, de a menuben nincs ilyen opcio, igy valoszinu, hogy nincs benne a nyomaserzekelo.[ Szerkesztve ]
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
atila4
senior tag
Sziasztok! Mk2-es Focusból melyiket érdemesebb megvenni? Sima 1.6 benzin vagy 1.6 ti-vct? Dízel nem jöhet szóba
Windows 10 / Galaxy S 7 / Asus ROG
-
OPiiPO
addikt
válasz molnarpeter #12601 üzenetére
köszi, megnézem
"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
-
Goose-T
veterán
válasz ReFleXx #12605 üzenetére
Én is köszönöm a linket! Beszéltem is a sráccal, holnap viszem a kocsit. A navit és a szoftvert biztos frissítem, viszont érdemes lenne a motort is felpiszkálni 140-ről 163 lóerősre? Egy kis plusz erő mindig jól jön, de nincs rossz hatással a motor tartósságára?
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
ReFleXx
addikt
válasz Goose-T #12620 üzenetére
Sztem érdemes atrakni 163 lovasra, semmifele negativ hatassal nincs, ugyanaz minden a 140-es es a 163 motorral szerelt kocsikban.
Egyebkent a 2014-es Convers mar tudja azt , hogy jelzi a motorhofokot fixen balszelen a fomenunek?
Nekem ez hianyzik nagyon.[ Szerkesztve ]
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
bajnokpityu
félisten
válasz Poultier #12621 üzenetére
Az ugyanúgy kijött volna 140nel is. Mechanikus gondokat tud inkább megsiettetni chip, vagy szoft átállítás. Amik ugyanúgy kijöttek volna kis teljesítményen, csak később.
Ui érezhetően jobban gyorsít a biturbo cr, mint a mondim, kb annyival, mint papírforma kivánja..500Nm azért más liga
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Goose-T
veterán
válasz ReFleXx #12622 üzenetére
Tudja, a srác kiselőadást tartott nekem a telefonban, hogy miket fog tudni frissítés után a kocsim. A felpiszkálást inkább nem kockáztatom, biztos tartósabb lesz így, hogy 140-en hagyom, ez is elég nekem. Majd a következő kocsim erősebb lesz.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
ReFleXx
addikt
en leginkabb sehogy, megvetel elott nekem a szerviz kipucolta a motorteret, emiatt a lampam beparasodott, szaradas utan meg a kosz szepen ott maradt a buran belul..., a motorter nyitas erzekeloje beazott es menetkozben neha bejelzett hogy nyitva a motorter, amig ki nem szaradt par nap utan....
ha mindenkepp tisztitani akarod, akkor vagy magad csinald, vagy valakivel csinaltasd aki erre specializalodott.
amugy ennek az arcnak van egy nagyon jo videoja a muveletrol : [link]
ui: van autoapolos topik, de ott neha tulzas dolgok folynak
[ Szerkesztve ]
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
DeFranco
nagyúr
sehogy. nem ér annyit hogy valami beázzon, nem értek hozzá, de hallottam negatív tapasztalatokat így kihagyom.
jelenleg ott tartok hogy a beltér is vállalhatatlan még azt se tudom mivel pucolom ki rendesen, kicsit le lett amortizálva az utóbbi időben, társasházi parkolóban télvíz idején mindent lehet csak takarítani nem.
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz Goose-T #12634 üzenetére
Jah...
MAS:
A bal elso ablakom felfele egyik pillanatrol a masikra "elfelejtette" azt a funkciot, hogy egy tulhuzasra vegig felmegy. Tartanom kell felhuzva, hogy mozogjon felfele, ha elengedem megall.
Lefele semmi gond, es az osszes tobbi ablakkal sincs semmi problema se le, se fel, csinalja a dolgat, ahogyan kell.
Mi lehet a hiba oka nem tudjatok?" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz ReFleXx #12636 üzenetére
Sikerrel jartam.
Az nem volt jo, hogy leengedett allapotbol felhuzom, es tovabb tartom 3 mp-ig.
Nekem ugy javult meg, hogy felhuztam, rajta hagytam a gyujtast, majd vartam 1-2 percet es utana tulhuztam vagy 3 mp-ig, es igy mar priman mukodik.
Koszonom a tanacsot meg1x!MAS:
A belterben a napfenyteto melletti lampak korben ledesek, szep feher fenyuek. (A szinhomerseklet kb. 4-5000 K)
Elol led nappali feny+xenon, szoval ez igy egyseges, szep. (Legalabb is szamomra.)
A ket oldalso visszapillantoban alulra vilagito kis izzok, a labter megvilagoto izzok, es a csomagter megvilagito izzok viszont sargasak, es nem illenek az osszkepbe.
Ezeket ki szeretnem cserelni.
A labter megvilagito izzot, es a visszapillantoban levo izzokat hogyan kell kicserelni, valaki csinalta mar?
Egyebkent milyen foglalatuak ezek? (Gondolom can-bus-szosok kellenek.)
Ide tartozoan kerdeznem, hogy a hatso lampban levo index izzot ledesre ki lehet cserelni szerintetek? (Igy kicsi a fenye, es olyan gagyi megoldasunak tartom... plane ugy, hogy a sima menetfeny, es a feklampa is led.)[ Szerkesztve ]
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
AusWolf
őstag
Sziasztok!
Elektronikával kapcsolatban szeretnék segítséget kérni. A 2008-as Focus CC-m mintha megőrült volna. Ha rajta van a gyújtás, akkor minden oké, a motor is szépen jár, de ha leveszem a gyújtást, akkor elkezd minden össze-vissza villogni, és a riasztó is bekapcsol magától. A minap átgázoltam vele egy nagy pocsolyán amit nem vettem észre előre (sötét volt). Haverok szerint víz kerülhetett az elektronikába. Megpróbáltam a biztosítékokat egyesével kiszedegetni, és áttörölgetni. Egy kis nyirkosság mintha tényleg lett volna ott, de alapos áttörlés után is ugyanúgy bolond a rendszer. Jelenleg az akksi le van kötve, hogy ne merüljön, de ez így elég gáz, mert holnap munkába kell mennem vele, és ebben a felhős, nyirkos időben biztosan nem szárad ki.
Kérdés: szerintetek is a víz lehet a ludas? Ha igen, mit tudok tenni, hogy kiszárítsam? Van itthon sűrített levegőm, arra gondoltam, átfújkálnám vele a biztosítékdobozt.
Előre is köszönöm a segítséget.
Az önvezető autó olyan, mint az önmegivó sör.
-
molnarpeter
nagyúr
1.4 TDCI-re rá lehet tenni az 1.4 HDi egytömegű lendkerék szettjét?
-
AusWolf
őstag
válasz pet007 #12643 üzenetére
Igen, ott van nálam is. Ma megint szétszedtem, áttörölgettem. Minimális koszt találtam, de vizet nem. Persze ettől még lehet ott egy-egy csepp, ami zárlatot csinál, mert a kocsi továbbra is megbolondul ha leveszem a gyújtást.
Azt hiszem, inkább taxival megyek holnap dolgozni, délután meg irány a szerviz.
Az önvezető autó olyan, mint az önmegivó sör.
-
DeFranco
nagyúr
válasz Goose-T #12259 üzenetére
beszereltem az isofix adaptert ma, maga a metódus tényleg egyszerű de kell hozzá egy racsnis kulcs vagy valami erőkar mert "marokból" még nagyjából sem tudtam betekerni, nagyon szoros volt a menet.
az a másik, hogy T50-es kulcsom alapból nem volt, nem is tudtam hirtelen szerezni, szerencsére egy 5.5-ös hexa megfelelően belekapaszkodott. még hátra van, hogy nyomatékra húzzam, de ahhoz már tényleg kell egy 5/8-ados nyomatékkulcshoz való T50 vagy legalább egy adapter amivel a bitet belerakom.
mindenesetre bent van, beraktam az ülést is, amint felkel Elnök úr, próba lesz.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #12642 üzenetére
Közben látom, hogy a mk6 Fiesta egytömegűt kapott. Hol tudnám megnézni, hogy ugyanaz a váltó van-e mk7-ben is?
-
berek21
senior tag
válasz ReFleXx #12649 üzenetére
Ahogy kezdődik, az enyhe zörgés, csörgés, a generátor szíjhajtás oldalárol. Végén pedig, iszonyú csattogás, a gumi hiánya miatt. Közben időnként égett gumi szag. Jobb nem megvárni a csattogást, mert károsíthatja a főtengelyt is. Én most mindent cseréltem ott. Szíj, tárcsa, feszítő, 2 görgő, ész szabadonfutó a generátorra.
A verde MK3 2.2TDCI.[ Szerkesztve ]
LG Velvet eladó!
Új hozzászólás Aktív témák
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- Politika
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- MIUI / HyperOS topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Megjött az ASUS 240 Hz-es, fényes WOLED monitora
- Eredeti játékok OFF topik
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen