- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
- Az otthoni irodákba költözne be az AOC 100 Hz-es monitora
- Még a nyár előtt megérkeznek a G.Skill új Ripjaws memóriái
- Megfizethető és viszonylag kompakt ház született a Lian Li-DAN Cases frigyből
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
- Az otthoni irodákba költözne be az AOC 100 Hz-es monitora
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Szabadon fejlesztheti az OLED tévébe szánt paneljeit a Loewe
- Milyen videókártyát?
Hirdetés
-
Az otthoni irodákba költözne be az AOC 100 Hz-es monitora
ph A cég Type-C-s modellje Full HD-nél magasabb felbontást ígér, és a kontrasztja sem gyenge.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Free Play Days 2024 - 21. hét: Warhammer játékokat próbálgathatunk a hétvégén
gp Az elért eredményeink természetesen megmaradnak, a programokat kedvezményesen meg is vásárolhatjuk.
-
PROHARDVER!
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
marsu
addikt
válasz SzlobiG #4349 üzenetére
A vészüzem az elmúlt, és a motor hiba sárga lámpája már nem világít a műszerfalon. Csak az Engine Malfunction hiba van.
Ez a megoldás működhet?
Dunaújváros felé is szoktam járni, ha addig nem tudom kiolvastatni akkor megkeresnélek ...
Előre is köszi!
Press any key to continue ...
-
SzlobiG
félisten
válasz Real_Necro #4350 üzenetére
Néztem a linket, de nem ismerős van itt a varosba pár ilyen fekete.
Marsu: Ez az olajcsere ciklus resetelesre van. Megcsinálhatod, de nem véletlen írja a hiba üzit, tehát ha a hiba fent áll, akkor megint világítani fog.
Rendben.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Üdv!
Nos,úgy néz ki,rendszeres lakója leszek a topiknak,az anyus Focusát én veszem át,egy 1.8-as FlexiFuel (Q7DA),2007/7 ,100 800 km gépét.
Ehhez rendeltem a Ford Formula olajat,ami hétfőn érkezik.
Máris egy kérdés:az autó első indításra beröffen,de leáll.Második indításra megy minden rendesen.Ez lenne az a típushiba,amit olvastam pár helyen,az elektromos fojtószelep hiba? -
Goose-T
veterán
Egyre jobb ajánlatok vannak 3 millió alatt, kíváncsi vagyok, milyen lesz a piac fél év múlva, amikor vásárolni akarok.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Real_Necro
veterán
válasz Goose-T #4356 üzenetére
Ez már volt fent pár hónapja, gondolom nem vitték el... most új képekkel ismét felkerült.
Kár, hogy nem Xenon... különben már mennék meglesni. Egyébként azt nem tudom mennyire gond, hogy fehérvári, valamint mennyire valós a 154e km...
Nekem ez is tetszene, csak persze nem látni milyen kijelző van kormány mögött.
Ez a paksi.
A megjegyzés érdekes, kíváncsi lennék meddig csökkenne az az irányár...Ez a 2008-as nagyon tetszik itt a szomszéd településen, csak hát fiatalabbat meg facelifteset keresek.
[ Szerkesztve ]
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
Real_Necro
veterán
válasz SzlobiG #4359 üzenetére
Kérdés ki a tulajdonos... magánszemély vagy cég?
Egyébként ha most cseréltette, akkor mennyi ideig lehetett nála? Költői kérdés.
A feketékre azért kíváncsi lennék, de így, hogy sok a tekert annyira lutri...
[ Szerkesztve ]
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
SzlobiG
félisten
válasz Real_Necro #4360 üzenetére
Szerintem teljesen mind1 ezzel a vezérlés dologgal be is vallotta, hogy tekerve van...
Kérdezd le a két feketét rendszám alapján az egyiken ott is van a másikat meg hívd fel és kérd el.
-
Real_Necro
veterán
válasz SzlobiG #4361 üzenetére
A lekéréshez csak rendszám kell? Egyébként sem a paksin sem az egrin nem látom, csak az ecserin van..
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
SzlobiG
félisten
válasz Real_Necro #4362 üzenetére
Ezen ott van.
A többiről meg el kell kérni, ha nem adja meg, akkor már felejtő is. Igen csak rendszám meg ügyfélkapu.
-
Real_Necro
veterán
-
TayRol
veterán
válasz Real_Necro #4358 üzenetére
az elsőben tuti Converse van. a második nekem is büdös. a harmadik meg nem faceliftes, nem olyant keresel - pedig egy megtekintést megérne.
-
Real_Necro
veterán
Miből lehet tudni, hogy tuti converse?
A harmadikkal az a bajom, hogy fiatalabbat keresek, meg a faceliftes kicsit jobban néz ki. De a felszereltsége meg egyébként a kinézete elég jó. Naponta kétszer haladok el amúgy arra...
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
TayRol
veterán
válasz Real_Necro #4368 üzenetére
A felszereltségéből. Kulcs nélküli, tolatókamera, stb... Ehhez már szerintem választani sem lehet az analóg műszereket, alapból Converse-es.
-
Real_Necro
veterán
A tolatókamera szerintem jó dolog. Gondolom radar is pittyeg mellette?
Egyébként létezik Converse meg Converse+ vagy a kettő ugyanaz?
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
TayRol
veterán
válasz Real_Necro #4370 üzenetére
ugyan az. tuti csipog, nekem nincs kamerám, de radar nagyon jó dolog.
-
mtade
aktív tag
válasz Mikulásbá #4374 üzenetére
Mondeo Mk3nál vannak hasonló gondok... Hátha...
Az MK3-as Mondeo (benzines) úgy nevezett MRFS rendszerű, ami azt jelenti, hogy
nincs visszatérő üzemanyag ág a rendszerben. Lényegében csak egy fő üa.
vezeték megy előre a motortérbe. Amit a pumpa a szállít az részben előre megy az
injektorokhoz (rail) részben a szűrőtől visszatér a tankba. A rövidített visszatérő
szakasz végén ül a nyomásszabályzó szelep -benne az üa ellátó rendszerben- ,
ami beállítja a nyomást a tank és az injektorok közti szakaszon. Ha a motor
keveset fogyaszt (pl alapjárat) rengeteg folyik át a nyomásszabályzón vissza a
tankba, ha a motor igénye nagy, akkor kevesebb.
Van ennek a rendszernek előnye és hátránya is. Az előnyét szerintem a Ford
bezsebelte.
A hátránya maradt nekünk.
Van a nyomás alatt álló benzinnek ugyanis egy rossz tulajdonsága: Hajlamos a
"keszonbetegségre". Ha egy 3.8 baros rendszerben a gyújtást, ergó a szivattyút
leállítod akkor annak csökkenni kezd a nyomása a belső komponensek kismértékű
szivárgása miatt (pl pumpa visszacsapó szelep, nyomásszabályzó). A szivárgás
nem gond bizonyos mértékig, pláne, hogy ebben a rendszerben, ezen komponensek
szivárgása a tankon belül marad.
A nyomás esése viszont nem haladhat meg egy bizonyos értéket (legyen mondjuk
10 perc múlva is 3 bar fölött) mert a benzinben "forrni kezd" és a benne lévő gázok
buborékot kezdenek formálni. Pont, ahogy a vérünkben az oldott nitrogén, amikor
búvárkodás után hirtelen jövünk fel és keszonbetegek leszünk.
A forrás létrejötte függ a nyomástól és a hőmérséklettől. Ha magas hőmérsékleten
(ne feledjük a railben lévő benzin egy meleg napon, bemelegedett motornál
igencsak forró tud lenni) leesik a nyomás, akkor a benzin forrni kezd és megindul a
buborékképződés. Ha az injektorok előtt nem benzin, hanem gáz van, akkor az
autó nem indul el elsőre.
Ilyenkor a gáznak kell először átpréselődnie az injektoron és csak utána ér oda a
bezin, amitől beindul az autó.
Hogy ezt a jelenséget elkerüljük, annyit kell biztosítani, hogy a benzin relatíve nagy
nyomása legalább addig megmaradjon, amíg a hőmérséklete jelentősen
visszacsökken a benzinnek. Amikor ugyanis már nem túl magas a benzin
hőmérséklete, alacsony nyomáson se kezd el forrni.
Lefordítva ezt hibaokokra, a nehezen indulás egyik oka lehet, hogy a benzin
nyomást a rendszer nem képes megfelelő szinten tartani a motor leállítása után.
Ennek pedig a gyökér-oka rendszerint a nyomásszabályzó szelep tökéletlen
visszazárása (fém zárófelületek a szelep ülékben nem záródnak össze). Ritkább
esetekben a szivattyú visszacsapó szelepének a tökéletlen zárása. Ezeket pedig
többnyire valami apró szennyeződés bekerülése okozza.
(mondeo.hu / Alf cikke)Thinking is the hardest work there is, which is probably the reason why so few engage in it. // Henry Ford
-
nagyúr
-
albiosz
őstag
Vótmá?
-
Real_Necro
veterán
válasz SzlobiG #4363 üzenetére
Felhívtam az egrit.
Németből behozott, itthon soha nem volt szakszervizben, kint németeknél 178nál volt utoljára szakszerviz, majd itthon 200e km körül volt vezérlés stb minden cserélve, csak nem szakszervizben, merthogy "nem akarták beépíteni a hozott alkatrészeket", valamint "drága volt a szervizdíj".
Most 205ekm körül van benne.Rendszámot fejből nem is tudta, este tudná megmondani, de ugye rendszerben így kb nem sok látszik. Van rajta egy kavicsfelverődés amit most intéz cascoval.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
DeFranco
nagyúr
válasz Real_Necro #4380 üzenetére
ja, válóok ha nem építik bele a jóárasított vezérműszíjat, de csaóra csináltatja a kőfelverődést.
nyilván az a típus, aki 0 önerős csaót köt a kocsira.
vagy a kő volt borjú méretű...
-
SzlobiG
félisten
válasz Real_Necro #4380 üzenetére
Melyik is az a hirdetés?
Ezek hallatán én már hagynám is, vagy alvázszám alapján tovább kutakodni a fordnál, hogy le tudják-e kérdezni a szerviz torténetet.
-
SzlobiG
félisten
válasz Real_Necro #4383 üzenetére
Aha felejtő.
-
Real_Necro
veterán
válasz SzlobiG #4384 üzenetére
Ezen meg most látom, hogy L-es. Gondolom akkor ez is behozott lehet?
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
TayRol
veterán
válasz Real_Necro #4386 üzenetére
Le is van írva.
-
SzlobiG
félisten
válasz Real_Necro #4386 üzenetére
Pont akkor hozták be, amikor még nem volt lekérdezésre lehetőség tehát ha tekerték nem fog látszódni.
-
HellGreg
őstag
Sziasztok,
Tudna valaki Budapesten v. Dunaharaszti környékén megbízható, megfizethető Ford ill. diesel szervizt?
Injektor cicceg (valami tömítés ment el), plusz fékcsere lenne, illetve megnézetném miért füstöl egyre jobban.
Ford S-Max 1.8 TDCI 2006-ról lenne szó.Előre is köszönöm!
-
DZs
senior tag
-
Real_Necro
veterán
válasz SzlobiG #4388 üzenetére
Itt vannak a km adatok:
182660 km, 2014.08.05.
182830 km, 2014.08.26.
203431 km, 2016.09.05.Aludnom kell erre a facelift dologra, bár mindenhol azt kapom, az a jobb.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
kcsa
veterán
Ha már autószerelő... Tud valaki olyan futóművest, ahol nyugodt szívvel otthagyhatom az autót, és képesek első-hátsó futóműállításra, és hajlandók alaposan (olyan nekem is megfelelő módon) átnézni-mérni az autót? Ja és értenek is hozzá. Vajon létezik ilyen a világon?
szerk: ja és nem hagyom ott a gatyámat is Az pedig hatalmas plusz, ha II-III kerület környéke.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz Real_Necro #4391 üzenetére
Hát figyelj jobb a facelift, de nem eget rengető a kül szerintem. DPF problémák ott is ugyanúgy előjöhetnek a motorok semmivel se jobbak nem is erősebbek. Tehát ami szempont lehet az a kinézet kívül belül picit módosítottak meg más a műszerfal.
Én azt mondom, ha találsz egy korrekt jó pre faceliftest nyugodtan megveheted. Ez amit linkeltél ráadásul 2.2-es Sport verzió amiből alig van tehát valamilyen szinten különleges is.
-
DeFranco
nagyúr
mk1 sedan fókában nem működik egyik tolatólámpa sem a kettőből.
a biztosítékot néztem (40-es és esetleg az 53-as a kormány alatt) az rendben van, az izzók nincsenek kiégve.
mit tudok még házilag ellenőrizni? a váltószoknya alá benéztem, de szemre nem találtam meg a kapcsolót.
a triviális okok a kapcsoló tönkremenetele és a kábelszakadás, mi lehet még ezen kívül, amit érdemes ellenőrizni? akár másik biztosíték, akár másik pont a rendszerben, akár bármilyen ellenpróba...
-
kcsa
veterán
válasz DeFranco #4399 üzenetére
Úgy tudom akku alatt van, de itt van egy videó is róla, ő alulról cseréli.
És multiméter nélkül bele se kezdj ilyenekbe, nem nagy tétel
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Stellar Blade
- Politika
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Mesterséges intelligencia topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- BestBuy topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen