- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- VPS host
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Hobby elektronika
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Mini-ITX
Hirdetés
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
PROHARDVER!
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
flymi
addikt
Napos időt!
Rég jártam erre, h panaszkodjak.
Tegnap munkába jövet hallottam egy durranást, na mondom ez defekt. Mindjárt félre is álltam, körbejártam a kocsit de minden gumi ép. Kocsiba be, ablakot le, munkába el.
Ma reggel ahogy indulnék haza, veszettül tekerem a kormányt, ahogy fordulnék ki a parkolóból, közben olyan hangot hallok, mintha valami beleérne a gumiba. Mondom mifene, leszakadt a dobbetét? Nézem, semmi. Aztán megfordult a fejemben, h talán fel kéne pattintani a géptetőt. A kulcsot bedugva nem kattant, ez gyanús. Felemelem, belenézek. Sokáig nem kellett keresgélni, a k*va ki*aszott szervo szállt el. Egy ujjnyi olaj még van benne, h erőlködjön.
Ennyit ért a felújított xar. 3 éve xoptam eleget vele, azt hiszem háromszor vittem vissza. Időzített bomba. Szerencsére van egy bontóból vett tartalék, de azért rohadt bosszantó.
Öröm az ürömben, h nem vagyok messze itthonról. Ha mondjuk a Balatonnál történik vagy a dunánál az lett volna az igazi cumi./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
7Sony7
addikt
válasz #86883328 #44347 üzenetére
Üdv. Legelőször a turbo nyomás szabályzót nézném meg. Ha jól gondolom, vgt-s. Álló mototnál megkeresni a vgt rúdját (zseblámpa nem árt), te figyeled, valaki beindítja a motort. A rúdnak le kell húzódnia a csavarig, és ott marad, ha jó. Legalább fél percig figyeld. Ha lent marad, meg lehet pörgetni a motort 3-4000-ig (nem hidegen), akkor felfelé kell mozognia, aztán mikor visszaesik a fordulat, vissza kell mennie alulra. Ha megit fél percig ott marad, akkor jó. Motor leállás után valamivel visszamegy felülre, ez természetes.
Ha nem ez a baj, lehet nem volt "feltanítva" az egr, de nem gondolnám. Esetleg testpont hiba.-
-
flymi
addikt
válasz gabor9991 #44352 üzenetére
Ez is. Hármat cseréltem benne anno, a harmadik volt úgymond elfogadható. A másik két felújított 3000-nél szabályosan visított.
3 éve lett cserélve a nyomó és a visszatérő cső is, nem emlékszem pontosan, de olyan 50k lehetett . Szerelő azt mondja látatlanba, h a nyomó oldali durranhatott el, 80 bar van - illetve volt - benne./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
#27070592
törölt tag
Nem ez az új Starlink antenna?
Elvileg ez a tengelyvég anya egyszer használatos, azért lehet külön is kapni.
Én csak improvizáltam amikor összeraktam a jobb elejét. Tengely még a levegőben, kerék nincs rajta, padlófék és 210Nm-nél kattant a kulcs, arra adtam még plusz 90fokot (kb). Nem állítom hogy ezzel pontosan elértem a gyári 315Nm értéket, de nem is fog magától lelazulni. -
subaruwrc
félisten
válasz #27070592 #44359 üzenetére
remélhetőleg legalább gépi dugókulcs van a végén
sima krómos szarok ekkora túlterhelésnél már elég szépen szét tudnak repülni
annyiban beleszólnék hogy a gyári gyári anya elvileg 3-szor újra használható ( könyv szerint ) az utángyártottak általában eldobósak egy alkalom után -
ZolkoW
őstag
bocs a tudatlanságért, de mi az oka, hogy ez ilyen spec anya? Értelmezésem szerint nem is tart szinte semmit, csak hogy ne lötyögjön a féltengely... Vagy miről maradtam le?
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
subaruwrc
félisten
válasz ZolkoW #44362 üzenetére
végülis az alsó gömbfej a helyén tartja a kereket jobb esetben, de biztos oka van hogy ekkora erővel kell meghúzni
féltengelyen megy át az összes erő, nem mocoroghat. aztán gondolom valami bonyolult matek eredménye hogy ekkora nyomatékra húzva nem fordulhat elő sose hogy meglazul -
robertka
tag
Ha már cserélek elől kb mindent még ezt a két (négy) szilentet láttam, meg a kereszt stabilizátoron még kettőt. Ezeket is kicserélném mert azon a 10e-n már nem műlik csak ezekről nem találtam videót sehol. Valaki cserélte már ezeket, megoldható otthon? [kép]
Focus 2,5 1,6b 100hp[ Szerkesztve ]
-
flymi
addikt
Kicserélték a szervó szivattyút, kimosták és feltöltötték a tartályt. A hiba a gombánál van, ott folyt az olaj. Gyáriban van, kb 38 ezres. Jövő héten talán megjön.
Azt vettem észre, h alkalmanként nem úgy működik a szervó ahogy kéne. Rendesen bele kell kapaszkodni a kormányba.../// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
-
darvinya
titán
Ezek most kontárok, vagy mi.
Legtöbbször maga a kormánymű része miatt mennek tönkre ezek.
Mert fogasléces nyomás rendszerből fémreszelék kerül be a rendszerbe.
De elég itteni nyomás kiengyelítő koszolódása, emiatt a szervó folyadék túlnyomás hatására kristályosodik, rosszabb esetben szenesedik.Amúgy pofon.egyszerűen ellenőrízhető.
Ha a kormánymű állóhelyzetben, alapjáraton üzemeltetve, felforrosódik, akkor ott a hiba fő oka.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
flymi
addikt
válasz gabor9991 #44375 üzenetére
Szerelőm nézte, de most szóltam neki, h a petrányis olcsóbb.
Neki igazán mindegy, nem szokott alkatrészen nyerészkedni, általában úgy is én viszem neki a motyókat.
Kösz az utánajárást!subaruwrc: igazából szar volt az már akkor is mikor belekerült. Felújított volt, de nem gyári. A mostani keveset futott bontott, de ez legalább nem vinnyog/visít magasabb fordulaton.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
radi8tor
MODERÁTOR
⭐ Stella
-
radi8tor
MODERÁTOR
Ez egy Focus? [link] #tiktokalert
⭐ Stella
-
robertka
tag
Rugó összehúzóra van valakinek tippje tapasztalata, hogy melyik a jó (biztonságos)?
-
ZolkoW
őstag
-
TigerCat
nagyúr
válasz radi8tor #44381 üzenetére
Gondolom. Tavaly nyáron voltam egésznapos tréningen, nagyon élveztük. Párommal ketten mentünk két autóval, szóval volt racse meg minden. Idén is szeretnék menni, baromi hasznos, tényleg csak ajánlani tudom minden autóvezetőnek.
[ Szerkesztve ]
♛ Kanapékirály Bútor és Kanapé Webáruház »»» https://kanapekiraly.hu
-
SECTORnooB
addikt
Sziasztok
Szeretnék tájékozódni, hogy tisztán lássak.
Volt illetve sajnos jelenleg is van injektor problémánk.
Jelenleg van 6db bizonytalan injektorunk amit be szeretnénk vizsgáltatni. Jó esetben sztem kijön ebből 3 biztosan jó injektor. A maradék 1-2 db-ot bevizsgált forrásból szeretnénk beszerezni. Itt jön szembe a tény,hogy sz...r Siemens, hivatalosan nem újítanak fel és nincs is kiadva erre technológia sem. De a neten "gyári felújított "címen találok több hirdetést. És nem tudom eldönteni, hogy sima használt bevizsgáltat érdemes e venni, vagy tényleg jók lehetnek ezek a "felújítottak"?
2008 KKDA 1.8 Cmax -
flymi
addikt
Ha álló helyzetben van az autó és jobbra fordítom a kormányt majd balra rántom valami koppanást hallok. Ha ugyanezt hajtom végre csak az ellentétes irányba, akkor semmi. Ez mitől lehet?
Lassan gurulva ugyanez nem hallatszik.
Remélem nem a kormánymű adja meg magát...[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
subaruwrc
félisten
válasz SECTORnooB #44389 üzenetére
hát ha nincs rá gyári javítási technológia akkor a felújítottak elég kétesek
nagyon max ha van róluk mérési jegyzőkönyv
de inkább a tiédet vidd el jó helyre ahol látod is hogy csinálnak vele valamit -
EnterR
veterán
Sziasztok, van egy Focus SCTI-m, és a tegnapi esőzés után vettem észre, hogy hátul a spoiler elem felülete alá bemegy a víz és ujjal ki is tudom nyomkodni belőle. Kicsit fel is jött egy ponton ez a fólia jellegű réteg. A problémám ezzel az, hogy ezt a felváló fóliát megfogta az autó színe (mustard olive) és így alatta fakóbb a fényezés. Kérdésem az lenne, hogy ez egy gyári felület rajta, vagy az előző tulaj fóliáztatta le vajon? Nem várnám meg, amíg a beszivárgó esővíz szedi le ezt a réteget. Viszont ha le is szedetem, akkor a fólia alatti szín már fakóbb (mert ugye megfogta a szín a fóliát).
PSN ID: marquuard
Új hozzászólás Aktív témák
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Napelem
- VPS host
- E-roller topik
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- Call of Duty: Black Ops 6 címmel jön a sorozat idei része
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Hobby elektronika
- Azonnali informatikai kérdések órája
- További aktív témák...
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Delonghi mobilklíma eladó, megkímélt, hibátlan
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest