- Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
Hirdetés
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Warhammer 40k: Space Marine 2 - Középpontban az egyjátékos és a multi mód
gp A készítők a minap két új előzetessel jelentkeztek a sokak által várt programhoz.
-
Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
ph A E-ATX lapokat is fogadni képes torony új verziója zajcsillapító paneleket és teli előlapot kapott a némaság érdekében.
-
PROHARDVER!
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
(Bundás)
addikt
Sziasztok!
Ismerős vett egy dízel Ford Fiestát (2005/11), és csak vásárlást követően esett le neki, hogy valamiért elől egy mérettel nagyobb kerekek vannak mint hátul. Vett rá új felniket gumival, valamint a két első rugó törött volt és folyt a teló, ezért azokat is kicserélte. Ekkor jött a kép, hogy a kocsi eleje jóval magasabb mint a hátulja, 5 ujjnyi távolság minimum van a kerékjárat és a gumi között.
Kicseréltek telókat, rugókat hátha az a baj, de nem. Már bontóból is hozott komplett gólyalábat toronycsapággyal együtt, de mintha semmi változás nem lenne.
Ötlet, hogy merre tovább?
Köszi a tippeket -
krypton
senior tag
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni! C-maxokat nézegetek egy ideje, felkerült egy példány hahu-ra amiben már van 190e km. Ti mit gondoltok erről, mennyore lehet jó vétel?
-
ViZion
félisten
válasz Drughi #47655 üzenetére
Renault-ot is említheted, tejfölös pohár méretű szűrő és cserélj 30k km-nél... lol.
Szerintem évente vagy 10-12k km, ami előbb bekövetkezik. Pollenszűrőt és levegőszűrőt meg évente 2-3-at cserélek, sok a földesút. Még a városkánk határába ki is van írva, h a szőlő és a por városa...Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy
-
molnarpeter
nagyúr
válasz krypton #47654 üzenetére
Elsősorban az 1 év gari részleteit kéne megtudakolni részletesebben... Km nem is lenne gond, Focus mk3 csoportban taxiként legalább kétszer ennyit futott is jelen van pl, sőt külön előnynek is tekinthetjük a frissen lecserélt vezérlés miatt. Nade ott az említett szerviztörténet, 100e km-ig szépen hordták 20 ezrenként, de utána 150, aztán 180-nál látta szerelő csak. Emiatt nem feltétlenül elvetendő, de alkuban megpróbálnám érvényesíteni, átírásnál egyből motorkódosra íratni a forgalmit, aztán az 1 éves garancia alatt kideríteni, hogy van-e baja (legrosszabb esetben is kapsz egy hibátlan motort, akár kevesebbet futott donorból), kérdés, hogy részedről beleférhet-e adott esetben, hogy pár hétre nélkülöznöd kell a kocsit (cserébe a jobb vételárért - kéne nézni másikat makulátlan előélettel, mennyivel drágább, néhány százezerért szerintem megérheti bevállalni). Nekünk az egyik off dízel 40 ezres olajcsere periódussal futott talán 160e-ig, most van benne közel 350, jellemzően egyszer kell rátölteni két csere között, 1 liter olaj költsége nem tétel. Nem mondom, hogy így ahogy van biztos a hibamentesség a linkelt kocsinál, de ezt kiválóan ellensúlyozza a garancia, érdemes mérlegelni
-
ViZion
félisten
Nah, műszaki megvan, +20K lett a baksis. Nem mintha sok javítanivaló lenne rajta, de majd este beszélek a szerelővel, hogy mit mondtak.
Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy
-
ViZion
félisten
válasz #27070592 #47663 üzenetére
Nem titkos, egyszerűen a részletekről nem beszéltünk.
A lényeg, h a szerelőnek nem volt ideje, de mondom ha lesz üres hely, akkor fékeket nézze át, csinálja meg (tavasszal ez kell, a földesút miatt beragad, meg amúgy se árt évente ránézni). Elvileg csütörtökön tudta volna csak szerelni, de hátha vki lemondjaŐ meg gondolta elviszi a vizsgabázisra, átnézésre, h akkor mit kell még javítani. Szóltak neki, h mehet a műszaki, kicsi ráfizetéssel... Elfogadtam, mert ha nem és vissza kell vinni, akkor biztos mindenbe is belekötnek. Soha nem fizettem még "extrát", olyan volt, h valamit megjavítottak mellette a műhelyben és kifizettem (apró villamossági dolgok, rendszámtábla világítás, futó csatlakozó).
A hiba lista és a szerelő és az én kommentem:
- kézifék: fog, de magasan, mivel hozzá nem volt nyúlva, ez jogos, javítjuk
- kézifék bowden: passz, szerelő szerint ez még évekig hibátlan lesz, nem ez a kézifék baja, hátsó fékben is betétcsere volt, de semmi kézifék beállítás, nem ez volt a terv...
- első féktárcsa: van pici válla, de a szerelő szerint ez még bőven a normális/szabályoson belül, szerinte csak azért került oda, h teljen a lap... de 12k/db, majd cseréljük
- szélvédő kavics: háát ez olyan 6 éve van, bejavították, több műszakit megjárt. 1-2 mm-es ütés/lyuk, nem kagylós, nem repedt, gyk. egy bogár több területet kitakar...
- hátsó szilent: jogos, ezt már mondtam a szerelőnek, a vizsga előtt gondoltam cserélni... hát most majd utólag.
- gitt+gitt: részben jogos, valóban gitteltünk. Az érdekelne, h az ajtók aljának a javítása, vagy a hátsó kerékív zavarta-e jobban... A kasztnis nem ért rá, mert beszopcsizott két autóval is, augusztusra tudnak vállalni. A baj az, hogy 1,5 hónapig hitegetett, tologatta, majd mondta, h nincs hely. Így nem tudtam máshova vinni, de ez meg lesz csinálva.Ajtók alja marad, ha találok bontottat, akkor az lesz rajta. Mivel 60-100 k már a festés elemenként, így azért érdekes lenne 4 ajtót cserélni, mondjuk a bal első a gáz, a többinek a csiszolás+gitt+festés segített.
Ennyi kb. Most lehet gondolkodni, h megtartani vagy eladni. Ennek a motorja jó, belül szép (kormány és pedálok azért már nem annyira, de kárpit, stb. igen), eleje volt kasztnizva, új bölcső (nem karambol, rozsda...), a motor jó (nem füstöl, nem egy tigris, de nah...). Vezérlés meg minden bizbasz cserélve, karban tartva... csak a rozsda ami bántja...
Ha eladnánk, akkor a napi 20 km-re megint mit vegyek, mennyire lutri lenne az? Mondjuk 1,5 m autó, amire ráköltök még 3-400k-t és -talán- nyerek 2-3 év nyugodt autózást? Egyelőre ezt elkerülném, de ki tudja mi lesz jövőre...
Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy
-
radi8tor
MODERÁTOR
Döntsétek már el hogy írtok vagy sem
⭐ Stella
-
Balcsix
senior tag
A mai nap sem telt eseménytelenül. Közel 370 vigyorral teli kilométer után végre itthon a gépezet.
Minden méter után egyre jobban tetszik a kis szörnyeteg, pláne úgy hogy amúgy a közép rezonátor (nem) meglétén kívül teljesen gyári, így ha épp olyan kedvem van, akkor durrog-csattog, de még épp elviselhető hosszabb távon is.
Nézzétek el kérlek, hogy rossz minőségűek a képek, illetve tiszta dzsuva a kocsi, de elég későn értem haza, és csak gyorsan kattintottam párat.
-
amdboy
senior tag
sziasztok! Tudom nehèz kèrdès de hátha! Budapesten vagy annak vonzáskörzetében keresnèk olyan szakit aki karbantartaná Ford Focusomat ami 1.6 Tdci 2010-es kiadású. Olyan embert keresek aki nem lehúzós becsületes érti is amit csinál nem csak tippel és esetleg megbeszèlès alapján vihető hozzá alkatrèsz is. Nem kell csili vili műhely stb felőlem a kertben vagy utcán is dolgozhat. Mèg mielőtt bárki is megkèrdőjeleznè nem olcsó jánost ( mert a kialkudott szerelèsi költsèget megfizetem) vagy kókhlert keresek de elegem van abból, hogy 10/9 szerelő 10 ezer ft-os alkatrészt akar adni 50 ezerért és látványosan hülyènek nèzne. Esetleg lètezik ilyen szemèly ezen a bolygón? köszi a válaszokat
-
Gergőke88
addikt
Sziasztok,
Ford/Castrol olajra és gyári szűrőre kinek melyik bolt vált be? (Webshop...).
Köszi! -
radi8tor
MODERÁTOR
-
molnarpeter
nagyúr
Azt jó lenne tudni, pontosan miben is különbözik a Fusion futóműve - hátha pl hézagoló pogácsa van a bölcső alatt, netán más a csonkállvány, vagy ilyesmi -, aztán tételesen átnézni, összehasonlítgatni mindent ami benne van. ford.7zap.com katalógusban ki lehetne bogarászni, minek nem egyezik a cikkszáma.
-
zoger
tag
válasz molnarpeter #47686 üzenetére
Focus mk2 lengéscsillapítója is belemegy mk3-ba, annyi különbséggel hogy magasabb lesz az autó.
-
radi8tor
MODERÁTOR
Babán néz ki a fehér badge [link] #ytalert
⭐ Stella
-
ViZion
félisten
-
gabor9991
őstag
válasz diablo1984 #47691 üzenetére
Egy szóvivc lenne a megfejtés de sajnos a ventilátor még most se látszik
-
Zoli-bácsi
senior tag
válasz diablo1984 #47694 üzenetére
Pedig ott van a sok gyufa mögött.
-
krypton
senior tag
válasz molnarpeter #47660 üzenetére
Ezt az üzenetet nem teljesen értettem. Átírásnál egyből motorkódosra írtani alatt mire gondolsz? Mindenesetre SZERINTEM érdemes az ilyet elkerülni, jobb nem pereskedni .
Mellesleg szembe jött egy másik C-Max picit drágábban. Ezt is 20e km-enként szervizelték (bár nem mind hivatalos Ford szervízben, de számlával), 100-nál volt egy kuplung csere (számlával), sokat városoztak vele. Az árban "benne lehet" egy téli kerékszett, erre nyilván rákérdeztem, mert ez is egy pár százas költség lenne. Mit gondoltok az autóról, és szerintetek ez a 4.4 millió reális ár? -
radi8tor
MODERÁTOR
Ha nem Fordról szól akkor plz ne is kezdjetek bele.
⭐ Stella
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs