Hirdetés
-
Indiában gyárt Google Pixel mobilokat a Foxconn
it A Foxconn gyártja majd India déli részén a Google Pixel mobiljait, mondják a jól értesült források.
-
Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
ma A megszokott konstrukciót, vagyis pedálszenzort és hátsó agymotort kínál a Touroll, nincs benne semmi rendkívüli, de kedvező az árfekvése.
-
Megfizethető és viszonylag kompakt ház született a Lian Li-DAN Cases frigyből
ph A 26,3 literes térfogatú, két színben választható típus moduláris belsővel és korrekt szellőzéssel igyekszik magára vonni a figyelmet.
-
PROHARDVER!
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nálam hasonló van kicsit enyhébben, de szerintem ez se normális. Az alapjárat kb 800, szóval nem túl alacsony, de álló helyzetben remeg a kormány meg a bal tükör is. Ha bekapcsolom a klímát, akkor egy kis időre lejjebb megy a fordulatszám, s rendesen beremeg az egész kasztni.
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
-
RazoR
veterán
válasz lezso6 #48151 üzenetére
Nálam ugyanez, remeg a kormány és a jobb tükör is, ha megy a klíma az meg durvább.
A szerelőm elsőre arra tippelt, hogy a vezérlés lehet félre rakva 1 foggal de megnézte és jó. Ja és üresben gázadásnál mikor visszaesik a forsulat ilyen huppógó hang van a légszűrőházban. Valami olyasmit mondott, hogy a ebben a zetec motorban valami korongos megoldás van a szelepeknél és valószínüleg nem jó sorrendben lettek valamikor visszarakva ezek a korongok és ez lehet az oka de ez ilyen gépműhelyes történet és azt javasolta, hogy egy 20 éves kocsira ami ilyen ovijáratos lehet nem érdemes ennyit költeni. Jön megy, nincs vele gond de engem kicsit zavar hogy ilyen az alapjárat. -
Ahogy DeFranco mondta, a motor- meg váltótartóbakokat lenne érdemes megnézni, nekem is fent ezt mondták itt.
Mikrokapcsolót a kulcsba amúgy elvileg fillérekért kapsz, megfelelő elektronikai boltban. Csak tudni kéne a típust. Pl hestore, tme, stb. Hobbielektronika topikban érdeklődj, fotó alapján talán meg tudják mondani a tutit.
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
-
gabor9991
őstag
válasz patomi #48157 üzenetére
Logó az nem volt benne az árban
Rosszul emlékeztem, nem 10 dollár volt hanem 6.32€ Plusz 3.5€-ért kimarta a kulcsszárat. [kép]
Itthon ugyanezt kaptam volna csak 10-es szorzóval.
Nyitás -zárás tanítás sikerült elsőre, Immobiliser csip is van benne ennyiért, mondjuk azzal át lettem szva, azt csak a kulcsos ember tudja másolni, 25-ről indult az ár amit lealkudott saját magának 8-ra de a végén csak az lett hogy a kínai csip nem tanítható és adott egyet 2 ezerért így 10 lett a kulcs tanítása.[ Szerkesztve ]
-
-
vacs
veterán
Helló.
2003-as Fiestában az utas oldali légzsákot hol lehet kikapcsolni?(^)(>.<)(^)
-
gabor9991
őstag
válasz molnarpeter #48164 üzenetére
Szerintem ezt pont leírtam ugyanígy a zárójelben.
-
vacs
veterán
válasz radi8tor #48162 üzenetére
Azért nincs, mert a kínai okosba küldi, "becsempészik" EU-ba és kap egy új csomag címkét és számot és olyan lesz, mintha EU-n belüli csomag lenne!
Haver Fiesta-ja, ő azt mondja, hogy nincs a kesztyűtartoban légzsák kikapcsoló.
Lehetséges, hogy tényleg nincs?(^)(>.<)(^)
-
vacs
veterán
És akkor a gyerek ülés miatt hogyan lehet kikapcsolni az utasoldali légzsákot (2005-ös Fiesta)?
(^)(>.<)(^)
-
radi8tor
MODERÁTOR
Sajna ez nem ennyire bináris (tudja/nem tudja). Ha ott fent így döntöttek, akkor ez van.
Fun fact: az én 1 éves kocsimban a klíma kontroll kapcsolón van hőfok kijelző LED.
Az idén érkező kocsikban nincs benne ez a kijelző, csak Sync monitoron lehet látni a hőfokot.⭐ Stella
-
embe
nagyúr
És minden akkori modell tudja? Lehet egy full fapad Fiestát hasonlítasz egy jobban felszerelt modellhez....
Bár nekem az S_Max-ban van esőérzékelős ablaktörlő, behajló tükör( igaz az egyik szarakodik ) tolatókamera, radar elől-hátul....de kikapcsolható légzsák a jobb oldalon nincs.Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
molnarpeter
nagyúr
Ezt próbálom én is átadni, hogy a sarcok befizetése nem opcionális, mert az aliexpress a szállítási ország alapján automatikusan beleszámolja
Ami megúszható, az a postai kezelési költség (megnézik, hogy már befizetted az adót…), ez változó szállítási mód függvényében. Ha EU-s azonosítót kp a csomag, illetve nem a posta hozza ki (ExpressOne), akkor nem kell megfizetni, de aliexpress topik összefoglalóban össze van gyűjtve, melyik szállítási mód esetén úszod meg [link]Szoktam rendelni azért néha, múlt héten 2 csomag jött, most is úton van 3
[ Szerkesztve ]
-
ZolkoW
őstag
csak a statisztika miatt: 2001-es Focusban van egész sok légzsák, de kikapcsoló nincs.
Cserébe új fűtőventilátort kell vennem, mert hiába áztattam tocsogósra mindkét csapágyat (jobb híján) WD40-ben, pár perc után megint visít. Az óra 360K Km-t mutat.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
molnarpeter
nagyúr
válasz ZolkoW #48181 üzenetére
WD40 az nem is fog sokat kenni, elillan nekem az volt a módszerem egy télen nyikorgó ventinél, hogy mindkét oldali perselybe hagytam beszivárogni olajat (éjszakára fekvő helyzetben a venti, olaj rácseppentve a csapágyazáshoz, másnapra lement), aztán a szénkefék felületét is megdörzsöltem+letörtem az éleket reszelővel, kommutátor is kapott kis csiszolópapírt (az már lehet túlzás), mindenesetre így elhallgatott.
Jobb híján részhez: ha nincs kéznél olaj, nívópálca végéről is oda tudod csöpögtetni[ Szerkesztve ]
-
ZolkoW
őstag
válasz molnarpeter #48182 üzenetére
ja, valami komolyabb jobb lett volna, de erről tudom, hogy nem okoz gondot a szénkeféknél, és volt belőle kéznél hosszú csövecskés spray. Nem tudom, próbálkozzak-e még, műszerolaj és fehér, lítiumos wd40 is van otthon, de már megbarátkoztam a kb 9e Ft-os bontott árral. Az is igaz, hogy legfeljebb a szerelésre fordított szűk egy óra bánhatja.
Nem hiszem, hogy a kefékkel van gond, anyag is van bennük, és kimondottan csapágyhangnak hallom.[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
RazoR
veterán
Na smd mikrokapcsoló és forrasztópáka megoldotta a csomagtér távirányítós nyitást.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz ZolkoW #48184 üzenetére
Először olajzással kezdtem, de csak egyik oldalon tudtam biztosra menni. Aztán YouTube-on találtam egy futópad videót hasonló hanggal, azt hiszem onnan jött a szénkefe ötlet Végül be is vált, ha kint van, nem nagy plusz feladat. Kenés után tudsz féktisztítós ronggyal törölgetni szükség esetén. Még ha túl is léped a 60 percet, korrekt órabér, amennyiben sikeres.
[ Szerkesztve ]
-
Az Eibach ültetőrugó szett nem igazán vált be, pedig nem olyan régóta van a kocsi alatt.
Elől ugyanúgy kopog, mintha a selejtes gátló lenne még bent, pedig az is cserélve lett vadiúj Sachs-ra.
Szerelő szerint sajnos ez ilyen, nem a magyar utakra lett kitalálva. A rugó felfekszik a toronycsapágy gumijára és egy-egy ütéstől úgy összenyomja, hogy már a fémen koppan.
Ez a diagnózis így szerintetek megállja a helyét?
Mondjuk tény, h a gyári rugókhoz képest ez sokkal-sokkal feszesebb, keményebb.
Tükörsima úton semmi gond. Suhan, mint a szél.
Az a fura, hogy csak elől kopog, hátul semmi hang nincs.
Tetessem vissza a régi, de újszerű rugókat vagy megszüntethető más módon ez az idegesítő zaj?
Mittomén gondolok olyanra, hogy másmilyen gólyaláb, vagy valamiféle spécibb toronycsapágy?Illetve talán jobb oldalt elölről hallok vallami mélyebb surrogó hangot, a kerék fordulatával hol gyorsabban, hol lassabban hallatszik. Leginkább az első néhány kilométereken, ha bemelegedett tompul a zaj.
Persze mikor szerelőt elvittem egy körre, hogy hallgassa meg mi lehet semmi hangja nem volt.
Nem mondom, hogy búg, mert konkrétan nincs morgós csapágyhangja, de lehet kerékcsapágy?
Tárcsa-betét között nincs semmi, nem szorul, nem ér bele semmi semmibe.
Lehet esetleg valami köze a szélesítésnek a hang forráshoz és ha igen, miért csak jobb elölről hallom?/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Jól körbenéznék a motortérben meg alul, nem-e szabadult el valami, vagy lötyög.
Nekem a kipu tartó tört le, elől a rezgéscsillapító után és kopogott valami kereszttartó vason. Kvázi random, de leginkább szar úton. Amúgy az egész rendszer meglepően jó állapotban van.Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)
-
#27070592
törölt tag
válasz ZolkoW #48184 üzenetére
Mielőtt vennék egy bontott (tehát szintén sok éves) fűtőventillátort, megpróbálkozék a csapágy porvédő óvatos megfúrásával, 1mm-es fúróval, ha hozzáférhető.
A tervezett élettartama 15 év ezeknek (legalábbis vannak ilyen vélemények), de lehet hogy vissza tudnád halkítani egy adag friss kenőanyaggal (nem WD40-re gondolok) ha be tudsz jutni a csapágy belsejébe.
Kívülről áztatni, ha működik a porvédő, lehet hogy tök fölösleges. -
zzola
félisten
-
Viiktor1989
tag
Sziasztok. Már többször is segìtettetek, így újra hozzátok fordulok. Van egy 2012-es Focus ST autóm, és abban kérném a segìtségeteket,hogy pontosan miket érdemes kicserélni/àtnézni az autón az évek/megtett kilométerek után? Jelenleg 158.000 km van benne. 10.000 km-ként olaj, olajszűrő , levegőszűrő csere természetesen meg van.Köszönöm a segítséget
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz Viiktor1989 #48195 üzenetére
Vezérlés, gyújtógyertyák, esetleg üzemanyagszűrő, 2 évente fékfolyadék csere.
⭐ Stella
-
gabor9991
őstag
válasz gabor9991 #48196 üzenetére
Akár fél perc alatt is elillanhat nemhogy fél év alatt Tavaly töltöttem egy offos rönóba fél kiló gázt, ami szinte a teljes töltet, most éppen elindult a kompresszor de szinte semmit nem hűt, jövő keddre kaptam időpontot atvizsgálásra és töltésre annyian vannak előttem ugyanilyen ügyben.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen