- TCL LCD és LED TV-k
- Samsung QN800D: Neo QLED 8K tévét teszteltünk
- Milyen TV-t vegyek?
- Plazma TV topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Azonnali fotós kérdések órája
- Bluetooth hangszórók
- Vezetékes FEJhallgatók
- Azonnali notebookos kérdések órája
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
Hirdetés
-
A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
it Sürgős hatósági beavatkozást sürgeti a NOYB, ugyanis június 26-tól a személyes bejegyzéseink, privát képeink és online követési adataink alapján is tréningezné az AI-t a Meta.
-
Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
ma Sokáig hallgatott az Apple a frissítésekről, most viszont megtudtuk, mennyit garantál.
-
The Last of Us: Part II - Kész lenne már a PC-s kiadás?
gp Vajon a készítők megvárják az új kiadást a TV sorozat új évadának indulásával?
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tvamos
nagyúr
Teljesen igazatok van. Egyelore varok ezzel a tele vasarlassal, de a vaz + a 2 objektivert azt hiszem kinalok valami szemtelenul alacsony arat, aztan meglatjuk, mi lesz.
Fujira van telekonverter?Latom mar, hogy van.[ Szerkesztve ]
"Mindig a rossz győz, és a jó elnyeri méltó büntetését." Voga János
-
#16820480
törölt tag
válasz tvamos #33604 üzenetére
Van TC, de arra figyelj, hogy az nem működik minden objektívvel! Mivel benyúlik az objektív tubusába, így csak azokra jó, amiknél az üvegek kialakítása megfelelő. Jelenleg ez azt hiszem csak ezekre igaz: XF80, XF100-400, XF50-140 és majd a hamarosan érkező XF70-300.
[ Szerkesztve ]
-
#16820480
törölt tag
válasz Teasüti #33607 üzenetére
Szerintem nem fog, de amúgy meg minek is? Gondolod, hogy aki az olcsóságuk miatt megveszi a Viltroxokat, az majd kiad 100+ ezret egy TC-re?
Amúgy erre gondolok: az 50-140 hátát ha megnézed, ott több centire beljebb indul az lencserendszer, mert a TC1.4 belóg a tubusba, ilyenre például nincs hely a 85/1.8 esetén. -
Teasüti
nagyúr
válasz #16820480 #33608 üzenetére
Nem is hogy ezért venni egy TC-t, hanem akinek már van... Ötlet szinten merült csak fel. Nem mintha sokat használnám a TC-t.
Amúgy Viltrox kapcsán van vkinek összehasonlítása a 85 mark 1 és 2 között? Számottevő a különbség AF-ben?
Használt piacon elég jóáras a mark 1. És elvileg a mark 1 is hozza a 90 f2 szintjét AF-ben, egyesek szerint még picivel jobb is. Érdekelne mekkorát fejlődött a mark 2.[ Szerkesztve ]
-
tvamos
nagyúr
Koszonom mindannyiotoknak a segitseget!
Az X-T1 + 60mm macro tenyleg nagyon lassu. Meglepett...
Sajnos nem tudtam megegyezni az eladoval. Nem akar 250 ala menni, en meg nem nagyon akarok 180-nal tobbet adni.
(Azt mondta, inkabb megtartja masodik gepnek. Mondjuk igaza van.)[ Szerkesztve ]
"Mindig a rossz győz, és a jó elnyeri méltó büntetését." Voga János
-
Teasüti
nagyúr
válasz tvamos #33610 üzenetére
Ki használ Godox vakukat? Nektek is feltűnt, h az új firmware-ekkel megszűnt a vakuszinkron kommunikációja? Régebben tudtam kapcsolni a HSS-t a vakuról/kioldóról, de most nem reagálnak azok a gombok. Illetve a kamera auto-fp sem vált automatikusan hss és 1st curtain között. Auto fp most fixen csak hss-t csinál és ha feltolom vakuszinkron fölé a zársebességet, utána már nem vált vissza normál módra csak ha menüből átrakom auto fp-ről másra.
Más is tapasztalta ezt? -
Teasüti
nagyúr
Nincs rá shortcut. Be kell mennem menübe, ha váltani akarok. És könnyű elfelejteni.
Úgy rémlik régen kívülről is lehetett váltani, ahogy minden más (vaku mód, kompenzáció, zoom) oda-vissza megy a kamera és egy tt350f között, kivéve a hss-t. Az fixen hss módba rakja a vakut és nem lehet 1/16 alá menni még hosszú záridővel se.
Ahogy régen a Xpro kioldóval is lehetett kapcsolni kívülről. -
Clemi
veterán
válasz Teasüti #33613 üzenetére
Végül is totál nem értem, miért akarod a vakun ki/be kapcsolni a HSS-t mivel eleve egy kényszer megoldás, hogy gyorsabb záridővel is tudj vakuzni és mivel a HSS módban a fényerő ha jól emlékszem kapásból 1/4 értékre csökken, persze hogy nem fogsz tudni 1/16 alá menni.
Az miért nem jó, hogy a váz automatikusan kapcsolja át a vakut HSS módba és kapcsolja azt ki, ha már nincs rá szükség? Az lenne inkább a macera, hogy még külön azt is kapcsolgatni kelljen. -
Teasüti
nagyúr
Megpróbálom még egyszer...
Szóval korábban lehetett kapcsolgatni a vakuszinkront kívülről a vakuról is. Pl a "sync" gomb a tt350-esen váltogatta a 1st, 2nd curtain és HSS módokat a kamerán. Most jelenleg csak a menüből lehet ezt elérni, nincs közvetlen gomb rá vagy semmilyen shortcut (mittomén kirakni Q menübe vagy vmi).
Ez nekem azért zavaró, mert a vakuk korlátozott funkcionalitással bírnak HSS módban. A vaku "nem tudja" milyen zársebesség van beállítva, vagy legalábbis nem deaktiválja automatikusan a HSS módot (míg a kamera maga igen) zártól függően. Ha jól rémlik (de lehet rosszul emlékszek), akkor régen a HSS ikonja magától felbukkant majd eltűnt, ahogy zongoráztam a záridővel a kamerán.
És végül ez azért nem tetszik így, mert ha auto FP-n hagyom a vázat, akkor a vaku fixen HSS módban marad vakuszinkronnál lassúbb záridővel is, ami nem szupi. Azt nem tudom, hogy végül ténylegesen HSS módban is süti el a vakut vagy nem, de full manuális módban nem tudom visszavenni a teljesítményét 1/16 alá ami olykor túl sok.
Ez akkor ciki, amikor kreatívnak kéne lennem és várnám, hogy a kamera tegye a dolgát, majd elszalasztom a pillanatot, mert épp a menüben kell turkálnom emiatt.
Ez így érthető? Ez a funkcionalitás (HSS módba váltás a vakun automatikusan kétirányú kommunikációval) tényleg megszűnt vagy én emlékszem rosszul? Mintha 1 éve nem lett volna ilyen problémám, bár lehet csal a memóriám. -
mikrofon
veterán
válasz Teasüti #33615 üzenetére
Q menübe is ki lehet rakni, meg kijelző lapozására is. Legalábbis X-E3-on biztos, mert nekem így van. Emlékeim szerinte a T3-on is így volt.
Tehát ide mind ki lehet rakni:
The Q (Quick Menu) Button
MY MENU
The Fn (Function) ButtonsEzt kell kiválasztanod mindenhol: FLASH FUNCTION SETTING
Még ilyen funkciókat is ki lehet rakni:
FLASH COMPENSATION
TTL LOCKjah és így kéne működnie, a godox X2T-F-en legalábbis így van:
"High-speed sync: setting the SYNC in flash function setting to FP on FUJIFILM camera until
is displayed on the flash trigger’s LCD panel. Then, setting the camera shutter. "[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz mikrofon #33616 üzenetére
Érdekes, mert az olvasom az összes többi márkánál lehet váltogatni a vakun/adón a vakuszinkront, kivéve Fuji-nál. Korábbi FW alatt úgy rémlik ment itt is.
Na mindegy, elengedem...
Jah, a "flash function setting" az rendben van, de szupi lenne közvetlenül a vaku szinkron Q menüben, ahol a tárcsán már tekerhetnéd a front/rear/fp módokat. Bilibe lóg a kezem. -
Teasüti
nagyúr
Erre még utolsónak had reagáljak gyorsan, mert elsiklottam e felett:
Az miért nem jó, hogy a váz automatikusan kapcsolja át a vakut HSS módba és kapcsolja azt ki, ha már nincs rá szükség? Az lenne inkább a macera, hogy még külön azt is kapcsolgatni kelljen.Nekem pontosan az a gondom, hogy korábban kapcsolta automatikusan ki-be a HSS módot a vakun is. Most már nem csinálja. HSS-ben marad a vaku fixen. Ez a baj. És pontosan ez a macera zavar, h be kell menni a menübe kikapcsolni, amikor nincs rá szükség. Az csak mellékes, hogy egy gombnyomás volt korábban a vakun míg most a menüben kell turkálni hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
mikrofon
veterán
Innen minden apró részlet kiderül az uj Fujifilm X-S10 vázról:
FUJIFILM X-S10 FF200001 Owner’s Manual -
mikrofon
veterán
nem tudom mennyi lesz a valódi árkülönbség és ezt rászánod-e erre. De én ezt az újat javaslom.... Ha megjelenik a az ismert külföldi webshopokban akciósan , akkor én is veszek egyet.
Szerintem ez jövő évre várható. Remélem még a tavaszi szezon előtt
Leges legjobban a feliratos EV tárcsát hiányolom, meg még kicsit a feliratos záridő tárcsát, de ez van.bár mostanában egyre jobb áron hirdetnek a facebook csoportban egy H1-et mert törött az EVF üvege... időnket felpezsdül bennem az "ez kell!" gondolat... De szerencsére még mindig megálltam, ,mert pont ami mostanában a legjobban zavar az e3-ban, az a h1-ben se jobb, mégpedig a PDAF pontok horizontális lefedettségek.... Nem is értem, hogy maradhatott ez 50%.....
[ Szerkesztve ]
-
mikrofon
veterán
válasz vihartigris #33625 üzenetére
hogy ez nem jutott magamtól eszembe ...
eloszlattál minden negatív érzést.
A pirosexpogombot, már el is terveztem ragasztható változatban[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Hali,
Kérhetnék némi tudást dinamikatartomány kapcsán xt3-hoz fotónál?
Eddig abban a hitben éltem, hogy a DR/DR-P beállítások csak a jpeg motorra vannak hatással és nem foglalkoztam velük mivel csak raw-ban fényképezek.
Most olvasom dpreview-n, hogy ez nagyon nem így működik, mert máshova teszi az expót a DR és az a raw-t is eltolja. Hitetlenkedve csináltam is gyorsan pár tesztképet full manuálban ugyanazzal az expóval, csak az egyik DR100 másik DR400 és csodák csodájára tényleg több részlet került elő a 400-asban.
Közben ismerkedek a technikai részletekkel is ebben a cikkben.
Pontosabban az ISO/zaj és ISO/DR grafikonokkal.
Nem áll össze nekem a kép, hogy akkor hogy is működik ez. Grafikon szerint ISO160-nál kapom a legnagyobb dinamikát.
Ekkor DR100-ban vagyok fixen. Ha jól értem a DR úgy működik, hogy visszaveszi az ISO-t (DR200 -1 stop, DR400 -2 stop) és szoftveresen húzza fel az expo-t (mint extended ISO range esetén). Jól értem?
Szóval elvileg DR100-on van "kikapcsolva" ez a funkció? És ha auto-n hagyom, hogy tegye a dolgát, akkor nekem szoftveresen húzza fel a képet, mint mondjuk post-ban az expo csúszkán +1-ről kezdenék (DR200)? Közben a hardver meg csökkentett ISO-val működik?
Ez miért jó? Elvileg az ISO "szebben" dolgozik, mint az utólagos exposure csúszka, nem? Vagyis ajánlott mindig in-camera belőni az ISO-t, mert jobb eredményt ad, mintha mondjuk base iso-val lőnék mindent és posztban húznám fel.A technikai részletektől függetlenül: raw fotózásnál ISO160-on kapom a szenzor maximális dinamikatartományát, ugye?
Elbizonytalanít a tény, hogy videónál meg iso 640-nél kezdődik a log. Viszont a DR400 is ott indul, szóval valójában log videónál is base iso-n megy a felvétel hardveresen és szoftveresen erősít?
Szerk: mikor "szoftveresen húzza fel a képet" akkor lényegében másik tone map-et tol rá, ami lehet nem teljesen ugyanaz, mintha csak az expo csúszkát húzgálnám LR-ben, mert a vázban lévő LUT vagy a görbe bármit elrakhat bárhova... De a lényegi kérdésen nem változtat.[ Szerkesztve ]
-
madgie
titán
válasz Teasüti #33628 üzenetére
A modern Sony szenzorok lényegében "ISO invariance" cuccok, magyarul majdnem teljesen ugyanazt kapod ISO 160-ról utólag felhúzva, mintha a vázon belül tekernéd oda az ISO-t, ahová kéne.
DR módok esetében is nagyjából ez működik, és a LOG is ezen alapszik, ott is felhúznak az árnyékokból, úgy lesz akkora DR-ed (és azért is nehéz néha a LOG-gal bánni, mert mire belövöd, meg-grade-eled, addigra zajosabb lehet, mert végül is nem RAW, "csak" egy 10 bites tömörített adatfolyam).
Alapvetően egy AE bracketes ISO 160, ahol a legjobb az X-T3 képe (már ha kell a dinamikaátfogás miatt a hármas +/- 2 Fé bracket) -
taranis
addikt
-
Teasüti
nagyúr
válasz Mathiask #33630 üzenetére
Éppen ez a faszi magyarázta az extended iso-t és az ISO80-at. Onnan indult el a lavina nálam.
Közben nézem a videót: "as you can see they're really really close; and that's iso invariance". Őőő, neeeem... Még a YT videón is tisztán látszik, hogy a kamera analóg erősítője tisztább munkát végez, mint a digitális erősítés.Tehát akkor ha ki akarom kapcsolni az ADC utáni erősítést, akkor DR100-on kell hagynom a kamerát? Nem Auto-n.
Ha jól értem ezt a videót, akkor ugyanaz a digitális jelerősítő végzi az extended iso-t, mint ami a DR100-400-at. Úgy sejtem akkor a huszonegyezer-akármennyi és az ötvenkétezer-akármennyi ISO az a digitális erősítő DR200 és DR400 funkciója egy az egyben vmilyen tone mapping-gel, csak független az analóg erősítőtől, nem úgy mint az extended iso, ami csak az analóg erősítő végállásain kapcsol be.
Érdekes. Szóval ez a DR dolog egy jó nagy átb.szás.
Lényegében in-camera csinálja a post-process/production-t.
Ezt még így értem is ha az ember jpeg-et csinál, vagy film szim. videót. De miért kell ennek belenyúlnia a raw képekbe, az nem világos....
Én eddig többnyire mindig auto DR-en hagytam, gondoltam úgyse csinál semmit. Aztán full manuálban meg tekergethetem én az ISO-t, ha a kamera úgy gondolja, akkor simán eltolja nekem -1-2 EV-vel az analóg erősítőt, majd digitálisan tolja fel. Így elvileg nagyobb dinamikát kapok de több zajt is.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz mikrofon #33633 üzenetére
Úgy tűnik vki nem nézte meg a fenti forrásokat.
Madgie által linkelt cikken még csak most rágtam át magam, de már a videóban is tök jól összefoglalják a lényeget.Igen, a szenzor és az ADC konverzió között van(nak) az analóg erősítő(k). Ennek a gain értékét állítod közvetlenül a (natív) ISO-val.
Aztán jön az ADC chip, majd utána a digitális erősítés (osztás-szorzás), jpeg motor, stb.Ami engem meglepett a cikkben, hogy base iso-n több a read noise, mint magasabb iso-n. XT3 esetén a két analóg erősítő közül a high DR (160-640) áramkör zajosabb, mint a low noise (800+) áramkör.
(De állítólag "5 foton" alatt nagyon jónak számítanak az értékek, szóval mégis csak kvázi "iso invariant".)
Meg a másik meglepő, hogy ez mégse számít annyira a képen, mert a photon noise a jelenetben sokkal erősebben van jelen, mint a szenzor kiolvasásából eredő zaj. Már az is új volt nekem, hogy létezik a fizikában "foton zaj" és nem is annyira elhanyagolható mértékben. Így már értem miért hasonlít az emberi látás a képérzékelőkhöz annyira - ha megfigyelem, hogy a szememben lévő kép is zajos az árnyékos területeken. Elvégre kétlem, h a szemünkben zajosak lennének az áramkörök.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
WOW.
Találtam egy másik grafikont, ami a hozzátartozó leírást olvasva azt mutatja, hogy ahol ellaposodik a görbe, ott lesz lényegében iso invariant a kamera. Szóval a low noise analóg erősítő egy az egyben iso független, vagyis semmi jelentősége, hogy in-camera vagy post erősítést kap.
Míg ISO800 alatt van némi előnye a natív ISO-nak a digitális erősítéssel szemben (ezt láttam a fenti videóban is).
Az egyetlen furcsaság ezeken a grafikonokon, hogy az ISO25000 nem szimulált ISO-ként van feltüntetve, pedig elvileg szimulált.
Hmm...
Hát azt hiszem itt a vége ennek a leckének.
Köszönöm a forrásokat!Konklúziók:
1. Legnagyobb dinamikát az ISO160 adja.
2. A legkevesebb zaj 160-320 és 800 értékeken keletkezik.
3. ISO800-tól iso független a kamera (nincs különösebb jelentősége, de jó tudni).
4. Raw fotózáshoz rögzítem DR100-ra a kamerát, hogy elkerüljem a digitális erősítést. Az első három pont figyelembevételével elvileg semmi előnye nincs DR/DR-P módoknak, amíg raw képeket lövök.
5. Extended ISO az ördögtől való. Tényleg, ezt mire lehet használni? Egy szimulált ISO80 elvileg minden esetben rosszabb eredményt ad, mintha optikailag csökkenteném a fényt. Nem is jut eszembe semmilyen helyzet, amikor jól jönne vagy erre szükség lenne. (Van bárki, akinek meg kell lőnie mondjuk egy f/22 1/32000 képet és még mindig túl sok a fény, de jpeg-ben fotóz és in-camera kell a jó expó? )[ Szerkesztve ]
-
kerobi
senior tag
válasz Teasüti #33637 üzenetére
Sziasztok. Aki kapcsolatban áll a Fuji-val nem tudna Írni nekik FW update tekintetében? Van pár ötletem:
- 0.75s késleltetés exponálásnál (kiküszöbölve az exponáló gomb általi bemozdulást) A 2s szerintem sok. Vagy akár testre szabható legyen.
- Az EFC, ES, MS testre szabhatósága. Pl én 2000-ig EFC-t, fölötte ES-t szeretnék. Az MS valahogy nem jön be. A shutter shock-ot nem kedvelem.Egyelőre ennyi. X-H1-em van. Sokan Az Xt3-at istenitik. nem tudom, nekem még nem volt a kezemben, de az x-h1 veri zajban, formailag, IBIS-ben.
Peace.[ Szerkesztve ]
-
randras_83
addikt
válasz Teasüti #33637 üzenetére
Dobd be a kosárba az 50 f/1-et es máris kap értelmet az iso80 vagy az iso100 de csak teszt jelleggel csináld es utána dobd ki az obit csak szólj melyik kukába
Anno D750+50 f/1.4 esetén is kellett néha a kiterjesztett ISO
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/randras83/
-
Teasüti
nagyúr
válasz #16820480 #33638 üzenetére
LOL
Én mondjuk nem láttam havat egy-két napnál tovább már évek óta.
Tengerparton voltam párszor, de ott nem kellett semmi extrém.
De szerintem a havas táj se lehet olyan extrém, hogy f16-nál elszaladjon a záridő.
Én inkább olyasmikre gondoltam, hogy makró vmi gyorsról, mint mondjuk egy vízcsepp vagy ilyesmi. Ott oda lehet durrantani vakuval. Vaku nélkül meg nem vagy lekorlátozva mechanikus zárra se.
De vakuval mint főfény nem kell 1/8000 se ahhoz, hogy kimerevíts egy vízcseppet. Konstans fénynél talán, de ott meg megint van E-shutter.
Szóval még mindig nem látom igazán értelmét a szimulált Low iso-nak.Lehet videónál érdekesebb a dolog. Hmm... Ott ugye alapból fix minden az ISO-t leszámítva és relatíve hosszú záridővel kell venni. De ISO80-nal buksz egy EV-nyi részletet az árnyékokból, szóval akkor már inkább egy VND szűrő. Vagy inkább hosszabb záridő ha lusta vki szűrőzni és post-fx motion blur és nem nyomja össze a feketéket natív ISO-n.
[ Szerkesztve ]
-
madgie
titán
válasz Teasüti #33637 üzenetére
Túl kell lépni a saját igényeiden és elképzelni mondjuk egy olyan esetet, hogy eléggé laposak a fények, de te szeretnéd a Velvia filmszim csúcsfényeit még jobban megdobni, mert azt amúgy is kicsit alá kell exponálni, hogy szép lilás legyen fent és pont ezekbe a csúcsfényekbe "segít bele", hogy egy stoppal kevesebb van fent.
Igen, JPG példa elsősorban, de bakker, Fujiról beszélünk, ha ETTR meg dual gain ISO-s dolgok érdekelnének, akkor Sony-t vettem volna -
#16820480
törölt tag
válasz kerobi #33641 üzenetére
Hát nyilván azzal, az f1.4 az nem WR
Teasüti: Nézd, neked ilyenek az igényeid, én meg azt nem tudom elképzelni minek lő valaki RAW-ba, csomó szívás van vele, hogy csak hasonló denoise-t beállítsak utólag szoftverben, nem is beszélve a film szimulációkról, de még sem kampányolok azért, hogy vegyék ki a vázból, biztos valakinek jól jöhet
-
Teasüti
nagyúr
válasz madgie #33643 üzenetére
Na ez az amivel nincs semmi tapasztalatom. Jpeg motorhoz még hozzá se nyúltam a másfél év alatt.
Ha csináltam is film szim.-et, azt is LR-ben.
sheratan (qrva isten f.szát, h nem lehet kijelölni másolásra rendesen a hsz-t és a nevet Chrome-ban, mert viszi az egész sort):
Kell a flexibilitás a munkához. Sokszor az életemet mentette már meg.
Pont most két hete esett meg velem, hogy jpeg-re volt állítva a gép és végig lőttem vele egy ceremóniát. In-cam azért odafigyelek a helyes expóra, de WB pl auto, meg azért nem szoktam aggódni a tartalék miatt sem a csúcsfényeknél és az árnyékoknál. Otthon vettem észre, hogy Q-menüben (amit igazán használni se szoktam a raw féle one-size-fits-all alapbeállításom miatt) jpeg-re volt rakva a gép az előző napi kísérletezések miatt. Hát kaptam egy mini szívinfarktust ott helyben.
Szerencsére Perfocal-nak ment, ők meg jpeg-et kérnek amúgy is, szóval vhogy megúsztam a dolgot...[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Egyébként ha már jpeg motornál tartunk...
Használ itt vki Fuji Instax-ot?
Vettem egy Fuji SP3 nyomtatót.
Kérhetnék vmi tuti kis jpeg beállítást, ami jól passzol a "Fuji Square Color" fotópapírhoz? Azt már látom, hogy a feketét alaposan kimossa és megemeli a papír, de lehet vagy érdemes ezt még finomhangolni, hogy kicsit többet hozzak ki belőle?
A nyomtatás közvetlenül a vázról megy, szóval csak a jpeg motorral játszhatok.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz randras_83 #33640 üzenetére
35 1.4-em van csak fényerős.
De az "csak" 2 stop előny a zoom obijaimhoz képest, az meg könnyen behozható záridőből.
Olyan velem még sosem volt, hogy túl sok fényem volt. Általában épp ellenkezőleg.
Kéne na az az 50 f1. De az árából inkább kéne a teljes Viltrox sor. A maradékból meg vennék magamnak vmi szépet is.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz randras_83 #33649 üzenetére
Milyen gyors az AF? Én mondjuk nem portréra használnám elsősorban, hanem vinném esküvőre fogadásra (doku jellegű point&shoot, low light, teljesen nyitva). Ott meg nem árt ha fürgén mozog a bazi nagy üveg.
Ezért is érdekel inkább a Viltrox. Állítólag nagyon fürge, amihez képest az 56 1.2 egy traktor.
Azért az 50 f1-től sem várnám, h megugorja ezt a tesztet.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Üzletelni a Hardveraprón lehet csak!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen