Hirdetés
-
The Thing játék jön a Nightdive csapatától?
gp Úgy tűnik, hogy végre kapunk egy remaster kiadást a több mint húsz éves játékból.
-
Computex 2024: a jövőt vázolta fel az NVIDIA
ph A korábban bemutatott fejlesztések mellett a 2025-ös és 2026-os tervek kerültek elő.
-
A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
it Sürgős hatósági beavatkozást sürgeti a NOYB, ugyanis június 26-tól a személyes bejegyzéseink, privát képeink és online követési adataink alapján is tréningezné az AI-t a Meta.
-
PROHARDVER!
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
luciferc
őstag
válasz Lackooo84 #27049 üzenetére
Én is azt írtam korábban tévesen, hogy 30 nap után csere a rollernek, közben azonban más okból végig kellett néznem a rendeletet és sajnos az elektromos roller a kivételek között van (mindössze egy bekezdéssel kell tovább olvasni), hiába nem milliós tételek, de azokat nem kell 30 nap után cserélni, ahogy egy autót sem. Szóval marad az, hogy a gumi hiba miatt nem utasíthatják el a töltés hiba javítását, illetve szerintem tisztességtelen gyakorlat az, hogy a kopó (!!) alkatrész a termék árával vetekszik, ebben az ügyben én amúgy a GVH-hoz is fordulnék a kormányhivatal mellett, mert a tisztességtelen piaci gyakorlatokkal ők is foglalkoznak. Ott sem hoznak egyedi döntést, de simán kötelezhetik a forgalmazót, hogy normális áron biztosítsa a kopó alkatrészt.
-
Silentfrog
veterán
Be is mentem a Media Marktba kikértem a papírokat a GVH -hoz és a békéltetőhöz.
Ugye ez a roller amelyik garanciás, de lóg a kormánya és nem veszi a töltést.
A mechanikai sérülésre hivatkozva utasították el mindenféle garanciális igényem.
A mechanikai hiba.:
Ez a roller kerekén a gumi.De semmi gond megy tovább a gari ha kicseréltetem a két gumit.
Árajánlat összege.:Én erre nem tudok mint mondani.
Majd 84 ezer forint két roller gumira?[ Szerkesztve ]
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Silentfrog #27053 üzenetére
Bocs de itt melyik a sérülés? Amúgy mennyiért mennek az ilyen roller gumik máshol? Meg itt kerekeket ír, nem csak gumit. Mi a frásztól drágánbb ennyivel az első kerék? Meg akarják veled vetetni a villanymotort is vagy mi?
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Silentfrog
veterán
válasz Lackooo84 #27054 üzenetére
6000 ft egy darab gumi a rollerre 12 ezer egy pár, 8 ezerért cserélnék ki a helyi kerékpárboltba, persze számlával. Tehát kb 20 ezerre mondták összesen.
És igen jól látod ők nem hajlandóak csak a gumit kicserélni, nincs olyan opció, csak kerékkel együtt játszik a szerviz. Amiben van ugye a roller motor része, elektronika minden.
A hátsó olcsóbb ott csak a kerék , meg a tárcsafék van.
tmx szerviz, nem győzöm elégszer leírni , milyen egy alja cég.[ Szerkesztve ]
-
cd930
aktív tag
Sziasztok!
Cipőt rendeltem online, bolti átvétellel egy Footshop üzletbe, melyet át is vettem, kp-val fizetve.
Sajnos nem lett jó a méret, ezért másnap visszavittem.
A visszavételkor nem adták vissza a teljes összeget, hanem visszatartották a szállítás és utánvét 900 Ft-os díját.
Úgy tudom, hogy elálláskor a teljes kifizetett összeg visszajár, de ebben az eladóval nem értettünk egyet.
Jól tudom vagy lemaradtam és van a boltnak lehetősége díj áthárítására?
Köszönöm!20+ éve a Prohardveren
-
arcitec
addikt
Jó, hogy jelezted, mert én is így tudom, hogy a teljes összeg vissza jár a szállítás is.
De lehet, hogy én is rosszul tudom. Azonban ügye még soha nem kaptam vissza, senki nem adta vissza eleddig még a szállítási költséget. Ja és az utánvételi díj is érdekes, na meg az Alza, ha személyes az átvétel akkor is van költsége, hogy micsoda szemérmetlen lehúzás...[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz arcitec #27057 üzenetére
Visszajár a szállítási költség is.
Decathlonba vittem vissza legutóbb egy kabátot amit online rendeltem de nem lett jó, első körben kiszámolták a vételárat a kasszaból, akkor szóltam hogy jön még ehhez 1800forint szállítási költség is, azt hiszem egy"ja igen" megjegyzést követően azt is hozzátetteSilentfrog:
Az hogy a gumi repedésére hivatkozva nem javítják a töltés hibáját az annyira pofátlan dolog hogy az valami hihetetlen.
[ Szerkesztve ]
-
luciferc
őstag
A szállítás költségét vissza kell adniuk azzal, hogy elegendő a legolcsóbb szállítás díját visszaadni, amit igénybe tudtál volna venni. Ez nem azt jelenti, hogy ha van személyes átvétel, akkor nem kell visszaadni semmit, hanem azt, hogy ha mpl meg gls is van, de az egyik drágább, akkor elég az olcsóbbat visszaadniuk. Az utánvét költsége jó kérdés, megkockáztatom most jogszabály bogarászás nélkül, hogy az nem jár vissza.
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Silentfrog #27055 üzenetére
Na hát így meg aztán pláne a pofátlanság teteje. FÜggetlen szakértői vizsgálatot megrendelted a Media Marktban? Mert ugye te velük vagy szerződésben, neked a TMX brekegése egyelőre nem releváns.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
cd930
aktív tag
válasz Lackooo84 #27060 üzenetére
Igen, köszi, meg is találtam a jogszabályi hátteret:
45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól
23. § (1) Ha a fogyasztó a 22. §-nak megfelelően eláll az üzlethelyiségen kívül kötött vagy a távollevők között kötött szerződéstől, a vállalkozás haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is.20+ éve a Prohardveren
-
luciferc
őstag
válasz Lackooo84 #27060 üzenetére
45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet
23. § (3) Ha a fogyasztó kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, a vállalkozás nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket.
Ez alapján szerintem akár a pár 100Ft differencia is visszatartható, az utánvét pedig különösen.
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Silentfrog #27063 üzenetére
Ehhez minek kell nekik jogász?? Ott van feketén leírva a jogszabályban, rajtuk a bizonyítás, pont. Még a végén téged is feljelentenek, mert élni akarsz a jótállási igényeddel, vicc ez a cég...
The Truth is out there...
-
chubii
senior tag
Sziasztok!
Elnézést, ha már volt a kérdés. Próbáltam visszakeresni, de nem találtam választ.
Van egy Samsung soundbarom, Samsung.hu-s vásárlás, magánszemélyként. Év végéig garanciális. Ha sikerül eladnom, akkor elég az eredeti számla (az én adataimmal) a vevőnek az esetleges ügyintézéshez? Nem kaptam semmi mást a vásárláskor a csomaghoz. Feltettem a kérdést a Samsung supportnak is, nem jött válasz.
Köszönöm!It's gonna be legen - wait for it - dary!
-
asdf_
veterán
válasz chubii #27071 üzenetére
Szeretnénk tájékoztatni, hogy azért nem kapott a vásárolt termékhez garanciajegyet, mert azt külön kell igényelni nálunk, természetesen igénylés esetén kipostázzuk Önnek a rendelésben szereplő címre. Egyébként sa terméknek a jótállása számlával is érvényesíthető a márkaszervízeinkben.
Üdvözlettel
Samsung Webshop Ügyfélszolgálat.[ Szerkesztve ]
-
macikos
addikt
Sziasztok!
Lehet OFF, nem találtam jobb topikot.
Telekom üzletben személyesen vásárolt telefont be lehet cserélni 3 napon belül?
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz macikos #27074 üzenetére
Jogszabály szerint nem jár, ha jófejek, akkor önként bevehetik (de vélhetően nem fogják, miért tennék, max ha bontatlan). 3 napon belüli csere ugyanolyanra csak hiba esetén van (tehát ebben az időben a javítás van tiltva lényegében). Az, hogy nem tetszik a színe, nem vált be, az a jog szerint a te problémád.
-
tomgabor
senior tag
Sziasztok.
A garancia melyik naptól kezdődik hivatalosan? Rendelés, becsomagolás vagy átvétel?
-
asdf_
veterán
válasz tomgabor #27076 üzenetére
A garancia semelyiktől, mert olyan nem létezik. A jótállás indul az alábbiak szerint:
(2) A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a vállalkozás vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.
-
Free04
tag
Sziasztok!
Ma hozták meg az eMAG-ról rendelt candy mosógépet. A dobot rögzítő csavarokat kiszedtem, amik közül az egyik erősen el volt görbülve és 2 törött műanyag elemet is kihalásztam a gèp aljából (az egyik menetes, ami valószínű h a görbe csavar menete), illetve a mosógép külsején horpadások vannak. A próbamosáskor nyekergő hangot adott ki (nem folyamatosan, de nagyon sűrűn). Ilyenkor él a garancia, jótállás, kicserélik vagy megszívtam? Mit tudok tenni?
Segítségeteket előre is köszönöm.[ Szerkesztve ]
-
jeni
félisten
válasz Free04 #27078 üzenetére
Szia
Van a kibontásról videó?
Mert igazolni kell a külső fizikai sérüléseket,legalábbis holnap reggel hívjad fel és mond,hogy szerdán bontottad ki és külsérelmi hibákat találtál.
Vagyis kedden vetted át és szerdán bontottad ki.
Azt nem tudom,hogy mennyire fogadják el,hogy fizikai hibákat találtál ill. van a mosógép egyes helyein. Én ilyen esetben el se indítom a gépet hanem lefotózom,videózom és hívom az ügyfélszolgálatot. -
Free04
tag
Nem csináltam videót sajnos, de a kicsomagoláskor csak a horpadások látszottak, ami nem nagyon zavart. A görbe csavar viszont nagyon furcsa, mert a közepe-vége hajlott meg, ami a gép belsejében volt. Holnap telefonálok a tanácsod szerint, köszönöm a válaszod.
[ Szerkesztve ]
-
BB9000
senior tag
válasz Free04 #27080 üzenetére
Két lehetőséged van: vagy élsz a 14 napos indoklás nélküli elállási jogoddal, vagy megtartod a gépet és használod úgy, ahogy megkaptad.
Az Emag ügyfélszolgálattal bajlódás csak "erős idegzetű"eknek való.
Ha bejelented hibára és kijön egy szervizes, és azt látja, hogy a mosógép mos, csak néha fura hangja van, akkor szerinted mit fog csinálni vele? Semmi olyat nem tud tenni, ami visszaállítaná a mosógépet eredeti állapotába. A szakszerűtlen szállítás miatt sérült géppel én biztos nem szenvednék! Menne vissza, mint a szél.
A kicsomagoláskor látható "apró" külsérelmi nyomok arra utalnak, hogy az a mosógép vagy nem volt megfelelően rögzítve és elborult szállítás közben, vagy leesett a targoncáról, vagy mindkettő megtörtént vele.[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
3: jelzi, hogy szállítási sérült, mely sérülés az átvétel alkalmával kívülről nem volt látható, emiatt arról jegyzőkönyv nem készült.
Ha faarccal visszadobja 14 naposban, akkor simán rátolhatják a kipróbálásból eredő értékcsökkenésként a sérüléseket.
Egyik út sem lesz sima menet.[ Szerkesztve ]
-
Free04
tag
válasz BB9000 #27081 üzenetére
Szia!
Reggel írtam emagnak (telefonos elérhetősèget nem találtam), küldtem képeket is, várom a válaszukat.
Valószínűleg nagyot esett a gép, mert az a csavar nem görbül el olyan könnyen és a horpadások is domborúak, belülről üthette meg valami.
14 naposra én is gondoltam, de szerintem rámtolnák a sérült részeket és ugyanúgy bizonygatnom kellene, h nem én voltam. Köszönöm az észrevételt, most már megvárom a válaszukat.
És a csavar:
[ Szerkesztve ]
-
Tikakukac
titán
válasz Free04 #27083 üzenetére
Bosch gépet vettem így, volt csavar amit el kellett flexelni mert annyira görbe volt, hogy nem is lehetett kitekerni.
Ügyfeles annyit mondott, ha gond van, gari. Mondtam ok. 2 éve megy a gép. De nyilván amikor egy csavar így hajlik az nem kis pofon.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
classic B
aktív tag
Sziasztok!
Online rendelt tévé 14 napon belüli visszaküldésével kapcsolatban kérdeznék.
Jeleztem az üzletnek, hogy elállnék a vásárlástól. A válaszlevelük rendben volt, kivéve egy dolgot. Azt is írták benne, hogy megnézik a tévé memóriájában az üzemórát, hogy valóban csak kipróbált termékről van szó vagy használtról. Ez meg mit jelentsen? Úgy tudom ez nem lehet szempont a bevizsgálásnál. Az teljesen oké, hogy sértetlen és hiánytalan legyen, de az, hogy mennyi képernyőidő volt, meg mennyi üzemóra, az teljesen nonszensz. Egyébként meg sehol nincs leírva, hogy hány óra számít kipróbálásnak és mennyi használatnak. Vagy igen?[ Szerkesztve ]
-
arcitec
addikt
válasz classic B #27085 üzenetére
Biciklire is, ha mentek vele több 10km vissza küldheted, de levonják a km díjat.
Ezt konkrétum tudom, mert megtörtént. Oszt jogilag ez, hogy van rögzítve passz.
Egyébiránt jó a felvetés, kérdés, de nem hallottam még tv-re ilyet. Szóval kérlek írjad meg, hogy mi a vége, ha itt nem kapsz választ, akkor járj utána, jogos-e, legfeljebb békéltetőn kiderül.[ Szerkesztve ]
-
Tikakukac
titán
válasz classic B #27085 üzenetére
Anno mennyi ilyen volt. Emberem megvette a gamer notit és nem vicc, 2 hét szabi alatt csak verette a lövöldét. Visszahozta 14. napon, 13x órával a gépben. Volt aztán harc
Ja igen, egyik barátunk tesója volt és mi is innen tudtuk meg, hogy nem bekapcsolva maradt véletlen, hanem pörgött nonstop a multi AAA címek hada.[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
arcitec
addikt
válasz Tikakukac #27087 üzenetére
És? Legalább letesztelte, tutira jól működik. Még is mi vásott el benne?
Egyébként is azt már csak is használtként lehet árulni, illetve bontott megjelöléssel.
Mi itt a gond, no meg ha arról van szó a TV-vel is. Persze mert újként akarnák eladni.
Kereskedőnek akkor se higgyen senki, ha ló legel a sírján.[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz classic B #27085 üzenetére
A nagy kérdés, hogy OLED vagy LCD paneles TV? Mert OLED-nél még azt mondom, hogy ha nagyon rá akarom húzni, akkor ott akár tud is lenni a kipróbáláson túli használatból eredő értékcsökkenés. De LCD panelesnél ez értelmezhetetlen. De mondjuk ahhoz is sok szerencsét kívánok, hogy egy 500 000 Ft- értékű OLED-es TV értékcsökkenését árazzuk be 5, 10, 50, 80, 100 óra használat utánra.
Meg mondjuk azért lehetne ott is szkanderozn, hogy nekik bizonyítani kellene tudni, hogy az üzemóraszámláló az átadáskor x értékű volt. Pont hasonlóért volt nekem mindig kedvencem a rózsaszínre színeződött párásságérzékelő a telefon alaplapján. Nagyon szép, jó, mutatja hogy pára, víz, nedvesség (nem tudjuk melyik!) érte a készüléket. Mutatja-e hogy mikor történt mindez? Tudja-e bizonyítani az eladó, hogy átadáskor ez még nem volt elszíneződve? Átvételkor meg tudtam-e erről győződni? Bizonyítható-e, hogy a meghibásodás és az esetleges pára/nedvesség között ok okozati összefüggés van? Mindre nem a válasz? Akkor haladjunk...
-
Tikakukac
titán
válasz arcitec #27088 üzenetére
És? Legalább letesztelte, tutira jól működik. Még is mi vásott el benne?
Jól működött, kellett neki egy 30 perc takarítás még, mert kicsit sok volt a csipszes ujjlenyomat, de amúgy full jól ment utólag is. Csak nyilván elfelejtette emberünk, hogy ez nem laptop bérlős cég és ez nem így megy
Egyébként is azt már csak is használtként lehet árulni, illetve bontott megjelöléssel.
Igen, ezért is szokott volt az lenni, hogy a kedves ügyfél marhára ismeri a jogait és a 14 napos elállást, akkor be szokott mutatkozni az is, hogy ez mivel jár.
Egyébként 10-ből 8 ügyfél megérti, hogy ha mindenkinek kibontunk egy adott gépből 1-et és aztán nem veszi meg, akkor 1 hét alatt lesz egy raktárnyi bontott meg használt gépünk, és be lehet csukni a boltot, mert egyes vasakon alapból van vagy 5-10k árrés. Pár óra működési idővel ezzel sosem volt, akinek meg full bontatlan kellett, nyilván lett rendelve.Mi itt a gond, no meg ha arról van szó a TV-vel is. Persze mert újként akarnák eladni.
Semmi gond nincs itt, max kicsit a buksiban kéne rendet tenni. Keverjük itt megint a jogom van és az azt csinálok amit csak akarok dolgokat. Nem így megy
Kereskedőnek akkor se higgyen senki, ha ló legel a sírján.
Annak az ügyfélnek se, aki úgy érzi, hogy ha kivesz 2 hét szabit akkor gyorsan kipörgeti az új GTA-t és akkor le van tudva a dolog, mert a végén visszaadja a gépet és majd akkor le van tudva a dolog.
Alig várom, hogy betérj egy szalonba átvenni az új autódat, gondolom azzal sem gond, ha elugrunk a haverokkal kicsit egy EU túrára, 7-8 ezer km meg pár sült kolompár a kárpitba masszírozva nem nagy valami, legalább megvan a bejáratás.
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
arcitec
addikt
válasz Tikakukac #27091 üzenetére
Értem én, egyébként csak nagy áltlánosítva írtam, láthatod a TV-t jelző mit írt a kipróbálásra. Csak erre TE írtad azt amit...
Amúgy meg :
"Alig várom, hogy betérj egy szalonba átvenni az új autódat, gondolom azzal sem gond, ha elugrunk a haverokkal kicsit egy EU túrára, 7-8 ezer km meg pár sült kolompár a kárpitba masszírozva nem nagy valami, legalább megvan a bejáratás"A fentit írtad nem én és ügye mit akartok ti újként eladni nekem?
Pont ezt írtam, megy sok helyen a svindli, hiszen magyarban vagyunk vagy nem?
Szóval a mondás áll és slussz.A kirívó esetben ami írtál, lehet igazad van, de akkor írd már le ez jogilag hogy is van?
Egyáltalán mit mond a jogszabály, már ha van rá?
Szerintem ha tudod, hogy mire használta a 14 napban, ha nem, a kereskedő kockázata
a 14 nap. Ez van. Jobb helyeken max a visszatérő ez irányú csalókat szűrik.[ Szerkesztve ]
-
Tikakukac
titán
válasz arcitec #27092 üzenetére
Nagy általánosítva írtam én is, hogy nagy általánosítva mindenki azt hiszi, hogy a 14 napos elállás alatt csőgázon és azt csinál amit akar. Sajnos vagy nem sajnos nem.
A fentit írtad nem én és ügye mit akartok ti újként eladni nekem?
Én semmit, pont az ügyfelek miatt már vagy 5 éve nem vagyok aktív a szakmában. A mondás pedig részemről is áll. A térképről lemennél ha megtudnád milyen szintig képesek a kedves vásárlók lemenni.A kirívó esetben biztosan igazam van, jogilag pedig úgy van, hogy erre vannak a kedves jogfinek, akik ezt ilyenkor szépen 25 ezer karakterben megírják és megkapja az ügyfél. Első körben van egy ÁSZF amit elfogadsz. Utána jön ez, amit nagyon-nagyon-nagyon magát tudatosnak gondoló ember már nem olvas el a 14 napos elállás második bekezdésében:
Azonban a fogyasztó számára csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használat biztosítja a jogszabály, az ezen mértéket meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel, tehát a vállalkozás nem köteles a termék teljes árát és a költségeket megtéríteni, ha a terméket a fogyasztó sérülten vagy hiányosan szolgáltatja vissza.
Pont ez van rá.
Szerintem ha tudod, hogy mire használta a 14 napban, ha nem, a kereskedő kockázata
a 14 nap. Ez van. Jobb helyeken max a visszatérő ez irányú csalókat szűrik.A kockázata, hogy nem veszi át és, hogy visszaküldi és harcolni is kell vele, igen. A vevőé pedig, hogy ha agyatlan, akkor bizony bukós lesz a sztori.
Jobb helyek is igencsak szépet buknak ezzel, mutatom akkor a következő szintet is.
Ismétlem, ez nem szeretetszolgálatA fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
asdf_
veterán
válasz arcitec #27092 üzenetére
"Amint azonban eldöntöttük, hogy nincsen szükségünk a termékre, ezt követően már ne használjuk, óvjuk meg állagát, hogy minél jobb állapotban tudjuk azt a kereskedőnek visszajuttatni, ugyanis a termék tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges mértékű kipróbálást meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felelősséggel tartozunk az eladó felé, és azt meg kell térítenünk részére, kivéve, ha az eladó az erre vonatkozó kötelezettségünkről elmulasztotta tájékoztatni a fogyasztót."
Jogszabályban:
45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet
a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól25. § A fogyasztó csak az áru jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel. Nem felel a fogyasztó az értékcsökkenésért, ha a vállalkozás a 11. § (1) bekezdésének i) pontjában előírt tájékoztatási kötelezettségének nem tett eleget.
(11. § (1) Üzlethelyiségen kívül kötött szerződés és távollévők között kötött szerződés megkötését megelőzően a vállalkozás köteles világosan és közérthető módon tájékoztatni a fogyasztót
i) a 20. § szerinti jog gyakorlásának határidejéről és egyéb feltételeiről (különösen a 22. §-ban foglaltakról), valamint a 2. melléklet szerinti nyilatkozat-mintáról)
[ Szerkesztve ]
-
koby11h
aktív tag
Ügyfél szeretett volna vásárolni kb. 100 darab laptopot. Kinézte a típust és a kereskedő küldött neki egyet "kipróbálásra". Leírta, hogy előre szépen kibontották, ki lehet venni a csomagolásból, be lehet kapcsolni töltővel, meg lehet nézni, DE a preinstall Windows-t ne nyomkodják végig, lehetőleg 2-3 óránál tovább ne menjen, tiszta kézzel nyúljanak csak hozzá egy tiszta asztalra letéve. Utána kicsomagolva adják vissza a küldöncnek, majd ő elcsomagolja. Ez a kipróbálás egy márkakereskedő szerint, még akkor is, ha jelzed, hogy közel 100 darabot szeretnél venni.
Ebből látszik a kijelző, bill, touchpad, méret, ergonómia, súly...
Végül nem ezt vették meg, de nem a próba milyensége miatt.Egy TV-nél 3-5 óra szerintem elég a kipróbálásra. 1-2 óra reggel-délben-este, közben a beállítások végignyomkodva, képminőség mindenféle fényviszonyban, hang reggel csöndben, este zajban...
És igen, semmit nem tud bizonyítani a kereskedő, hogy mennyi üzemórával adta át...
"C3PO egyetlen igazi hibája, hogy választékosan fejezte ki magát a sok bugris között..."
-
-
arcitec
addikt
Na így volt értelme, tanulságos és köszi mindenkinek ...
-
detroitrw
addikt
Sziasztok!
Van egy termék amit hibásként visszaküldtem és nem tudják javítani, igy az árát visszautalták.
Viszont csak a termék árát kaptam meg a szállítási költséget nem, és persze saját pénzből küldtem el a terméket.
A szállítási költségeket is vissza kell térítenie a cégnek?
Előre is köszi a helpet
-
koby11h
aktív tag
válasz detroitrw #27099 üzenetére
Szia! Ha nem hibás teljesítés, akkor én úgy tudom, hogy a számlán szereplő termék vételárat kell visszatérítenie. Ha te javításra visszaküldted azt nem, függetlenül attól, hogy sikerült-e javítani vagy nem.
Szerkesztettem, mert baromságot írtam!
[ Szerkesztve ]
"C3PO egyetlen igazi hibája, hogy választékosan fejezte ki magát a sok bugris között..."
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Battlefield 2042
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Projektor topic
- Motoros topic
- Megpróbálják a spanyolok: megvédenék a gyerekeket a közösségi médiától
- DIGI internet
- OLED TV topic
- További aktív témák...
- Suzuki Swift 2005 1.3 GLX CD AC - AndroidAuto & CarPlay
- Bomba ár! HP Elite X2 1011 G1 - m5 I 8GB I 256GB SSD I 11,6" FHD Touch I CAM I W10 I Gari
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- 8db GeForce RTX 3090 Egyben
- VAST AI - VAST AI - VAST AI - GeForce RTX 3090
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen