Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Peter M

    tag

    válasz net84 #3013 üzenetére

    Felvettem, reklamációs kollega nem hívott vissza így ma én kerestem, válasz: vár a szerviz, vár a support, így hát várjak én is. Ismétlem CarePack amit azzal szoktak eladni, sőt az különbözteti meg a típusokat, hogy a terméket milyen határidővel javítják meg.
    (van másnapi, 5-7napon belüli, amikor ők veszik fel, meg van, amikor te adod le a terméket)

    Jelenleg várok Péntekig, mert így 14 napig nem haladtunk semerre. Én pozitívan álltam az egészhez, próbáltam velük egyeztetni, de amit elértem az, hogy a reklamációs kollega mécsest gyújtott miattam az asztalán. Hétfőn levélbe foglalom gondolataimat, ergo elállok a szerződéstől, vételár visszafizetése, de ezt kinek kéne címezni: Notebookstore (Brain Invest kft) avagy HP (net kft és hp Magyarország kft)

    Tudom, hogy Notebookstore –al vagyok szerződésben, de az általuk biztosított garancia (1 év) lejárt a +2 (HP által) meg ugye a Hp Magyarországgal a fennhatósága, nem fog elzavarni a notebookstore, hogy verjem a Hp-nál asztalt?

    Köszönöm

    https://www.behance.net/marosi-peter-k

Új hozzászólás Aktív témák