- Gaming notebook topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- RAID
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
Hirdetés
-
A ChatGPT-re mennek a Reddit tartalmai
it Megállapodást kötött az OpenAI, így a Reddit tartalmai is a ChatGPT tudását erősíthetik.
-
Summer Game Fest - A 2K legnagyobb és legkedveltebb franchise-a is felbukkan
gp Borderlands, Bioshock, esetleg egy új Mafia játék? Alig várjuk hogy kiderítsük.
-
Idén mutatkozhat be a MediaTek és az NVIDIA PC-s rendszerchipje
ph Elvileg egy kézikonzolokba szánt variáns is készül, bár lehet, hogy ugyanarról a lapkáró van szó, csak más paraméteerezéssel.
-
PROHARDVER!
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ariadne
őstag
válasz Peter M #2982 üzenetére
Az mondjuk nem derült ki számomra, hogy mikor vetted egyáltalán.
Ez már az a szint, ahol én visszakérném a babaruhát... Kereskedőhöz visszamegy, asztalra csap, hogy csak úgy döng, és visszakéri készpénzben a teljes vételárat, plusz extragarancia árát. Mert a készülék sosem jó, és mert a plusz garancia sz*rt sem ér, képtelenek megjavítani. Ötször próbálkoztak, még mindig rossz, vagyis nem tudják megjavítani. Adjanak egy másik ugyanolyan készüléket, vagy vissza a pénzt. Ha tiltakoznak, vásárlók könyvébe beír, tértivevényes levélben felszólít, békéltető testülethez elmegy, bíróságon pert indít. Ebben a sorrendben...
Ilyen árban szerintem a perbe is érdemes lehet belemenni (ügyvéddel), mert ez nem terméktámogatás, ez nem szervizháttér, csak kamuzás...
mod: Csodálom, hogy eddig bírtad türelemmel, én az első két-három javítás után az arcukba vágtam volna a gépet...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
net84
őstag
válasz Peter M #3005 üzenetére
egy kis infőt kérnék a "történeteddel" kapcsolatban:
- javítások pontos dátuma
- mit javítottak a szervíz munkalap szerint
- egy-egy javítás alkalmával mennyit volt a szervízben (nap)
- pontosan kinél volt szervízbenGyuri27 - attól hogy megrendeles a csehektől, attól még nem feltétlenül kevesebb a gar, de ha itt is veszünk egy példát:
megveszed Mo.-n egy hivatalso Gigabyte importőrtől az alaplapot 3 év garral és tovább is adod 3 évvel, vagy megveszed egy külfölditől - jóval olcsóbban - 1 évvel és tovább adod 1 évvel. Ilyenre gondolsz?[ Szerkesztve ]
Read only...
-
net84
őstag
válasz Peter M #3011 üzenetére
vedd fel a kapcsolatot a HP Mo-val...Asus-nál egy ügyfelünknek bejött, negyedik alkalommal küldtek neki egy új, de hasonló típusú notit, igaz kb. 2 hónap alatt tudták elrendezni, mert mire a magyarországi szervízzel az Asus Mo. leegyeztetett mindent, és intéztek egy új notit, nem kis idő telt el...de lett végre egy új és megbízható gépe.
Ha kell, az összes címre küld el sorba, és csak válaszol a végén valaki értelmes...fenyegetni ilyenkor nem érdemes, inkább csak tisztán leírni nekik a sztorit, és hogy nagyon meggondolod, hogy ha megint megpusztul, akkor inkább kidobod és veszel egy "komolyabb márkát, ahol a javítás és a szervíz rendesen van intézve"...Read only...
-
net84
őstag
válasz Peter M #3019 üzenetére
levelezni tessék mindenről...csak, hogy nyoma maradhasson....
a +2 évet a notebookstore-on keresztül vagy direkt a HP-n keresztül intézted?
Pontosan kellene ismerni a +2 év garanciának a feltételeit. Egyes gyártók nem adják meg az a lehetőséget a + években, hogy teljes cserét kérj, vagy akár pénz fisszafizetést...Read only...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen