- LG LCD és LED TV-k
- Milyen TV-t vegyek?
- Vezetékes FEJhallgatók
- OLED TV topic
- Milyen videókártyát?
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Videós, mozgóképes topik
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Hatalmas, 16K felbontású, szemüveg nélküli 3D kijelzőt villantott a BOE
Hirdetés
-
Az otthoni irodákba költözne be az AOC 100 Hz-es monitora
ph A cég Type-C-s modellje Full HD-nél magasabb felbontást ígér, és a kontrasztja sem gyenge.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Indiában gyárt Google Pixel mobilokat a Foxconn
it A Foxconn gyártja majd India déli részén a Google Pixel mobiljait, mondják a jól értesült források.
-
PROHARDVER!
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Patrick
addikt
Előre legyen a több, mert ott van a motor, eleve ott van a súly nagyobb %-a. Max 2,5 de a 2,4 is jó. Nekem is annyi van elől 2,5 bar és hátul 2,4 bar, mivel általában egyedül megyek, csomagtartó üres.
Hátul ezért, attól függ milyen gyakran ülnek hátul, mennyi "terhet" viszel magaddal, pl. csomagtartóban ugye, ilyen-olyan cuccok, akkor mehet a 2,5, amúgy a 2,4 elég.
Persze furin hangzik egy két tized bar, de tényleg számít. Teljesen más a kormányozhatósága egy autónak. Mikor még új gyerek voltam, tojtam rá. Egyszer elmentem a benzinkútra, hogy megnézzem mennyi van benne, 1,9 bar volt mindenhol. Feltoltam 2,2-re és sokkal könyebb volt kormányozni.
Többieknek, természetesen ezt csak is akkor szabad, ha erősített oldalfalú V mintázatú gumiabroncsod van, minden más esetben gyári értéket kell belefújni!
„Aki barátot talál, kincset talál."
-
Patrick
addikt
válasz Mewryck #17348 üzenetére
Így van, nagyon jól leírtad, tempósabb kanyarokban nyúlós érzés, én is éreztem már a nyári gumival ezt, sőt, volt olyan is, hogy úgy mond "kibicsaklott" elől a gumi, az téli gumi volt, egyszer körforgalomban, egyszer egy 90 fokos jobbra kanyarnál. JÓ, én voltam a hibás, nem mentem lassan. Na ezt eddig XL-el nem sikerüllőz véghezvinnem.
„Aki barátot talál, kincset talál."
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Patrick #17351 üzenetére
A gyári érték 2,3 elöl és 2,2 hátul. Se plusz súlyt se utasokat nem viszek általában csak megszoktam, hogy a gyári értékre rátolok +0,1 bart mindig. Akkor maradok a 2,4/2,3-as értékeknél.
mod:
gg72: A gyártók pincehőfokra értve (kb 16-18 fok) adják meg a nyomásértéket. A külső hőmérséklet változásával arányosan kell(ene) a nyomást is változtatni.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Patrick
addikt
Igen.
Kíváncsi vagyok a nyárra majd, mert ugye a CC-t eddig csak télen teszteltem, de a 2,5 elől 2,4 hátul teljesen jó. Igazából se többet, se kevesebbet nem fújok bele és nem is fogok. Ebben száraz hidegben nagyon jól látni a gumi futófelületén, hol fekszik fel a gumiabroncs az úton.
„Aki barátot talál, kincset talál."
-
Laybee
őstag
Ugye a kerékfújásnál alapból 0,1 barral kell túlfújni, mert míg lehúzod a gyors csatlakozót addig kiszalad belőle az a 0,1 bar.
-
ftc
nagyúr
Mivel közeledik a tavasz tanácsot kérnék milyen nyári gumit vennétek ilyen méretben?
175/65/r14
-
Tiszteletem,
Gyors kérdés. MOMO felnikről kinek mi a véleménye? Jó, nem jó, középkategória? Általánosságban érdekelnének a tapasztalatok ha vannak. Köszi.
-
rbalint88
addikt
válasz Evil Snowman #17364 üzenetére
szélesített lemezt, parasztba'
nem rossz a momo felniben, megbízható középkategória. a gyári enkeinél biztos nehezebb lesz. -
-
rbalint88
addikt
válasz Evil Snowman #17366 üzenetére
jó az télire és maradjon a gyári nyárra, újítsd azt fel inkább.
dotz nem rossz, de az is középkategória, tuti nehezebb a gyárinál. arra meg akkor kár pénzt áldozni. -
-
Vesztor87
senior tag
Sziasztok!
Hankook K425-ös gumin vagy a Nokian Line gumin gondolkodok az Almerára (N16), 185/65 R15 méretbe kell (persze ez még 1 vagy 2 hónap mire jó idő lesz). Vélemények, melyiket ajánlanátok? Tapasztalat? Köszi!
-
őstag
válasz Vesztor87 #17369 üzenetére
Apám kocsiját gyárilag K425-el adták, télen felkerült a Goodyear UG9 és az a vicc, hogy az UG9-el sokkal halkabb és stabilabb lett a kocsi, pedig a téli gumik nem ezen tulajdonságaikról híresek.
Nokianról nincsen tapasztalatom, de az ADAC tesztje szerint kevésbé komfortos, mint a Hankook.Ettől függetlenül barátnőm Poloja is K425-öt fog kapni most tavasszal, mert ár/értékben elég jó.
"Less but better" - Dieter Rams
-
Vesztor87
senior tag
válasz xEon1337 #17372 üzenetére
Barum Brilliantis 2 volt az Almerán mikor nyáron megvettük, de valami 6 évesek, elől 3, hátul 4-5 mm-esek voltak. Ahhoz képest a Barum Polaris 3 csendesebb volt jóval, gondoltam mert új. A marso-n nézegettem, 68-69-70 decibel van rájuk írva, ez alapján nem nagy a difi. Olcsóbbak közt mik a jók, elfogadottak? Nokian milyen amúgy? Ha a hankook nyúlós (valaki írta itt visszább) akkor lehet nem annyira jó bót
-
rbalint88
addikt
válasz Vesztor87 #17373 üzenetére
Hankook is jó, csak ne a Kinergy Ecot vedd belőle, hanem Ventus Prime szériát. a 3-as az pl S Mercin gyári szerelés, olyan szar nem lehet
Pirelli P1 Verde elég jó és nem drága. Goodyear Effiicentgrip Performance is nagyon jó.
Almerára egyébként kanyarodás szempontjából szinte mindegy milyen gumit raksz, elég egyszerű orrtolós futóműve van. -
tabaga
tag
válasz xEon1337 #17370 üzenetére
A gyári szerelesu k425 sokszor nem az a keverék, amit itthon kapsz: keményebb keverékkel rendelkeznek, hogy a járművek teljesíteni tudják a normákat. Ezek ismervei, hogy nem made ín Hungary. Hankook oldalán el is vannak különítve.
Amúgy én is a K125-t javasolnám helyett, ha ez a kiszemelt márka.
-
veterán
válasz Vesztor87 #17369 üzenetére
A hónap elején vettem egy autót, azon Nokian zLine a nyári gumi, kb. 300 km-t mentem vele nagy minuszokban (azóta tettem rá télit), nekem hangosnak tűnt, bár elég széles - 235/40r18 és az egyik szálszakadt.
Márciusban tudok beszámolni részletesebb tapasztalatokról, ha addig ráér. Látatlanban inkább a Hankooknak szavaznék bizalmat. -
rbalint88
addikt
válasz tabaga #17375 üzenetére
Csajomek vettek 205/55r16-ban A4 b6-ra k425-ot, kanyarban nagyon hamar elkezd visitani. VP3-ban sokkal tobb a tartalek.
Ha vennem kell valami semislicket, akkor oda is adom nekik ezt, mert apos meg sogor is szereti kenni neki, aztan le ne essenek az utrol... sokkal tobb van az audiban, mint amit a k425 ki tud szolgalni. -
ACAB95
tag
Üdv
Sebring Formula SPORTY+ abroncsokkal van valakinek tapasztalata?"Ami nem öl meg, az megerősít."
-
choco01
addikt
válasz ACAB95 #17380 üzenetére
Itt találsz felhasználói véleményeket, nem hiszem hogy nagyon más lesz..
Applikáció fejlesztés, weboldal készítés, SEO, Online marketing » https://petadev.com
-
DonThomasino
veterán
Még mindig nem sikerült dönteni, évi 10e körül megyek,
főleg városban megyek.A 3 kiszemelt a méret 205/55 R16 91V.
Continental Premiumcontact 5
Goodyear Efficientgrip Performance
Dunlop Sport BluResponse[ Szerkesztve ]
" I'm going to make him an offer he can't refuse."
-
Kornel
veterán
válasz DonThomasino #17398 üzenetére
Conti ha árban mindegy.
Mod: Nekem volt pc5 a splashen, virsli méretben, pályán 150-el bírta felhőszakadásban, engem meggyőzött.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs